بهترین استاد آموزش فارکس

درصورتی که قصد دارید بهترین استاد آموزش فارکس را پیدا کنید، دقیقا همان جایی هستید که باید باشید! سودی که معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند از بازار مالی کسب کنند بسیار بیشتر از سودی است که بانک‌ها به سرمایه‌گذاران می‌دهند. اما سود بیشتر، ریسک بیشتری نیز به همراه دارد و پشت سر این معامله‌گران حرفه‌ای سال‌ها تجربه و آموزش‌ قرار دارد.  این معامله‌گران حرفه‌ای همگی اساتیدی داشته‌اند که آن‌ها را به خوبی آموزش داده و برای بازار آماده کرده‌اند! ما هم امروز در این مطلب یکی از این اساتید حرفه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد!

اهمیت آموزش فارکس

بازار فارکس از کلمه‌ی Foreign Exchange Market گرفته شده است. این بازار یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های مبادله ارزهای خارجی است که محدوده نوسان ندارد. این بازار به صورت 24 ساعته فعال است و در روزهای شنبه و یکشنبه فعالیت ندارد. در این بازار می‌توانید پوزیشن‌های خرید و یا فروش باز کنید و به مبادله جفت ارزها بپردازید. در بازار فارکس به جز ارزهای خارجی، می‌توانید طلا، نقره، نفت، سهام شرکت‌های بزرگ  و حتی بیت‌کوین و اتریوم نیز معامله کنید.

اگر همین ویژگی‌های بازار فارکس را با بازار بورس تهران مقایسه کنید متوجه سختی‌ها و پیچیدگی‌های این بازار بزرگ جهانی خواهید شد. کسب تجربه در این بازار نیازمند سال‌ها تلاش و معامله و آموزش است. در این بازار شما با استفاده از اهرم‌ و قرض کردن پول از بروکر می‌توانید با حجم زیادی معامله کنید؛ اما خطر از بین رفتن کل سرمایه همیشه شما را تهدید می‌کند. یک آموزش خوب در کنار بهترین استاد آموزش فارکس که تجارب خود را در اختیار شما می‌گذارد کمک می‌کند که در این بازار پیچیده معامله کرده و کسب سود کنید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر سرمایه‌گذاری در بازار فارکس برای کسب درآمد دلاری، بیشتر برای گول زدن کاربران و خالی‌کردن جیب آنها فعالیت می‌کند. برخی از کاربران به امید کسب درآمد زیاد گول این افراد را می‌خورند؛ اما تنها راه کسب درآمد در این بازار پرریسک آموزش صحیح و کسب تجربه در این بازار پر پیچ و خم است. آکادمی پارسیان بورس با داشتن سابقه چندین ساله در برگزاری کلاس‌های آموزش فارکس و با بهره گرفتن از اساتید مجرب یکی از بهترین دوره‌های آموزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین مدرس فارکس

بهترین استاد آموزش فارکس چه ویژگی هایی دارد؟

همه افراد می‌توانند در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کرده و کسب سود کنند. اما برای کسب سود نیاز به دیدن آموزش‌ و کسب تجربه است. اما دیدن آموزش خوب نیز اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر کسی که به شما آموزش می‌دهد خودش تجربه کافی نداشته باشد؛ نه‌تنها موجب پسرفت و یا ضرر مالی شما خواهد شد؛ بلکه وقت شما را نیز هدر داده است. از این رو پیدا کردن بهترین استاد آموزش فارکس و دوره مناسب از اهمیت زیادی دارد.

بهترین اساتید فارکس باید سال‌ها تجربه در بازارهای مالی داشته باشند تا بتوانند به شما کمک کند. یک مدرس خوب باید ابتدا شما را با مفاهیم اولیه فارکس مثل ویژگی دوطرفه بودن این بازار را به شما معرفی کند. سپس حساب‌های دمو در فارکس را به شما معرفی کند تا بتوانید بدون صرف هزینه، استراتژی را در بازارهای مالی تست کنید. سپس نحوه شناسایی بروکرهای خوب در فارکس را به شما آموزش دهد.

بعد از این موارد یک مدرس خوب دانش و تجربه تحلیل‌های مالی خود را در اختیار شما قرار خواهد داد و انواع تحلیل‌های موجود مثل تحلیل‌های تکنیکال و یا بنیادی را به شما آموزش می‌دهد. سپس به شما یاد میدهد که چه طور باید رفتار بازار را رصد کرد و تکنیک‌های پرایس اکشن را به شما معرفی می‌کند.

بهترین استاد آموزش فارکس تجربیاتی که سالیان سال در این بازار پرریسک به دست آورده است را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما بتوانید از تجربیات او استفاده کرده و در این بازار پرریسک درآمد دلاری داشته باشد و نه ضرر دلاری.

بهترین اساتید فارکس

بهترین استاد آموزش فارکس کیست؟

در بخش‌های قبل به این موضوع پرداختیم که ضرورت آموزش در بازار پرریسک فارکس را عنوان کردیم و به این موضوع اشاره کردیم که بهترین مدرس فارکس باید چه ویژگی‌های داشته باشد. از این رو آکادمی پارسیان بورس با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در بخش قبل، تیمی متشکل از مجرب‌ترین اساتید در بازارهای مالی را جمع‌آوری کرده است. این اساتید با سال‌ها تجربه در حوزه‌ فارکس و تدریس آن، از تمامی پیچ و خم‌های این بازار مطلع هستند و تلاش می‌کنند که تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهند.

یکی مجرب‌ترین و بهترین استاد آموزش فارکس، مهندس علی پهلوانلو است که در آکادمی پارسیان بورس تدریس می‌کنند. او با سال‌ها تجربه معامله‌گری در بازار فارکس و بورس بین‌الملل و تجربه تدریس در بازارهای مالی آماده است تا به علاقه‌مندان در این بازار آموزش دهد.  مهندس علی پهلوان صفر تا صد فارکس و تمام چم و خم بازار را به شما یاد می‌دهند و با آموزش استراتژی پرایس اکشن سم سایدن، به شما کمک می‌کنند تا به‌‌صورت عملی این سبک معامله‌گری را تمرین کنید و از بازار کسب سود نمایید.

او قدم به قدم با شما همراه خواهد بود که به مرور زمان مهارت‌های خود را در زمینه معاملات در فارکس افزایش دهید. حتی اگر در این بازار تجربه و دانش کافی نداشته باشید؛ می‌توانید از ابتدا با او همراه شده و از دانش او در این زمینه استفاده کنید. یکی از مزیت‌های بزرگ این دوره پشتیبانی دائمی پس از آموزش است. پشتیبان دوره تمامی سؤالات و اشکالات آموزشی شما رو به دو شیوه حضوری و آنلاین پاسخ خواهد داد.

آکادمی پارسیان بورس علاوه بر این که بهترین استاد آموزش فارکس را داراست، دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای است که این موضوع یکی از مزیت‌های مهم این دوره به شمار می‌آید. شما می‌توانید پس از پایان دوره در صورت قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای مدرک بین‌المللی معامله‌گری دریافت کنید که معتبرترین مدرک معامله‌گری در ایران و یکی از معتبرترین مدارک در دنیا است.

شما هم‌اکنون می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش فارکس در مشهد یا آموزش فارکس در اصفهان، به‌صورت حضوری در یک دوره فارکس باکیفیت شرکت نموده و صفر تا صد معامله‌گری در بازار فارکس را یاد بگیرید.

بهترین استاد آموزش فارکس

نتیجه‌گیری

در این مقاله راجع به این موضوع پرداختیم که قبل از سرمایه‌گذاری در بازارهای پرریسک مثل فارکس باید اول درباره بازار اطلاعات کافی جمع‌آوری کرد و سپس بهترین مدرس فارکس را یافت و در یک دوره مناسب شرکت کرد. از بیرون فقط تبلیغ افرادی که سودهای کلان از بازارهای مالی کسب می‌کنند دیده می‌شود؛ ولی این نکته که بازارهای مالی ضررهای زیادی دارند هیچگاه مطرح نمی‌شود. بهتر است در همان ابتدا جلوی ضرر را گرفت و با استفاده از آموزش مناسب خود را آماده کنید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی