دوره جامع
آموزش آنلاین
فارکس

دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد

آموزش آنلاین فارکس (100% تضمینی) + مدرک فنی و حرفه‌ای

آموزش آنلاین فارکس و بورس جهانی با رویکرد معامله‌گری به سبک پرایس اکشن برای اولین بار در مشهد توسط آکادمی پارسیان بورس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد.

دوره جامع “آموزش آنلاین فارکس” در قالب 32 ساعت آموزش تخصصی و کاربردی، با رویکرد معامله‌گری به روش پرایس اکشن پیشرفته (اسمارت مانی) به علاقه‌مندان ورود به حوزه معامله‌گری در بازار فارکس و بورس جهانی و فیوچرز ارزهای دیجیتال ارائه می‌گردد.

تاکنون بیش از 3000 دانشجو در دوره‌های آکادمی پارسیان بورس شرکت کرده‌اند و قدم در مسیر معامله‌گری حرفه‌ای در بازارهای مالی نهاده‌اند و طبق نظرسنجی پایان‌دوره ۹۸% دانشجویان رضایت کامل از شرکت در این دوره داشته‌اند. پس اگر قصد دارید در یک دوره آموزش کامل فارکس باکیفیت شرکت کنید، دوره آموزش آنلاین فارکس را از دست ندهید.

گفتنی است که آموزش آنلاین فارکس هیچ تفاوتی با دوره حضوری آموزش فارکس آکادمی پارسیان بورس نداشته و شما می‌توانید بعد از مشاهده تمامی این دوره، به تریدری حرفه‌ای تبدیل شوید. البته که پشتیبانی دائمی پارسیان بورس نیز در این مسیر کمک بزرگی به شما خواهد کرد. در واقع هر زمانی که مشکلی در کار خود داشتید می‌توانید از اساتید این حوزه مشورت تخصصی دریافت نمایید.

پارسیان بورس

آموزش آنلاین فارکس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد فعالیت به صورت حرفه‌ای در بازارهای مالی را دارید، قطعاً فارکس بنا به ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگرچه فعالیت در این بازار با پتانسیل سودآوری فوق العاده، نیازمند داشتن استراتژی کارآمد می باشد.

اگر چه مهم‌تر از یک استراتژی تکنیکال، مدیریت سرمایه نظم و استقامت در این بازار شناخته می‌شود.

پارسیان بورس

در دوره آموزش آنلاین فارکس چه می آموزید؟

در آموزش آنلاین فارکس به بررسی بخش‌های زیر خواهیم پرداخت و در پایان دوره شما در هر یک از زمینه‌های زیر قدرتمند خواهید بود و حرفی برای گفتن خواهید داشت:

  • آشنایی و ورود به بازار فارکس
  • در بازار فارکس، ما ارز سایر کشورها را مورد معامله قرار می‌دهیم. علاوه بر جفت ارزها امکان داد و ستد کامودیتی‌هایی نظیر طلا و نفت هم وجود دارد.
  • سایر ابزارهای مهم مورد داد و ستد در بازار فارکس، شاخص‌های بورسی (مانند شاخص نزدک و شاخص داوجونز) و یا سهام شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله اپل می‌باشند که به صورت سی اف دی (CFD) معامله می‌شوند.
  • ارز ها در بازار فارکس به صورت جفت ارز مورد معامله قرار می‌گیرند. به طور مثال پوند انگلستان در برابر دلار آمریکا که با نماد GBPUSD نشان داده می‌شود.
  • از مزایای بازار فارکس امکان استفاده از اهرم یا لوریج می‌باشد. یعنی شما می‌توانید با پولی بیشتر از پول خودتان اقدام به معامله کنید. فرض کنید شخصی 1000 دلار دارد. اگر از اهرم 200 استفاده کند، یعنی سرمایه بالغ بر 200000 هزار دلار خواهد داشت.
  • لات واحد حجم معاملات در بازار فارکس است و معادل 100000 هزار دلار می‌باشد.
  • نرخ تغییرات در بازار فارکس را با پیپ نشان می‌دهند و برابر با رقم چهارم بعد از اعشار در نرخ برابری جفت ارزها است.
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x

نوع برگزاری: آفلاین و آنلاین

آپدیت رایگان + ویدئو های کل دوره

پشتیبانی همیشگی و لایو تریدینگ

عضویت در باشگاه معامله‌گران حرفه ای

مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای (قابل ترجمه و بین المللی)

کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های پراپ

پارسیان بورس

برنامه آموزشی دوره جامع آموزش آنلاین فارکس

معرفی بازار فارکس و معاملات CFD

بروکر های فارکس، نحوه ساخت حساب های معاملاتی، واریز و برداشت وجه

آشنایی با جفت ارزها، مفهوم حجم معاملات، لات و پیپ

بررسی انواع سفارشات در بازار های دوطرفه

کار با نرم افزار متاتریدر و انجام معاملات

ساختار بازار (Market Structure) و رنج های قیمتی

نحوه صحیح تشخیص روند

باس (شکست ساختار)

نواحی ارزان فروشی و گران فروشی

چاک : احتمال تغییر روند

تمرین رسم ساختار

استراتژی عرضه و تقاضا سم سایدن

محدوده های عرضه و تقاضا

نواحی چهارگانه RBR , DBD , RBD , DBR

نحوه تشخیص و رسم محدوده ها

قوانین افزایش دهنده احتمالات محدوده ها

تشخیص صحیح تایم فریم محدوده

نقدینگی دلیل حرکت!

انواع تله های نقدینگی

تله های نقدینگی در رنج

سشن های معاملاتی

نقدینگی های داخل و خارج رنج

شرایط اردر بلاک ها (Order Block)

هانت ، گپ ، شکست ، فیلیپ

مقدمه ای بر استراتژی

ستاپ های ورود

تحلیل بنیادی و شاخص های مهم اقتصادی

بررسی گزارشات اقتصادی مهم

مدیریت سرمایه؛ قانون بقا

دوره جامع
آموزش آنلاین فارکس

آکادمی پارسیان بورس

مدرسیــن این دوره
چه کسانی هستنــد؟

مهندس علی پهلوانلو

مهندس علی پهلوانلو

عضو هیئت علمی آکادمی پارسیان بورس
مدرس و معامله‌گر بازار فارکس

ثبت نام در دوره
غیرحضوری

24 ساعت آموزش ویدئویی

پشتیبانی همیشگی

۵,۹۷۰,۰۰۰ تومان
تومان
اطلاعات فرم را به درستی پر نمایید.
ثبت‌نام در دوره

درخواست مشاوره
دوره آنلاین

32 ساعت آموزش وبیناری

پشتیبانی همیشگی

ثبت‌ درخواست
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

لازم به ذکر است بعد از شرکت در دوره غیرحضوری، 24 ساعت ویدئو آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد که شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز به آن‌ها دسترسی داشته و آموزش خود را تکمیل کنید. ولی در دوره آنلاین باید در ساعت مشخص، در کلاس به صورت آنلاین حاضر شده و همراه با روند کلاس پیش بروید. این تفاوتی است که میان دوره غیرحضوری و دوره آنلاین وجود دارد.

پارسیان بورس

نظر دانش آموختگان آکادمی پارسیان بورس

زهره چوب تراش
خانم چوب تراش
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
آقای برزنونی
آقای برزنونی
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
خانم حسن زاده
خانم حسن زاده
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس

ارائه مدرک فنی و حرفه ای و آکادمی پارسیان بورس

  • گواهینامه شرکت در دوره آموزش آنلاین فارکس
  • گواهینامه قبولی در دوره آموزشی
  • گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای
گواهی نامه فنی و حرفه ای

حتماً شما هم در اطراف خود با افرادی رو به رو خواهید شد که سرمایه‌گذاری را بهترین راه حل برای پس انداز و افزایش درآمد شما می‌دانند. اگر از این افراد در رابطه با روش سرمایه‌گذاری سوال بپرسید، روش‌های مختلفی را معرفی خواهند کرد. برای مثال خرید طلا یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری از نظر همه افراد است.

ولی ما تصمیم داریم شما را با روش سرمایه‌گذاری نوین آشنا کنیم. بازاری که در آن بتوانید انواع سرمایه‌گذاری را انجام داده و بهترین و باارزش‌ترین موارد را خرید و فروش کنید. بازار فارکس دقیقاً همان بازاری است که تصمیم داریم به شما معرفی نماییم.

شما با ورود سرمایه خود به بازار فارکس می‌توانید به سود مناسبی دست پیدا کرده و همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، پس انداز بسیار خوبی داشته باشید.

ولی چیزی که اینجا اهمیت پیدا می‌کند آموزش است. شاید فکر کنید همین که وارد بازار شده و سهم یا کالایی را خریداری کرده و پس از مدتی بفروشید، باعث سود خواهد شد ولی باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

شاید بازار فارکس یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری باشد ولی کار در آن اصلاً آسان نیست. معرفی آموزش آنلاین فارکس چیزی است که در ادامه به آن پرداخته و شما را به صورت کامل با آن آشنا خواهیم کرد.

فارکس چیست؟

در این قسمت تصمیم داریم خیلی مختصر و مفید شما را بازار فارکس آشنا نماییم. به جرئت می‌توان گفت که فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی در سراسر جهان بوده و شما برای معامله در آن هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

هر فردی می‌تواند در این بازار حضور پیدا کرده و باتوجه به سرمایه خود، دارایی مناسبی را خریداری نماید. این دارایی می‌تواند هر چیزی باشد. در فارکس انواع فلزات گران‌بها مانند طلا و نقره، جفت ارزها، نفت و … خرید و فروش شده و شما می‌توانید با توجه به قیمت جهانی هر کدام از این موارد، آن‌ها را خریداری کرده و یا بفروشید.

این بازار به قدری گسترده است که اداره آن کار یک ارگان یا شرکت خاصی نبوده و معمولاً دولت‌ها، بانک‌های بزرگ و مرکزی، شرکت‌های تجاری بسیار معروف و … آن را اداره می‌نمایند. شما هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به این بازار مراجعه کرده و معاملات خود را انجام دهید.

این توضیحات برای آشنایی ابتدایی با این بازار کفایت می‌کند ولی اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری از فارکس داشته و با جزئیات آن آشنایی پیدا کنید، می‌توانید به مقاله فارکس مراجعه نمایید.

آموزش آنلاین فارکس

تا اینجا در رابطه با فارکس صحبت کرده و گفتیم که این بازار چه ویژگی‌هایی دارد که توانسته علی‌رغم سختی زیادی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کند.

حالا باید شما را با موضوع آموزش آنلاین فارکس آشنا نماییم. گفتیم که کار کردن در این بازار به هیچ وجه ساده نیست. هیچ شرکت یا ارگانی وجود ندارد که به شما اعلام نماید در حال حاضر قیمت سهام مورد نظر در حال کاهش یا افزایش است.

یعنی روند قیمت تمامی سهام موجود در بازار همیشه گنگ بوده و شما هستید که باید تشخیص دهید کدام مورد در چه زمانی و به چه سمتی حرکت خواهد کرد. طبیعتاً در این صورت است که می‌توانید سهامی که در حال افزایش قیمت می‌باشد را خریداری کرده و سهمی که قیمت رو به کاهش دارد را بفروشید. در غیر این صورت هیچ سودی برای شما نداشته و حتی ممکن است با ضرر مواجه شوید.

آموزش آنلاین فارکس همان چیزی است که شما نیاز دارید تا بتوانید این تغییرات قیمت را تشخیص دهید. شما باید با ابزارها و مفاهیم بسیار زیادی رو به رو شده و به خوبی آن‌ها را درک نمایید تا نهایتا بتوانید تحلیل درستی از بازار داشته باشید.

تحلیل قیمت و ارزش سهام مختلف همان چیزی است که در این آموزش باید بیاموزید. درست است که بازار فارکس نقد شوندگی بسیار بالایی داشته و مزایای ورود به آن می‌تواند هر کسی را برای این کار ترغیب نماید ولی باید به این موضوع دقت داشته باشید که تحلیل در آن کار آسانی نبوده و یک دوره آموزشی سطحی نمی‌تواند سود شما را تضمین نماید.

اهمیت آموزش آنلاین فارکس

در بخش قبلی تا حدودی با ضرورت و اهمیت آموزش آنلاین فارکس آشنایی پیدا کردید. مهم‌ترین دلیل برای مراجعه به این آموزش، جلوگیری از ضرر و داشتن سود مناسب است.

سرمایه ما چیزی نیست که بتوانیم ریسک روی آن را قبول کنیم. خیلی از افرادی که بحث آموزش را بی‌اهمیت دانستند، تمامی سرمایه خود را در بازار فارکس از دست داده و در یک شب کال مارجین شدند.

شاید این سرمایه‌ای باشد که شما در تمامی طول عمر خود برای آن زحمت کشیده‌اید و طبیعتاً ریسک کردن روی آن اصلا کار عقلانی نیست. شما می‌توانید از افرادی که بدون آموزش آنلاین فارکس وارد این بازار شده و با ضرر جبران ناپذیری مواجه شدند صحبت کرده و نظر آن‌ها را نیز در رابطه با اهمیت این آموزش بپرسید.

چرا آموزش آنلاین؟

این سوالی است که شاید از ابتدای این مطلب و هر بار که عبارت “آموزش آنلاین فارکس” را خواندید، به ذهنتان خطور کرده باشد. طبیعتاً شما می‌توانید این آموزش را به صورت حضوری نیز دریافت نمایید.

موضوعی که اینجا وجود دارد، کمبود زمان و امکانات است. بیشتر افرادی که ورود به این فضا را انتخاب می‌نمایند، به فارکس به چشم شغل دوم نگاه کرده و طبیعتاً درگیری‌های شغل اول، این امکان را برای آن‌ها فراهم نمی‌کند تا بتوانند به صورت حضوری در کلاسی شرکت کرده و زمانی دقیق و مشخصی را برای آن در نظر بگیرند.

این در حالی است که می‌توانید آموزش آنلاین فارکس را هر زمانی که بخواهید و در هر مکانی که باشید مشاهده کنید. شاید دوست داشته باشید در تایم ناهار یا استراحت کوتاه عصرگاهی، این آموزش‌ها را دنبال نمایید.

از طرف دیگر آموزش‌ها و آموزشگاه‌های زیادی در ایران وجود دارند ولی شما نمی‌توانید کیفیت آموزشی تمامی آن‌ها را تضمین نمایید. قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که یک آموزش ابتدایی نمی‌تواند تمامی نیازهای شما را برای ورود به فارکس برطرف کند.

بازار فارکس بازاری نیست که بتوانید به صورت تجربی کار کردن در آن را آموزش دیده و یا فقط با یادگیری اصطلاحات، وارد آن شوید. شما به استادی نیاز دارید تا تمامی زیر و بم کار را آموزش داده و تا زمانی که به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید، کنار شما باشد تا تمامی خطاهای احتمالی را برطرف نماید. به این صورت اطمینان خواهید داشت که در ابتدای راه با ضرر مواجه نمی‌شوید.

شاید شما در شهر خود دسترسی به آموزشگاه حضوری معتبر نداشته و به همین دلیل نیاز دارید تا آموزش‌های باکیفیت غیر حضوری را مشاهده نمایید.

موضوع بعدی، سلیقه و خصوصیات فردی هر کسی است. برخی از افراد با آموزش حضوری ارتباط بهتری برقرار کرده و دوست دارند در فضای کلاس حضور داشته و به این صورت با استاد خود ارتباط برقرار کنند.

این در حالی است که خیلی از افراد آموزش آنلاین را بیشتر قبول داشته و به این صورت درک مطلب بالاتری دارند.

آیا آموزش آنلاین فارکس برای ما کافی است؟

این سوال شاید در ذهن شما هم وجود داشته باشد. خیلی از افراد این تصور را دارند که آموزش‌های آنلاین فقط مقدمه‌ای برای آموزش اصلی بوده و نمی‌تواند آن‌ها را به معامله گری حرفه‌ای تبدیل کند.

این بازهم به کیفیت آموزش انتخابی شما بستگی دارد. در رابطه با برخی از دوره‌های آنلاین این موضوع کاملاً صدق کرده و فقط پیش نیازی برای آموزش اصلی ارائه می‌دهند. به همین دلیل باید توجه زیادی به انتخاب خود داشته و در رابطه با موسسه مورد نظر به خوبی تحقیق کنید.

ویژگی‌های بهترین دوره آموزش آنلاین بورس

در بخش قبلی به این اشاره کردیم که انتخاب شما کاملاً تعیین کننده بوده و می‌تواند روی کیفیت آموزش تاثیرگذار باشد. حالا باید به این سوال پاسخ دهیم که چه آموزشی می‌تواند برای ما مفید باشد؟ چگونه می‌توانیم بهترین دوره آموزش آنلاین فارکس را تشخیص دهیم؟

راه‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد. اولین قدم شما برای این کار، تحقیق در رابطه با برند و مجموعه مورد نظر است. با کمی جست و جو در اینترنت می‌توانید اطلاعات نسبتاً خوبی در رابطه با آن به دست آورید.

موضوع بعدی نظرات کاربران است. معمولاً زمانی که تصمیم می‌گیریم تا کالایی را به صورت آنلاین خریداری کنیم، برای اطمینان از کیفیت آن به بخش نظرات یا کامنت‌ها مراجعه کرده و میزان رضایت سایر افراد از آن را مشاهده خواهیم کرد.

این روش می‌تواند در رابطه با آموزش آنلاین فارکس نیز استفاده شود. می‌توانید از افرادی که قبلاً دوره مورد نظر را تهیه کردند پرس و جو کرده و بخش نظرات دوره آموزش آنلاین فارکس مورد نظر را به خوبی بررسی کنید.

چک سرفصل‌ها نیز یکی دیگر از اقداماتی است که باید انجام شود. برای اینکه مطمئن شوید دوره مورد نظر تکمیل بوده و می‌تواند شما را به معامله‌گری حرفه‌ای تبدیل کند، می‌توانید سرفصل‌های دوره‌های مختلف را چک کرده و با هم مقایسه کنید تا بتوانید کامل‌ترین را خریداری نمایید.

در نهایت پشتیبانی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما بعد از دیدن آموزش‌های تئوری به معامله‌گری حرفه‌ای تبدیل نخواهید شد. برای این کار نیاز است تا چند معامله انجام داده و با سود و ضرر به صورت کاملاً واقعی رو به رو شوید.

خیلی از افراد استفاده از حساب دمو فارکس را برای این کار بهترین گزینه می‌دانند. اگر با روش افتتاح حساب دمو فارکس آشنایی ندارید می‌توانید به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید.

اگر دوره آموزش آنلاین فارکس پشتیبانی نداشته و شما کسی را برای پرسیدن سوالات خود نداشته باشید، طبیعتاً زمانی که با مشکل رو به رو شوید نمی‌دانید باید از چه روشی آن را برطرف نمایید. این جاست که متوجه خواهید شد دوره خریداری شده کامل نبوده و وجود پشتیبان یکی از ضروری‌ترین گزینه‌ها است.

در دوره آموزش آنلاین فارکس آکادمی پارسیان بورس می‌توانید تمامی این ویژگی‌ها را مشاهده کرده و بهترین دوره را دریافت نمایید. یکی از مزایای غیر قابل انکار پارسیان بورس، ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای به تمامی شرکت‌کنندگان در دوره است.

طبیعتاً این دوره باید به قدری کامل باشد که شما بعد از گذراندن آن بتوانید از پس آزمون فنی و حرفه‌ای برآمده و مدرک خود را دریافت نمایید. به این صورت کیفیت و اعتبار این دوره برای تمامی افراد قابل اثبات است.

هزینه دوره آموزش آنلاین فارکس

هر کدام از دوره‌های موجود در اینترنت دارای قیمت‌های متفاوتی بوده و این می‌تواند به موضوعات متفاوتی بستگی داشته باشد.

پارامتر کیفیت یکی از پارامترهای مهم آموزش آنلاین فارکس است که از ابتدا در رابطه با آن به دفعات صحبت کرده و باید بدانید که در هزینه دوره آموزشی شما نیز تاثیرگذار است. این خیلی طبیعی است که هرچه استاد دوره شما حرفه‌ای‌تر بوده و دوره خود را از آموزشگاه معتبرتری خریداری کنید، باید هزینه بیشتری نیز بپردازید.

برخی از دوره‌ها فقط بخشی از اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و به همین دلیل شاید قیمت کمتری داشته باشند. ولی از ابتدا نیز روی این نکته تاکید کردیم که بخشی از اطلاعات برای شما کافی نبوده و نمی‌تواند تضمین کننده سود باشد.

نکته مهمی که باید در رابطه با هزینه بدانید این است که نباید گول ظاهر و قیمت پایین دوره مورد نظر را خورده و کیفیت را فدای هزینه کنید. به این صورت طبیعتاً با ضرر مواجه شده و علاوه بر آن نیاز خواهید داشت تا دوباره در دوره معتبری شرکت کنید تا تمامی ضررها را جبران کنید. این موضوع طبیعتاً هزینه خیلی بیشتری برای شما خواهد داشت.

تیم آکادمی پارسیان بورس همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین آموزش‌ها را به صورت آنلاین یا حضوری در اختیار شما قرار داده و با پشتیبانی حرفه‌ای خود، تمامی دانش‌پذیران را به معامله‌گری حرفه‌ای تبدیل کند.

همراهی متخصصین پارسیان بورس تا رسیدن شما به سود قطعی، وجه تمایز بسیار مهمی است که با سایر آموزشگاه‌ها در این حوزه داشته و اطمینان خاطری برای شما به وجود می‌آورد.

اطلاعات دوره آموزش آنلاین فارکس
💎شیوه برگزاری غیرحضوری (آفلاین و آنلاین)
⏳مدت آموزش 24 ساعت و 32 ساعت
⏱پشتیبانی دوره همیشگی
🧑‍🏫استاد دوره مهندس علی پهلوان
پارسیان بورس
سوالات متداول دوره آموزش آنلاین فارکس

برای شروع فارکس، کافی است در این دوره آموزش فارکس شرکت کنید، ما صفر تا صد فارکس و بورس جهانی را به شما آموزش می‌دهیم.

فارکس یک بازار بین‌المللی نامتمرکز است که تمام ارزهای مهم جهان، در آن مبادله می‌گردد. حجم معاملات روزانه در این بازار، از 5 تریلیون دلار گذر می‌کند.

خیر، پیش نیاز شرکت در دوره آموزش آنلاین فارکس آشنایی با تحلیل تکنیکال کلاسیک می‌باشد.

بدون آموزش عملی و کارگاهی نمی‌توان تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای شد، دوره آموزش فارکس در مشهد شامل کارگاه‌های عملی زیر نظر استاد خواهد بود.

آکادمی پارسیان بورس دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌باشد که پس از پایان دوره آموزش آنلاین فارکس و در صورت قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای مدرک بین المللی معامله‌گری دریافت خواهید کرد که معتبرترین مدرک معامله‌گری در ایران و یکی از معتبرترین مدارک در دنیا می‌باشد.

بله دوره آموزش آنلاین فارکس شامل پشتیبانی دائمی پس از آموزش می‌باشد. پشتیبان دوره تمامی سوالات و اشکالات آموزشی شما را به دو شیوه حضوری و آنلاین پاسخ خواهد داد.

علاقه‌مندان می‌توانند به دو صورت از این دوره استفاده نمایند. حالت اول نوع آفلاین است که شامل 24 ساعت ویدئو آموزشی به همراه پشتیبانی کامل می‌باشد و حالت دوم نوع آنلاین است که در قالب 16 وبینار زنده 2 ساعته با پشتیبانی کامل می‌باشد.

16 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ضمن تشکر از برنامه های آموزشی شما دوست دارم بصورت ویدیویی برنامه های آموزشی شمارو داشته باشم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      16 مرداد 1402 10:16

      سلام دوست بزرگوار
      ممنون از حسن توجه شما
      شما میتونید دوره آنلاین آموزش فارکس رو که بصورت صفر تا صد هستش تهیه بفرمایید.

      پاسخ
  • لطفاآموزش هارابصورت ویدٸویی روی گوشی ارسال بفرماییدتادرتمام تایمهای آزادبشودازآن بهره گرفت

    پاسخ
    • مدیر سایت
      24 مرداد 1402 11:35

      سلام دوست بزرگوار
      ویدئوها بعد از تهیه روی گوشی هم قابل مشاهده خواهد بود.

      پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      من فقط مدرک میخوام
      همه چیزو واردم کار کردم
      فقط به این مدرک احتیاج دارم
      چیکار باید انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ
      • مدیر سایت
        23 مهر 1402 13:16

        سلام دوست بزرگوار
        برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای می‌بایست در دوره شرکت نمایید.

        پاسخ
      • سلام
        من هیچ گونه آشنایی با تحلیل تکنیکال ندارم از چه طریق این مبحث رو یاد بگیرم؟

        پاسخ
        • مدیر سایت
          26 مهر 1402 17:49

          سلام دوست بزرگوار
          با تهیه دوره آموزش آنلاین فارکس، بصورت رایگان دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

          پاسخ
        • کاویانی
          30 مهر 1402 09:26

          بسیار عالی، شرایط شرکت در دوره حضوری بخاطر مشغله کاری ندارم
          این دوره فوق العاده بود، هر زمان که وقت داشته باشم نگاه میکنم یاد میگیرم.

          پاسخ
          • مدیر سایت
            30 مهر 1402 10:17

            سلام دوست بزرگوار
            چنانچه قصد شروع کسب درآمد از بازارهای مالی را دارید پیشنهاد می‌کنم زمان را غنیمت بشمارید و هرچه سریع تر این فعالیت شروع کنید، چرا که می‌تواند تاثیر بسزایی در زندگی مالی شما داشته باشد.
            ممنون از توجه شما در خدمتتون هستیم.

  • سلام
    عرض ادب خیلی ببخشید من یه مقدار رک دارم حرف میزنم. اگه واقعا شما همچین درآمدی دارین احتیاجی به تدریس ندارین و تازه بجای اینکه وقت بزارین برا تدریس میرین معامله می کنین که دلارهای زمان تدریس به امثال بنده رو از دست ندین . تازه اگه پولی از این روش در بیاد بنده شخصا از هرکسی ۱ یا ۲ ملیارد میگیرم تا یادش بدم .ببخشید رک دارم میگم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      14 شهریور 1402 15:09

      سلام دوست بزرگوار
      آیا پزشکان یا وکلای ثرومتمندی که در دانشگاه تدریس می‌کنند به پول تدریس احتیاج دارند؟
      قبل از اینکه به قضاوت های نابجا بپردازید سعی کنید مسیر درست را برای خود در این راه انتخاب کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • علی کاشفی
    29 مهر 1402 23:13

    سلام و خداقوت به تیم حرفه ای و دلسوز آکادمی پارسیان بورس
    من این دوره رو تهیه کردم و از آموزش هاتون بسیار راضی هستم، در حال حاضر هم از معاملاتم سود خوبی تونستم بدست بیارم🌹
    مرسی که هستین❤️

    پاسخ
    • مدیر سایت
      30 مهر 1402 09:59

      سلام جناب کاشفی
      ممنون از لطف شما، موفق و پرسود باشید.

      پاسخ
  • سلام خوبین ببخشید میخواستم بدونم با خرید دوره انلاین فارکس، ارز دیجیتال هم میتونم یاد بگیرم؟
    و اینکه توی دوره انلاین یعنی مدرک هم میدین؟
    و آموزش حضوری چنده اگه بخوام بیام تهران؟ من یزد هستم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      16 آبان 1402 14:24

      سلام دوست بزرگوار
      در دوره آنلاین فارکس شما صفر تا صد معامله‌گری به سبک پرایس اکشن اسمارت مانی را آموزش خواهید دید و می توانید از این سبک در بازارهای ارزهای دیجیتال هم استفاده نمایید.
      بله بعد از گذراندن دوره آنلاین هم مدرک بین المللی دریافت خواهید کرد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی