آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

محبوبیت کیف پول تراست ولت موجب شده که عده زیادی از فعالان بازار کریپتو، به‌دنبال آموزش کار با تراست ولت باشند؛ از همین رو ما در این مطلب کامل‌ترین آموزش این ولت را برای شما نوشته‌ایم تا با صفر تا صد نحوه کار با تراست ولت آشنا شوید. پس اگر قصد استفاده از trust wallet را دارید، این مطلب را اصلا از دست ندهید!

تراست ولت چیست؟

تراست ولت (Trust Wallet) به عنوان یک کیف پول دیجیتالی نرم افزاری شناخته می‌شود که امکان نگهداری از ارزهای دیجیتال مختلف را به وجود می‌آورد. در کل تراست ولت را به عنوان یک برنامه نرم‌افزاری مخصوص موبایل می‌شناسند. این کیف پول دیجیتال از نسخه وب پشتیبانی نمی‌کند و قابلیت پوشش‌دهی از 160 ارز دیجیتال را دارد. استفاده از این کیف پول به کاربران امکان استیک کردن ارزهای دیجیتال را برای دریافت سود می‌دهد. این کیف پول از کاربری ساده‌ای برخوردار است. در ادامه آموزش کار با تراست ولت باید بگوییم که این کیف پول دیجیتالی به شکل غیرمتمرکز ارائه شده است و در هنگام ثبت نام احتیاج به ثبت ایمیل و از این قبیل اطلاعات ندارد. کارشناسان دنیای ارزهای دیجیتال معمولاً برای افراد تازه کار و کسانی که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند پیشنهاد می‌شود.

مروری بر کیف پول تراست ولت

در این قسمت به‌طور مختصر مشخصات کیف پول تراست والت را در قالب جدول مرور می‌کنیم:

نوع کیف پول الکترونیکی و نرم‌افزار (موبایل و دسکتاپ)
هزینه دانلود رایگان
هزینه درون برنامه 1 درصد کارمزد
تعداد رمز ارزهای با قابلیت پشتیبانی 61 عدد
پشتیبانی از بیت‌کوین و اتریوم بله
پشتیبانی از کاربران بله از طریق راهنمای صفحه یا ایمیل
ویژگی درون برنامه‌ای خرید، فروش، مبادله و مشارکت در ارزهای دیجیتال، جمع‌آوری NFT
پشتیبانی از سیستم‌عامل بله (iOS و Android)
تعداد کاربر بیش از 5 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان
علت محبوبیت خریداری بایننس در ژوئن 2018
پشتیبانی از زبان انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، آلمانی، چینی، ژاپنی، فرانسوی، کره‌ای، ایتالیایی، اندونزیایی، ترکی، اوکراینی، ویتنامی، روسی، هندی، بنگالی و عربی.

تاریخچه ایجاد تراست والت

تراست والت توسط یک تیم توسعه‌دهنده نرم‌افزار اوکراینی مستقر در ایالات متحده، ویکتور رادچنکو، تأسیس شد. آشنایی اولیه ویکتور در مورد ارزهای دیجیتال به موضوع استفاده از بیت‌کوین در دارک وب dark web برمی‌گردد. در همین دوران اتریوم از او خواست که شانس خود را در صنعت ارز دیجیتال امتحان کند. زمانی که شروع به توسعه یک اپلیکیشن موبایل برای کمک به کامیون داران در یافتن پارکینگ و سایر امکانات کرد، راه‌اندازی موفقیت‌آمیز اپلیکیشن ردیابی، اعتمادبه‌نفس و انگیزه طراحی کیف پولی را در درون ایجاد کرد. او به نقطه‌نظر رسید که می‌تواند نرم‌افزاری را طراحی کند که توکن‌های ERC20 را که از طریق ICO به دست می‌آورد را در خود جای دهد.

ویکتور رادچنکو پروژه Trust Wallet را در سال 2017 آغاز کرد و در زمان کم با عملکرد عالی هزاران کاربر را در سرتاسر جهان برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال، برای امتحان سبد ارزهای دیجیتال کیف پول به خود جذب کرد. وظیفه این پروژه پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال بود. این پروژه زمانی میتوانست موفقیت‌آمیز باشد که استفاده از ابزارهای کیف پول آسان باشد. اجازه دادن به مردم برای خرید دارایی‌های دیجیتال از طریق ابزارهای راحت مانند حساب بانکی یا کارت اعتباری، آن‌ها را ترغیب به خرید بیشتر می‌کرد و این همان هدفی بود که Trust Wallet روی آن زمان صرف کرده بود؛ بنابراین، برنامه با طراحی یک رابط کاربری آسان که برای همه قابل‌دسترسی بود، کاربران بیشتری را به دانلود آن ترغیب کرد. محبوبیت روزافزون این اپلیکیشن توجه صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال از جمله Binance را به خود جلب کرد که درنهایت این صرافی کل پروژه تراست والت را به همراه شرکت مادرش، Six Days LLC، در سال 2018 خریداری کرد.

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط تراست والت

Trust Wallet در مجموع از 160 هزار دارایی و بلاک چین، از جمله ارزهای پیشرو مانند بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند.

مزایای تراست ولت

  • پشتیبانی از 4.5 میلیون دارایی دیجیتال

تراست ولت از ارز دیجیتال و توکن سفارشی بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند. هیچ محدودیتی برای ایجاد توکن های سفارشی وجود ندارد، از این‌رو در بین نرم افزارهای مشابه رتبه 4.5 را به خود اختصاص داده است. این کیف پول همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد NFT های مبتنی بر اتریوم و BNB را جمع‌آوری کنند.

  • نصب آسان:

نصب Trust Wallet در iOS و Android بسیار آسان است. با دانلود این کیف پول از گوگل پلی، می‌توانید یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا کیف پول قدیمی خود را به‌سادگی به‌روزرسانی کنید.

  • ارتباط با صرافی‌های غیرمتمرکز درون برنامه‌ای

صرافی غیرمتمرکز بومی کیف پول (DEX) به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتالی متعددی را در برنامه از طریق دو گزینه خریدوفروش مبادله کنند.

  • وجود گزینه اسکتینگ در تراست والت

ازآنجایی‌که Trust Wallet از چندین شبکه بلاک چین اثبات سهام پشتیبانی می‌کند، کاربران را قادر می‌سازد تا ۱۲ ارز رمز پایه، از جمله بایننس کوین BNB(TRON (TRX)، Tezos (XTZ)، Cosmos (ATOM)، VeChain VET) را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

معایب تراست والت

  • عدم پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری

اگرچه کیف پول ادعا می‌کند که به‌زودی یکپارچه‌سازی لجر را آغاز می‌کند، اما در حال حاضر از کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره‌سازی آفلاین ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند.

  • پشتیبانی مشتری به شکل محدود

تراست والت فاقد پشتیبانی مستقیم مشتری است، اگرچه به کاربران اجازه می‌دهد از طریق ایمیل با تیم تماس بگیرند و یک صفحه راهنمایی برای سؤالات متداول وجود دارد، اما عدم وجود یک تیم پشتیبانی سریع و مستقیم یکی از معایب تراست والت است.

امنیت در تراست والت

Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری است که به کاربران این امکان را می‌دهد که کلیدهای خصوصی private keys و دسترسی های دیجیتالی digital assets از جمله ارزهای دیجیتال و NFT خود را کنترل کنند. برای امنیت بیشتر بایستی کاربران کلیدهای خصوصی خود را (که عبارات بازیابی نیز گفته می‌شود) در پیش خود نگه‌دارند. امنیت Trust Wallet به توانایی کاربران آن، در ایمن کردن عبارت بازیابی بستگی دارد، برای بالا بردن امنیت در این کیف پول، می‌توانید با فعال کردن Touch ID یا Face ID برای برنامه کیف پول، یک لایه امنیتی اضافی به برنامه تلفن همراه خود اضافه کرد. علاوه بر این، می‌توانید زمان قفل خودکار را برای محدود کردن دسترسی افراد غیرمجاز به کیف پول خود تنظیم کنند. با این وجود، به یاد داشته باشید که تراست والت یک کیف پول مورد توجه و پربازدید است و به دلیل داشتن تعداد کاربر زیاد میتواند در معرض کلاه‌برداری‌های فیشینگ قرار بگیرد؛ بنابراین، کاربران باید عبارت بازیابی خود را برای جلوگیری از دست دادن دائمی سرمایه، ایمن کنند.

حریم خصوصی در تراست والت

ازآنجایی‌که کیف پول تراست والت، هرگز از کاربران اطلاعات شخصی آن‌ها را درخواست نمی‌کند و نیازی به احراز هویت درون برنامه نیست (KYC) بنابراین در طول نصب برنامه، کاربران نیازی به اشتراک‌گذاری داده های خود ندارند. با این حال، اگر کاربری در وب سایت رسمی ثبت‌نام کند، Trust Wallet اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل را جمع‌آوری می‌کند. این داده‌ها با استفاده از چندین تدابیر امنیتی محافظت می‌شوند و هرگز با اشخاص دیگر به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. ازآنجایی‌که کاربران برای دانلود Trust Wallet نیازی به شناسه شخصی ندارند، هویت شما در این کیف پول نیز ناشناس میماند. با این حال، اگر احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) را به برنامه خود اضافه کرده باشید یا از صرافی‌هایی استفاده کنید که KYC درخواست می‌کنند، هویت شما آشکار می‌شود.

نحوه استفاده و آموزش کار با تراست والت (Trust Wallet)

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم هر کدام از بلاکچین‌ها آدرس مربوط به خود را دارند و این آدرس‌ها را جهت ذخیره‌ی ارزهای دیجیتالی طراحی کرده اند. یکی از ویژگی‌های کیف پول تراست ولت این است که هیچکدام از این ارزها را کنترل نمی‌کند و تنها به کاربران امکان دسترسی به آن‌ها را می‌دهد. نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که دانلود کیف پول دیجیتالی Trust Wallet به صورت رایگان انجام می‌گیرد و نیازی نیست که افراد هزینه‌ای را پرداخت نمایند.

راهنمای دریافت و آموزش کار با تراست ولت (Trust Wallet)

در اولین مرحله آموزش کار با تراست والت باید برنامه مربوط به این کیف پول را از یک منبع قابل اعتماد دانلود کنید. برای این منظور وارد سایت این کیف پول با آدرس https://trustwallet.com شوید و از این محل نسخه‌ی مورد نظرتان را دانلود نمایید. فراموش نکنید به دلیل اینکه این برنامه برای موبایل طراحی شده است و نسخه ویندوز آن وجود ندارد باید با مرورگر گوگل کروم که بر روی گوشی‌تان نصب است وارد شوید.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
راهنمای دریافت و آموزش کار با تراست ولت

کیف پول تراست ولت را می‌توانید از طریق اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید برای دسترسی آسان آدرس این فروشگاه‌ها را در ادامه ذکر کرده‌ایم.

دانلود نرم افزار مناسب اندروید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wallet.crypto.trustapp&referrer=utm_source%3Dwebsite

دانلود نرم افزار مناسب IOS:

https://apps.apple.com/app/apple-store/id1288339409?mt=8

گام نخست از نصب تراست ولت (Trust Wallet)

در اولین گام آموزش کار با تراست ولت در بخش جستجوی مرورگر گوگل بروید و واژه ی تراست والت را درج نمایید. پس از یافتن برنامه‌ی مورد نظرتان همان طور که در ذیل مشاهده می‌کنید دانلود کرده و برای دریافت این اپلیکیشن کافی است گزینه Install را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. پس از انتخاب این گزینه دانلود و نصب برنامه آغاز می‌شود. برای امنیت بالاتر تلاش کنید یک قفل بر روی برنامه و بازکردن آن قرار دهید.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
گام نخست از نصب تراست ولت

نکته‌ی قابل توجه‌ای که در ارتباط با آموزش کار با تراست والت وجود دارد این است در صورتی می‌توانید عبارت I Already Have A Wallet انتخاب کنید و مرحله‌های بعدی را ادامه دهید تا بتوانید یک کیف پول جدید را ایجاد کنید. برای ادامه فرآیند ایجاد کیف پول باید عبارت Create A New Wallet را انتخاب کنید و پس از پذیرفتن همه‌ی قوانین باید بک آپ کیف پول خود را تایید کنید. این امر باعث می‌شود در صورت فراموش کردن اطلاعات امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
مراحل نصب تراست ولت

در گام بعد از آموزش کار با تراست والت نوبت به سید فریز یا دریافت عبارت 12 رقمی می‌رسد که برای بک آپ گیری می‌باشد این عبارت را باید در جایی یادداشت کنید. فراموش نکنید که این عبارات را باید در یک جای امن نگه‌داری کنید در صورتی که به هر دلیلی به گوشی خود دسترسی نداشته باشید این امکان برای شما وجود خواهد داشت که موجودی ارز دیجیتال خود را به یک کیف پول الکترونیکی جدید انتقال بدهید. برای برداشتن این عبارت می‌توانید بر روی آیکون کپی ضربه بزنید و سپس آن را به شکل مورد نظرتان در جایی ثبت و ذخیره کنید. بعد از انجام این مراحل از کاربر درخواست می‌شود که عبارتی را که ذخیره کرده است را به همان شکل انتخاب کند. انجام این فرایند برای این است که صحت عبارتی را که کپی کرده‌اید تایید شود تا به این شکل برای بازیابی کیف پول خود با مشکلی برخورد نکنید.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
گام دوم نصب تراست ولت

فراموش نکنید که این عبارات به عنوان رمز گاوصندوق شما به شمار می‌رود پس باید در نگهداری از آن وسواس زیادی به خرج دهید.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
مراحل نصب Trust Wallet

بعد از انجام این مراحل وارد صفحه‌ی اولیه‌ی کیف پول تراست شوید و ارزهای دیجیتالی را در آن مشاهده کنید. از دیگر قابلیت‌های این کیف پول این است که می‌توانید به بخش بالای صفحه بروید و رمز ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را به لیست پیش فرض خود اضافه کنید تا به این ترتیب در صفحه‌ی اصلی قرار بگیرد.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کیف پول تراست ولت

اگر قصد دارید یک رمز ارز را ارسال یا انتخاب نمایید کافیست فقط بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه‌ی رمز ارز هدایت شوید. به این ترتیب امکان مشاهده‌ی تراکنش‌های قبلی یا انجام عملیات انتقال را خواهید داشت. به عنوان نمونه صفحه‌ی اصلی اتریوم و صفحه‌ی دریافت به صورت زیر هستند.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آدرس کیف پول تراست ولت

برای دسترسی به آدرس کیف پول اتریوم خود می‌توانید به قسمت Receive بروید و گزینه‌ی کپی را انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید آدرس را کپی نموده و در اختیار افراد و سایت‌هایی قرار بدهید که قصد دارند برای شما اتریوم ارسال کنند.

برای انجام فرایند ارسال ارزهای دیجیتال مورد نظرتان لازم است گزینه‌ی Send را انتخاب کرده و در قسمت بعدی مبلغ و آدرس گیرنده را درج کنید.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

در این مرحله از آموزش کار با تراست والت می‌توانید پس از رویت آدرس گیرنده و فرستنده این امکان را دارید که ارزش دلاری ارز دیجیتال ارسال شده را به همراه میزان کارمزد شبکه مشاهده کنید و انتخاب دکمه Setting به بخش بالای صفحه بروید و اندازه کارمز را به اندازه‌ی دلخواهتان تغییر بدهید.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

برای نمونه اگر مقدار کارمزد شبکه برای انتقال بیت کوین به شکل پیش فرض ممکن است 45 ساتوشی باشد که شما می‌توانید آن را به اندازه‌ی دلخواهتان تغییر بدهید. نکته‌ی مهمی که در این جا وجود دارد اگر میزان انتقال کارمزد را کم بگیرید ممکن است انتقال با تاخیر بسیار زیاد انجام بگیرد یا به صورت کلی انتقال تایید نشود.

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
Trust Wallet

بعد از انجام هر تراکنش ارزهای دیجیتالی این امکان را دارید که جزئیات مربوط به تراکنش مورد نظر را در کیف پول تراست والت خود مشاهده کنید. برای این منظور تنها لازم است که به صفحه‌ی ارز دیجیتال مورد نظرتان مراجعه کنید و جزئیات تراکنشی را که قصد دارید جزئیات آن را مشاهده کنید انتخاب کنید و در صفحه‌ی جدید بعضی از جزئیات مربوط به تراکنش را ببینید.

نکته‌ی قابل توجه در صورتی که قصد دارید جزئیات کامل تراکنش را بررسی کنید باید عبارت MORE DETAILS را انتخاب کنید تا شما را به آدرس تراکنش انتقال دهد.

نکته‌ی دیگری که در آموزش کار با تراست والت مطرح است امکان ایجاد رمز عبور برای کیف پول است. برای این منظور به بخش تنظیمات بروید و گزینه Passcode را انتخاب کنید با انجام این کار به صفحه ای منتقل می‌شوید که به این ترتیب می‌توانید رمز را انتخاب کنید.

ویژگی‌های کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

آموزش کار با تراست ولت | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ویژگی‌های کیف پول تراست والت

آموزش کار با تراست والت مزایایی را برای کاربران به دنبال دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

امکان خرید ارز دیجیتال: کیف تراست والت از شبکه های پرداخت گوناگونی مثل Simplex ،Mercury برخوردار است. کیف پول تراست والت امکان ترکیب با شبکه‌های پرداخت را دارند و به کاربران امکان می‌دهد تا به وسیله‌ی کارت‌های اعتباری خود انواع رمز ارزها مانند اتریوم و بیت کوین را خریداری کنید.

بررسی قیمت‌ها به شکل لحظه‌ای: یکی دیگر از مزیت‌های کیف تراست والت این است که کاربران امکان مشاهده‌ی لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را دارند. علاوه بر مشاهده‌ای لحظه‌ای قیمت رمز ارزها کاربران این امکان را دارند که از طریق این کیف پول به جدول زمانی قیمت‌ها، ارزش بازار، حجم معاملات به صورت کامل دسترسی داشته باشند.

داشتن مرورگر برای Dapps: برخورداری از مرورگر در کیف پول تراست والت این قابلیت را برای فروشندگان و مشاغل ایجاد می‌کند تا بتوانند برای فروش خدمات و محصولات خود ارزهای دیجیتال را بپذیرند.

قابلیت Swap و Exchange: یکی دیگر از ویژگی‌های کیف پول تراست والت امکان دسترسی به exchange و swap یا قابلیت تبدیل به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از موقعیت swap کاربران می‌توانند توکن‌ها را در شبکه‌های گوناگون معاوضه کنند. استفاده از این قابلیت در هر شرایطی بدون احتیاج به تایید فرم kcy یا احراز هویت انجام می‌گیرد.

دسترسی با امنیت بالا: کیف پول تراست والت به کاربران خود امکان دسترسی به یک کلید خصوصی را می‌دهد که دسترسی به موجودی کیف پول به وسیله‌ی آن انجام می‌گیرد و دیگر احتیاجی به واسطه نخواهد بود.

نتیجه‌گیری

طبق بررسی صورت گرفته، هیچ دلیلی وجود ندارد که کیف پول کیف پول تراست والت را به عنوان یک کیف پول قابل اعتماد و واجد شرایط ندانیم. همچنین، در حال حاضر Trust Wallet از محبوبیت چشم‌گیری در بین کاربران برخوردار است. رابط کاربری ساده و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از دارایی‌های آن را به یکی از کیف پول های رمزنگاری پیشرو تا به امروز تبدیل کرده است. این کیف به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق خود Trust Wallet به DApp مختلف دسترسی پیدا کنند که باز هم حرکتی دوراندیشانه است که با گسترش DeFi مزایای طولانی مدت خواهد داشت. با استفاده از Trust Wallets، کاربران همچنین می‌توانند سود ارز دیجیتال خود را کسب کنند. مشارکت Trust Wallet با Binance کاربران بیشتری را (برای سرمایه‌گذاری پول) از سراسر جهان جذب می‌کند و بنابراین یک امتیاز مثبت برای کیف پول است. گروه پارسیان بورس امیدوار است از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه‌ی ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از دوره آموزش ارز دیجیتال مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در شیراز استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس « مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد »
4.7/5 - (4 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • اگر در تراس ولت گزینه send فعال نبود
    و نوشته بود This is a watchonly wallet
    چطور این مشکل را باید حل کنیم

    پاسخ
  • درود برشما
    آیا به کوئن بیس ولت هم آشنایی دارید تا مشکل خود را مطرح کنم؟

    پاسخ
  • سلام، مقدار ارز ترون در تراست والت دارم پارسال که برای استیکینگ قرارش دادم ، تا همین اواخر وقتی خواستم unstak کنم میگه دارایی شما فریز شده ،میشه راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      21 آبان 1402 16:05

      سلام دوست بزرگوار
      مدت زمان استیک کردن شما به پایان رسیده؟

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی