دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

درباره Safemoon چه می‌دانید؟

Safemoon به عنوان یکی از ترندهای رمز ارزهای جدید به شمار می‌آید. با توجه به اینکه صنعت ارزهای دیجیتال از اواخر دهه 90 میلادی تاکنون راه اندازی شده است. با توجه به این مدت زمان ارزهای دیجیتال به عنوان یک صنعت نوپا شناخته می‌شود که هنوز در مراحل اولیه خود است. مشاهده شده است که پروژه‌های رمز ارزی خرده پایی وجود دارند که در مدت زمان طولانی دوام زیادی نخواهند داشت. اکثر تیم هایی که به عنوان تیم  توسعه دهنده‌ی این پروژه‌ها هستند در ابعاد کوچکی فعالیت دارند و امکان عمل به وعده‌های خود را ندارند. یکی از جدیدترین و داغ‌ترین پروژه های نسبتا کوچک سیف مون است که به عنوان توکن در زنجیره‌ی هوشمند با بایننس است.

Safemoon چیست؟

Safemoon به عنوان یکی از نخستین رمزارزهایی شناخته می‌شود که در زنجیره دیجیتال بایننس کوین قرار دارد. این رمز ارز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. سیف مون بیشتر توجهات را به وسیله ی پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر و تیک تاک کسب کرده است. این رمز ارز یکی از نخستین مواردی است که جهت اجرای مدل اقتصادی توکنی ارائه شده است. این مسئله هنوز به عنوان یک چارچوب مطلوب برای ارزهای دیجیتالی به اثبات نرسیده است.

کاربرانی که از وب سایت اختصاصی سیف مون دیدن می‌کنند در ابتدای ورود با انبوهی از واژه‌های مرتبط با رمزارزها روبرو می‌شوند. اصطلاحاتی در این سایت وجود دارد مانند پاداش‌های استاتیک این عبارات را به این دلیل به کار می‌برند که این فرایند برای مخفی کردن شباهت توکن مورد نظر به یک طرح هرمی به کار می‌گیرند. پاداش‌های استاتیک براساس مدت زمان سرمایه‌گذاری میزان سرمایه‌گذاری‌های کاربران در سیف مون را افزایش می‌دهند.

درباره‌ی تامین اعتبار سیف مون باید گفت که از طریق فروش توکن‌های سرمایه‌گذاران ده درصد کارمزد را دریافت می‌کند. این موضوع به عنوان یک مانع برای فروش توکن توسط سرمایه‌گذاران می‌شود. حتی اگر Safemoon ارزش حقیقی خود را ارائه نکند. کارمزد مورد نظر ده درصد سوزانده شده و مجددا توزیع شده و به مجموعه نقدینگی سیف مون در PancakeSwap اضافه می‌شود.

در واقع سیف مون به عنوان یک DeFi یا یک توکن فایننس غیر متمرکز دسته بندی می‌شود. با توجه به این امر برای طرفداران رمز ارزها مشکل است که هر چیزی را به عنوان توکن DeFi در نظر می‌گیرند. در کل BSC شباهت زیادی به قراردادهای هوشمند اتریوم دارد. اما مهم‌ترین اشکالی که در این زمینه وجود دارد این است که از عدم تمرکز زدایی عظیمی رنج می‌برد.

علت نامگذاری Safemoon

درباره Safemoon چه می‌دانید؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
علت نامگذاری Safemoon

نکته‌ی جالبی در مورد ارز دیجیتال سیف مون وجود دارد که نام آن برگرفته از عبارت Safely to the Moon است. افرادی که خبرهای مربوط به دوج کوین را در توییتر دنبال می‌کنند مشاهده کرده‌اند که طرفداران این رمز ارز نیز ارز دیجیتالی محبوب خود را با این عنوان می‌شناسند. آن‌ها عقیده دارند که ارزش دوج کویین آن قدر بالا می‌رود که به ماه می‌رسد منشا سیف مون نیز مانند دوج کوین از یک میم اینترنتی است.

نکته‌ی قابل توجه‌ای که در مورد سیف مون وجود دارد این است که توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتالی آن را با عنوان یک رمز ارز دیجیتالی معرفی نمی‌کنند بلکه آن را به عنوان یک توکن دیفای معرفی می‌کنند. براساس اطلاعات ارائه شده مدیرعامل پروژه سیف مون John Karony اهداف و عملکرد این توکن را به این شکل دسته بندی می‌کنند:

رفلکشن

سوزاندن توکن

تولید توکن LP Acquisition

سیف مون را به عنوان یک توکن معرفی می‌کنند که به امور مالی غیر متمرکز تعلق دارد. در حقیقت هدف DeFi دگرگون کردن سیستم بانکداری سنتی است که و ایجاد یک شرایط برای اخذ وام از شبکه‌های همتا به همتا بدون احتیاج به یک بانک فیزیکی می‌باشد. بنابراین چنین محصولاتی به جای خرید و فروش به افرادی که نگهداری از آن‌ها را به عهده می‌گیرند پاداش اعطا می‌کنند. با توجه به اینکه پروژه‌ی Safemoon بسیار جاه طلبانه در مسیر پیشرفت قرار دارد که از زمان به وجود آمدن تاکنون مشاهده شده که افزایش قیمت شگفت انگیزی را تجربه می‌کند.

توسعه دهندگان رمز ارز دیجیتال Safemoon برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران جلساتی را ترتیب دادند که با عنوان Ask Me Anything برگزار کردند تا به این ترتیب ابهاماتی را که در ذهن افراد در مورد قانون گذاری این ارز دیجیتال وجود دارد از بین برود. عدم کنترل و نظارت بر ارز دیجیتال سیف مون به این مفهوم است که کارمزد تراکنش این رمزارز بسیار پایین است و همین امر باعث شده که سیف مون به عنوان یک گزینه‌ی جذاب برای انتقال پول دیجیتال در سراسر دنیا بدل شده است.

کیف پول‌های پشتیبان کننده ارز دیجیتال SafeMoon

درباره Safemoon چه می‌دانید؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کیف پول‌های پشتیبان کننده ارز دیجیتال SafeMoon

کاربران جهت ذخیره سازی ارز دیجیتالی سیف‌مون این امکان را دارد که از کیف پول Trust استفاده کنند. به دلیل اینکه رمز ارز دیجیتال سیف مون براساس BSC یا بایننس اسمارت چین می‌باشد تنها در شبکه BEP-20 قابلیت ذخیره کردن در این کیف پول را دارد.

کیف پول Trust را به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های موبایلی در دنیا می‌شناسند. این کیف پول امکان راه اندازی با سیستم عامل ios و اندروید را دارد. صرافی بایننس به عنوان یکی از برترین و معروف‌ترین صرافی‌ها در دنیا است که امکان پشتیبانی از کیف پول تراست را ایجاد کرده است. از ویژگی‌های این کیف پول امنیت بالای آن می‌باشد که مناسب ذخیره انواع رمز ارزهای دیجیتال از جمله سیف مون است.

آینده رمز ارز دیجیتال Safemoon

با توجه به اینکه مدت زمان از ورود ارز سیف مون به دنیای ارز دیجیتال نمی‌گذرد، رشد این رمز ارز بسیار زیاد بوده است. هدف‌هایی که سیف مون دنبال می‌کند در نقشه‌ی راه این پروتکل شرح داده شده است. این اهداف می‌توانند در آینده‌ی این رمز ارز دیجیتال تاثیرگذار باشند.

با توجه به افزایش استقبال از سیف مون و همه گیر شدن آن موجب شده که بیشتر افراد در شبکه‌های مختلف اجتماعی باعث شده است تا کاربران آن را با دوج کوین مقایسه کنند. با توجه به اینکه استفاده از ایده‌های استاتیک باعث می‌شود تا فشار موجود بر روی توکن از میان برود. بیشتر کارشناسان حوزه‌ی ارز دیجیتال بر این باور هستند که این توکن از آینده‌ی بسیار درخشانی برخوردار خواهد بود.

خرید ارز دیجیتال Safemoon

درباره Safemoon چه می‌دانید؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
خرید ارز دیجیتال Safemoon

کاربران ایرانی برای خرید ارز دیجیتال سیف مون باید صرافی‌هایی را انتخاب کنند که از این رمز ارز پشتیبانی کنند. برای خرید این ارز دیجیتال در ایران باید از یک صرافی ارز آنلاین داخلی استفاده کنید. در صورتی که شما جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید بدون احراز هویت سیف مون بخرید باید بدانید که اکثر صرافی‌های ایرانی امکان خرید بدون عضویت و احراز هویت را به شما نمی‌دهند. بنابراین در این موقعیت پیشنهاد می‌شود که این فرایند را با استفاده از یک صرافی خارجی انجام دهند.

برای دسترسی به فهرست صرافی‌هایی که از سیف مون پشتیبانی می‌کنند می توانید به کوین مارکت کپ مراجعه کرده و صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنند. با توجه به نوظهور بودن این رمز ارز صرافی‌های معتبر نظیر کوین بیس، کوینکس و بایننس در ابتدا این رمز ارز را در فهرست خود قرار نداده‌اند. در ابتدا تنها این امکان وجود داشت که این توکن را از صرافی‌هایی نظیر پنکیک سواپ، بیت مارت خریداری کنند. Swap pancakes به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز شناخته می‌شود که هیچ مرجعی آن را کنترل نمی‌کند. کاربران می‌توانند بدون احتیاج به حساب باز کردن و بدون نیاز به واسطه با استفاده از روش کاربر به کاربر به معامله‌ی ارزهای دیجیتال بپردازند.

با ورود به این صرافی کاربران می‌توانند با اتصال مستقیم به کیف پول خود امکان انتقال دارایی و کنترل سرمایه ی خود را در دست داشته باشند.

خرید از صرافی بیت مارت

یکی دیگر از صرافی هایی که امکان خرید سیف مون را به وجود می‌آورد صرافی بیت مارت است. این صرافی از اعتبار زیادی برخوردار است و محل استقرار آن در جزیره‌ی کیمن می‌باشد. بیت مارت به عنوان یک صرافی متمرکز شناخته می‌شود و امکان پشتیبانی از معاملاتی را دارد که پایه‌ی آن‌ها دلار و تتر باشند. در مورد دریافت کارمزد این صرافی باید گفت که کارمزد منصفانه‌ای را دریافت می‌کند. سرعت تراکنش در این صرافی بالا است و سفارشات در آن به صورت اتوماتیک انجام گرفته و یک بستر با امنیت بالا را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند. اما مهم‌ترین مسئله این است که بیت مارت به کاربران ایرانی را نمی‌دهد و ایرانیان را تحریم کرده است. بنابراین توصیه نمی شود که کاربران ایرانی از این صرافی استفاده کنند.

بعد از اینکه صرافی ها را مورد بررسی قرار داده و نسبت به آن ها شناخت نسبی داشته باشید باید همه‌ی جوانب را سنجیده و یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب نمایید. بعد از اینکه مراحل عضویت را در هر صرافی را با دقت انجام داده و ثبت نام خود را به صورت کامل ثبت کردید نوبت به مرحله‌ی احراز هویت می‌رسد. پس از انجام این مرحله کاربران می توانند نسبت به خرید سیف مون اقدام کنند.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه‌ی ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از دوره آموزش ارز دیجیتال مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در شیراز  استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس « مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد »

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی