شارژ جساب آلپاری
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آموزش شارژ حساب آلپاری از 0 تا 100

همان‌طور که می‌دانید معاملات بازار فارکس به کمک بروکر‌ها انجام می‌شود. یکی از محبوب‌ترین بروکر‌ها، بروکر آلپاری است که در بین تریدرهای ایرانی جز پرطرف‌دارترین‌هاست. از این رو نحوه شارژ حساب آلپاری حائز اهمیت است. در این مقاله سعی کردیم ضمن معرفی این بروکر و نحوة فعالیت آن به نحوة واریز و برداشت وجه در این بروکر به‌صورت مفصل بپردازیم. در این مقاله سعی کردیم آموزش واریز پول به آلپاری را بیان کنیم و به سه روش پرکاربرد بپردازیم.

شما می‌توانید حساب آلپاری خود را با استفاده از ریال، تتر (استیبل کوین دلار) و وبمانی شارژ کنید که در این مقاله این سه روش را به‌صورت مفصل شرح دادیم. برای آشنایی کامل با این سه روش در این مقاله با ما همراه باشید. همچنین برای آشنایی با حساب‌های آلپاری، مقاله انواع حساب آلپاری را مطالعه کنید.

آلپاری چیست؟

بروکرها یا کارگزاری‌های فارکس به هدف تسهیل و امنیت معاملات در بازار فارکس به وجود آمده‌اند. آلپاری نیز یکی از همین کارگزاری‌هاست که در سال 1998 به وجود آمد. این کارگزاری با جذب رگولاتورهای بزرگ توانست به یکی از پراستفاده‌ترین کارگزاری‌ها تبدیل شود. با وجود این که آلپاری دسترسی ایرانیان را محدود کرده است؛ اما این کارگزاری هنوز یکی از کارگزاری‌های پراستفاده در بین ایرانیان است. یکی از دلایل محبوبیت این کارگزاری تجربة 24 ساله آن است که آن را در بین تریدرهای فارکس محبوب کرده است.

محدود کردن کاربران ایرانی باعث شده شارژ حساب آلپاری برای ایرانیان مشکل‌ساز شود. اما از آنجایی که این بروکر در بین ایرانیان محبوب است راه‌های دور زدن و شارژ کردن حساب آلپاری و معامله در فارکس به کمک این بروکر محبوب برای ایرانیان وجود دارد.

برای معامله در این کارگزاری باید با واریز وجه شروع کنید. روش‌های زیادی برای واریز وجه در این کارگزاری وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم به بیانی ساده ذکر کنیم که چگونه حساب آلپاری را شارژ کنیم و شروع به معامله کنیم.

روش‌های پرکاربردی که برای شارژ کردن حساب آلپاری استفاده می‌شوند عبارت‌اند از:

  • شارژ کردن ریالی
  • شارژ کردن از طریق تتر
  • شارژ کردن از طریق وبمانی

در این مقاله قصد داریم تک‌تک این روش‌ها را بررسی کنیم تا با نحوه انتقال پول (واریز و برداشت) به بازار فارکس بیشتر آشنا شوید. در انتهای این مطلب نحوه شارژ حساب آلپاری را فرا خواهید گرفت، اما نکته مهم در مورد بازار فارکس، یادگیری نکات مهم و فنون شیوه های معامله در بازار فارکس است که با آموزش فارکس میسر است. پارسیان بورس به عنوان یکی از بهترین برگزارکنندگان دوره های فارکس، در این مسیر می تواند به شما کمک کند.

پیشنهاد می‌شود به جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد بروکر آلپاری، مقاله آلپاری چیست را نیز از بلاگ پارسیان بورس مطالعه فرمایید.

شارژ کردن حساب آلپاری از طریق ریال

در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه در آلپاری پول واریز کنیم. اولین و ساده‌ترین روش شارژ کردن حساب روش ریالی است. شما در این روش می‌توانید با استفاده از کارت بانکی به ساده‌ترین روش ممکن حساب آلپاری خود را شارژ کنید. این کار توسط صرافی تاپ چنج انجام می‌شود.

اولین مرحله استفاده از این روش ثبت‌نام در سایت تاپ چنج است. شما بعد از ثبت‌نام در این سایت و پس از پرکردن اطلاعات شخصی و انجام مراحل احراز هویت می‌توانید از امکانات این سایت استفاده کنید. پس از ثبت‌نام باید حساب‌های بانکی خود را در این سایت ثبت کنید و با استفاده از حساب‌هایی که ثبت کرده‌اید می‌توانید پرداخت ریالی انجام دهید. پس از واریز وجه دلخواه در سایت تاپ چنج باید به سایت آلپاری وارد شوید. پس از انتخاب گزینه واریز وجه و انتخاب ولت تاپ چنج می‌توانید شارژ حساب آلپاری را انجام دهید.

مرحله اول باز کردن حساب در تاپ چنج است. اگر حساب کاربری دارید روی گزینه ورود و اگر حساب کاربری ندارید گزینه ثبت نام کلیک کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

شارژ حساب alpari

بعد از ثبت‌نام و انجام مراحل احراز هویت برای واریز پول به حساب آلپاری دو روش داریم. اولین روش این است که از سایت آلپاری درخواست برداشت پول از حساب تاپ چنج بدهیم و یا مستقیم از تاپ چنج به آلپاری پول واریز کنیم.

اگر دوست داشته باشید مستقیماً از آلپاری پول واریز کنید؛ از بخش زیر می‌توانید از حساب تاپ چنج پولتان را به حساب آلپاری انتقال دهید.

چگونه حساب آلپاری را شارژ کنیم

پس از تایید مراحل وارد سایت تاپ چنج می‌شوید و پس از وارد کردن اطلاعات ورودی می‌توانید مبلغ مورد نظر خودتان را برداشت کنید.

چگونه به آلپاری پول واریز کنیم

درخواست برداشت

در بخش قبل راجع به این موضوع که چگونه به آلپاری پول واریز کنیم صحبت کردیم. اما در این بخش قصد داریم درباره این موضوع صحبت کنیم چگونه از آلپاری پول برداشت کنیم. درخواست برداشت پول به‌صورت ریال داشته باشید. اما روند آن به این صورت است که پس برای برداشت پول، مبلغی که قصد برداشت آن را دارید به‌حساب تاپ چنج شما واریز می‌شود و سپس آن را از تاپ چنج به حساب اصلی انتقال می‌دهید.

آموزش واریز پول به آلپاری

پس از انتخاب گزینه‌های بالا در سایت آلپاری وارد بخش برداشت وجه خواهید شد و پس از آن مبلغ و حسابی که قصد برداشت از آن را دارید انتخاب می‌کنید. پس از تأیید مراحل و اعتبارسنجی مبلغ را به‌حساب تاپ چنج ارسال می‌شود.

شارژ کردن حساب آلپاری از طریق تتر

یکی دیگر از روش‌های شارژ حساب آلپاری استفاده از ارز دیجیتال است. در این بخش قصد داریم درباره واریز ارز دیجیتال تتر صحبت کنیم. ارز دیجیتال تتر یک استیبل کوین به‌حساب می‌آید و هر تتر معادل 1 دلار است. برای واریز تتر شما باید قبل از واریز، ارز دیجیتال تتر را در کیف پول یا صرافی داشته باشید. شما می‌توانید تتر را از صرافی‌های ایرانی تهیه کرده و آن را به حساب آلپاری انتقال دهید.

برای انتقال تتر باید ابتدا در بخش واریز قسمت مربوط به انتقال از طریق کریپتو که در آن USDT نوشته شده است انتخاب کنید.

شارژ حساب آلپاری

پس از انتخاب این قسمت، نوع حساب و مبلغ دریافتی را در بخش جزئیات انتقال وارد کرده و پس از تأیید به شما آدرسی داده خواهد شد که به وسیلة آن می‌توانید شارژ حساب آلپاری خود را به کمک تتر به پایان رسانید.

چگونه در آلپاری پول واریز کنیم

باید در نظر داشته باشد که تتر ارسالی شما باید بر بروی بستر ERC-20 باشد در غیر این صورت تتر شما از بین خواهد رفت. همچنین باید توجه کنید که آدرس انتخابی را به‌صورت صحیح وارد کنید در غیر این صورت حساب آلپاری شما شارژ نخواهد شد و پول شما از بین خواهد رفت و قابل برگشت نیست.

شما می‌توانید مراحل برداشت وجه را به همین صورت تکرار کنید فقط در ابتدا در منوی اولیه باید بخش برداشت قسمت ارز دیجیتال، تتر را انتخاب کنید.

شارژ کردن حساب آلپاری از طریق وبمانی

یکی دیگر از روش‌های شارژ حساب آلپاری، وبمانی است. در این بخش قصد داریم درباره این روش صحبت کنیم. برای واریز پول به حساب آلپاری از طریق وبمانی باید ابتدا وارد سایت Keeper Classic شوید. این سایت برای واریز دلار وبمانی استفاده می‌شود. پس از ثبت‌نام در سایت، باید آدرس کیف پول خود را داشته باشید. این آدرس برای هر نفر منحصر به فرد است. محل آدرس کیف پول در شکل زیر مشخص شده است.

شارژ حساب آلپاری

حال باید دلار وبمانی را از سایت‌های مربوط به آن خریداری کرده و آن را به این کیف پول انتقال دهید. پس از خرید وبمانی وارد بروکر آلپاری خود شوید سپس وارد بخش واریز وجه شده و روی گزینه وبمانی کلیک کنید.

سپس باید همانند روش‌های قبلی عمل کرده و میزان مبلغ مورد نظر را انتخاب و تأیید کنید. پس از تأیید دوباره وارد صفحه وبمانی شده که باید اطلاعات خود را وارد کنید تا واریز وجه به حساب آلپاری تأیید شود. روند شارژ حساب آلپاری در وبمانی خیلی شبیه روند تاپ چنج است. فقط باید به جای استفاده از سایت تاپ چنج از سایت وبمانی استفاده کنید.

برداشت وجه نیز به همین صورت انجام می‌شود ولی فقط باید میزان دلار وبمانی خود را به ریال از طریق سایت‌های مختلف تبدیل کنید.

چگونه حساب دمو آلپاری را شارژ کنیم

در این بخش قصد داریم راجع به این موضوع که چگونه حساب دمو آلپاری را شارژ کنیم صحبت کنیم. این کار از طریق تاپ چنج انجام می‌شود. پس از ورود به سایت، در بخش ارسال، روی درخواست جدید کلیک کنید سپس روی گزینه آنلاین به TC  کلیک کنید.

ch alp 8

پس از آن وارد بخش زیر می‌شوید که برای شارژ حساب آلپاری کافی است مبلغ مورد نظر و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

ch alp 9

نتیجه‌گیری

در این مقاله از پارسیان بورس سعی‌ کردیم روش‌های مختلف شارژ کردن حساب آلپاری را بیان کنیم که این روش‌ها می‌تواند به‌صورت ریالی باشد که از طریق سایت تاپ چنج انجام می‌شود و یا به‌صورت واریزی تتر باشد. همچنین در انتها نحوه شارژ حساب آلپاری به‌صورت دمو را بیان کردیم. این آموزش به شما کمک خواهد کرد که حساب آلپاری خود را به راحت‌ترین روش‌ها شارژ کنید.

یادگیری مفاهیم ارز دیجیتال به صورت کاربردی

ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به این بازار را بردارید. همچنین در شهرهای زیر کلاس حضوری نیز برگزار می گردد که می توانید در آنها شرکت کنید:

برای اطلاع از شهرهای دیگر که در آنها دوره حضوری برگزار می‌شود می‌توانید با ما تماس بگیرید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

15 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقت بخیر.
    سایت تاپ چینج به خاطر شرایط فعلی (مهر و آبان 1401) نمیتونه شماره حساب بانکی منو با استعلام از بانک وریفای کنه، راه دیگه ای برای واریز پول به حساب الپاری وجود داره؟

    پاسخ
  • پشتیبان وردپرس
    10 آبان 1401 17:49

    این یک تست است از پشتیبان وردپرس

    پاسخ
  • آر ام چارتس
    18 آذر 1401 15:36

    عالی بود

    پاسخ
  • محمدرضا
    28 بهمن 1401 12:08

    سایت تاپ چنج فیلتر شده و وقتی با فیلترشکن وارد میشیم هنگام پرداخت و انتقال به سایت پرداخت شاپرک به مشکل میخوره چون سرورهای سایت شاپرک رو روی آی پی های غیر ایران غیرفعال کردند و اگه فیلترشکن رو قطع کنیم ارتباط سایت تاپ چنج و شاپرک (پذیرنده و گیرنده) قطع میشه و فکر کنم هیچجوره نمیشه تاپ چنج رو شارژ کرد. کسی راهکاری داره؟

    پاسخ
  • حسین زاده
    30 بهمن 1401 19:14

    از صرافی ایرانی مثل نوبیتکس و تتر بخر شارژ کن

    پاسخ
    • برای شارژ با تتر از اونجایی که روی بستر ERC20 هستند با این روش باید کارمزد بالای شبکه اتریوم رو در نظر بگیرید .

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر سوال من اینه که دقیقا به کدام حساب باید واریز کنیم ؟الان تو صفحه شخصی من چند تا حساب نشون میده .ایا حساب حقیقی تجاری رو باید شارژ کنیم؟

    پاسخ
  • سلام با ویزا کارت میشه حساب الپاری شخص دیگه ایی رو شارژ کنم?

    پاسخ
  • سلام، وقتتون بخیر، این درسته که در روش واریز به آلپاری از طریق perfectmoney کارمزدی معادل 1.99٪ از حساب هایی که تایید نشده باشد کم میشه؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      11 دی 1402 11:06

      سلام دوست بزرگوار
      در حال حاضر ظاهرا پرفکت مانی دیگر به ایرانی ها خدمات نمی‌دهد. این مورد رو از پشتیبانی بروکر آلپاری بپرسید ولی توصیه می‌کنیم واریز با ارز دیجیتال انجام بدهید.

      پاسخ
  • behzadian
    10 دی 1402 23:46

    من جایی تو وب سایتتون خوندم که کاربران برای برداشت از حساب از طریق ارزهای دیجیتال توسط حساب GC Pay خود باید در ابتدا در این سایت ثبت نام کرده و بعد میتونن درخواست برداشت کنن، مگه از همون روش واریز نباید برداشت کنیم؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      11 دی 1402 11:01

      سلام دوست بزرگوار
      خیر بهترین روش برداشت با ارز دیجیتال هستش و توصیه می‌کنیم واریز و برداشت ها با همین شیوه (ارز دیجیتال) انجام بشه.

      پاسخ
  • وقتتون بخیر، من چند ماهه دارم با آلپاری کار می کنم. همیشه با پرفکت مانی شارژ می کردم. الان دیگه پرفکت مانی رو نمیشه استفاده کرد. میخوام با تاپ چنج شارژ کنم. ولی با توجه به اینکه حداکثر مبلغ قابل انتقال از طریق کیف پول تاپ چنج به آلپاری معادل 2000 دلار یا یورو می باشد، اگر من بخوام بیشتر شارژ کنم باید دو بار واریز کنم؟ راه دیگه ای هم هست به نظرتون؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      18 دی 1402 10:05

      سلام دوست بزرگوار
      بله می تونید با تتر واریزی داشته باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی