مزایای ریف فایننس چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ارز ریف چیست؟ معرفی ارز reef از 0 تا 100

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که ارز ریف چیست؟ در این مقاله به بررسی ارز ریف پرداخته‌ایم و سعی کردیم به طور مفصل راجع به اکوسیستم ارز reef صحبت کنیم تا با عملکرد آن بیشتر آشنا شوید. آشنایی با عملکرد ارزی که قصد خرید آن را دارید ضروری است و بهتر است قبل از خرید درباره ماهیت ارز دیجیتال مورد نظر تحقیق کنید.

با محبوبیت زیاد دنیای ارزهای دیجیتال، نیاز به شفافیت تراکنش‌ها نیز بیشتر شد. علاوه بر این، ورود معاملات و پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (Defi) به معاملات بدون واسطه و شفافیت تراکنش‌ها کمک کرد. اما پروتکل‌های دیفای برای استفاده افراد معمولی و بی‌تجربه کمی چالش برانگیز است. به همین منظور این ارز محیطی ساده‌تر را برای معامله‌گران به وجود آورد.

همچنین پراکنده بودن پروژه‌های دیفای چالشی برای کاربران به وجود آورد. به همین منظور پروژه ارز ریف همه بلاک‌چین‌ها را در یک پلتفرم واحد یکی کرد و کاربران دیفای اکنون می‌توانند تراکنش‌های خود را به‌راحتی و بدون اجرای چندین پلتفرم انجام دهند. بنابراین با یک پلتفرم واحد، می‌توانید سهام بخرید و حتی ییلد فارمینگ انجام دهید و مدیریت سبد دارایی‌های دیجیتال خود را به طور یکپارچه به هوش مصنوعی این ارز بسپارید. برای بیشتر آشنا شدن با این پروژه با ما در آکادمی پارسیان بورس برگزار کننده دوره های آموزش آنلاین ارز دیجیتال همراه باشید.

ارز دیجیتال ریف REEF چیست؟

در این بخش قصد داریم راجع به این موضوع که ارز دیجیتال ریف چیست و چه کاربردی دارد صحبت کنیم. ارز ریف توکن بومی پروتکل ریف فایننس است. این توکن علاوه بر موارد استفاده‌اش در پرداخت کارمزد، یک توکن حاکمیتی نیز می‌باشد. به این صورت که کاربران می‌توانند به نسبت سکه‌هایی که دارند در آینده این پروتکل و تصمیمات آن دخیل باشند. به بیانی دیگر کاربران می‌توانند در انتشار فناوری جدید، تغییر پارامترهای سیستم و… رأی دهند و در بخش‌های مدیریتی، مشارکت کنند.

ارز دیجیتال ریف REEF چیست؟

ارز ریف نیز مانند بیت‌کوین و بیشتر ارزهای دیجیتال تعداد سکه محدود دارد. تعداد کل سکه‌های این ارز دیجیتال، 20 میلیارد است. در زمان نوشتن این مقاله، سکه این ارز دیجیتال رتبه 235 بازار را به خود اختصاص داده است. طبق برآوردها به نظر می‌آید تمامی سکه‌های این ارز تا سال 2025 وارد چرخه خواهند شد.

در صورت داشتن توکن ریف از فعالیت‌های زیر بهره‌مند خواهید شد.

  • هزینه پردازش تراکنش
  • فعال‌سازی اعتبارسنج‌های در نود‌های شبکه با استفاده استیک کردن این ارز
  • مشارکت در مدیریت شبکه
  • دریافت سود استیک کردن ارز

معرفی پروتکل ریف فایننس Reef Finance

راجع به ارز ریف در بخش قبل به‌صورت مفصل بحث کردیم. این ارز توکن بومی یکی از پروژه‌های غیرمتمرکز حوزه بلاک‌چین و دیفای به نام ریف فایننس است. پس در این بخش قصد داریم به معرفی پروتکل ریف فایننس Reef Finance بپردازیم. این پلتفرم بر روی بستر پولکادات (Polkadot) ساخته شده است. پروژه ریف فایننس جز اولین پروژه‌های میان زنجیره‌ای (cross-chain) به‌حساب می‌آید. پروژه‌های میان زنجیره‌ای توانایی انتقال نقدینگی بین بلاک‌چین‌های مختلف را دارند.

این پلتفرم با صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز فعالیت می‌کند و از Dappها یا برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند. این ارز از یک موتور بازدهی هوشمند استفاده می‌کند و به فعالین این بازار امکان استخراج، وام گرفتن، استیک را به کاربران می‌دهد. این پلتفرم با هوش مصنوعی فعالیت می‌کند.

پروتکل ریف فایننس Reef Finance

پلتفرم ارز ریف، بلاک‌چین قرارداد هوشمند (smart contract) مخصوص به خود دارد که به ریف چین (Reef Chain) مشهور است. ارز دیجیتال ریف از زبان برنامه‌نویسی Solidity و ماشین مجازی اتریوم (EVM) پشتیبانی می‌کند و این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد که Dapp خود را از بستر اتریوم بدون این که مجبور به تغییر کد باشند جا به جا کنند. ارز دیجیتال ریف کاملاً با ماشین مجازی اتریوم سازگار است.

ریف فایننس از پروتکل اثبات سهام یا POS  استفاده می‌کند که یک نوع پروتکل سنتی اثبات سهام به‌حساب می‌آید. در کل اکوسیستم‌های POS بر خلاف اکوسیستم‌های POW از طریق استیک کردن ارز در استخر‌های نقدینگی می‌توان تراکنش را ثبت کرد و نیازی به ماینر و مصرف برق نیست و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

تاریخچه و بنیان‌گذاران ریف فایننس

پس از معرفی این ارز بهتر است راجع به تاریخچه و بنیان‌گذاران ریف فایننس صحبت کنیم. ارز ریف در سال 2019 توسط دنکو مانچسکی (Denko Mancheski) که اهل مقدونیه بود؛ به وجود آمد. این فرد پیشینه قوی و درخشان در حوزه ارز دیجیتال دارد. هدف او ساده کردن محیط بلاک‌چین برای تازه‌کاران بود که دسترسی ساده را از طریق پل به بلاک‌چین‌ها دیگر به وجود آورد. همچنین با کمک این ارز افراد به‌راحتی می‌توانند وجوه خود را با کارمزد کم انتقال دهند.

بنیان گذار ریف کیست؟

علاقه او به فین‌تک (FinTech) باعث شد او با فناوری بلاک‌چین آشنا شود. او برای ساخت و پایه‌گذاری ارز دیجیتال ریف، یک تیم توسعه قوی جمع‌آوری کرده است. همچنین او خودش را یک شخصیت جنگجو می‌پندارد که تا به موفقیت نرسد دست از تلاش برنمی‌دارد.

عملکرد ریف فایننس Reef Finance چگونه است؟

ارز ریف فایننس یک پروژه میان زنجیره‌ای است در مورد توضیح جامع پروژه‌های میان زنجیره ای در دوره های آموزش ارز دیجیتال پارسیان بورس صحبت شده است. این پروژه از منابع مختلف نقدینگی را به خود جذب می‌کند به صورتی که معامله را بین زنجیره‌ای در پلتفرم‌های مختلف DeFi تسهیل می‌کند. این ارتباط می‌تواند بین پلتفرم‌هایی چون آوه (Aave)، یونی سوپ (Uniswap)، کامپوند (Compound) و … باشد. همچنین این شبکه به کاربران این امکان را می‌دهد که بیشترین نرخ بازدهی را بین این پلتفرم‌های مختلف انتخاب کنند.

موتور بازدهی هوشمند ریف طراحی شده است که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی سبدی از دارایی‌های دیجیتال طراحی می‌کند که کاربران می‌توانند بر روی آنها سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه‌گذاران در محیطی کاملاً ایمن معامله می‌کنند و می‌توانند توکن‌های خود را در این پروتکل استیک کنند.

موتور بازدهی هوشمند ارز ریف توانایی معامله در محیط غیرمتمرکز را به کاربران می‌دهد. همچنین از استیک کردن، وام گرفتن، قرض دادن پول و … پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم داده‌های دقیق و زنده‌ای شامل قیمت سهام، فعالیت‌های موجود در استخر‌های نقدینگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ریف فایننس چه ویژگی‌های برای استفاده دارد؟

از این پروتکل می‌توان در جهت استیک کردن، استخراج نقدینگی، ترید کردن و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت استفاده کرد. همچنین ریف فایننس به کاربرانش اجازه دسترسی به چندین محیط بلاک‌چین در یک اکوسیستم DeFi می‌دهد و کاربران از این طریق می‌توانند بیشترین بازده را از معاملات داشته باشند. سکه بومی ریف فایننس به نام ارز Reef برای اداره شبکه، نظردهی و توکن حاکمیتی، استیک کردن، پرداخت کارمزد، وام دادن و … استفاده می‌شود همچنین معامله‌گران می‌توانند با معامله این ارز کسب سود کنند.

مزایای ریف فایننس چیست؟

مزایای ریف فایننس چیست؟

مزایای این پروتکل را به طور خلاصه در موارد زیر خلاصه کردیم:

  • سازگار با صرافی غیرمتمرکز (DEX) و صرافی متمرکز (CEX)
  • سازگار با انواع بلاک‌چین‌ها و توکن‌های آنها
  • طراحی سبدی از دارایی‌های دیجیتال از طریق هوش مصنوعی
  • سازگاری قرارداد هوشمند با دارایی‌های REEF-20
  • مشارکت با بزرگ‌ترین صرافی‌ها و پروژه‌های بلاک‌چین
  • کاملاً غیرمتمرکز با قابلیت اثبات سهام برای مصرف کمتر انرژی
  • مقیاس‌پذیری و امنیت شبکه پولکادات به ارز ریف نیز کمک می‌کند.

معرفی ویژگی‌های ریف فایننس Reef Finance

در خصوص معرفی ویژگی‌های ریف فایننس Reef Finance باید گفت یکی از ویژگی‌هایی که این پلتفرم را منحصر به فرد می‌کند اجازه دسترسی به دیگر پلتفرم‌‌های پرطرفدار مثل بایننس اسمارت ‌چین (Binance Smart Chain)، اتریوم (Ethereum)، پلاسما (Plasma) و … است. این در حالی است که پلتفرم ارز ریف بر روی بستر پولکادات قرار دارد. از آنجایی که این پلتفرم امکان دسترسی به دیگر پلتفرم‌ها را می‌دهد برای استفاده از چندین پلتفرم لازم نیست چندین حساب کاربری بسازید با پلتفرم ریف فایننس می‌توانید فعالیت کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های پروتکل ریف فایننس قابلیت مقیاس‌پذیری آن در مقایسه با اتریوم است. هزینه کم کارمزد تراکنش در برابر گس فی گران اتریوم و تراکم و شلوغی، این ارز را منحصر به فرد می‌کند. این ارز بهترین بازدهی را برای کاربران از لحاظ دسترسی با پلتفرم‌های مختلف با کارمزد کم دارد.

ارز ریف چیست؟

ییلد فارمینگ هوشمند در ارز ریف باعث شده است که سرمایه‌گذاران خرد و مدیران صندوق‌ها به این ارز تمایل بیشتری پیدا کنند. علت آن حذف پیچیدگی‌های دیفای هست. از طریق ییلد فارمینگ هوشمند فعالیت‌های نظیر وام‌دهی، وام گرفتن، استخراج و استیک انجام می‌شود. درواقع هوش مصنوعی روی قراردادهای هوشمند متمرکز است و در تصمیم‌گیری برای تخصیص دارایی بین سبدهای مختلف دیفای به جای کاربران انجام می‌دهد.

مشارکت‌های ریف فایننس

درست است که ریف فایننس در اواخر سال 2019 راه‌اندازی شد ولی در این مدت پیشرفت زیادی کرده است و با پروژه‌های زیادی همکاری و مشارکت داشته است. این پروژه با بیش از 20 پروژه دیگر همکاری کرده است که از این پروژه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Matic
  • Binance Access Api
  • Kava
  • Polkadot
  • Covalent
  • Bluzelle
  • Chainlink

فعالیت ارز ریف با بایننس باعث محبوبت بیشتر آن نیز شده است. بایننس برای ایجاد پل ارتباطی بین ارزهای فیات و بازار ارز دیجیتال از پروژه ریف فایننس کمک گرفته است. فعالیت این ارز با یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال به شناخته شدن این ارز نیز کمک خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه:

امنیت شبکه ارز ریف چگونه می‌باشد؟

همانطور که می‌دانید ارز ریف بر بستر شبکه پولکادات می‌باشد و از امنیت این شبکه بهره می‌برد. شبکه ریف بسیار انعطاف‌پذیر می‌باشد و در حال حاضر می‌توان نسخه‌های روز را بدون فورک انجام داد، لازم به ذکر است که پولکادات شبکه‌ای از شاردهای بلاک‌چینی ناهمگن به نام Parachains را به هم پیوند می‌دهد و توسط این زنجیره امنیت شبکه تامین می‌کنند.

خرید و فروش ارز دیجیتال ریف Reef

از آنجایی که امکان خرید مستقیم از طریق ریال برای ایرانیان وجود ندارد از این رو باید در صرافی‌های داخلی ریال را به تتر تبدیل کنید. سپس تتر را از طریق صرافی‌های داخلی به یک صرافی خارجی معتبر مثل کوکوین یا یک صرافی غیرمتمرکز مثل یونی سوپ انتقال دهید.

پس از انتقال استیبل کوین تتر می‌توانید خیلی راحت در صرافی‌های خارجی خرید و فروش را انجام دهید. توجه کنید صرافی جای نگهداری پول نیست و تا زمانی که ارز شما در صرافی قرار دارد جز اموال صرافی به‌حساب می‌آید. پس برای امنیت بیشتر ارز خریداری شده را به یک کیف پول امن انتقال دهید. در ادامه راجع به کیف پول‌هایی که از ارز ریف پشتیبانی می‌کنند صحبت کردیم.

در این مقاله به نحوه خرید این ارز در صرافی کوکوین می‌پردازیم.

مرحله 1: برای خرید این ارز در صرافی ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای این منظور بر روی گزینه Login کلیک کنید. اگر حساب کاربری ندارید بر روی گزینه Sign Up کلیک کرده حساب کاربری بسازید.

خرید و فروش ارز دیجیتال ریف Reef

مرحله 2: بر روی گزینه Trading Account  کلیک کنید. اما قبل از آن باید تتر مورد نیاز خود را به این بخش صرافی انتقال داده باشید. تتر را می‌توانید از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال ریف Reef

مرحله 3: در باکسی که برای سرچ وجود دارد ارز Reef را سرچ کنید. پس از آن بر روی گزینه ترید کلیک کرد و جفت این ارز ریف را با تتر انتخاب کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال ریف Reef

مرحله 4: پس از انجام مرحله قبل صفحه زیر باز می‌شود که در آن می‌توانید تتر خود را با ارز دیجیتال ریف معامله کنید. در باکس پایین می‌توانید مبلغ موردنظر و میزان خرید را وارد کرده و گزینه خرید را فشار دهید. برای فروش این ارز نیز می‌توانید با وارد کردن مبلغ موردنظر و میزان آن، ارز خودتان را تبدیل به تتر کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال ریف Reef

صرافی‌های پشتیبان کننده‌ی ارز دیجیتال ریف

حال این سؤال پیش می‌آید که صرافی‌های پشتیبان کننده‌ی ارز دیجیتال ریف چیست و این ارز را کجا می‌توان تهیه کرد. صرافی بایننس در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی متمرکز ارز دیجیتال به‌حساب می‌آید و جفت ارز ریف را با بیت‌کوین، BUSD و تتر (USDT) می‌توان معامله کرد. این ارز در صرافی Huobi Global نیز وجود دارد و می‌توان این ارز را با بیت‌کوین، اتریوم و تتر تعویض کرد. از آنجایی که بیشتر صرافی‌ها دسترسی ایرانیان را قطع کرده‌اند می‌توان این ارز را از صرافی‌های غیرمتمرکز نظیر یونی سوآپ نیز خریداری کرد.

اگر تمایل به خرید این ارز از صرافی‌های متمرکز دارید، صرافی کوکوین گزینه مناسبی است که دسترسی ایرانیان نیز آزاد است. در بخش قبل به نحوه خرید این ارز در صرافی کوکوین پرداختیم ولی توجه کنید که صرافی محل نگهداری دارایی نیست و بهتر است پس از خرید ارز را به کیف پول امن انتقال دهید.

صرافی‌های پشتیبان کننده‌ی ارز دیجیتال ریف

کیف پول‌های پشتیبان کننده‌ی ارز دیجیتال ریف Reef

کیف پول‌های پشتیبان کننده‌ی ارز ریف Reef بسیار زیاد هستند. انتخاب نوع کیف پول بسته به هدف شما از نگهداری ارز ریف متفاوت خواهد بود. اگر امنیت زیاد مدنظر شما است کیف پول‌های سخت‌افزاری نظیر ترزور (Trezor) یا لجر (Ledger) می‌توانند گزینه‌های امنی برای شما باشند. از معایب این نوع کیف پول‌های امن می‌توان به رابط کاربری پیچیده‌تر اشاره کرد و همچنین گران بودن این کیف پول‌های سخت‌افزاری از دیگر معایب آنها است.

نسخه آنلاین و وب کیف پول این پلتفرم وجود دارد. می‌توانید با استفاده از اکستنشن تحت نظارت ارز ریف معامله انجام دهید. اما این نوع کیف پول‌ها امینت خیلی کمتری نسبت به نسخه‌های دیگر کیف پول دارد اما برای معاملات مکرر گزینه مناسبی به‌حساب می‌آیند. اگر قصد ترید و معاملات سریع دارید بخش کمی از پول خود را که برای معامله استفاده می‌کنید به این کیف پول‌های غیر امن وارد کنید.

کیف پول تراست (Trust Wallet)

این کیف پول یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های حوزه کریپتو به‌حساب می‌آید. این کیف پول قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه است. این کیف پول توسط صرافی بایننس ساخته شده است. اما نگران نباشید چون در کیف پول هویت افراد مخفی می‌ماند جای نگرانی نیست. این پلتفرم محیطی امن برای رمز ارز ریف شماست.

کیف پول نرم‌افزاری سیف پل SafePal

این کیف‌ پول نیز یکی از کیف پول‌های محبوب صرافی بایننس است. در این کیف پول امن می‌توانید به‌راحتی ارز ریف را نگهداری کنید. همچنین این کیف پول اجازه ترید و خرید از صرافی بایننس نیز به کاربران می‌دهد از آنجایی که کیف پول‌ها احراز هویت ندارند ایرانیان نیز به‌راحتی می‌توانند از این کیف ‌پول برای معامله ارز دیجیتال در صرافی بایننس استفاده کنند.

کیف‌پول متامسک

این کیف پول رسمی اتریوم است و شما قادر خواهید بود توکن‌هایی که بر روی بستر اتریوم موجود هستند را به این کیف پول انتقال دهید. این کیف پول را می‌توانید بر روی گوشی یا به‌صورت افزونه‌ای بر روی گوگل کروم نصب کنید. البته امنیت افزونه خیلی کمتر است. این کیف پول نیز همانند دیگر کیف‌ پول‌های نامبرده شده از ارز ریف پشتیبانی می‌کند.

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال ریف Reef

ارز ریف در اوایل سال 2021 سه بار به بالاترین قیمت خود یعنی 0.054 رسید و بعد از آن میزانی ریزش داشت و سپس در اواخر سال 2021 دوباره سعی کرد به آن قیمت برسد ولی بیشتر از 0.038 رشد نکرد. در دو ماه پایانی سال 2021 و سال 2022 این ارز روندی نزولی را شروع کرده است که تا به امروز هم‌زمان با نوشتن مقاله این روند نزولی ادامه دارد و از سقف گفته شده به‌اندازه 94 درصد ریزش داشته است.

دلیل این ریزش سنگین، ریزش 70 درصدی بیت‌کوین در این سال است و این میزان ریزش برای تمامی ارزهای دیجیتال رخ داده است. اگر علاقمند به یادگیری چگونگی تحلیل ارز های دیجیتال هستید با شرکت در دوره آموزش پرایس اکشن آکادمی پارسیان بورس، در تحلیل رمز ارز ها از تمام رقبا جلوتر باشید.

reef
reef

Reef (REEF)

قیمت
$ 0.001981

مقایسه‌ای بین بلاک‌چین ریف و اتریوم

یکی از اهداف شبکه ریف ارتباط با سایر شبکه‌های بلاک‌چینی می‌باشد و به منظور انجام این کار ریف بر روی پلتفرم پولکادات راه‌‌اندازی شده زیرا در پلتفرم اتریوم امکان ارتباط با سایر شبکه‌ها وجود ندارد و در واقع ریف با استفاده از پولکادات از ‌ویژگی‌های آن استفاده می‌کند و با شبکه اتریوم و سایر شبکه‌ها نیز سازگار می‌باشد.

چرا ارز ریف روی شبکه پولکادات ساخته شده است؟

شبکه ریف فایننس یکی از پروژه‌های حوزه دیفای محسوب می‌شود و بر پایه پولکادات فعالیت می‌کند، این شبکه مجموعه‌ای از خدمات متنوع دیفای را در یک پلتفرم واحد ارائه کرده است. همچنین شبکه ریف با اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز مسئله کمبود نقدینگی در حوزه امور مالی غیر متمرکز را کاهش داده است. ریف یک پروتکل متمرکز می‌باشد که واسطه و شخص ثالث را در امور مالی حذف می‌کند.

کنترل دارایی‌ها در پروتکل ریف در اختیار سرمایه‌گذاران می‌باشد و شبکه دسترسی به دارایی افراد ندارد. همانطور که می‌دانید شبکه ریف بر روی شبکه پولکادات ساخته شده است و قصد دارد استفاده از سیستم مالی دیفای را برای کاربران فراهم کند. ‌‌ریف بر اساس الگوریتم اثبات سهام کار می‌کند و به دلیل قرار گرفتن روی شبکه پولکادات محدودیت در زمینه ارتباطات خود ندارد.

دلیل اینکه ریف بر روی شبکه پولکادات ساخته شده این است که معمولاً اکثر بلاک‌چین‌ها در هنگام به روز رسانی دچار مشکل می‌شوند و نیاز به انجام هارد فورک می‌باشد. معمولاً به روز رسانی بلاک‌چین زمان زیادی می‌برد و با مشکلات زیادی همراه می‌باشد اما شبکه پولکادات این به روز رسانی را به شکل خیلی راحت و در مدت زمانی کوتاه انجام می‌دهد و برای انجام آپدیت نیازی به فورک نمی‌باشد.

با وجود این ویژگی پولکادات به پروژه‌های مختلف کمک می‌کند که به روز باشند و با فناوری روز همراه باشند. با استفاده از شبکه پولکادات دیگر نیاز به پذیرفتن ریسک هارد فورک نمی‌باشد و به دلیل این ویژگی ریف بستر خود را بر پایه پلتفرم پولکادات راه‌اندازی کرده است تا بدون مشکل بتواند با سایر شبکه‌ها ارتباط برقرار کند و دیگر نیازی به هارد فورک و به روز رسانی‌های مشکل‌زا نداشته باشد.

بررسی آینده ارز دیجیتال ریف REEF

ارز ریف یک ارز دیجیتال منحصر به فرد است که بر حوزه دیفای تمرکز کرده و سعی کرده پروژه‎‌های حوزه دیفای را متمرکز کند که فعالیت این ارز در نوع خود منحصر به فرد است.

همچنین سعی کرده فرآیند سرمایه‌گذاری بر روی حوزه دیفای را برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان این حوزه راحت‌تر کند. پیشرفت این پروژه در گرو تلاش تیم پشتیبان آن و جذب فعالین بازار است. در صورت ترد شدن از بازار و کم‌کاری توسعه‌دهندگان این پروژه نیز شکست خواهد خورد همان‌طور که خیلی از پروژه‌های بزرگ ارز دیجیتال شکست خورده‌اند.

مقالات مرتبط

نتیجه‌گیری

اکنون به پایان مقاله ارز reef رسیدیم. هدف ارز ریف مقابله با محدودیت‌های پیچیدگی محیط دیفای و پراکندگی در آن‌ها است. صرف‌نظر از تخصص یا تجربه کاربر، شبکه ریف حداکثر رضایت را به افرادی که در شبکه دیفای فعالیت می‌کنند به همراه دارد. این ارز با همکاری کردن با سایر پروژه‌ها، تنها یک پلتفرم واحد را برای فعالیت شما ارائه می‌دهد. از طریق این پلتفرم ارز ریف می‌توانید با نوآوری‌های جدید دیفای در بلاک‌چین‌های مختلف آشنا شوید. از طریق ارز دیجیتال ریف می‌توانید خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال را انجام دهید و یا حتی به فعالیت‌هایی نظیر استیک کردن، ییلد فارمینگ و … بپردازید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خطیب زاده
    20 مرداد 1401 10:48

    ریف از ارزهای آینده دار بازار هاست و ارزی با فاندامنتال عالیست، صبر کردن از اصول این بازاره، من خودم 3 ساله دارمش و مطمئن هستم سود خوبی ازش میگیرم.
    با مطالعه وایت پیپرش متوجه قدرتش میشید، و رقیب خیلی از ارزها خواهد بود در آینده ی نزدیک، با وجود سکه های محدودش قابلیت رشد بالایی هم خواهد داشت.

    پاسخ
  • اهوازی
    10 آذر 1402 04:39

    با بالا رفتن قیمت پولکادات که ارز مورد علاقه جمعیت بزرگ کشور چین و سنگاپور هم هست (کشورهای آسیای شرقی …) و دوم اینکه پولکادات یکی سه رقیب اصلی اتریوم هم هست قطعا در آینده نزدیک که احتمالا هاوینگ 2024 میباشد قیمتش حداقل چهار رقمی خواهد شد …
    #ریف
    #ریپل
    #کاردانو
    #پولکادات
    #ای کش
    #دوج ایلان مارس
    #سلیستا
    🪜🪜🪜💰💰💰💰💰💰💰💰👌

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی