بهترین روش کسب درآمد از بیت کوین و ارز دیجیتال از صفر تا 100
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بهترین روش کسب درآمد از بیت کوین و ارز دیجیتال از صفر تا 100

امروزه بازار ارز دیجیتال به یکی از بازارهای مالی پرسود تبدیل شده است. بیت کوین به عنوان یکی از شاخصه‏‌های تأثیرگذار روی تمامی ارز‌ها و به عنوان یک ارز مستقل، می‏‌‌‌‌تواند بسیار پراهمیت تلقی گردد. آشنایی با نحوه عملکرد این ارز و تأثیر آن روی تمامی ارز‌های وابسته می‏‌تواند از شما یک تریدر باتجربه بسازد. فراموش نکنید که شما با تحلیل درست این ارز می‏‌توانید معاملات پرسود خوبی داشته باشید. سعی کرده‏‌ایم نگاهی کوتاه به فلسفه این ارز و خرید و فروش آن داشته باشیم. می‏‌توانید نکات خوبی پیرامون این ارز را با خواندن این مقاله از آکادمی پارسیان بورس به‌ دست آورید.

 بیت کوین یکی از باارزش‌ترین و معتبرترین ارزهای دیجیتال جهانی محسوب می‏‌‌گردد. بیت کوین برای اولین بار در سال 2008 به جهان عرضه شد و در اوایل تا سال 2015 از ارزش چندانی برخوردار نبود. اما امروزه یکی از گران‌قیمت‌ترین ارزهای دیجیتال جهان، بیت کوین نام دارد.

روش کسب درآمد از بیت کوین چیست؟

امروزه هرکجا که برویم، حرف از ارز دیجیتال و بیت کوین است. بسیاری از افراد با این سوال مواجه می‏‌شوند که بیت کوین چیست؟ در این بخش سعی داریم شما را با این ارز دیجیتال و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد بیت کوین چیست؟

ارز دیجیتال بیت کوین، یکی از ارزهای دیجیتال اولیه در جهان محسوب می‏‌گردد که در سال 2008 توسط فردی به نام ناکامیچی ابداع شد. تا به امروز هویت این شخص هنوز مشخص نشده است. به بیانی ساده، بیت کوین همانند پول و نقدینگی شما در حساب بانکی است. لازم به ذکر است، بیت کوین در در کیف پول ارز دیجیتال یا والت نگهداری می‏‌شود و شما می‏‌توانید با استفاده از آن، بیت کوین‏های خود را به کیف پول‌‌های دیگر انتقال دهید یا به فروش برسانید.

زمانی که فردی از شما درخواست خرید بیت کوین می‏‌کند یا بلعکس، در واقع یک شبکه ارسال و دریافت بیت کوین به وجود می‏‌آید. حال سوال اینجاست که روش انتقال بیت کوین چیست؟ پیش از آن که بخواهید این ارز را به کیف پول یا والت دیگری ارسال کنید، می‏‌بایست اطلاعات دقیقی راجع به صاحب حساب کسب کنید. برخی از کیف پول‏‌های هوشمند ارز دیجیتال و بیت کوین، می‏‌توانند چنین فعالیتی را برای شما بدون هیچ مشکلی انجام دهند و معامله شبکه‌ای بیت کوین را با امنیت بیشتری به پایان برسانند.

روش کسب درآمد از بیت کوین
روش کسب درآمد از بیت کوین

روش‏‌‌‌‌های کسب درآمد از بیت کوین

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، بیت کوین از باارزش‌ترین و برترین ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می‏‌گردد. بیت کوین قابلیت‏‌های بسیار زیادی از جمله کسب در آمد دارد. حال سؤال اینجاست که روش‏‌های کسب در آمد از بیت کوین چیست؟ خوشبختانه امروزه روش‏‌های بسیار زیادی وجود دارند تا شما بتوانید با استفاده از آن‌ها، از ارز دیجیتال بیت کوین کسب درآمد آنلاین داشته باشید.

ماینینگ

از متعددترین و معتبرترین روش‌های کسب در آمد از ارز دیجیتال بیت کوین، استخراج یا همان ماینینگ است. حال سؤال اینجاست که استخراج بیت کوین چیست؟ شما در این روش کسب درآمد از بیت کوین، می‌بایست معما و رمزنگاری‏‌های بلاگ‌های جدید و قدیمی را بررسی و تحلیل نمایید تا بتوانید بیت کوین‏‌های زیادی را وارد والت خود نمایید.

 البته این روش به دو قسمت استخراج شخصی و استخراج ابری تقسیم می‏‌گردد. خوشبختانه امروزه به لطف علم و فناوری، افراد می‏‌توانند با استفاده از یک دستگاه ماینر، تمامی فعالیت‏‌های استخراج بیت کوین که شامل تحلیل و رمزگشایی می‏‌گردد را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

پیشنهاد ویژه

هولد

یکی دیگر از راه‏‌های کسب در آمد از بیت کوین بدون هیچ دردسری، خریداری و هولد کردن آن است. حال ممکن است با این سؤال مواجه شوید که روش خریداری و هولد کردن بیت کوین چیست و چگونه به بهترین نحو انجام شود؟

در این روش، شما می‏‌بایست مقداری سرمایه اولیه برای خریداری بیت کوین فراهم نمایید و با آن‌ها، به مقدار لازم بیت کوین خریداری کنید. اما پیش از آن می‏‌بایست در یک صرافی ثبت نام نمایید و بیت کوین‏‌های خود را در آن جا نگهداری کنید. لازم به ذکر است، چنین روشی کمی ریسک‌پذیر است و ممکن است شما دچار ضررهای سنگینی شوید.

معامله بیت کوین از دیگر روش‏‌‌های کسب در آمد از بیت کوین محسوب می‏‌گردد. اساساً بیت کوین به یک ارز دیجیتال پر نوسان مشهور است. از این رو، شما می‏‌توانید با انجام معاملات بیت کوین، سود بسیار زیادی را نصیب خود نمایید. اما پیش از آن که بخواهید از این روش برای کسب در آمد از بیت کوین استفاده کنید، می‏‌بایست به تحلیل‏‌های تکنیکال و فاندامنتالی تسلط کاملی داشته باشید.

بازی با بیت کوین

یکی از روش‏‌های بسیار عجیب کسب در آمد با بیت کوین که دارای طرف‌داران بسیار زیادی است، بازی با بیت کوین می‏‌باشد. شاید از خود بپرسید که روش بازی با بیت کوین چیست و چگونه است؟

امروزه متخصصان در زمینه ارز دیجیتال بازی‏‌هایی نظیر سندباکس را طراحی نموده‌اند تا شما بتوانید با برند شدن در آن‌ها بیت کوین ببرید. وجود چنین روش مطلوبی برای کسب در آمد از بیت کوین سبب شده تا بسیاری از افراد روش‏‌های کسب درآمد از بیت کوین را کنار بگذارند و از این روش استفاده نمایند.

 یافتن باگ

آیا تا‌به‌حال شده است که در زمان حضور در نرم افزارهای مختلف بیت کوین به مشکل یا نقص فنی برخورد کنید؟ در برخی از مواقع، ممکن است در وب‌سایت یا نرم افزارهای مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین، ضعف و مشکلاتی وجود داشته باشند که سبب اختلال سیستم‏‌ها گردند.

در چنین مواقعی شما می‏‌توانید با مراجعه به وبسایت اصلی نرم افزارها و ارسال مشکل، پاداش بیت کوین دریافت نمایید. به همین دلیل، پیشنهاد می‏‌شود اگر کسی از شما پرسید که بهترین راه کسب در آمد بیت کوین چیست، این روش را به او پیشنهاد کنید.

مستر نود

یکی از بهترین راه‏‌های کسب در آمد از بیت کوین، حضور در وب‌سایت و نرم افزار این ارز دیجیتال با نقش مستر نود است. مستر نود یک نقش بسیار اختصاصی و انحصاری را در بلاک چین در لحظات مختلف ردیابی می‏‌کند. افرادی که در چنین نقشی در وب‌سایت و نرم افزارهای مختلف بیت کوین فعالیت می‏‌کنند، قادر به کسب در آمد از طریق هموار سازی پروتکل‌ها، کنترل رویدادها و … هستند.

کسب در آمد از بیت کوین به وسیله دستگاه ماینر
کسب در آمد از بیت کوین به وسیله دستگاه ماینر

روش‏‌‌های خرید و فروش بیت کوین

همان‌طور که در قسمت‏‌های قبل به آن اشاره شد، بیت کوین در حال حاضر فرمانروا تمامی ارزهای دیجیتال محسوب می‏‌گردد. می‏‌توان گفت که بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین است. اما سؤال اینجاست که روش‏‌های خرید و فروش بیت کوین چیست و به چه صورت است؟ خوشبختانه امروزه روش‏‌های بسیار زیادی وجود دارند تا شما بتوانید بیت کوین را با امنیت کامل خریداری نمایید. پیشنهاد می‏‌شود به مقاله مرجع برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد بیت کوین مراجعه نمایید.

خرید از صرافی های داخلی و بین المللی

یکی از برترین و معتبر‌ترین روش‏‌های خرید و فروش بیت کوین، خرید از صرافی‏‌های داخلی معتبر است. امروزه صرافی‏‌های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش و خرید ارز دیجیتال فعالیت می‏‌کنند. شما می‏‌توانید با مراجعه به یکی از آن‌ها به صورت حضوری یا آنلاین، بیت کوین را خریداری نمایید.

 حال سؤال اینجاست که مزایای خرید از صرافی‏‌های بیت کوین چیست؟ شما با خرید از صرافی‏‌های داخلی بیت کوین، دیگر نگرانی از بابت کلاهبرداری‏‌های اینترنتی و سایبری نخواهید داشت و می‏‌توانید سرمایه گذاری آسانی داشته باشید و از سود خود لذت ببرید.

خرید و فروش بیت کوین از طریق صرافی‏‌های خارجی و بین‌المللی، یکی دیگر از روش‏‌های خرید این ارز دیجیتال با ارزش است. در سراسر جهان بیش از چندین هزار صرافی فعال و معتبر وجود دارند که در زمینه فروش بیت کوین فعالیت می‏‌کنند.

اما بسیاری از افراد با این سؤال مواجه می‏‌شوند که معایب خرید از صرافی‏‌های بین‌المللی بیت کوین چیست؟ یکی از مهم‌ترین معایب خرید بیت کوین از صرافی‏‌های بین‌المللی، عدم اطلاعات کافی از آن‌ها است. صرافی‏‌های ارز دیجیتال که به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‏‌کنند، در تلاش‌اند تا اطلاعات وب‌سایت خود را مخفی نگهداری کنند. از این رو، اعتماد به چنین وب‌سایت‏‌هایی ممکن است کمی دشوار باشد.

خرید از طریق تریدر‌ها

اگر به خاطر داشته باشید، در قسمت‌های قبل اشاره شد که امروزه افراد بسیار زیادی در کشور و جهان حضور دارند که از طریق ترید ارز دیجیتال کسب در آمد می‏‌کنند. حال سؤال اینجاست که خرید از طریق تریدرهای بیت کوین چیست و چگونه انجام می‏‌شود؟

برای خرید و فروش بیت کوین با استفاده از این روش، شما می‏‌بایست ابتدا یک تریدر حرفه‌ای و با تجربه پیدا کنید و بیت کوین‏‌های مورد نیاز خود را از او خریداری نمایید یا به او بفروشید. پیشنهاد می‏‌شود برای امنیت بیشتر کار، پیش از انجام هر اقدامی مدارک تریدر را بررسی نمایید و حتی‌الامکان معامله خود را به صورت حضوری انجام دهید.

خرید بیت کوین از طریق وبسایت و کیف پول

از روش‏‌های معتبر و کم دردسر خرید و فروش بیت کوین، می‏‌توان به خرید و فروش از طریق کیف پول و وب‌سایت‌های اختصاصی اشاره نمود. بسیاری از افراد با این سؤال مواجه می‏‌شوند که خرید و فروش از طریق کیف پول یا وب‌سایت‌های اختصاصی بیت کوین چیست و چگونه انجام می‏‌شود؟

 برخی از کیف پول‏‌های ارز دیجیتال که با نام والت عرضه می‏‌شوند، دارای قابلیت خرید و فروش نیز هستند. شما با قرار دادن سرمایه لازم در حساب بانکی خود، می‏‌توانید مقدار بیت کوین مورد نظر خود را خریداری نمایید. علاوه بر آن، می‏‌توانید با وارد نمودن اطلاعات حساب بانکی خود به والت، بیت کوین‏‌های خود را به فروش برسانید و در کمترین زمان ممکن هزینه را دریافت نمایید.

خرید و فروش بیت کوین از طریق تریدر ها، گزینه ای ایمن برای خرید بیت کوین
خرید و فروش بیت کوین از طریق تریدر ها، گزینه ای ایمن برای خرید بیت کوین

آلت کوین چیست؟

پس از آن که با پاسخ سؤال بیت کوین چیست، آشنا شدید ممکن است با پرسش آلت کوین چیست، مواجه شوید. اگر به خاطر داشته باشید، در قسمت‏‌های قبل اشاره شد که بیت کوین اولین ارز دیجیتال محسوب می‏‌گردد که در سال 2008 معرفی شد.

پس از بیت کوین، ارزهای دیجیتالی زیادی به صورت انحصاری معرفی شدند که به اصطلاح آن‌ها را آلت کوین می‏نامند. امروزه بازار آلت کوین‌ها بسیار داغ است؛ چراکه معاملات این ارزها با قیمت بسیار کمتری نسبت به بیت کوین انجام می‏‌شود. البته لازم به ذکر است که بازار ارز دیجیتال در دست چند آلت کوین مشهور است که در ادامه به آن‌ها می‏‌پردازیم.

اتریوم

از مشهورترین و پرفروش‌ترین آلت کوین‌ها، می‏‌توان به اتریوم اشاره نمود. پس از ورود بیت کوین به بازار، اتریوم وارد بازار گشت. این آلت کوین در ابتدا یک بلاک چین تمرکز زدایی شده به شمار می‏‌رفت. اما در سال 2014، اتریوم اولین گام خود را برای ورود به بازار کریپتوکارنسی برداشت. اما متأسفانه در سال 2016 هکرهای بسیار زیادی به اتریوم حمله‌ور شدند و این امر سبب شد تا اتریوم به دو قسمت کلاسیک و اتریوم معمولی تقسیم شود.

بایننس

بایننس کوین، از دیگر آلت کوین‏‌های مشهور بازار محسوب می‏‌گردد. بایننس کوین دارای لوگو بسیار مشابهی با بیت کوین است. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد این آلت کوین را با بیت کوین اشتباه بگیرند. لازم به ذکر است که خرید بایننس همانند خرید بیت کوین، سختی‏های زیادی دارد؛ ولی شما می‏توانید طبق روش‌های گفته شده، خرید این ارز را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

لازم به ذکر است، شما برای خرید این ارز می‏‌بایست ابتدا با پاسخ سؤال فرق آلت کوین بایننس با بیت کوین چیست؟ آشنا شوید. جالب است بدانید در بازار کریپتوکارنسی امروزه بیش از 200 میلیون بایننس وجود دارد که بیش از 100 میلیون آن در دست افراد عادی است.

تتر

در جامعه مدرن امروزی، کمتر کسی است که نام آلت کوین تتر را نشناسد. تتر یک استیبل کوین نیز شناخته می‏‌شود که قیمت آن معادل یک دلار آمریکا است. این آلت کوین بین کاربران ارزی برای جلوگیری از ریزش بازار عرضه می‏‌گردد.

آلت کوین ها، جایگزینی مناسب برای بیت کوین با قیمت مناسب
آلت کوین ها، جایگزینی مناسب برای بیت کوین با قیمت مناسب

بسیاری از افراد با این سؤال مواجه می‏‌شوند که برتری تتر نسبت به بیت کوین چیست؟ آلت کوین تتر نسبت به بیت کوین با نوسانات کمتری مواجه است و هر زمانی که دلار آمریکا بالا یا پایین برود، قیمت این آلت یا استیبل کوین نیز تغییر می‏‌کند. لازم به ذکر است، این امر سبب شده تا افراد بیشتری سرمایه خود را برای خرید این آلت کوین صرف کنند.

از مهم‌ترین مزایای آلت کوین نسبت به بیت کوین، می‏‌توان به مناسب بودن قیمت آن‌ها اشاره نمود. آلت کوین‌ها دارای قیمت بسیار کمتری نسبت به بیت کوین می‏‌باشند و این امر سبب شده تا افراد بیشتری بتوانند بر روی آن‌ها سرمایه گذاری کنند. علاوه بر آن، خرید آلت کوین نسبت به بیت کوین بسیار آسان‌تر می‏‌باشد و از طریق وب‌سایت و کیف پول‏‌های معتبر قابل انجام است. از این رو، شما می‏‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با خرید آلت کوین به سود بسیار خوبی برسید و لذت ببرید.

کیف پول بیت کوین چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می‏‌آید، این است که کیف پول بیت کوین چیست؟ در زبانی عامیانه، به وسیله‌ای که سبب محافظت و جلوگیری از گم شدن پول و نقدینگی می‏‌گردد، کیف پول گفته می‏‌شود؛ کیف پول بیت کوین نیز به این صورت است.

کیف پول بیت کوین، همانند کیف پول فیزیکی عمل می‏‌کند و قادر است بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال شما را به صورت آنلاین و مجازی نگهداری کند. خوشبختانه امروزه نرم افزار‌های بسیار زیادی توسط شرکت‏‌های برتر ساخته شده‌‏اند که نقش کیف پول بیت کوین را ایفا می‌کنند.

کیف پول تراست والت

بدون اغراق، یکی از برترین و معتبرترین کیف پول‏‌های بیت کوین در جهان، کیف پول تراست والت است. این کیف پول، یک کیف پول مجازی بیت کوین محسوب می‏گردد که نصب آن برای سیستم عامل‏‌های اندروید، ویندوز و آی او اس کاملا رایگان است و تمامی افراد به ویژه تازه کاران، می‏‌توانند از تراست والت به خوبی استفاده نمایند. به همین دلیل، پیشنهاد می‏‌شود اگر کسی از شما پرسید که بهترین کیف پول بیت کوین چیست، کیف پول تراست والت را به او معرفی کنید.

کیف پول لجر

اگر در دسته افرادی قرار دارید که به سیستم‏‌های مجازی علی‌الخصوص کیف پول بیت کوین به صورت مجازی اعتماد ندارید، بهترین گزینه برای شما کیف پول لجر است. حال سؤال اینجا است که کیف پول لجر بیت کوین چیست؟ کیف پول لجر، یک وسیله سخت‌افزاری است که از طریق درگاه یو اس بی به سیستم‏‌های مختلف متصل می‏‌گردد و میزان بیت کوین موجود در والت شما را نشان می‏‌دهد. لازم به ذکر است، قیمت این والت نسبت به دیگر والت‏‌های بیت کوین بسیار گران‌تر است.

کیف پول دیجیتال فیزیکی، راهی ایمن برای حمل بیت کوین
کیف پول دیجیتال فیزیکی، راهی ایمن برای حمل بیت کوین

قوانین معاملات ارز دیجیتال در آمریکا

پس از آن که با پاسخ سؤال بیت کوین چیست؟ آشنا شدید می‏‌بایست قوانین معاملات این ارز دیجیتال در کشور‌های مختلف و برتر جهان را بدانید. آمریکا یکی از برترین کشورها در زمینه فعالیت در ارز دیجیتال است و قطب قانون گذاری معاملات ارزی در جهان به شمار می‏‌آید.

 قوانین کنترل معاملات ارز دیجیتال در این کشور در ایالات‏‌های مختلف متفاوت است ولی دولت فدرال به طور دقیق بر روی آن‌ها نظارت دارد. جالب است بدانید دولت آمریکا از سال 2013 تا به امروز، صرافی‏‌های ارز دیجیتال را به عنوان اپراتورهای ارائه دهنده توکن و خدمات می‏‌شناسد.

تمامی معاملات بیت کوین و ارز دیجیتال، زیر نظر دولت فدرال انجام می‏شوند.
تمامی معاملات بیت کوین و ارز دیجیتال، زیر نظر دولت فدرال انجام می‏شوند.

قوانین معاملات ارز دیجیتال در اتحادیه اروپا

پس از ایالات متحده آمریکا، دومین قطب قانون گذاری بر روی ارز دیجیتال اتحادیه اروپا به شمار می‏‌رود. امروزه در سراسر اروپا معاملات ارزی با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین به صورت متعدد انجام می‏‌شوند. جالب است بدانید اتحادیه اروپا هیچ محدودیتی در معاملات ارز دیجیتال ندارد؛ اما اتحادیه اروپا مجازات سختی برای پول‌شویی از طریق معاملات ارز دیجیتال در نظر گرفته است. لازم به ذکر است، بخش وسیعی از دارایی‏‌های ارز دیجیتال در اتحادیه اروپا، زیر سلطه دولت‌ها قرار دارد.

اتحادیه اروپا، محاکمه سختی را برای تریدرهای مجرم در نظر گرفته است.
اتحادیه اروپا، محاکمه سختی را برای تریدرهای مجرم در نظر گرفته است.

قوانین معاملات کریپتوکارنسی در چین

امروزه معاملات ارزی و کریپتوکارنسی بسیار زیادی در کشور چین انجام می‏‌شود. حال سؤال اینجاست که در چنین معاملاتی، نقش بیت کوین چیست؟ کشور چین برای آن که بتواند برخی از تجارت‏‌های خود را انجام دهد، بجای استفاده از ارزهای فیزیکی همچون دلار، از ارزهای دیجیتال با ارزش نظیر بیت کوین استفاده می‏کند.

 اما دولت چین قوانین بسیار سختی را برای معاملات کریپتوکارنسی در نظر گرفته است. بر اساس این قوانین، تمامی معاملات کریپتوکارنسی می‏‌بایست زیر نظر هفت ارگان مالی چین که شامل بانک‌ها  و مراکز امنیتی و سایبری می‏‌باشد، انجام شود.

تمامی معاملات ارزی چین، زیر نظر بانک های مرکزی این کشور انجام می‏شوند.
تمامی معاملات ارزی چین، زیر نظر بانک های مرکزی این کشور انجام می‏شوند.

قوانین معاملات ارز دیجیتال در روسیه

در مارس سال 2018، ارز دیجیتال در کشور روسیه توسط سیاستمداران به طور کامل ممنوع شد؛ ولی این قانون پس از شش ماه به طور کامل نقض گشت. اما این قانون زمانی نقض شد که دولت روسیه و ولادیمیر پوتین شرایط بسیار پیچیده و سختی را برای معاملات ارز دیجیتال در نظر گرفتند تا بتوانند از پول‌شویی و جرائم سایبری جلوگیری نمایند.

از این رو، دولت روسیه صرافی‌های دیجیتالی را زیر نظر دولت قرار داد تا تمامی معاملات ارزی زیر نظر دولت باشد. لازم به ذکر است در 28 ماه می سال 2018، ارز دیجیتال ملی روسیه با نام روبل روسیه معرفی شد و مورد استفاده قرار گرفته است.

روسیه یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه ترید ارز دیجیتال است.
روسیه یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه ترید ارز دیجیتال است.

رویکرد قوانین ایران چگونه است؟

امروزه یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از افراد هم‌وطن به وجود می‌آید، این است که قوانین ایران در زمینه معامله ارز دیجیتال و بیت کوین چیست؟ بیت کوین در کشور ایران، یک رمز ارز قانونی محسوب نمی‌شد و معاملات قانونی نبودند. اما در سال 1398، در مجلس لایحه قانونی شدن معاملات بیت کوین با نظارت دولت مجاز شد.

 لازم به ذکر است در کشور ایران، اگر پول‌شویی یا کلاهبرداری از طریق رمز ارز دیجیتال انجام شود و سرمایه‌گذار بدون نظارت دولت سرمایه خود را در این راه صرف کرده باشد، سرمایه‌گذار و کلاهبردار هر دو مقصر و مجرم شناخته می‏‌شوند.

دولت ایران برای جلوگیری از کلاهبرداری سایبری، قوانین سختی را برای معاملات ارز در نظر دارد.
دولت ایران برای جلوگیری از کلاهبرداری سایبری، قوانین سختی را برای معاملات ارز در نظر دارد.

دیدگاه شرعی درباره استفاده از ارز دیجیتال

آیا تابه‌حال با این سؤال مواجه شده‌اید که حکم شرعی درباره ارز دیجیتال و بیت کوین چیست؟ برخی از مراجع تقلید همچون آیت الله گلپایگانی بنا بر دلایلی، استفاده از ارز دیجیتال را حرام اعلام نموده‏اند. اما برخی دیگر از مراجع دینی، استفاده از ارز دیجیتال را طبق شرایط اسلامی آزاد دانسته‌اند. البته در نظر داشته باشید که معاملاتی که سبب ضرر طرفین شود، به طور کامل حرام است.

همان‌طور که در بخش‏‌های قبل به آن اشاره شد، امروزه افراد بسیار زیادی در زمینه ارز دیجیتال و بیت کوین سرمایه گذاری می‏‌کنند. اما پیشنهاد می‏‌شود اگر به دنبال راهی برای موفقیت در سرمایه گذاری در این زمینه هستید، ابتدا پاسخ سؤال ارز دیجیتال و بیت کوین چیست را پیدا کنید و از اطلاعات افراد متخصص و تریدر‌ها در این زمینه استفاده نمایید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی