دوره جامع
آموزش فارکس در افغانستان

دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد

آموزش آموزش فارکس در افغانستان + مدرک فنی و حرفه‌ای

آموزش فارکس در افغانستان یکی از موضوعاتی است که توانسته ذهن شما را به عنوان یکی از شهروندان این کشور به خود درگیر نماید. شاید این روزها اسم بازارهای مالی مانند فارکس را زیاد شنیده باشید. بازارهایی که توانستند خیلی زود طرفداران بسیاری پیدا کرده و سود مناسبی برای کاربران خود داشته باشند.

فارکس بازار جهانی است که شما می‌توانید از هر نقطه‌ای در جهان، وارد آن شده و به معامله بپردازید. موضوع مهمی که در رابطه با این بازار وجود دارد، آموزش است. شما نمی‌توانید بدون آگاهی از مفاهیم مختلف بازار و ابزارهای مختلف، دست به خرید و فروش زده و توقع سود داشته باشید چرا که به احتمال خیلی زیاد با ضرر رو به رو خواهید شد.

در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با فارکس و اهمیت آموزش فارکس در افغانستان صحبت کنیم. چیزی که باید به آن توجه خیلی زیادی داشته باشید این است که حتما آموزش را به عنوان پله اول در کار خود قرار دهید.

اگر تصمیم دارید به معامله‌گری حرفه‌ای در دنیای فارکس تبدیل شوید می‌توانید دوره آموزش فارکس در افغانستان پارسیان بورس را با اطمینان انتخاب کنید. در این دوره می‌توانید سبک پرایس اکشن را به صورت تخصصی بیاموزید. مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با این دوره وجود دارد این است که می‌توانید بعد از اتمام دوره، مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر را دریافت نمایید. در این دوره 24 ساعته می‌توانید به تریدری حرفه‌ای تبدیل شده و با استفاده از سبک اسمارت مانی، بهترین نتایج را به دست آورید.

پارسیان بورس این افتخار را دارد که تا کنون توانسته درصد رضایت بالایی از بیش از 4000 دانشجو خود را دریافت نماید. طبق نظرسنجی‌های پایان هر دوره، 98% از دانشجویان رضایت کامل خود از دوره را اعلام کردند. ما با همین پشتوانه به شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانید بعد از دوره آموزش فارکس در افغانستان به تریدی ماهر تبدیل شوید.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که آنلاین بودن این دوره نمی‌تواند هیچ تاثیری در کیفیت آن داشته باشد. شما آموزش‌ها را دقیقا با همان کیفیت دوره‌های حضوری دریافت خواهید کرد و به همان صورت می‌توانید با استاد و پشتیبان خود در ارتباط باشید. این اطمینان را به شما می‌دهیم که این پشتیبانی هیچ تفاوتی با دوره حضوری نخواهد داشت.

پارسیان بورس

آموزش فارکس در افغانستان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تصمیم دارید به صورت قطعی به فردی حرفه‌ای در معامله بازار فارکس تبدیل شوید، این دوره دقیقا مناسب شماست. بازار فارکس، بازار مالی است که توانسته اعتماد تعداد زیادی از افراد را جلب کند ولی باید این را بدانید که به عنوان سخت‌ترین بازار مالی نیز شناخته می‌شود و همین دلیلی است که شما نیازمند استراتژی کامل و دقیقی باشید. مطمئن باشید بدون آموزش فارکس در افغانستان نمی‌توانید به این استراتژی دست پیدا کنید.

البته این تمام چیزی نیست که باید به آن توجه داشته باشید. موضوعات زیادی مانند مدیریت سرمایه و همچنین صبر وجود دارد که نیاز است مورد توجه قرار بگیرند. در هر صورت تمامی این موارد در آموزش فارکس در افغانستان آورده شده است.

00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x

نوع برگزاری: آنلاین (24 ساعت ویدئو آموزشی)

آپدیت رایگان + ویدئو های کل دوره

پشتیبانی همیشگی و لایو تریدینگ

عضویت در باشگاه معامله‌گران حرفه ای

مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای (قابل ترجمه و بین المللی)

کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های پراپ

پارسیان بورس

برنامه آموزشی دوره فارکس در افغانستان

معرفی بازار فارکس و معاملات CFD

بروکر های فارکس، نحوه ساخت حساب های معاملاتی، واریز و برداشت وجه

آشنایی با جفت ارزها، مفهوم حجم معاملات، لات و پیپ

بررسی انواع سفارشات در بازار های دوطرفه

کار با نرم افزار متاتریدر و انجام معاملات

ساختار بازار (Market Structure) و رنج های قیمتی

نحوه صحیح تشخیص روند

باس (شکست ساختار)

نواحی ارزان فروشی و گران فروشی

چاک : احتمال تغییر روند

تمرین رسم ساختار

استراتژی عرضه و تقاضا سم سایدن

محدوده های عرضه و تقاضا

نواحی چهارگانه RBR , DBD , RBD , DBR

نحوه تشخیص و رسم محدوده ها

قوانین افزایش دهنده احتمالات محدوده ها

تشخیص صحیح تایم فریم محدوده

نقدینگی دلیل حرکت!

انواع تله های نقدینگی

تله های نقدینگی در رنج

سشن های معاملاتی

نقدینگی های داخل و خارج رنج

شرایط اردر بلاک ها (Order Block)

هانت ، گپ ، شکست ، فیلیپ

مقدمه ای بر استراتژی

ستاپ های ورود

تحلیل بنیادی و شاخص های مهم اقتصادی

بررسی گزارشات اقتصادی مهم

مدیریت سرمایه ؛ قانون بقا

دوره جامع
آموزش فارکس در افغانستان

آکادمی پارسیان بورس

مدرسیــن این دوره
چه کسانی هستنــد؟

مهندس علی پهلوانلو

مهندس علی پهلوانلو

عضو هیئت علمی آکادمی پارسیان بورس
مدرس و معامله‌گر بازار فارکس
پارسیان بورس

نظر دانش آموختگان آکادمی پارسیان بورس

زهره چوب تراش
خانم چوب تراش
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
آقای برزنونی
آقای برزنونی
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
خانم حسن زاده
خانم حسن زاده
دانش آموخته دوره جامع آموزش ارز دیجیتال
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس
00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x
پارسیان بورس

ارائه مدرک فنی و حرفه ای و آکادمی پارسیان بورس

پس از پایان دوره آموزش فارکس دانش‌پذیران می‌توانند با قبولی در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ایران، گواهینامه رسمی و قابل ترجمه “معامله گری بازار بورس جهانی” فنی و حرفه ای را دریافت نمایند. افراد برای دریافت این مدرک باید طبق معرفی‌نامه آکامی پارسیان بورس، به یکی از مراکز معتبر فنی و حرفه‌ای در شهر مشهد مراجعه کرده و بعد از شرکت در آزمون، در صورت قبولی، مدرک معتبر مختص خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است برای شرکت در این آزمون، داشتن کد فراگیر اتباع خارجی الزامی است.

  • گواهینامه شرکت در دوره آموزش آنلاین فارکس
  • گواهینامه قبولی در دوره آموزشی
  • گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای
گواهی نامه فنی و حرفه ای

فارکس چیست؟

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، فارکس یک بازار جهانی و بین المللی است که می‌توانید در آن ارزهای خارجی مختلفی را معامله کنید. در واقع کلمه فارکس از عبارتForeign Exchange Market گرفته شده است.

فعالیت کلی این بازار روی تبدیل ارزها به یکدیگر پایه‌گذاری شده است. از این تبدیل ارز برای کارهای مختلفی مانند استفاده از خدمات شرکت‌ها، خرید و فروش کالاهای مختلف، سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و … استفاده می‌شود.

در واقع در این بازار می‌توانید موسسات بسیار بزرگی را مشاهده نمایید. در کنار این موسسات هر نوع ارزی در بازار فارکس خرید و فروش می‌شود. در واقع شما به صورت همزمان ارزی را فروخته و در ازای آن ارز دیگری را خریداری خواهید کرد. برای درک بهتر این موضوع باید با مفهومی به نام جفت ارزها آشنایی پیدا کنید.

یکی از نکات مهمی که باید در رابطه با فارکس بدانید این است که مکان فیزیکی برای این بازار وجود نداشته و تمامی معاملات به صورت مجازی و الکترونیک انجام خواهد شد. البته مراکز اصلی بازار فارکس در نیویورک، لندن و توکیو قرار دارد.

قانون‌های واضحی در این بازار وجود دارد تا از وقوع هر گونه کلاه برداری جلوگیری نماید. در واقع سازمان‌های مختلفی هستند که این وظیفه را بر عهده دارند. به صورت کلی اطلاعات زیادی وجود دارد که بخواهید در رابطه با فارکس بدانید. این همان چیزی است که در آموزش فارکس در افغانستان بیان خواهد شد.

قبل از مراجعه به این دوره می‌توانید مقاله فارکس را مطالعه نمایید تا اطلاعات خود را در رابطه با این بازار کمی افزایش دهید.

آموزش فارکس در افغانستان

حالا که با بازار فارکس آشنا شدید، بهتر است در رابطه با موضوع اصلی، یعنی آموزش فارکس در افغانستان صحبت کنیم. باید در همین ابتدا این نکته را بیان کنیم که بازار فارکس بازاری پیچیده بوده و برای اینکه بتوانید در این بازار به سود دست پیدا کنید باید حرفه‌ای باشید.

به دست آوردن تخصص در فارکس کاری نیست که بخواهید با مطالعه چند مقاله و یا دیدن چند ویدئو آموزشی رایگان انجام دهید. باید دوره آموزشی مناسبی را تهیه کرده و به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای پیش بروید. این را بدانید که همیشه فاصله فرد مبتدی در فارکس با ضرر خیلی کمتر از فاصله‌ای است که تا سود دارد.

تنها چیزی که می‌تواند این موضوع را برعکس نماید، آموزش فارکس در افغانستان می‌باشد. زمانی که زیر نظر استادی حرفه‌ای کار خود را آغاز کنید، اشتباهات کمتری مرتکب خواهید شد. همچنین مهارت شما در معامله و ترید افزایش پیدا کرده و بعد از مدت زمان کمی به متخصص بازار فارکس و تریدری ماهر تبدیل خواهید شد.

باید این را بدانید که بهترین دوره آموزش فارکس در افغانستان، دوره‌ای است که کاملا عملی باشد. معامله در این بازار موضوعی نیست که بتوانید به صورت تئوری بیاموزید. شما باید در طول دوره آموزشی دست به معامله بزنید تا با تمامی جزئیات این بازار آشنا شده و در آینده بتوانید به تریدری موفق تبدیل شوید. این یکی از معیارهای خیلی مهم در انتخاب بهترین آموزش فارکس در افغانستان می‌باشد.

مهم‌ترین چیزی که باید در دوره آموزش فارکس در افغانستان بیاموزید، دید تحلیلی و مدیریت سرمایه است. شاید خرید و فروش در فارکس را بتوانید خیلی سریع بیاموزید ولی چیزی که باید بیشتر روی آن وقت بگذارید، این است که چه زمانی، چه چیزی را خریده و دقیقا در چه مرحله‌ای آن را بفروشید تا بتوانید به سود دست پیدا کنید یا از ضرر جلوگیری کنید.

ابزارهای تحلیلی زیادی در بازار فارکس وجود دارد که شما باید با تمامی آن‌ها آشنا شده و خیلی سریع روند هر ارزی را تحلیل نمایید. همچنین باید صبر و مدیریت سرمایه را بیاموزید. خیلی از افراد برای رسیدن به سود بیشتر، طمع را وارد کار کرده و تمامی سرمایه خود را به صورت ناگهانی در معامله‌ای قرار می‌دهند که فکر می‌کنند سود 100 درصدی خواهد داشت.

باید این را بدانید که هیچ چیزی در بازارهای مالی 100 درصدی نبوده و شما تنها می‌توانید به تحلیل‌ها اعتماد کنید. به همین دلیل نیاز است تا کمی صبر و ترس از دست دادن را همیشه همراه خود داشته باشید. مخصوصا بازار فارکس، یکی از بازارهای مالی است که نیاز به صبر بسیار بالایی دارد تا به نتیجه برسید. این یکی از موضوعات مهم است که باید در دوره آموزش فارکس در افغانستان بیاموزید.

آیا با آموزش فارکس در افغانستان می‌توان به درآمد رسید؟

خیلی از افراد در رابطه با این موضوع سوال داشته و از اینکه بتوانند بعد از اتمام دوره آموزشی خود به درآمد برسند، اطمینان ندارند. باید این را بدانید که همه دوره‌ها با هم یکی نبوده و این موضوع کاملا به کیفیت دوره آموزشی منتخب شما بستگی دارد.

در برخی از دوره‌های آموزشی صرفاً برخی از مفاهیم بیان شده و هیچ اشاره‌ای به بخش‌های عملی نمی‌شود. شما تنها در صورتی می‌توانید به درآمد قطعی بعد از اتمام دوره اطمینان داشته باشید که دوره مناسبی را انتخاب کرده باشید.

کافی است جست و جو ساده‌ای در اینترنت انجام دهید تا متوجه شوید تعداد دوره‌های فارکس اصلا کم نبوده و معمولاً دوره‌های آنلاین طرفداران بسیار بیشتری دارند. شما چگونه می‌توانید در میان این تعداد از دوره‌ها بهترین گزینه را پیدا کنید؟

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند دوره‌ای را تهیه کنند که دوستان و آشنایان پیشنهاد داده باشند. این موضوع حس اطمینان بیشتری منتقل می‌کند. اگر شما کسی را در اطراف خود نداشته باشید که بخواهد دوره مناسب را پیشنهاد بدهد، طبیعتاً باید تصمیم‌گیری را به تنهایی انجام دهید.

اولین روش برای این کار این است نظرات سایر افرادی که دوره را تهیه کردند را مشاهده کنید. معمولاً می‌توانید چند مورد از این نظرات را در بخش کامنت‌ها مشاهده کنید. می‌توانید رضایت دانش‌آموزان آکادمی پارسیان بورس از دوره‌ها را در همین صفحه به صورت ویدئویی مشاهده کنید.

موضوع بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، عملی بودن کلاس است. قبلا به صورت کامل در رابطه با عملی یا تئوری بودن کلاس صحبت کردیم و شما را با اهمیت این موضوع در آموزش فارکس افغانستان آشنا کردیم. باید کمی جست و جو خود را گسترش داده و از این نکته اطمینان پیدا کنید.

در راستای این موضوع باید بدانید که تمامی آموزش‌های پارسیان بورس به صورت 100 درصد عملی بوده و می‌توانید مطمئن باشید که تا آخر این دوره، با تمامی نکات مهم بازار و ترید آشنا خواهید شد. به صورتی که می‌توانید با خیال راحت تحلیل کرده و سود خوبی به دست آورید.

پشتیبانی نیز یکی دیگر از گزینه‌های بسیار مهم است. ممکن است در بین راه با مشکلاتی رو به رو شوید که نیاز باشد با پشتیبان صحبت کرده و مشورت بگیرید تا از ضرر جلوگیری کنید. همچنین باید بتوانید به صورت دائمی با استاد خود در ارتباط باشید تا سوالات خود را بپرسید. به این صورت اطمینان خواهید داشت که همیشه فردی مطمئن و متخصص کنار شما خواهد بود.

آموزش آنلاین فارکس در افغانستان

در بخش قبلی خیلی کوتاه به این موضوع اشاره کردیم که این روزها آموزش آنلاین طرفداران خیلی بیشتری دارد. در واقع مشغله و روزمرگی به قدری زیاد شده است که بیشتر افراد نمی‌توانند زمان مشخصی را برای آموزش فارکس در افغانستان در نظر گرفته و به صورت حضوری در کلاس حاضر شوند.

این مسئله‌ای است که در کلاس‌های آنلاین حل شده و شما می‌توانید زمان این کلاس را به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای آموزشی را همراه خود داشته و در هر جایی آن را مشاهده کنید. برای مثال ممکن است شما زمان زیادی را در وسایل نقلیه عمومی بوده و بتوانید از این زمان به صورت مفید استفاده کنید.

چرا آموزش فارکس در افغانستان پارسیان بورس؟

از ابتدای این مقاله در رابطه با بازار فارکس و روش انتخاب بهترین آموزش فارکس در افغانستان صحبت کردیم. حتما این سوال برای شما هم پیش آمده که چرا باید پارسیان بورس را برای خرید آموزش فارکس در افغانستان انتخاب کنید.

باید این را بدانید که دوره آنلاین آموزش فارکس در افغانستان به صورت کاملا عملی بوده و شما باید همراه با استاد خود فعالیت‌های لازم را انجام دهید تا بتوانید به انتهای دوره برسید. همچنین باید از پشتیبانی دائمی پارسیان بورس صحبت کنیم. شما هر زمانی که دوره را تهیه کرده باشید، اهمیتی ندارد. می‌توانید هر سوال یا مسئله خود را با پشتیبان‌های ما در میان گذاشته و پاسخ را دریافت کنید.

همچنین باید بدانید که می‌توانید به صورت دائمی و آنلاین با استاد در ارتباط بوده و اگر در قسمتی از معاملات خود به مشکل خوردید، از راهنمایی او استفاده نمایید. در آخر نیز باید به گزینه ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای اشاره نماییم. این موضوعی است که می‌تواند به شما اطمینان دهد که بهترین و کاربردی‌ترین دوره را تهیه خواهید کرد.

تنها کاری که برای دریافت این مدرک باید انجام دهید این است که با پشتیبانی آکادمی پارسیان بورس هماهنگ کنید تا شما را به یکی از مراکز فنی و حرفه‌ای شهر مشهد معرفی نمایند. نهایتا شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مرکز مورد نظر (با در دست داشتن کد فراگیر اتباع خارجی) در آزمون شرکت کرده و در صورت قبولی، مدرک خود را دریافت کنید.

اطلاعات دوره آموزش فارکس در افغانستان
💎شیوه برگزاری غیرحضوری
⏳مدت آموزش 24 ساعت
⏱پشتیبانی دوره همیشگی
🧑‍🏫استاد دوره مهندس علی پهلوان

ثبت نام در دوره
غیرحضوری

24 ساعت آموزش ویدئویی

پشتیبانی همیشگی

۵,۹۷۰,۰۰۰ تومان
تومان
اطلاعات فرم را به درستی پر نمایید.
ثبت‌نام در دوره

درخواست مشاوره
دوره غیرحضوری

24 ساعت آموزش ویدئویی

پشتیبانی همیشگی

ثبت‌ درخواست
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
پارسیان بورس
سوالات متداول

برای شروع فارکس، کافی است در این دوره آموزش فارکس شرکت کنید، ما صفر تا صد فارکس و بورس جهانی را به شما آموزش می‌دهیم.

فارکس یک بازار بین‌المللی نامتمرکز است که تمام ارزهای مهم جهان، در آن مبادله می‌گردد. حجم معاملات روزانه در این بازار، از 5 تریلیون دلار گذر می‌کند.

خیر، پیش نیاز شرکت در دوره آموزش آنلاین فارکس آشنایی با تحلیل تکنیکال کلاسیک می‌باشد.

بدون آموزش عملی و کارگاهی نمی‌توان تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای شد، دوره آموزش فارکس در مشهد شامل کارگاه‌های عملی زیر نظر استاد خواهد بود.

آکادمی پارسیان بورس دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌باشد که پس از پایان دوره آموزش آنلاین فارکس و در صورت قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای مدرک بین المللی معامله‌گری دریافت خواهید کرد که معتبرترین مدرک معامله‌گری در ایران و یکی از معتبرترین مدارک در دنیا می‌باشد.

شما باید بعد از معرفی آموزشگاه، به صورت حضوری به مرکز فنی و حرفه‌ای مورد نظر در شهر مشهد مراجعه کرده و با داشتن کد فراگیر اتباع خارجی در آزمون شرکت نمایید. در صورت قبولی در این آزمون، می‌توانید مدرک خود را دریافت نمایید.

بله دوره آموزش آنلاین فارکس شامل پشتیبانی دائمی پس از آموزش می‌باشد. پشتیبان دوره تمامی سوالات و اشکالات آموزشی شما را به دو شیوه حضوری و آنلاین پاسخ خواهد داد.

این دوره شامل 24 ساعت ویدئو آموزشی به همراه پشتیبانی کامل می‌باشد.

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نقیب الله
    17 بهمن 1402 09:40

    چگونه فارکس را شروع کنیم

    پاسخ
  • نقیب الله
    17 بهمن 1402 09:43

    من زیاد دوست دارم که تجارت داشته باشم ده بازار فارکس

    پاسخ
    • مدیر سایت
      17 بهمن 1402 19:01

      سلام دوست بزرگوار
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.

      پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    سوالم این بود ک چطور پول افغانی را تبدیل به دلار کنیم و حساب بروکر خود را شارژ کنیم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      10 اسفند 1402 19:44

      سلام دوست بزرگوار
      با مراجعه به یکی از صرافی های شهر خود و ارائه مدارک شناسایی می تونید این فرآیند رو انجام بدید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی