خرید از پنکیک سواپ با تراست والت

امروز در این مقاله قصد داریم به آموزش خرید از صرافی پنکیک سواپ با تراست والت بپردازیم. در ابتدا پنکیک سواپ و تراست والت را معرفی می‌کنیم، سپس در مورد انواع مشکلاتی که در مورد خرید از پنکیک سواپ با تراست والت وجود دارد صحبت می‌کینم. در انتها به اصل مطلب، یعنی اتصال Pancake Swap به Trust Wallet خواهیم پرداخت. برای این‌که در حوزه رمزارز حرفه‌ای شوید و کار با کیف پول‌ها و صرافی‌ها، انواع تحلیل ارزهای دیجیتال، مدیریت سرمایه و… را یاد بگیرید، لازم است در یک دوره خوب مثل دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال پارسیان بورس شرکت کنید.

معرفی کیف پول تراست والت و صرافی پنکیک سواپ

یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال غیرمتمرکز، صرافی پنکیک سواپ می‌باشد. این صرافی به کاربران خود امکان معامله‌ی رمز ارزها را به صورت بدون واسطه می‌دهد. صرافی پنکیک سواپ بر روی شبکه‌ی بایننس اسمارت چین توسعه یافته است و مطابق با قراردادهای هوشمند اتوماتیک در این شبکه کار می‌کند. صرافی پنکیک سواپ از شهریور سال 1399 شروع به کار کرده است. در همان چندین ماه ابتدایی موفق به جذب سرمایه های بسیار زیادی شد. توکن بومی این صرافی به نام کیک (Cake) است که یک توکن استاندارد بستر Bep-20  می‌باشد. تقریباً می‌توان گفت که اکثر کارهای داخلی این صرافی با توکن Cake انجام می‌شود. این صرافی دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای می‌باشد و برای همین خاطر سرمایه گذاران می‌توانند خیلی راحت از آن استفاده نمایند.

ما در مقاله “آموزش صرافی پنکیک سواپ“، این صرافی را از همه لحاظ بررسی کرده و به آموزش ثبت نام و خرید و فروش ارز در آن پرداخته‌ایم؛ برای اطلاعات تکمیلی در مورد پنکیک سواپ، حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

کیف پول تراست والت یکی از بهترین نرم افزارهای موبایلی کیف پول رمز ارز می‌باشد. این کیف پول به خاطر پلتفرم ساده و راحتی که برای استفاده دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده و امنیت بالا اقدام به مدیریت و ذخیره و خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف نمایند. کیف پول تراست والت یک کلید دسترسی ایمن و امکان کنترل کامل بر روی تمامی کلیدهای خصوصی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. همین امر موجب محافظت دارایی کاربران در مقابل دسترسی های غیر مجاز می‌شود. این کیف پول را می‌توان بر روی انواع سیستم عامل های آی او اس و اندروید نصب و استفاده کرد.

مشکلات خرید از پنکیک سواپ با تراست والت

زمانی که بحث داغ رمز ارزها و خرید و فروش آن ها پیش می‌آید، بروز برخی مشکلات و ارورها موجب ایجاد تجربه های تلخ و ناخوشایند بین معامله گران می‌شود. چون بعضی از این مشکلات موجب بروز ضررهای مالی و یا از دست دادن سود قابل توجهی برای آن ها می‌شود. برخی از ارورهایی که به هنگام خرید از پنکیک سواپ با تراست والت به وجود می آید به شرح زیر است:

  • ارور INSUFFICIENT-B-AMOUNT: این ارور به خاطر اضافه کردن و یا حذف نقدینگی رخ می دهد. دلیل آن هم میزان کم توکن های A و B در مجموع نقدینگی می باشد. البته در مواقعی که قیمت ها خیلی زود به روز می‌شوند و تحمل لغزش شما کاهش می‌یابد هم این خطا نمایش داده می‌شود.
  • ارور Pancake Router: EXPIRED : این ارور هم معمولاً زمانی اتفاق می افتد که معامله گر اقدام به مبادله‌ی رمز ارز کرده باشد ولی Sign و broadcast نکرده باشد. به بیان ساده تر می توان گفت که به اندازه‌ی کافی و سریع بر روی Confirm کلیک نکرده باشد.
  • مشکل Pancake: K : این مشکل زمانی رخ می دهد که معامله کر در حال خرید و فروش توکن هایی با قیمت های بسیار زیاد هستند. برای حل این مشکل بایستی صفحه‌ی خود را رفرش کرده و مجدداً باز نمایید. بعد از آن تحمل لغزش را به وسیله‌ی آیکون Setting زیاد کنید.
  • رفع خطای Pancake: TRANSFER-FAILED: این ارور به خاطر طراحی Restorative Rebase برخی توکن ها مثل tDoge و یا tBTC اتفاق می افتد. برای رفع این خطا باید از این موضوع اطمینان داشته باشید که در کیف پول تراست والت خود 30 درصد بیشتر از میزان توکنی که قصد خرید و فروش آن را دارید، داشته باشید. در غیر این صورت سعی کنید مقدار اندکی را معامله نمایید.
  • خطای Price Impact too High: این ارور هم مثل خطای قبلی به خاطر کمبود نقدینگی در حساب کیف پول رخ می دهد. برای رفع این خطا باید انجام معاملات را با مقادیر کم نمایید و یا تحمل لغزش خود را از طریق Setting زیاد کنید.

در ادامه به آموزش خرید از پنکیک سواپ در تراست والت می‌پردازیم، یادتان باشد که اگر می‌خواهید به‌طورکامل با تراست ولت آشنا شوید، حتما مقاله آموزش کار با تراست ولت را از بلاگ پارسیان بورس مشاهده کنید.

آموزش خرید از پنکیک سواپ با تراست ولت

خرید از پنکیک سواپ با تراست والت چگونه امکان پذیر است؟

یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری موجود در بازار، کیف پول تراست والت می باشد. سرمایه گذاران با استفاده از این کیف پول علاوه بر نگهداری از رمز ارزهایشان می توانند با برنامه های غیر متمرکز نیز ارتباط برقرار کنند. برای خرید از پنکیک سواپ با تراست والت بایستی کیف پول شما دارای موجودی بایننس کوین Bep-20 باشد. در این صورت می توان کارمزد تراکنش ها را در صرافی پرداخت کرد. با اتصال تراست والت به پنکیک سواپ به راحتی می تواند دارایی های کیف پول را خرید و فروش کرد. خرید از پنکیک سواپ با تراست والت را هم می توان با استفاده از گوشی های تلفن و هم به وسیله ی رایانه های شخصی انجام داد.

پیشنهاد ویژه:

صرافی پنکیک سواپ یک زنجیره‌ی هوشمند Dex و AMM Binance است که به کاربران این امکان را داده است تا توکن های BEP-20 را به شکل موثر و ایمن تغییر دهند. این شبکه شبیه به Uniswap می‌باشد. چون تجارتی غیر متمرکز را در رابطه با مجموعه‌های نقدینگی ارائه می‌دهد. در زنجیره‌ی هوشمند Binance صرافی پنکیک یکی از بزرگترین Dapps ها می‌باشد. این صرافی همه روزه شاهد گسترش و توسعه است برای همین خاطر هر روز کاربران زیادی به سمت این صرافی می آیند و از طریق آن اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی خود می‌نمایند.

آموزش اتصال تراست والت به پنکیک سواپ

برای این کار بایستی در ابتدا وارد برنامه‌ی کیف پول خود شوید و سپس بر روی گزینه‌ی برنامه های غیر متمرکز در پایین صفحه کلیک نمایید. دومین مرحله برای این کار، انتخاب صرافی پنکیک سواپ از لیست صرافی های ارائه شده می‌باشد. برای این کار می‌توانید از نوار جست و جو در قسمت بالا اقدام به انتخاب نام صرافی نمایید. سومین مرحله انتخاب گزینه‌ی اتصال می‌باشد. در قسمت بالای صفحه‌ی صرافی یک دکمه‌ی Connect وجود دارد.

با استفاده از این گزینه می‌توانید اتصال کیف پول خود را به صرافی تایید کنید.  چهارمین مرحله انتخاب رمز ارز و ورود مقدار می‌باشد. در قسمت اول، ارز دیجیتالی را که قصد تبدیل آن را دارید، وارد می‌کنید. در بخش بعدی هم رمز ارزی را که قصد خرید آن را دارید، انتخاب می‌کنید. مقدار مورد نظر را در  این بخش وارد کنید تا  معادل آن در قسمت دیگر به شکل اتوماتیک مشخص شود. بعد از این کار و تعیین مقدار مورد نظر بر روی گزینه‌ی سواپ کلیک نمایید.

در صورتی که حساب تراست والت شما به صرافی پنکیک سواپ وصل نمی‌شود، امکان دارد که یک اشتباه انجام داده باشید. باید از این موضوع مطمئن شوید، وقتی بر روی کانکت کلیک می‌کنید حتماً از پنجره‌ی باز شده، گزینه‌ی تراست والت را انتخاب کنید. مراحل زیر به ترتیب موجب اتصال حساب تراست والت به صرافی پنکیک سواپ می شود:

  • در صورتی که از قبل یک حساب تراست والت داشته باشید می توانید با وارد کردن رمز آن به حساب کاربری خود بروید.
  • سپس به قسمت DApps بروید.
  • در زیر گزینه ی Exchange، پنکیک سواپ را پیدا کنید.
  • روی پنکیک سواپ کلیک کنید، بعد وارد یک زبانه‌ی جدید می‌شوید.
  • در زبانه‌ی جدیدی که برای شما باز می‌شود روی گزینه‌ی کانکت کلیک کنید و بعد تراست والت را از صفحه‌ای که برای شما می آورد، انتخاب نمایید.

حالا شما در این مرحله با موفقیت حساب تراست والت خود را به صرافی پنکیک سواپ وصل کرده اید.

آموزش صرافی پنکیک سواپ با تراست ولت

آموزش خرید از پنکیک سواپ با تراست والت در کامپیوتر

دو دلیل اصلی که موجب شده است صرافی پنکیک سواپ از سایر صرافی های غیر متمرکز فرق کند، کم بودن میزان کارمزد تراکنش ها و افزایش قابل توجه سرعت انجام خرید و فروش رمزهای ارزی می باشد. در صورتی که با استفاده از رایانه ی شخصی قصد دارید به صرافی پنکیک سواپ وصل شوید، و با استفاده از تراست والت اقدام به داد و ستد و انجام معامله‌ی ارزهای دیجیتال نمایید، مراحل زیر را به صورت مرحله به مرحله باید انجام دهید:

  • در ابتدا باید وارد سایت رسمی صرافی پنکیک سواپ شوید.
  • بعد گزینه‌ی Connect را انتخاب کنید و از صفحه ای که باز می شود، بر روی گزینه‌ی Wallet Connect کلیک نمایید. در پنجره ی باز شده برای شما یک کد QR نمایش داده می شود.
  • وارد تراست والت موجود در گوشی تلفن خود شوید و از قسمت Setting آن بر روی گزینه‌ی Wallet connect کلیک نمایید.
  • کدی که برای شما به نمایش گذاشته می شود را از برنامه ی تراست والت خود اسکن کنید. بعد از این کار کیف پول شما به صرافی پنکیک سواپ موجود در کامپیوترتان وصل می شود. حالا شما می توانید خیلی راحت اقدام به خرید و فروش و داد و ستد رمز ارزهای دیجیتالی خود نمایید.

صرافی پنکیک سواپ از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که به شرح زیر هستند:

  • سوآپ: از این قسمت برای تبادل توکن ها استفاده می شود و در ظرف چند ثانیه می توانید تراکنش های مورد نظر را انجام دهید.
  • نقدینگی: با کمک این بخش معامله گران می‌توانند برای تامین نقدینگی کیف پول خود از طریق استخرهای نقدینگی اقدام نمایند.
  • بریج: در این بخش معامله گران می‌تواند رمز ارزهای دیگر را از سایر بلاکچین ها به اسمارت بایننس چین انتقال دهند.

در این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی پنکیک سواپ و تراست ولت، به آموزش خرید از پنکیک سواپ با تراست ولت بپردازیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. فراموش نکنید که برای این‌که به‌طور کامل صفر تا صد بازار کریپتوکارنسی را آموزش ببینید، لازم است در یک دوره خوب شرکت کنید. آکادمی پارسیان بورس یکی از بهترین مراکز آموزش ارز دیجیتال در شیراز، آموزش ارز دیجیتال در تهران، و… است که شما می‌توانید به کمک آن‌ها تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من چند ماه پیش مقداری teddy doge از پنکیک سواپ خریدم ، هفته پیش تراست ولتم رو بازیابی کردم همه ارزهام بود غیر از همینی که از پنکیک سواپ خریدم ،کسی هست بتونه کمکم کنه؟

    پاسخ
    • سلام
      احتمالا لیست نشده بود و خودت وارد کردی و الان نمیاره. محض تست کردن هم که شده دستی رمزارز تدی رو وارد کن بلکه برگرده

      پاسخ
    • سلام من توکن AIT دارم چجوری تو پنکیک سواپ بفروشمشون ؟

      پاسخ
      • سلام، من تو والت یه مقدار تتر دارم،
        ولی وقتی متصل میشم به پنکیک سواپ
        تو صرافی موجودی صفر هستش
        مشکل چیه؟ خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.

        پاسخ
        • مدیر سایت
          29 فروردین 1402 14:55

          سلام دوست بزرگوار
          باید تتر را تبدیل به BNB کنید و با BNB وارد پنکیک سواپ بشید.

          پاسخ
  • سلام
    من ارزی رو تو پنکیک فروختم ولی هنوز تو کیف پولم نیومده مشکل چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی