دوره جامع
آموزش فارکس
در اصفهان

دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد

دوره جامع آموزش فارکس در اصفهان

اگر قصد دارید در یک کلاس فارکس اصفهان به سبک حرفه‌ای شرکت کنید، دوره آموزش فارکس در اصفهان پارسیان بورس مخصوص شماست. این دوره در طی 64 ساعت آموزش عملی، صفر تا صد بازار فارکس و معامله‌گری در آن را به شما آموزش خواهد داد. شما در دوره آموزش فارکس اصفهان، معامله‌گری به سبک پرایس اکشن اسمارت مانی را آموزش خواهید دید تا به‌راحتی و تنها به کمک نمودارهای قیمتی، به ترید در بازار فارکس بپردازید و به اندیکاتورهای اضافه نیازی نداشته باشید. دوره آموزش فارکس در اصفهان، مخصوص همه افرادی است که قصد دارند فارکس را به‌صورت اصولی یاد بگیرند.

پارسیان بورس بیش از 5 سال سابقه در زمینه آموزش معامله‌گری در بازارهای مالی دارد و تاکنون بیش از 4000 دانشجو در این زمینه تربیت کرده است. آکادمی پارسیان بورس بزرگترین آموزشگاه در زمینه آموزش فارکس در مشهد می‌باشد، اما باتوجه به تقاضای بالا برای برگزاری کلاس فارکس اصفهان، تصمیم گرفتیم برای شهروندان اصفهانی هم این دوره را برگزار نماییم. شما نیز هم‌اکنون می‌توانید با شرکت در جامع‌ترین دوره آموزش فارکس اصفهان، کسب درآمد از این بازار جذاب را آغاز کرده و بدون ترس به ترید در بازار فارکس بپردازید.

در ابتدای مسیر، مفاهیم اولیه بازار فارکس را یاد خواهید گرفت تا به‌خوبی با آن آشنا شوید، سپس رفته رفته آموزش حرفه‌ای‌تر شده و وارد سطح دیگری می‌شود تا جایی‌که به معامله‌گری پرایس اکشن به سبک اسمارت مانی مسلط خواهید شد. به جرئت می‌توانیم بگوییم یکی از کامل‌ترین دوره‌های فارکس در اصفهان، دوره آکادمی پارسیان بورس می‌باشد که اکنون در مقابل شما قرار دارد.

پارسیان بورس

بازار فارکس چیست؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که تصمیم دارید با سرمایه گذاری در بازارهای مالی مختلف، سرمایه خود را چند برابر کنید، قطعا نام بازار فارکس به گوشتان خورده است. فارکس یا بورس جهانی، بزرگ‌ترین بازار مالی است که در جهان وجود داشته و بازاری بین المللی و نامتمرکز است که می‌توانید ارزهای مهم جهانی را در آن خرید و فروش کنید. باید  این را بدانید که در این بازار روزانه حدود 5 تریلیون دلار معامله شده و به همین دلیل شناورترین و بزرگترین بازار مالی در جهان شناخته می‌شود.

بازار فارکس ویژگی‌های مختلفی دارد که باعث شده خیلی از افراد علاقه زیادی به آن نشان دهند. برای مثال، این بازار به صورت 24 ساعته باز بوده و شما در طی تمامی ساعات شبانه روز می‌توانید به معامله بپردازید. شما می‌توانید هم در بازار نزولی و هم در بازار صعودی معامله کرده و سود به دست آورید. این موضوع به دلیل دو طرفه بودن بازار فارکس است. هزینه‌های معاملات در فارکس بسیار پایین است و در عوض نقدینگی بالایی دارد.

شما می‌توانید با سرمایه اندک وارد شده و حتی از اهرم‌های مناسب خود استفاده نمایید. در نهایت نیز باید به حساب دمو اشاره کنیم. حساب دمو فارکس مانند حساب واقعی بوده و شما می‌توانید بدون وارد کردن هزینه، معامله کرده و تا زمانی که به تریدری حرفه‌ای تبدیل شوید، از آن استفاده نمایید.

پارسیان بورس

آموزش ترید در فارکس و بورس جهانی برای چه کسانی مناسب است؟

فعالیت در بازار فارکس برای تمامی افراد مناسب بوده و شما می‌توانید با افزایش اطلاعات خود در این حوزه و توجه به آموزش فارکس در اصفهان، به تریدری ماهر تبدیل شوید. هیچ استثنایی وجود ندارد. همه افراد با کمی آموزش می‌توانند در این بازار پردرآمد، به فعالیت بپردازند.

در دوره آموزش فارکس در اصفهان چه می آموزید؟

در کلاس آموزش فارکس در ابتدا با مفاهیم پایه آشنا خواهید شد. طبیعتا افرادی که با بازارهای مالی آشنایی خیلی زیادی ندارند، نیاز دارند تا این مفاهیم را شنیده و به صورت کامل متوجه شوند. پس از آن سراغ مفاهیم گسترده‌تر رفته و شما به صورت عملی کار در این بازار را خواهید آموخت. باید این را بدانید که نمی‌توان با خواندن چند مفهوم ساده، به معامله‌گری حرفه‌ای در این بازار تبدیل شد. شما باید به همراه استاد خود به ترید مشغول شوید تا تمامی جزئیات بازار را آموخته و با شرایط مختلف رو به رو شده و روش مدیریت شرایط را بیاموزید.

باید این را بیان کنیم که در دوره آموزش فارکس در اصفهان پارسیان بورس، دقیقا به صورت عملی تمامی جزئیات را خواهید آموخت. شما می‌توانید همراه با استاد خود ترید کرده و تمامی مشکلات خود را برطرف نمایید.

علاوه بر این داشتن استراتژی مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد. در این دوره شما با آموزش پرایس اکشن اسمارت مانی آشنا خواهید شد. این یکی از استراتژی‌های بسیار جدید و کاربردی است که اکثز فعالان در این حوزه، از آن استفاده می‌نمایند. مدیریت سرمایه نیز بخش دیگری از آموزش‌هایی است که به آن نیاز دارید. شاید بتوانید تمامی مبانی و مفاهیم را بیاموزید ولی تا زمانی که نتوانید سرمایه خود را مدیریت کنید، دائما ضرر خواهید کرد. این موضوعی بسیار مهم است که در دوره آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل در رابطه با آن صحبت شده است.

پرایس اکشن اسمارت مانی

همانطور که در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم، پرایس اکشن اسمارت مانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های دوره آموزش فارکس در اصفهان است. به صورت کلی برای اینکه بخواهید در بازار مالی بزرگی مانند فارکس به فعالیت بپردازید، باید استراتژی مناسبی داشته باشید. این را نیز باید بدانید که یک استراتژی یا فرمول مشخصی وجود نداشته و شاید پلنی که در حال حاضر با آن کار می‌کنید، بعد از تغییراتی در بازار، دیگر قابل استفاده نباشد.

پرایس اکشن اسمارت مانی یکی از جدیدترین روش‌هایی است که توسط تریدرهای حرفه‌ای تست شده و از سودآوری آن اطمینان حاصل شده است. این روشی است که می‌تواند شما را به همان چیزی که نیاز دارید، برساند.

اسمارت مانی چیست؟

قطعا با شنیدن عبارت اسمارت مانی یا پول هوشمند در رابطه با آن کنجکاو شدید. این اصطلاحی است که از زمان‌های قدیم وجود داشته و به قماربازانی گفته می‌شد که همیشه برنده بودند و نکات مهم و بیشتری را نسبت به سایر بازیکنان می‌دانستند. اصطلاحا این افراد همیشه اطلاعات ناگفته‌ای داشتند که مردم عادی از آن‌ها خبری نداشتند. این سبک در حال حاضر نیز از همین رویکرد استفاده می‌نماید. در واقع شما از استراتژی معامله‌گران بسیار ماهر، موسسات مالی، بانک‌ها و … پیروی خواهید کرد.

به همین دلیل می‌توانید اطمینان داشته باشید که همیشه برنده بوده و سود خوبی به دست خواهید آورد. در واقع دلیل نام گذاری این روش نیز همین بوده و شما را به سمت پول هوشمند سوق می‌دهد. نکته جالب دیگر در رابطه با پرایس اکشن اسمارت مانی این است که شما با یادگیری آن می‌توانید در تمامی بازارهای مالی مورد استفاده قرار دهید. این مهم است که شما با یک استراتژی 100 درصد قطعی بتوانید تمامی معاملات خود را در بازارهای مختلفی مانند فارکس، ارزهای دیجیتال، بورس ایران و … پیش ببرید.

چرا این دوره، بهترین دوره آموزش فارکس در اصفهان است؟

حتما به غیر از این دوره با دوره‌های دیگری برای یادگیری ترید در فارکس آشنا شدید. در این بخش تصمیم داریم بیان کنیم که چرا پارسیان بورس، بهترین شرایط را برای شما به وجود آورده است. در ابتدا باید به مهم‌ترین نکته، یعنی کیفیت آموزش اشاره نماییم. کیفیت دوره‌های آموزش فارکس در اصفهان پارسیان بورس بسیار بالا بوده و این را می‌توانید از عملی بودن آموزش متوجه شوید. در واقع می‌توانید اطمینان داشته باشید بعد از این دوره به تریدری حرفه‌ای تبدیل خواهید شد. البته این موضوع به تلاش و پشتکار شما نیز بستگی دارد.

در کنار آن باید به پشتیبانی همیشگی پارسیان بورس اشاره نماییم. شما قطعا بعد از اتمام دوره با مسائلی رو به رو خواهید شد که می‌توانید برای برطرف کردن آن‌ها، از بخش پشتیبانی و حتی استاد خود کمک بگیرید. این پشتیبانی دائمی است و شما مطمئن خواهید بود تا انتهای کار خود، استاد و کارشناسان پارسیان بورس را در کنار خود خواهید داشت.

نهایتا باید به مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر این دوره اشاره کنیم. آکادمی پارسیان بورس تنها آکادمی در شرق کشور است که در حوزه بازارهای مالی به صورت حرفه‌ای و زیر نظر فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌نماید. شما می‌توانید بعد از اتمام دوره، می‌توانید در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و در صورت قبولی، مدرک خود را دریافت نمایید. این مدرک کاملا معتبر بوده و حتی می‌توانید جهت ترجمه آن اقدام کنید.

وجه تمایز دوره آموزش فارکس در اصفهان آکادمی پارسیان بورس با سایر آموزشگاه‌ها

بعد از تمامی موضوعاتی که در بخش قبلی بیان کردیم، باید این را نیز بدانید که شما با شرکت در دوره‌های آکادمی پارسیان بورس یک استراتژی کامل خواهید داشت که می‌توانید از آن برای رسیدن به سود مناسب استفاده نمایید. در واقع در طول کلاس‌های خود، به همراه استاد پیش رفته و به مرور می‌توانید این استراتژی را دقیقا طبق چیزی که نیاز دارید، بسازید. یعنی ما به شما استراتژی را تحویل نخواهیم داد بلکه این را می‌آموزیم که چگونه بهترین استراتژی را بسازید. به این صورت شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید به صورت دائمی از اطلاعات خود برای رسیدن به سود استفاده کنید چرا که طبیعتا نیاز است بعد از مدتی روند کار خود را تغییر داده و از برنامه جدیدی استفاده کنید.

این دقیقا وجه تمایز ما است. طبق مثلی قدیمی، ما به جای اینکه ماهی را آماده کرده و به شما تحویل دهیم، ماهی‌گیری را خواهیم آموخت تا بتوانید برای مدت طولانی، از آن استفاده نمایید. باید روی این نکته نیز تاکید داشته باشیم که شما هیچ گاه در این مسیر تنها نخواهید بود و مطمئن باشید در هر زمانی می‌توانید با پشتیبانان ما و همچنین اساتید مجرب پارسیان بورس، در ارتباط بوده و مسئله خود را به کمک آن‌ها برطرف نمایید.

00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x

نوع برگزاری: حضوری

ظرفیت کلاس: ۲۰ نفر

پشتیبانی همیشگی

عضویت در باشگاه معامله‌گران حرفه ای

مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای (قابل ترجمه و بین المللی)

پارسیان بورس

برنامه آموزشی دوره جامع آموزش فارکس در اصفهان

مفاهیم تکنیکال / تشخیص پیوت‌ها

خطوط حمایت ، مقاومت / مفهوم اصلاح و پولبک

آموزش کامل سایت تریدینگ ویو

استراتژی خطوط روند

استراتژی خطوط میانه

کندل شناسی

استراتژی استفاده از اندیکاتورها

آموزش اندیکاتورهای مورد نیاز

استراتژی واگرایی

حل تمرین و رفع اشکال

معرفی بازار فارکس و معاملات CFD

بروکر های فارکس، نحوه ساخت حساب های معاملاتی، واریز و برداشت وجه

آشنایی با جفت ارزها، مفهوم حجم معاملات، لات و پیپ

بررسی انواع سفارشات در بازار های دوطرفه

کار با نرم افزار متاتریدر و انجام معاملات

ساختار بازار (Market Structure) و رنج های قیمتی

نحوه صحیح تشخیص روند

باس (شکست ساختار)

نواحی ارزان فروشی و گران فروشی

چاک : احتمال تغییر روند

تمرین رسم ساختار

استراتژی عرضه و تقاضا سم سایدن

محدوده های عرضه و تقاضا

نواحی چهارگانه RBR , DBD , RBD , DBR

نحوه تشخیص و رسم محدوده ها

قوانین افزایش دهنده احتمالات محدوده ها

تشخیص صحیح تایم فریم محدوده

نقدینگی دلیل حرکت!

انواع تله های نقدینگی

تله های نقدینگی در رنج

سشن های معاملاتی

نقدینگی های داخل و خارج رنج

شرایط اردر بلاک ها (Order Block)

هانت ، گپ ، شکست ، فیلیپ

مقدمه ای بر استراتژی

ستاپ های ورود

تحلیل بنیادی و شاخص های مهم اقتصادی

بررسی گزارشات اقتصادی مهم

مدیریت سرمایه ؛ قانون بقا

حل تمرین / رفع اشکال

بک تست

لایو ترید

حل تمرین / رفع اشکال

بک تست

لایو ترید

دوره جامع
آموزش فارکس
در اصفهان

آکادمی پارسیان بورس

مدرسیــن این دوره
چه کسانی هستنــد؟

مهندس علی پهلوانلو

مهندس علی پهلوانلو

عضو هیئت علمی آکادمی پارسیان بورس
مدرس و معامله‌گر بازار فارکس
پارسیان بورس

نظر دانش آموختگان آکادمی پارسیان بورس

زهره چوب تراش
خانم چوب تراش
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
آقای برزنونی
آقای برزنونی
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
خانم حسن زاده
خانم حسن زاده
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس

ارائه مدرک فنی و حرفه ای و آکادمی پارسیان بورس

  • گواهینامه شرکت در دوره آموزشی
  • گواهینامه قبولی در دوره آموزشی
  • گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه ای
گواهی نامه فنی و حرفه ای

چه چیزی در بازار فارکس معامله می‌شود؟

شما می‌توانید در بازار فارکس به معامله تمامی ارزهای خارجی بپردازید. در واقع اگر بخواهیم در یک کلام به شما بگوییم که چه چیزی در این بازار معامله می‌شود، باید به “پول” اشاره کنیم. پول رایج در هر کشوری دارای ارزش متفاوتی است. این را همه ما می‌دانیم که پول رایج ایران، ریال بوده و تفاوت ارزشی بسیار زیادی با دلار یا یورو دارد.

شما می‌توانید در بازار فارکس، ارز یک کشور را در مقابل ارز کشور دیگری خرید و فروش نمایید. به این صورت می‌توانید از نوسانات میان قیمت ارزهای مختلف، سود بسیار مناسبی به دست آورید. این موضوع تقریبا مانند عمل افرادی است که دلار را به صورت فیزیکی خریداری کرده و بعد از افزایش قیمت، آن را می‌فروشند.

تفاوتی که در این میان وجود دارد این است که شما در بازار فیزیکی ابزار تحلیلی برای کاهش یا افزایش نخواهید داشت ولی در بازار فارکس می‌توانید با بهترین ابزارها و اندیکاتورها، این موضوع را تحلیل کرده و به غیر از دلار، هر ارز دیگری که برای شما سود داشته باشد را خرید و فروش نمایید.

باید این را بدانید که تشخیص این موضوع اصلا کار راحتی نبوده و به همین دلیل نیاز دارید تا از افراد حرفه‌ای در فارکس کمک گرفته و یا در دوره آموزش فارکس در اصفهان شرکت نمایید. این اطمینان را به شما خواهیم داد که معامله و ترید در بازار فارکس سختی‌ها و پیچیدگی‌هایی دارد که باعث شده افراد زیادی به دلیل نداشتن تجربه کافی، با ضررهای کلانی رو به رو شوند.

بازار فارکس توانایی این را دارد که سرمایه شما را چندین برابر کند ولی باید بدانید دقیقا در چه زمانی چه ارزی را خریده و در چه زمانی آن را بفروشید تا بتوانید به سودی که نیاز دارید دست پیدا کنید. این موضوعی نیست که بتوانید به صورت حسی آن را پیش ببرید یا به صحبت‌های افراد ناوارد عمل کرده و نهایتا با ضرر رو به رو شوید. باید خودتان بتوانید به چارت‌های مختلف نگاه کرده و خیلی راحت تشخیص دهید که گام بعدی خود را به چه صورتی بردارید.

این را نیز باید بیان کنیم که شما تنها در بازار فارکس، ارزهای مختلف را مشاهده نخواهید کرد و با موارد دیگری نیز مواجه می‌شوید. برای مثال شما می‌توانید سهام شرکت‌های مختلف را خریداری کنید. یعنی شما به عنوان فردی که در ایران زندگی می‌کند، می‌توانید سهام دار شرکت‌های بزرگ خارجی مانند اپل، تسلا، آمازون یا گوگل باشید.

اوراق قرضه نیز در بازار بورس بین الملل خرید و فروش می‌شود. در دوره‌های آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل در رابطه با این اوراق صحبت خواهیم کرد ولی اگر بخواهیم به صورت خلاصه به آن اشاره داشته باشیم، در واقع نوعی وام است که شرکت‌های تاره تاسیس از مردم می‌گیرند.

یعنی این شرکت تعدادی اوراق را به سرمایه‌گذاران فروخته و نهایتا سرمایه مورد نیاز خود را برای شروع کار، به دست خواهند آورد. در عوض در آینده تضمین می‌کنند تا این اوراق را مجدد از سرمایه‌گذاران خریداری کرده و علاوه بر پول اصلی آن‌ها، سود آن را نیز بازگردانند.

نهایتا نیز می‌توانیم به کالاهایی مانند طلا اشاره کنیم. می‌دانید که یکی از سنتی‌ترین، قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین انواع سرمایه‌گذاری، خرید طلا و فروش آن بعد از افزایش قیمت است. به احتمال زیادی تا به حال مادربزرگ یا پدربزرگ شما هم این توصیه را به شما داشته که با پول کناره خود طلا خریده و پس انداز کنید.

در بازار فارکس نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. تفاوتی که وجود دارد این است که دیگر به صورت فیزیکی به این طلا دسترسی نداشته و می‌توانید با قیمت جهانی، بدون کارمزد و در کسری از ثانیه، خرید و فروش خود را انجام دهید.

البته طلا تنها کالایی نیست که در این بازار معامله می‌شود. نفت اوپک، نفت خام و گاز طبیعی نیز از کالاهای بسیار پرطرفدار در بازار فارکس است.

جفت ارز چیست؟

جفت ارز به معنای قرار گرفتن دو ارز در برابر یکدیگر است. یعنی شما ارزی را فروخته و در ازای آن ارز دیگری را می‌خرید. این دو ارز با یکدیگر تفاوت قیمت داشته و شما با توجه به تحلیلی که از بازار دارید، این کار را انجام خواهید داد. معروف‌ترین جفت ارز EUR/USD نام دارد.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این مفهوم به مقاله جفت ارز چیست؟ مراجعه کرده و به صورت کامل با این موضوع آشنا شوید. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که مطالعه مقالات تنها می‌تواند به شما در به دست آوردن دانش ابتدایی این بازار کمک نماید. شما برای اینکه بتوانید معاملات خود را آغاز کنید، نیاز به آموزش فارکس در اصفهان خواهید داشت تا سرمایه خود را به صورت کلی از بین نبرید.

چگونه از فارکس سود به دست آوریم؟

این یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که هر کسی در رابطه با بازار فارکس خواهد داشت. شما برای اینکه بتوانید سود مناسبی از بازار فارکس به دست آورید، نیاز به سرمایه اولیه خیلی زیادی نخواهید داشت. باید بیاموزید چگونه از همان سرمایه کم به درستی استفاده نمایید تا بهترین و بیشتری سود را داشته باشید. این موضوعی است که در آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل برای شما توضیح داده می‌شود.

شما باید استراتژی مناسبی برای معاملات خود داشته باشید. باید بدانید که قدم بعدی شما چیست و چگونه باید شرایط موجود را مدیریت نمایید. این موضوع نیز با استفاده از آموزش فارکس در اصفهان امکان‌پذیر است.

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، ما در دوره‌های آموزش فارکس در اصفهان شما را با بهترین و جدیدترین استراتژی بازارهای مالی، یعنی پرایس اکشن اسمارت مانی آشنا خواهیم کرد. بازارهای مالی مختلف مخصوصا بازار بورس بین الملل یا فارکس، هر لحظه در حال تغییر بوده و شما نیاز به استراتژی خواهید داشت که این تغییرات را مدیریت نماید.

پرایس اکشن اسمارت مانی دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. این سبکی است که به راحتی می‌تواند سود شما در بازار پرتلاطم فارکس تضمین نماید چرا که شما با استفاده از این استراتژی مسیر افرادی را پیش خواهید گرفت که به عنوان بهترین‌ها در این بازار فعالیت می‌کنند.

درآمد دلاری از فارکس واقعیت دارد؟

این سوال یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که برای بیشتر افراد قبل از ورود به بازار‌های مالی مطرح می‌شود. شایان ذکر است بدانید اکثر افراد برای ورود به بازار فارکس استرس داشته و فکر می‌کنند این بازار نمی‌تواند به آن‌ها درآمد خوبی بدهد، اما این تفکر اشتباه است زیرا درآمد دلاری از فارکس واقعیت دارد.

فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است و روزانه تریلیون‌ها دلار از طریق معاملات در این بازار جابجا می‌شود. این بازار فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد دلاری برای معامله‌گران ماهر فراهم می‌کند. در ادامه بهتر است بدانید مطمئناً تجربه ورود و کسب درآمد از فارکس بین افراد متفاوت است. در واقع برخی از معامله‌گران می‌توانند در ماه‌های اول شروع کار خود، درآمد خوبی کسب کنند. اما برخی دیگر ممکن است سال‌ها طول بکشد تا به سوددهی برسند.

در ادامه باید ذکر کنیم کسب درآمد دلاری به میزان مسلط بودن فرد به بازار فارکس مربوط می‌شود و این تسلط توسط آموزش دیدن به دست می‌آید. در نتیجه شرکت در دوره آموزش فارکس در اصفهان می‌تواند برای کسب درآمد دلاری از این بازار مالی به شما کمک شایانی کند. فارکس می‌تواند یک شغل خوب باشد، اما مانند هر شغل دیگری، ریسک‌هایی نیز دارد. معامله‌گران باید آموزش‌های لازم را ببینند و مدیریت ریسک را به خوبی بیاموزند تا بتوانند در این بازار موفق شوند.

آشنایی با اصطلاحات فارکس

آشنایی با اصطلاحات فارکس

همانطور که می‌دانید فارکس یک بازار مالی بزرگ است که در آن ارز‌های مختلف معامله می‌شود. معامله‌گران فارکس با پیش‌بینی حرکت قیمت ارز‌ها، سعی می‌کنند از آن سود کسب کنند. برای موفقیت در بازار فارکس، آشنایی با اصطلاحات تخصصی این بازار ضروری است.

در ادامه تصمیم داریم شما را با مهمترین اصطلاحات بازار فارکس به صورت کامل آشنا کنیم. البته باید به این مسأله هم اشاره کنیم در دوره آموزش فارکس در اصفهان به بررسی و توضیح کامل اصطلاحات بازار فارکس پرداخته شده است.

جفت ارز، یکی از معروف‌ترین اصطلاحات فارکس

جفت ارز، یکی از معروف‌ترین اصطلاحات فارکس

جفت ارز، یکی از معروف‌ترین اصطلاحات فارکس است که ترکیبی از دو ارز می‌باشد که با یکدیگر معامله می‌شوند. البته شما این اصطلاحات را با شرکت کردن در دوره آموزش فارکس در اصفهان یاد خواهید گرفت. اگر بخواهیم جفت ارز را با ذکر یک مثال برای شما توضیح دهیم باید ذکر کنیم EUR/USD ترکیبی از ارز یورو و دلار آمریکا است.

در جفت ارز‌ها، ارز پایه ارزی است که در سمت چپ قرار دارد و ارز مظنه، ارزی است که در سمت راست قرار وجود دارد. در مثال بالا، ارز پایه یورو و ارز مظنه دلار آمریکا است. قیمت جفت ارز نشان‌دهنده مقدار ارز مظنه مورد نیاز برای خرید یک واحد ارز پایه می‌باشد. در واقع اگر قیمت EUR/USD برابر با 1.25 باشد، یعنی برای خرید یک واحد یورو به 1.25 دلار آمریکا نیاز خواهید داشت.

در ادامه بهتر است شما را با انواع جفت ارز آشنا کنیم. جفت ارز‌ها به دو دسته جفت ارز اصلی و جفت ارز فرعی تقسیم می‌شوند که در ادامه با این دو نوع جفت ارز بیشتر آشنا خواهید شد:

  • جفت ارز‌های اصلی (Majors): این جفت ارز‌ها بیشترین حجم معاملات را در بازار فارکس دارند. EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، AUD/USD و NZD/USD از جمله جفت ارز‌های اصلی هستند.
  • جفت ارزهای فرعی (Minors): این جفت ارز‌ها حجم معاملات کمتری نسبت به جفت ارز‌های اصلی دارند. EUR/CAD، EUR/CHF، EUR/GBP، USD/CHF و USD/CAD از جمله جفت ارز‌های فرعی هستند.

جفت ارز‌های دیگری نیز وجود دارند که با شرکت در دوره آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل با این جفت ارز‌ها نیز آشنا خواهید شد. اما در مجموع بهتر است ذکر کنیم مهمترین جفت ارز‌های غیر اصلی شامل ین ژاپن، فرانک سوئیس و پوند استرالیا هستند. این جفت ارز‌ها به عنوان جفت ارز‌های اگزات (Exotics) شناخته می‌شوند.

اسپرد (Spread)

اسپرد (Spread) یکی دیگر از اصطلاحات مهم و معروف در بازار فارکس به شمار می‌رود که اگر در آموزش فارکس در اصفهان شرکت کنید می‎توانید به صورت کامل با این مفهوم آشنا شوید. این اصطلاح، اختلاف بین قیمت خرید و قیمت فروش یک جفت ارز را نشان می‌دهد.

در واقع، اسپرد هزینه‌ای است که معامله‌گران فارکس برای انجام معاملات خود باید پرداخت کنند. در ادامه بهتر است ذکر کنیم قیمت خرید (Bid) قیمتی است که بروکر حاضر است ارز مظنه را بخرد و قیمت فروش (Ask) قیمتی است که بروکر حاضر است ارز مظنه را بفروشد. توجه داشته باشید اسپرد معمولاً به پیپ اندازه‌گیری می‌شود.

عوامل مختلفی همچون نقدینگی، عرضه، تقاضا و زمان روز می‌توانند بر اندازه اسپرد تأثیر بگذارند. شاید درک این اصطلاح برای شما کسی سخت باشد اما اگر در دوره آموزش فارکس در اصفهان شرکت کنید مطمئناً به صورت کامل این اصلاح و کاربرد‌های آن را یاد خواهید گرفت.

بروکر یا کارگزار

کارگزار یا بروکر یکی از مهم‌ترین بازیگران در بازار‌های مالی به شمار می‌رود. کارگزاران با ارائه خدماتی مانند تسهیل معاملات، ارائه ابزار‌های تحلیلی و مشاوره مالی، به معامله‌گران کمک می‌کنند تا معاملات خود را با خیال راحت و آسودگی خاطر انجام دهند.

در بازار فارکس، کارگزاران به عنوان واسطه بین معامله‌گران و بازار عمل می‌کنند. آن‌ها سفارشات خرید و فروش معامله‌گران را به بازار منتقل می‌کنند و سود و زیان معاملات را برای معامله‌گران تسویه می‌نمایند. در ادامه بهتر است ذکر کنیم کارگزاران فارکس انواع مختلفی دارند.

برخی از کارگزاران، اسپرد‌های پایینی ارائه می‌کنند. در حالی که برخی دیگر خدمات آموزشی و مشاوره مالی گسترده‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. معامله‌گران فارکس باید قبل از انتخاب کارگزار، تحقیقات لازم را انجام دهند تا کارگزاری را انتخاب کنند که نیاز‌ها و خواسته‌های آن‌ها را برآورده کند. شما با گذراندن دوره آموزش فارکس در اصفهان می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل برای انتخاب کارگزار اقدام کنید.

سفارشات آنی

یکی از بخش‌های آموزش فارکس در اصفهان به سفارشات آنی اختصاص داده شده است زیرا‌ معامله‌گر در هر روز با آن مواجه می‌شود. لازم به ذکر است بدانید سفارشات آنی در بازار فارکس، سفارشاتی هستند که بلافاصله پس از ثبت، در بهترین قیمت موجود اجرا می‌شوند. این نوع سفارشات، رایج‌ترین نوع سفارش در بازار فارکس هستند و برای معاملات کوتاه مدت و بلند مدت استفاده می‌شوند.

برای ثبت سفارش آنی در بازار فارکس، باید جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید، مقدار معامله را تعیین کنید و نوع سفارش را به آنی (Market) تنظیم کنید. سپس، باید قیمت مورد نظر خود را وارد کنید. اگر قیمت مورد نظر شما در دسترس نباشد، سفارش شما با بهترین قیمت موجود اجرا خواهد شد.

پراپ تریدینگ (Prop Trading)

پراپ تریدینگ یک مدل تجاری است که در آن یک شرکت سرمایه‌گذاری یا یک نهاد مالی، سرمایه خود را در اختیار یک معامله‌گر قرار می‌دهد تا به نمایندگی از آن شرکت در بازار‌های مالی معامله کند. در پراپ تریدینگ، معامله‌گر هیچ سرمایه‌ای از خود به شرکت سرمایه‌گذاری یا نهاد مالی نمی‌دهد. بلکه، شرکت سرمایه‌گذاری یا نهاد مالی، سرمایه را در اختیار معامله‌گر قرار داده و سود حاصل از معاملات را با معامله‌گر به اشتراک می‌گذارد.

در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که پراپ تریدینگ مزایای زیادی را برای معامله‌گران بازار فارکس به همراه دارد. برای مثال شرکت‌های سرمایه‌گذاری و نهاد‌های مالی معمولاً سرمایه بیشتری نسبت به معامله‌گران فارکس دارند. این امر به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا معاملات بزرگتری انجام دهند و سود بیشتری کسب کنند. اگر تصمیم دارید با تمام مزایای پراپ تریدینگ آشنا شوید باید دوره آموزش فارکس در اصفهان را به صورت کامل بگذرانید.

اصطلاح پیپ (Pip)

در قسمت بالا به اصطلاح پیپ اشاره کردیم اما تصمیم گرفتیم یک بخش مجزا را به این اصطلاح اختصاص دهیم زیرا یک بخش از دوره آموزش فارکس در اصفهان نیز به اصطلاحات این بازار اختصاص داده شده است. در بازار فارکس، پیپ کوچکترین واحد اندازه‌گیری تغییر در ارزش یک جفت ارز است.

ارز پایه (Base Currency)

یکی از اصلاحاتی که در دوره آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل توضیح داده می‌شود، ارز پایه است. زمانی که یک جفت ارز را مشاهده می‌کنید از دو بخش تشکیل شده است. توجه داشته باشید ارزی که در قسمت چپ قرار دارد ارز پایه می‌باشد. در ادامه بهتر است ذکر کنیم ارز پایه یکی از مهم‌ترین مفاهیم در بازار فارکس است. معامله‌گران فارکس باید با این مفهوم آشنا باشند تا بتوانند معاملات خود را به درستی انجام دهند.

اصطلاح پوزیشن

به هر معامله‌ای که در بازار فارکس انجام می‌شود، پوزیشن می‌گویند. اگر تصمیم دارید با اصطلاح پوزیشن و کاربردهای آن به صورت کامل اشنا شوید بهترین انتخاب برای شما آموزش فارکس در اصفهان است.

مارجین  (Margin)

مارجین  (Margin)

مارجین یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا سود بیشتری کسب کنند. با این حال، استفاده از مارجین نیز ریسک‌های خاص خود را برای معامله‌گران به همراه دارد. البته در دوره آموزش فارکس در اصفهان، مارجین به صورت کامل آموزش داده شده است. در ادامه باید ذکر کنیم مارجین در بازار فارکس، نوعی اعتبار است که کارگزاران به معامله‌گران خود ارائه می‌دهند.

این اعتبار به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا معاملات بزرگ‌تری را با سرمایه کمتر انجام دهند. میزان مارجین مورد نیاز برای انجام یک معامله، به عوامل مختلفی از جمله نوع کارگزاری، جفت ارز مورد معامله و اندازه معامله بستگی دارد. به طور کلی، مارجین در بازار فارکس بین ۲۰ تا ۵۰۰ برابر موجودی حساب معامله‌گر است.

سوآپ (Swap)

سوآپ یکی دیگر از اصطلاحات مهم در بازار فارکس است که به معنای بهره بانکی می‌باشد. البته در دوره آموزش فارکس در اصفهان به بررسی سوآپ پرداخته شده است. لازم به ذکر است بدانید در بازار فارکس، معامله‌گران ارز‌های مختلف را با یکدیگر معامله می‌کنند.

این معاملات معمولاً بیش از ۲۴ ساعت باز هستند. در این مدت، معامله‌گران از بانک‌ها وام دریافت می‌کنند تا بتوانند معاملات خود را انجام دهند. نرخ سوآپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه با این عوامل آشنا خواهید شد:

  1. نرخ بهره ارز‌های پایه و ثانویه: نرخ سوآپ به نرخ بهره ارز‌های پایه و ثانویه بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر نرخ بهره ارز پایه بالاتر از نرخ بهره ارز ثانویه باشد، معامله‌گرانی که ارز پایه را خریداری می‌کنند، باید سوآپ پرداخت کنند.
  2. حجم معامله: حجم معامله نیز بر نرخ سوآپ تأثیر می‌گذارد. به طور کلی، هر چه حجم معامله بیشتر باشد، نرخ سوآپ کمتر خواهد بود.

آشنایی با اصطلاح LOOP

در بازار فارکس، معامله‌گران می‌توانند از انواع مختلفی از سفارشات برای انجام معاملات خود استفاده کنند. شایان ذکر است بدانید در دوره آموزش فارکس در اصفهان نیز انواع مختلفی از سفارشات در این بازار آموزش داده شده است. یکی از این سفارشات، سفارش LOOP است.

سفارش LOOP یک سفارش ترکیبی از حد و توقف است. این سفارش تنها در صورتی انجام می‌شود که قیمت جفت ارز از یک سطح مشخصی عبور کند. در بازار رنج، قیمت جفت ارز بین دو سطح حمایت و مقاومت نوسان می‌کند. معامله‌گرانی که از سفارش‌های LOOP در بازار رنج استفاده می‌کنند، در هر یک از این دو سطح، یک سفارش LOOP ثبت می‌کنند.

اصول اولیه فارکس

اگر تصمیم دارید در این بازار فعالیت کنید، ابتدا باید اطلاعات کاملی در حوزه اصول اولیه آن در اختیار داشته باشید. این امر را باید در دوره آموزش فارکس در اصفهان بگذرانید ولی در این بخش شما را به صورت نسبی با این اصول آشنا خواهیم کرد.

در ابتدا بعد از تسلط به این بازار مالی، باید در حساب خود یک سرمایه معقول و منطقی داشته باشید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که برای آزمایش استراتژی‌های معاملاتی بهتر است از حساب دمو استفاده کنید یا حداقل همه سرمایه خود را یکجا در سفارش قرار ندهید. اصول دوم این است که در هر شرایط باید برای معاملات خود درصدی را برای ریسک در نظر بگیرید، شاید بهتر باشد به این اصل در بازار فارکس اشاره کنیم که نباید بیش از %5 از سرمایه در معرض خطر قرار بگیرد. یکی دیگر از اصول اولیه فارکس عمل کردن با برنامه‌ریزی درست و حساب شده است.

در ادامه بررسی آموزش فارکس در اصفهان بهتر است بدانید اصول دیگری وجود دارد که اگر بخواهید درآمد خوبی از بازار فارکس به دست بیاورید باید به آن‌ها پایبند باشید. برای مثال باید در معاملات خود به تایم فریم توجه ویژه‌ای داشته باشید، به هیچ وجه با یک شکست کوچک تسلیم نشوید و همیشه به پلن و استراتژی معاملاتی خود پایبند باشید. این اصول باعث می‌شود تا شما درصد پیشرفت خود در بازار فارکس را به شدت افزایش دهید.

معامله طلا در فارکس

معامله طلا در فارکس

آیا می دانستید در دوره آموزش فارکس در اصفهان به معامله طلا در این بازار نیز پرداخته شده است؟ معامله طلا در فارکس یک روش محبوب برای سرمایه‌گذاری در این فلز گران‌بها است. طلا دارای ارزش ذاتی است و به عنوان یک دارایی امن در نظر گرفته می‌شود. این امر باعث می‌شود که طلا در شرایط اقتصادی ناپایدار، ارزش خود را حفظ کند یا حتی افزایش یابد.

برای معامله طلا در فارکس در ابتدا باید یک استراتژی معاملاتی خوب انتخاب کنید، برای یک انتخاب درست باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. برای مثال سبک معاملاتی معامله‌گر از اهمیت زیادی برخوردار است برای مثال برخی از معامله‌گران ترجیح می‌دهند از تحلیل تکنیکال برای پیش‌بینی قیمت طلا استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر از تحلیل بنیادی استفاده می‌کنند در نتیجه شما هم باید یک سبک معاملاتی داشته باشید. از سوی دیگر باید به زمان معاملات توجه ویژه‌ای داشته و بدانید که می‌خواهید معاملات کوتاه مدت انجام دهید یا تصمیم دارید به سراغ معاملات بلند مدت بروید.

در ادامه بهتر است به برخی از نکات مهم که قبل از معامله طلا در فارکس باید بدانید اشاره کنیم. قبل از شروع معاملات طلا، باید اصول اولیه فارکس را بیاموزید. از سوی دیگر از مدیریت ریسک مناسب استفاده کنید. در ثانی تعیین حد ضرر و حد سود برای محدود کردن زیآن‌ها بسیار مهم است.

موارد دیگری همچون استفاده از تکنیک‌های مدیریت ریسک، مانند تقسیم سرمایه برای کاهش ریسک معاملات، استفاده از یک استراتژی معاملاتی مناسب، تحلیل بنیادی و تکنیکال، آگاه بودن از اخبار و رویداد‌های مهم و … وجود دارند که با رعایت نکات فوق، می‌توانید شانس موفقیت خود را در معامله طلا در فارکس افزایش دهید. البته باید بدانید که به تمام این موارد در دوره آموزش فارکس در اصفهان پرداخته شده است.

معامله نقره در فارکس

معامله نقره در فارکس

معامله نقره یکی دیگر از سر فصل های دوره آموزش فارکس در اصفهان است. توجه داشته باشید نقره یک فلز گران‌بها است. البته این فلز به هیچ وجه از نظر محبوبیت و کمیاب بودن با طلا قابل مقایسه نیست اما می‌توان در برابر تورم از آن استفاده کرد. شایان ذکر است بدانید قیمت نقره تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله وضعیت اقتصادی، سیاست‌های پولی و مالی، اخبار و رویداد‌های سیاسی و سایر عوامل قرار دارد.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم در شرایط اقتصادی ناپایدار، ارزش نقره معمولاً افزایش می‌یابد و این رشد ارزش، به این دلیل است که نقره به عنوان یک دارایی امن و محافظ در برابر تورم محسوب می‌شود. از سوی دیگر در صورت نیاز می‌توانید نقره را به راحتی به پول نقد تبدیل کنید. در ثانی با ورود به معامله نقره در فارکس شما مجوز معامله نقره در سراسر جهان به دست آورده‌اید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید چه رابطه‌ای میان دلار و نقره برای سرمایه‌گذاری وجود دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید ذکر کنیم رابطه بین دلار و نقره برای سرمایه‌گذاری، رابطه‌ای معکوس است. در واقع زمانی که ارزش دلار کاهش می‌یابد، ارزش نقره افزایش پیدا می‌کند و زمانی که ارزش دلار افزایش یابد شما شاهد کاهش قیمت نقره خواهید بود. لازم به ذکر است بدانید در دوره آموزش فارکس در اصفهان این موارد به صورت کامل توضیح داده شده است.

در ادامه بهتر است این رابطه معکوس را به صورت شفاف‌تر توضیح دهیم. همانطور که می‌دانید نقره به عنوان یک دارایی امن در نظر گرفته می‌شود. زمانی که ارزش دلار کاهش می‌یابد، سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌های امنی مانند نقره هستند تا از ارزش پول خود محافظت کنند. این امر منجر به افزایش تقاضا برای نقره و افزایش قیمت آن می‌شود.

در مقابل، زمانی که ارزش دلار افزایش می‌یابد، سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های پرریسک‌تر مانند سهام دارند. این امر منجر به کاهش تقاضا برای نقره و کاهش قیمت آن می‌شود. البته تنها کسانی می‌توانند با استفاده از این فلز گران‌بها ارزش دارایی‌های خود را حفظ کنند که در معاملات فارکس حرفه‌ای باشند، در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای حرفه‌ای شدن در این بازار مالی در دوره آموزش فارکس در اصفهان شرکت کنید.

انواع استراتژی بازار فارکس

یکی از مهم‌ترین بخش‌های انجام معامله در بازار فارکس که در آموزش فارکس در اصفهان به آن پرداخته شده است، بررسی انواع استراتژی بازار فارکس می‌باشد. این نکته را در نظر داشته باشید بازار فارکس استراتژی‌های متفاوتی دارد و شما می‌توانید بعد از آشنایی با انواع آن، بهترین گزینه را انتخاب کرده و کار خود را آغاز کنید.

شاید ندانید استراتژی معاملاتی در بازار فارکس چیست؟ در نتیجه بهتر است ذکر کنیم استراتژی معاملاتی یک مجموعه از قوانین و دستورالعمل‌ها است که به معامله‌گران کمک می‌کند تا تصمیمات معاملاتی خود را اتخاذ کنند. استراتژی‌های معاملاتی می‌توانند بر اساس عوامل مختلفی مانند تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی یا ترکیبی از این دو ایجاد شوند.

بهتر است بدانید یک استراتژی معاملاتی باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند به شما در موفق شدن کمک کند. برای مثال استراتژی معاملاتی باید بر اساس اصول و منطق صحیحی ساخته شده باشد در ثانی قابل اجرا بودن استراتژی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در ادامه بهتر است در مورد مزایای سرمایه‌گذاری بر اساس استراتژی معاملاتی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم زیرا در این صورت می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل در بازار فارکس فعالیت نمایید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در دوره آموزش فارکس در اصفهان این مزایا به صورت گام به گام بررسی شده است.

در گام اول باید بیان کنیم استفاده از استراتژی معاملاتی احتمال موفقیت معامله‌گر را افزایش دهد. یکی دیگر از مزایای استفاده از استراتژی معاملاتی مدیریت کردن میزان ریسک معاملات توسط معامله‌گر می‌باشد. در انتها بهتر است به این مبحث نیز اشاره کنیم که استراتژی معاملاتی می‌تواند به معامله‌گر کمک کند تا زمان و انرژی خود را صرف تصمیم‌گیری‌های معاملاتی نکند. این امر می‌تواند به معامله‌گر کمک کند تا تمرکز خود را بر روی سایر جنبه‌های سرمایه‌گذاری خود قرار دهد. در ادامه با انواع استراتژی معاملاتی بازار فارکس به صورت کامل آشنا خواهید شد.

استراتژی معامله بر اساس پرایس اکشن اسمارت مانی

در ابتدا تصمیم داریم شما را با استراتژی معامله بر اساس پرایس اکشن اسمارت مانی در فارکس  آشنا کنیم. این استراتژی یکی از پرطرفدارترین استراتژی‌های معاملاتی در بازار فارکس به شمار می‌رود به همین دلیل در دوره آموزش فارکس در اصفهان هم به آن پرداخته شده است.

شایان ذکر است بدانید استراتژی بر اساس پرایس اکشن اسمارت مانی به نوعی استراتژی معاملاتی می گویند که بر روی حرکات قیمت تمرکز می‌کند و این امر باعث می‌شود که این استراتژی نسبت به سایر استراتژی‌های معاملاتی ساده‌تر باشد. از سوی دیگر پرایس اکشن اسمارت مانی می‌تواند برای معامله در طیف گسترده‌ای از شرایط بازار استفاده شود. این استراتژی می‌تواند برای معامله در بازارهای روندی، بازارهای نوسانی و حتی بازارهای غیرقابل پیش‌بینی به معامله‌گر کمک شایانی کند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم اگر معامله‌گر از این استراتژی به طور موثر استفاده کند، می‌تواند در طول زمان نتایج قابل قبولی را کسب کند. این استراتژی بر اساس حرکات قیمت واقعی بوده و بنابراین، می‌تواند نتایج قابل اعتمادتری نسبت به سایر استراتژی‌های معاملاتی که بر اساس عوامل غیرواقعی مانند اخبار و شایعات هستند، ارائه دهد.

البته، این استراتژی نیز معایبی دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. یکی از معایب این استراتژی این است که می‌تواند ریسک بالایی داشته باشد، زیرا معامله‌گر بر اساس حرکات قیمت تصمیم‌گیری می‌کند. همچنین، این استراتژی به تجربه و مهارت خاصی نیاز دارد تا بتوان از آن به طور موثر استفاده کرد. اما در مجموع اگر با شرکت در دوره آموزش فارکس در اصفهان به این استراتژی مسلط شوید می‌توانید سود قابل توجهی از معامله در فارکس نسیب خود کنید.

مدت زمان معامله در پرایس اکشن

مدت‌زمان معامله در پرایس اکشن می‌تواند از چند دقیقه تا چند روز یا حتی چند هفته متغیر باشد. این مدت‌زمان به عوامل مختلفی مانند نوع الگوهای قیمتی مورد استفاده، شرایط بازار و اهداف معامله‌گر بستگی دارد.

نقاط ورود و خروج در پرایس اکشن

نقاط ورود و خروج در پرایس اکشن، نقاطی از نمودار قیمت هستند که معامله‌گر برای ورود یا خروج از یک معامله از آن‌ها استفاده می‌کند. این نقاط معمولاً بر اساس الگوهای قیمتی شناسایی می‌شوند.

استراتژی معامله در مناطق رنج

بازار فارکس اغلب در حالت رنج قرار دارد و شما در دوره آموزش فارکس در اصفهان یاد خواهید گرفت که چگونه از این بازار سود کسب کنید. توجه داشته باشید یکی از استراتژی‌هایی که در دوره آموزش فارکس در اصفهان بررسی می‌شود، استراتژی معامله در مناطق رنج است. این نکته مهم را در نظر داشته باشید معامله در مناطق رنج می‌تواند یک استراتژی معاملاتی به شدت سودآور باشد، زیرا قیمت اغلب در این مناطق نوسانات قابل توجهی دارد.

برای معامله در مناطق رنج، معامله‌گر باید ابتدا سطوح حمایت و مقاومت را شناسایی کند. این سطوح می‌توانند با استفاده از ابزار‌های تحلیل تکنیکال مانند خطوط روند، سطوح فیبوناچی و ‌اندیکاتور‌های نوسان‌سنج شناسایی شوند اگر این نوع از تحلیل را بلد نیستید اصلاً نگران نباشید زیرا تحلیل تکنیکال در دوره آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل توضیح داده شده است.

حال که می‌دانید سطوح حمایت و مقاومت چگونه شناسایی می‌شود، باید نقاط ورود و خروج را تعیین کنید. برای یادگیری این موارد بهترین راه برای شما شرکت در آموزش فارکس در اصفهان است. توجه داشته باشید نقاط ورود معمولاً در نزدیکی سطوح حمایت و مقاومت قرار دارند. شما می‌توانید از الگو‌های قیمتی برای تعیین نقاط ورود دقیق‌تر استفاده نمایید.

برای خروج از معامله نیز باید حد ضرر و حد سود تعیین کنید. حد ضرر باید در نقطه‌ای قرار گیرد که در صورت شکست سطوح حمایت یا مقاومت، معامله با زیان بسته شود. در ثانی حد سود باید در نقطه‌ای قرار بگیرد که در صورت ادامه روند، سود قابل قبولی برای معامله‌گر به همراه داشته باشد.

اگر تصمیم دارید از مزایای استفاده از این استراتژی مطلع شوید بهتر است بدانید استفاده از استراتژی معامله در مناطق رنج می‌تواند باعث شود تا فرصت‌های زیادی برای معامله به دست بیاورید. استفاده از این استراتژی یک مزیت دیگر هم دارد که باعث می‌شود معامله‌گر‌ها از این استراتژی برای معامله خود استفاده کنند و آن هم مطلوب بودن نسبت ریسک به پاداش است.

استراتژی معاملاتی روند محور

آیا اطلاعاتی در مورد استراتژی معاملاتی روند محور در اختیار دارید؟ اگر اطلاعاتی در مورد این استراتژی معاملاتی ندارید بهتر است در دوره آموزش فارکس در اصفهان شرکت کنید یا ادامه محتوا را با دقت مطالعه نمایید. بهتر است ذکر کنیم این استراتژی بر روی شناسایی روند قیمت و معامله در جهت آن تمرکز می‌کند.

در این استراتژی، معامله‌گر معتقد است که روند قیمت در بلندمدت ادامه خواهد داشت و بنابراین، با معامله در جهت روند می‌توان سود کسب کرد. استفاده از این استراتژی می‌تواند باعث شود تا معامله‌گر سود قابل توجهی به دست بیاورد. این مسئله را هم در نظر بگیرید استفاده از استراتژی معاملاتی روند محور نسبت به بسیاری از استراتژی‌ها، ریسک کمتری را برای معامله‌گر به همراه دارد. البته باید به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که این استراتژی به تجربه و مهارت خاصی نیاز دارد تا بتوان از آن به طور موثر استفاده کرد.

استراتژی معامله‌گری پوزیشن یا پوزیشن تریدینگ

استراتژی معامله‌گری پوزیشن یا پوزیشن تریدینگ

استراتژی معامله‌گری پوزیشن یا پوزیشن تریدینگ یک استراتژی معاملاتی سودآور است که می‌تواند برای معامله‌گران با اهداف و سبک‌های معاملاتی مختلف استفاده شود. با این حال، این استراتژی به تجربه و مهارت خاصی نیاز دارد و معامله‌گران باید ریسک عدم قطعیت روند قیمت را نیز در نظر داشته باشند. در انتها باید ذکر کنیم به دلیل این که این استراتژی می‌تواند سود زیادی به معامله‌گر برساند در دوره آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل آموزش داده شده است.

استراتژی معاملات روزانه

همانطور که از نام این استراتژی مشخص است معامله‌گر با استفاده از این استراتژی باید برای مدت زمان کوتاهی، معمولاً یک روز، یک معامله را باز نگه ‌دارد. این استراتژی بر روی شناسایی فرصت‌های معاملاتی کوتاه‌مدت تمرکز می‌کند و معامله‌گر معتقد است که می‌توان با استفاده از نوسانات قیمت در یک روز، سود کسب کرد. اگر تصمیم دارید از این استراژی استفاده کنید بهتر است بدانید مراحل استراتژی معاملات روزانه را در قسمت زیر به صورت گام به گام ذکر خواهیم کرد.

1. شناسایی فرصت‌های معاملاتی

معامله‌گر باید ابتدا فرصت‌های معاملاتی کوتاه‌مدت را شناسایی کند. این کار را می‌توان با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند خطوط روند، سطوح فیبوناچی، اندیکاتورهای نوسان‌سنج و الگوهای قیمتی انجام شود.

2. تعیین نقاط ورود و خروج

پس از شناسایی فرصت‌های معاملاتی، معامله‌گر باید نقاط ورود و خروج را تعیین کند. نقاط ورود معمولاً در نزدیکی سطوح حمایت و مقاومت قرار دارند. معامله‌گر می‌تواند از الگوهای قیمتی برای تعیین نقاط ورود دقیق‌تر استفاده کند.

3. تعیین حد ضرر و حد سود

برای خروج از معامله، معامله‌گر باید حد ضرر و حد سود تعیین کند. حد ضرر باید در نقطه‌ای قرار گیرد که در صورت برگشت قیمت، معامله با زیان بسته شود. حد سود باید در نقطه‌ای قرار گیرد که در صورت ادامه روند، سود قابل قبولی برای معامله‌گر به همراه داشته باشد.

استراتژی اسکالپ یا نوسان‌گیری کوتاه‌ مدت

استراتژی اسکالپ یا نوسان‌گیری کوتاه‌مدت یک استراتژی معاملاتی سودآور است که می‌تواند برای معامله‌گران با اهداف و سبک‌های معاملاتی مختلف استفاده شود. با این حال، معامله‌گران باید ریسک بالای این استراتژی را نیز در نظر داشته باشند. برای موفقیت در استراتژی اسکالپ یا نوسان‌گیری کوتاه‌مدت، معامله‌گران باید به برخی نکات توجه ویژه داشته باشند.

برای مثال حتما از مدیریت ریسک استفاده کنید، استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال را در دستور کار خود قرار دهید، به هیچ وجه از احساسات خود پیروی نکنید. در نهایت هم باید ذکر کنیم صبور بودن در این بازار می‌تواند به شما کمک شایانی کند. البته این استراتژی معاملاتی در دوره آموزش فارکس در اصفهان به صورت کامل آموزش داده شده است.

استراتژی‌های اسکالپ یا نوسان‌گیری کوتاه‌مدت می‌توانند بر اساس عوامل مختلفی طبقه‌بندی شوند. یکی از رایج‌ترین طبقه‌بندی‌ها بر اساس مدت زمان نگهداری معاملات است. بر این اساس، استراتژی‌های اسکالپ را می‌توان به دو دسته اسکالپینگ با تایم فریم‌های کوتاه‌مدت و اسکالپینگ با تایم فریم‌های بلندمدت تقسیم کرد.

استراتژی سوئینگ تریدینگ یا معاملات نوسانی

استراتژی سوئینگ تریدینگ یا معاملات نوسانی

در این بخش از محتوا تصمیم داریم به یکی دیگر از استراتژی‌هایی که در دوره آموزش فارکس در اصفهان پرداخته می‌شود، اشاره کنیم. استراتژی سوئینگ تریدینگ یا معاملات نوسانی یکی از استراتژی‌های پرطرفدار به شمار می‌رود. این استراتژی برای معماله‌گرانی مناسب است که تصمیم دارند در کنار بازار روندی، از بازار رنج نیز سود به دست بیاورند. لازم به ذکر است بدانید قبل از استفاده از این استراتژی باید سقف و کف قیمتی توسط معامله‌گر مشخص شود.

استراتژی معامله‌گری انتقالی

آخرین استراتژی که تصمیم داریم به شما معرفی کنیم استراتژی معامله‌گری انتقالی است. این استراتژی نیز در آموزش فارکس در اصفهان به شما آموزش داده می شود. اگر نسبت به این استراتژی آگاهی ندارید اصلاً نگران نباشید. معامله‌گرانی که تصمیم دارند با استفاده از این استراتژی به معامله در بازار فارکس بپردازند باید یک ارز با نرخ بهره پایین را قرض کرده و آن را در یک ارز با نرخ بهره بالا سرمایه‌گذاری نماید. در این صورت این معامله‌گر می‌تواند به سوددهی برسد.

کدام نرم افزارها در فارکس کاربردی هستند؟

بهترین نرم‌افزار معاملاتی برای شما، بستگی به نیاز‌ها و سبک معاملاتی شما دارد. اگر یک معامله‌گر تازه‌کار هستید، بهتر است با یک نرم‌افزار ساده مانند متاتریدر ۴ یا eToro شروع کنید. اگر یک معامله‌گر پیشرفته هستید، ممکن است بخواهید یک نرم‌افزار پیشرفته‌تر مانند متاتریدر ۵، Capitalise. ai یا cTrader را انتخاب کنید.

در ادامه بهتر است بیان کنیم همه نرم‌افزار‌های ذکر شده در لیست زیر، در بازار فارکس کاربرد داشته و می‌توانند برای انجام معاملات ارزی استفاده شوند. از سوی دیگر هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که آن‌ها را برای انواع خاصی از معامله‌گران مناسب می‌کند. در ادامه با بهترین نرم‌افزار‌های کاربردی که در دوره آموزش فارکس در اصفهان نیز به آن‌ها پرداخته شده است، آشنا خواهید شد:

1. eToro

اگر به دنبال یک پلتفرم معاملاتی اجتماعی هستید، eToro برای شما بهترین انتخاب است. این پلتفرم به معامله‌گران اجازه می‌دهد از معاملات سایر معامله‌گران پیروی کنند. این پلتفرم برای معامله‌گران مبتدی که به دنبال یادگیری از معامله‌گران با تجربه هستند، مناسب است.

2. Capitalise. ai

Capitalise. ai یک پلتفرم معاملاتی خودکار است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد از استراتژی‌های معاملاتی خودکار استفاده کنند. این پلتفرم برای معامله‌گرانی که به دنبال صرفه‌جویی در وقت و انرژی خود هستند، مناسب است.

3. ZuluTrade

این پلتفرم معاملاتی مشابه eToro است، در واقع این نرم‌افزار نیز به معامله‌گران اجازه می‌دهد از معاملات سایر معامله‌گران پیروی کنند.

4. cTrader

cTrader

نرم‌افزار cTrader یک نرم‌افزار معاملاتی جدید است که دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پشتیبانی از معاملات مارجین و معاملات الگوریتمی می‌باشد. این نرم‌افزار برای معامله‌گران پیشرفته که به دنبال ویژگی‌های منحصر به فرد هستند، بسیار مناسب است.

5. TradingView

این نرم‌افزار یک پلتفرم معاملاتی مبتنی بر وب است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد نمودار‌ها و استراتژی‌های معاملاتی خود را ایجاد کنند. این پلتفرم برای معامله‌گرانی که به دنبال یک پلتفرم انعطاف‌پذیر و قابل تنظیم هستند، مناسب است.

6. RoboForex

RoboForex، یک کارگزار فارکس است که یک پلتفرم معاملاتی اختصاصی به نام RoboForex Terminal را ارائه می‌دهد. این پلتفرم دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پشتیبانی از معاملات مارجین و معاملات الگوریتمی است. این نرم‌افزار برای معامله‌گران پیشرفته که به دنبال ویژگی‌های پیشرفته هستند، مناسب است.

حساب دمو فارکس

حساب دمو فارکس

حساب دمو فارکس، حسابی آزمایشی است که معامله‌گران می‌توانند از آن برای تمرین معاملات فارکس بدون ریسک استفاده کنند. در حساب دمو، معامله‌گران با پول مجازی معامله می‌کنند و هیچ ضرر مالی واقعی متحمل نمی‌شوند. حساب دمو فارکس محیطی امن و بدون ریسک برای یادگیری اصول معاملات فارکس است.

معامله‌گران می‌توانند بدون نگرانی از از دست دادن پول واقعی، با انواع استراتژی‌های معاملاتی و ابزار‌های تحلیلی آزمایش کنند. این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید حساب دمو فارکس می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از کاربرد‌ها از جمله یادگیری اصول معاملات فارکس، تست استراتژی‌های معاملاتی جدید، تقویت اعتماد به نفس، آشنایی با پلتفرم معاملاتی و آزمایش ابزار‌های تحلیلی استفاده شود. اگر نمی‌توانید یک حساب دمو فارکس بسازید بهتر است بدانید در آموزش فارکس در اصفهان این مسئله به صورت گام به گام به شما آموزش داده خواهد شد.

آشنایی با متاتریدر

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی است که برای معاملات فارکس و سایر بازار‌های مالی استفاده می‌شود. این پلتفرم توسط شرکت MetaQuotes Software Corporation توسعه یافته است و یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در جهان است. این پلتفرم دارای کاربرد‌های بسیار فراوانی است و تا به امروز توانسته نظر مثبت کاربران را به خوبی جذب کند. برای مثال این پلتفرم به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا معاملات خود را به صورت مستقیم در بازار فارکس انجام دهند.

از سوی دیگر متاتریدر طیف گسترده‌ای از ابزار‌های تحلیل تکنیکال را ارائه می‌دهد که به معامله‌گران کمک می‌کند تا روند بازار را شناسایی کنند. در انتها باید به این نکته هم اشاره کنیم این نرم‌افزار ابزار‌های مختلفی را برای مدیریت معاملات ارائه می‌دهد که به معامله‌گران کمک می‌کند تا ریسک معاملات خود را کنترل کنند.

در ادامه باید به این مسئله اشاره کنیم که در حال حاضر، متاتریدر در بیش از ۱۹۰ کشور جهان استفاده می‌شود و توسط بیش از ۴۰ میلیون معامله‌گر در سراسر جهان استفاده می‌شود. متاتریدر طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و ابزار‌های تحلیلی را ارائه می‌دهد که به معامله‌گران کمک می‌کند تا معاملات خود را انجام دهند و مدیریت کنند. اگر تصمیم دارید این نرم‌افزار را به صورت کامل یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم در دوره آموزش فارکس در اصفهان شرکت کنید.

اطلاعات دوره آموزش فارکس در اصفهان
⭐شیوه برگزاری حضوری و غیر حضوری
⏳مدت آموزش 64 ساعت حضوری و غیر حضوری
⏱پشتیبانی دوره همیشگی و رایگان
🧑‍🏫استاد دوره مهندس علی پهلوان
پارسیان بورس
سوالات متداول

برای شروع فارکس، کافی است در این دوره آموزش فارکس شرکت کنید، ما صفر تا صد فارکس و بورس جهانی را به شما آموزش می‌دهیم.

فارکس یک بازار بین‌المللی نامتمرکز است که تمام ارزهای مهم جهان، در آن مبادله می‌گردد. حجم معاملات روزانه در این بازار، از 5 تریلیون دلار گذر می‌کند.

بله، شما در جلسات ابتدایی دوره، با تحلیل تکنیکال آشنا خواهید شد.

بدون آموزش عملی و کارگاهی نمی توان تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای شد، دوره شامل کارگاه های عملی زیر نظر استاد خواهد بود.

آکادمی پارسیان بورس دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌باشد که پس از پایان دوره در صورت قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای مدرک بین المللی معامله‌گری دریافت خواهید کرد که معتبرترین مدرک معامله‌گری در ایران و یکی از معتبرترین مدارک در دنیا می باشد.

بله این دوره شامل پشتیبانی دائمی پس از آموزش می‌باشد. پشتیبان دوره تمامی سوالات و اشکالات آموزشی شما رو به دو شیوه حضوری و آنلاین پاسخ خواهد داد.

پس از تکمیل فرم زیر مشاورین آموزش مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات ثبت نام را در اختیارتان قرار می‌دهند.

در پاسخ باید این را بیان کنیم که بسیاری از افراد فوق موفق و ثروتمند به تدریس مشغول بوده و تجربیات خود را در اختیار افراد دیگر قرار می‌دهند. به این صورت هم نیاز خود به حضور در اجتماع را پاسخ داده و در کنار آن، به افراد علاقه‌مند کمک خواهند کرد تا به موفقیت دست پیدا کنند.

ما نیز در آکادمی پارسیان بورس، آموزش را رسالت اجتماعی خود دانسته و در این راه قدم برمی‌داریم. همچنین ما با برنامه‌ریزی، از آموزش درآمد کسب کرده و درآمد آموزش را با ترید رشد خواهیم داد.

درخواست مشاوره
دوره حضوری

64 ساعت آموزش حضوری

پشتیبانی نامحدود

ثبت‌ درخواست
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت نام در دوره
غیرحضوری

24 ساعت آموزش

پشتیبانی نامحدود

۵,۹۷۰,۰۰۰ تومان
تومان
اطلاعات فرم را به درستی پر نمایید.
ثبت‌نام در دوره

25 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • هزینه دوره چقدر است و زمانش کی و چه ساعتی هست؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      27 مرداد 1401 09:42

      با سلام
      مبلغ سرمایه گذاری برای آموزش دوره فارکس 10 میلیون تومان هستش و لطفا برای کسب اطلاعات دقیق از زمان و نحوه برگزاری فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

      پاسخ
  • سلام. هزینه دوره حضوری آموزش فارکس چقدر است؟

    پاسخ
  • سلام خدمت اساتید عزیز پارسیان بورس
    استاد ببخشید سن مهمه واسه ثبت نام دوره‌های آموزشی یانه؟

    پاسخ
  • سلام هزینه دوره چقدر است؟؟؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      17 اردیبهشت 1402 17:24

      سلام دوست بزرگوار
      لطفا جهت اطلاع از هزینه دوره و مشاوره ثبت نام فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

      پاسخ
  • سلام این اموزش فارکس
    با آموزشی ک توی اینستاگرام تبلیغ میشه فرقی میکنه؟
    یعنی مثله اونا کار نمی‌کنیم.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      19 اردیبهشت 1402 14:45

      سلام دوست بزرگوار
      ما اطلاعی از نحوه آموزشی که میفرمایید نداریم ولی دوره های ما براساس استانداردهای بین المللی هستش و جدیدترین متد معامله گری روز دنیا بهتون آموزش داده میشه.

      پاسخ
  • آتنا اکبری
    23 تیر 1402 13:27

    سلام وقتتون بخیر
    هزینه دوره حضوری ارز دیجیتال چقدر هستش؟فرم رو تکمیل کردم ولی هزینه رو نمیدونم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      24 تیر 1402 09:17

      سلام دوست بزرگوار
      مشاوران آموزشی حتما با شما تماس خواهند گرفت لطفا صبوری بفرمایید.

      پاسخ
  • سلام .وقت بخیر.
    هزینه دوره آموزش فارکس امسال چقدر شده است؟

    اصفهان دوره حضوری حتما دارید؟
    ادرس تون هم رو لطفا بفرمایید.سپاس
    چرا هزینه های دوره در آموزشگاه های مختلف اینقدر تفاوت دارد؟
    آنها هم دروه 48ساعته با مدرک فنی حرفه ای میزارند.
    با هزینه خیلی کم و بصورت حضوری و همچنین جلسات بصورت کافه ترید حضوری

    لطفا توضیح بفرمایید که این آموزش ها چه فرقی باهم دارند؟

    هزینه کامل دروه رو حتما اطلاع رسانی کنید تا هر هنر آموز یا دانشجو که قصد شرکت داره،یه حساب و کتابی با خودش بکنه.
    ممنون میشم شفاف توضیح بفرمایید.

    پاسخ
    • مهدیه قمری
      3 مرداد 1402 14:46

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      به صورت کلی اعتبار آموزشگاه و کیفیت مباحثی که در دوره‌های آموزشی بیان میشه، می‌تونه وجه تمایز بین این تعداد آموزش موجود در اینترنت و حتی آموزش‌های حضوری باشه. اساتیدی که در آکادمی پارسیان بورس حضور دارند، درصد رضایت بالایی از تمامی شرکت کنندگان کسب کردند.
      در رابطه با سایر سوالاتتون اگر لطف کنین با شماره 09153201374 تماس بگیرید تا کاراشناسان پارسیان بورس به صورت تخصصی همه اطلاعات رو در اختیارتون قرار بدن 🙏🌹

      پاسخ
  • من دیپلم ندارم میتونم توی دوره شرکت کنم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      8 شهریور 1402 09:28

      سلام دوست بزرگوار
      بله محدودیت تحصیلی برای شرکت در دوره وجود ندارد.

      پاسخ
  • سعید قربانی
    29 مهر 1402 23:06

    سلام و خداقوت به تیم حرفه ای آکادمی پارسیان بورس
    من توی این دوره شرکت کردم و جدیدترین سبک معاملاتی که اسمارت مانی هست رو آموزش دیدم و تا الان هم سود خوبی از معاملاتم بدست آوردم.
    مرسی از شما🌹🌹🌹

    پاسخ
  • معاملات انجام شده در دوره های اموزشیتون دمو یا ریل؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      30 مهر 1402 10:04

      سلام دوست بزرگوار
      در ابتدای دوره معاملات بصورت دمو خواهد بود و رفته رفته با گرفتن بک تست های مختلف و تسلط بیشتر روی استراتژی معاملاتی به سمت معاملات ریل پیش خواهید رفت.

      پاسخ
  • خیلی دوست دارم معامله‌‌گری رو یاد بگیرم، اما بین فارکس و ارز نمی‌دونم کدوم رو انتخاب کنم!؟ توضیحات سایت عالی بود

    پاسخ
    • مدیر سایت
      30 مهر 1402 10:08

      سلام دوست بزرگوار
      اگر هیچ آشنایی با بازار های مالی ندارید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با دوره ارزهای دیجیتال معامله گری را شروع کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی