همه‌چیز درباره ارز دیجیتال LIT
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

 همه‌چیز درباره ارز دیجیتال LIT

روزانه یک تریلیون گیگابایت داده توسط مجموع تلاش‌های همه کاربران اینترنت در سراسر جهان تولید می‌شود. اکوسیستم غیرمتمرکز درصد بیشتری از این داده‌های تولیدشده را به خود اختصاص می‌دهند. ازاین‌رو، اتصال داده‌ها به یکدیگر و جریان آن‌ها در پلتفرم‌ها و سیستم‌های مختلف یکی از مواردی است که باعث می‌شود تا حریم خصوصی و حاکمیت کاربران حفظ شود و رشد و پذیرش DID در سیستم‌های بلاک چین ترویج یابد.

پلتفرم Litentry با ایجاد پروتکل تجمیع هویت به حل این مسئله می‌پردازد و با ادغام همه استانداردهای DID در یک مدل هویت مدولار شده، سختی آن را کاهش می‌دهد. این خدمات را می‌توان به‌طور گسترده در DeFi و KYC غیرمتمرکز پیاده‌سازی کرد. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس به چیستی ارز دیجیتال LIT، آینده Litentry و کیف پول رمزنگاری ارز دیجیتال LIT می‌پردازیم. پس همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید پنهان

ارز دیجیتال LIT چیست؟

پلتفرم Litentry، شبکه‌ای است که خدمات محاسباتی تجمیع هویت غیرمتمرکز را ارائه کرده و با از بین بردن پیچیدگی لایه اجماع بلاک چین، سادگی را فراهم می‌کند و محاسبه داده‌های DID غیرقابل تغییر فرمت را برای تجمیع هویت چند شبکه‌ای انجام می‌دهد. Litentry شامل یک شبکه مبتنی بر هویت و ابزارهای مرتبط است که دارای یک مکانیسم تطبیق هویت و اشتراک آن است.

هسته اصلی این پلتفرم با Substrate ساخته‌شده که به دلیل ویژگی‌های شگفت‌انگیز و ابزارهای تکنولوژیکی به‌روز در سیستم بلاک چین شناخته می‌شود. کاربران این پلتفرم از مزایایی مانند یک اکوسیستم زنجیره‌ای موفق و امنیت مشترک در شبکه پولکادات بهره می‌برند.

اصطلاحات “Lite” و “Entry” برای ایجاد نام مستعار Litentry ادغام شده‌اند. هدف این پلتفرم سهولت دسترسی مصرف‌کنندگان به Web3 است. این تیم حامی اکوسیستم پولکادات می‌باشد، به‌طوری‌که برای تبدیل‌شدن به استاندارد صنعتی درزمینهٔ هویت زنجیره‌ای، این پلتفرم از سال 2018 با تیم Parity همکاری نزدیکی داشته و بودجه‌ای از نهاد Web3 دریافت کرده که همین موضوع در سال 2021 باعث راه‌اندازی ارز دیجیتالLIT در Binance شده است.

Litentry پیشرفت‌های متنوعی را برای توسعه‌دهندگان و کاربران ایجاد کرده است. توسعه‌دهندگان می‌توانند با ساختن DApp هایی که به‌عنوان مشارکت‌کنندگان هویت در اکوسیستم آن عمل می‌کنند، به پلتفرم Litentry بپیوندند. کاربران این کار را با استفاده از ابزارهای ارائه‌شده در پلتفرم انجام می‌دهند.

بنیان‌گذار Litentry (LIT) کیست؟

بنیان‌گذار Litentry (LIT) کیست؟

همان طور که گفتیم، ارز دیجیتال LIT یکی از  هزاران ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی است که توسط پلتفرم Litentry  ارائه شده است. هان ون چنگ بنیان‌گذار و مدیر ارشد Litentry است که یک متخصص در بلاک چین و فناوری وب می‌باشد. او یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار در فناوری‌های Parity بود که در آن کیف پول الکترونیکی با خاصیت اتصال React Native و Rust ساخت. همچنین مدیر پروژه بین المللی Jingtum Technology بود که مسئولیت دفتر Jingtum برلین را بر عهده داشت.

هان ون چنگ پروژه‌های بالقوه را با بلاک چین جینگتوم هدایت کرده و شرکت‌هایی را در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و گفتگوها سازمان‌دهی کرده است. هاو دینگ، معاون Litentry و مشاور SAP با سال‌ها تجربه در سراسر هند، چین و آلمان است. او در حال حاضر دانشجوی دانشگاه اشتوتگارت می‌باشد.

نحوه کار پلتفرم لیتنتری چگونه است؟

Litentry یک سیستم مدیریت هویت است که بر اساس چارچوب Substrate بلاک چین Polkadot ساخته شده است. راه‌حل ارائه‌شده توسط Litentry به دو مرحله تقسیم می‌شود. اولین مورد Litmus در زنجیره Kusama و دوم Litentry در پاراچین Polkadot است.

پلتفرم Litmus به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن های ERC20 خود را از طریق یک پل توکن انتقال دهند. لیتنتری داده‌های کاربر را از طریق نموداری به نام «Identity graph » به صورت خودکار سازمان‌دهی می‌کند. این نمودار همه حساب‌های یک کاربر را به هم پیوند می‌دهد و همه داده‌های مرتبط با کاربر را در یک مکان گرد هم می‌آورد.

همان‌طور که گفته شد این پلتفرم بر روی بلاک چین Substrate راه‌اندازی شده است. Substrate همانند چارچوبی است که به‌طور اختصاصی برای توسعه بلاک چین های غیرمتمرکز ساخته شده است و با شبکه بلاک چین پولکادات سازگار است.

به همین دلیل است که پلتفرم Litentry به‌عنوان پاراچین در شبکه بلاک چین پولکادات راه‌اندازی شده و توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن های غیرمتمرکز مورد استقبال کاربران بلاک چین قرار گرفته است. پلتفرم لیتنتری با استفاده از بلاک چین پولکادات، هویت‌های تکراری را برای امنیت بیشتر شبکه حذف می‌کند.

ویژگی‌های پلتفرم لیتنتری

ویژگی‌های پلتفرم لیتنتری

از بلاک چین پشتیبانی می‌کند

این پلتفرم بر روی یک Substrate که دارای ویژگی‌های عالی و جز بهترین فناوری‌ها در صنعت بلاک چین هست، ساخته شده است. هدف آن، این است که نماینده شبکه پولکادات باشد و همراه با اکوسیستم زنجیره‌ای در حال توسعه، رشد کند.

امنیت بالا دارد

حفاظت از حریم خصوصی، یکی از اهداف اصلی مکانیسم Litentry است. آن‌ها تدابیری اتخاذ کرده‌اند تا اطمینان حاصل شود که ناشناس بودن کاربر، امنیت شبکه‌های بلاک چین را نقض نمی‌کند.

غیرمتمرکز است

Litentry Network تأیید، تجمیع و محاسبات DID، درخواست‌کننده خدمات را پردازش می‌کند. تمام فرآیندهای آن توسط مجموعه‌ای از اعتبارسنجی‌ها در شبکه به‌صورت کاملاً غیرمتمرکز و شفاف اجرا می‌شود.

حاکمیت با کاربران بوده و دموکراتیک است

همه تصمیمات و اجراها توسط ذینفعان ارز دیجیتال LIT، روابط جامعه و اعضای جامعه اداره می‌شود. برخلاف سایر پروژه‌های  WEB3 که تصمیم‌گیری‌ها بر اساس برنامه‌نویسان است، لیتنتری به تلاش‌های مشترک کاربران نیاز دارد.

دارای مرورگر اختصاصی است

مرورگر Litentry به کاربران این امکان را می‌دهد تا به داده‌های جمع‌آوری‌شده در حساب‌های رمز ارزهای خود، در پلتفرم‌های مختلف از طریق WEB2، دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

امکان مدیریت هویت فراهم‌شده است

لیتنتری به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات شخصی خود را به‌صورت زنجیره‌ای ثبت کنند. کاربران می‌توانند مقدار و ماهیت داده‌های خود را که اشخاص ثالث می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، کنترل کنند.

داشبورد DID

داشبورد DID یک نمای کلی از پلتفرم‌هایی که کاربر به آن‌ها متصل است ارائه می‌دهد. در داشبورد کاربران فرصت‌های جدید برای استفاده از DID در سراسر اکوسیستم WEB3 را مشاهده کنند.

چه چیزی Litentry را متمایز می‌کند؟

چه چیزی Litentry را متمایز می‌کند؟

Litentry یک ابزار شناسایی آسان برای استفاده است که می‌تواند توسط کاربران خرده‌فروشی و همچنین dApps برای ایجاد انتقال یکپارچه کاربران از web2 به web3  استفاده شود. Litentry دارای یک زنجیره جانبی است که به حفظ اطلاعات محرمانه و حساس در زنجیره کمک می‌کند و داده‌ها را از هرگونه هک احتمالی محافظت می‌کند.

ارز دیجیتال LIT در پلتفرم Litentry و کاربردهای آن

ارز دیجیتال LIT یک توکن بومی پلتفرم Litentry بر اساس شبکه ERC20 است. پلتفرم Litentry همچنین از رمز LIT برای پاداش دادن به استیکر های هویت استفاده می‌کند. ارز دیجیتال Lit  به‌عنوان پاداشی برای سهام اطلاعات هویتی در پلتفرم Litnetry استفاده می‌شود که باعث محبوبیت آن در بین بسیاری از مردم می‌شود. همچنین با افزایش محبوبیت ارز دیجیتال LIT، تقاضا برای خرید ارز لایت کوین افزایش یافته و قیمت این توکن نیز افزایش می‌یابد.

یکی از کاربردهای ارز دیجیتال LIT این است که کاربران این امکان را دارند که برای فعالیت‌های خود در پلتفرم لیتنتری در قالب ارز دیجیتال Lit پرداخت داشته باشند. به‌عبارت‌دیگر، رمز LIT نیز به‌عنوان روشی برای پرداخت هزینه‌ها استفاده می‌شود. رمز LIT کاربردهای مختلفی دیگری دارد که در این قسمت به آن می‌پردازیم:

رمز LIT را می‌توان در پرداخت هزینه به شکل اعتبار استفاده کرد

برخی پلتفرم‌ها اعتبار قابل‌اعتمادی را به‌عنوان یک سرویس فراهم می‌کند. هر بار که کاربر درخواست محاسبه اعتبار را به شبکه ارسال می‌کند، داده‌های محاسباتی برای اطمینان از بازپرداخت اعتبار، منابع مالی کاربر را بررسی می‌کند تا برای اعتبار پرداخت‌شده کافی باشد. ازآنجایی‌که سیستم‌ها ارز دیجیتال LIT را می‌توانند شناسایی کنند، بنابراین از آن به‌عنوان جبرانی برای اعتبارسنجی به شبکه پرداخت می‌شود.

رمز LIT به‌عنوان پاداش برای پایگاه‌های اطلاعاتی هویت نمایه شده استفاده می‌شود

Litentry  اشخاص ثالث را تشویق می‌کند تا پایگاه‌های اطلاعاتی هویت نمایه شده را از شبکه‌های مختلف راه‌اندازی کنند. ایجاد زنجیره بین داده‌های هویتی غیرمتمرکز شبکه را تبدیل به یک پلتفرم سریع و قابل‌اعتماد می‌کند. برای پاداش دادن به تلاش‌های همین اشخاص، ارز دیجیتال LIT به آن‌ها به‌عنوان پاداش تعلق می گیرد.

ارز دیجیتال LIT در Staking برای ثبت هویت استفاده می‌شوند

از دیگر کاربرد ارز دیجیتال LIT این است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات هویتی خود را در پلتفرم Litentry قرار دهند و ارز دیجیتال LIT را به‌عنوان پاداش دریافت کنند. به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند با ارسال تصاویر مدارک هویتی خود، هویت خود را در پلتفرم لیتنتری به اشتراک بگذارند و ارز دیجیتال LIT را به‌عنوان پاداش یا دستمزد دریافت کنند.

توکن استیک LIT چگونه است؟

همان‌طور که گفتیم ارز دیجیتال LIT برای فرآیند استیک نیز استفاده می‌شود. کاربران پلتفرم Litentry این فرصت را دارند که اطلاعات هویتی خود را در پلتفرم Litentry ثبت کرده و ارز دیجیتال LIT را به‌عنوان پاداش دریافت کنند. به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند با ارسال تصویری از مدارک هویتی خود به پلتفرم، در فرآیند staking شرکت کرده وارز دیجیتال LIT  را به‌عنوان جایزه دریافت کنند.

Identity Staking فرآیندی است که یک شخص، عکس اسناد هویت خود را به استخر هویت بلاک چین می‌فرستد و اجازه ثبت مشخصات خود را به گره اعتبارسنجی می‌دهد و در مقابل آن پاداش‌هایی را به شکل توکن دریافت می‌کند. سند هویت به شکل رمزگذاری شده، در یک پایگاه داده غیرمتمرکز مانند IPFS ذخیره شده و امکان نمایش آن به سایر کاربران وجود ندارد.

بررسی قیمت و آینده لیتنتری

بررسی قیمت و آینده لیتنتری

پلتفرم لیتنتری با ارز دیجیتال LIT به دلیل نگرانی مردم در مورد تورم و بی ثباتی اقتصاد جهانی کاهش شدید قیمتی را از سال 2022 تجربه کرده است. ناگفته نماند که توکن Litentry از همان ابتدا دارای نوسانات زیادی بوده است. آیا ارزش ارز دیجیتال LIT صعود می‌یابد یا به کاهش ادامه می‌دهد؟

این سوال در رابطه با تمامی ارزهای دیجیتال وجود دارد. باید این را بدانید که بازارهای مالی تماما غیر قابل پیش بینی بوده و به همین دلیل باید بتوانید به خوبی هر تغییری را تحلیل کرده و از قبل تا حدودی بدانید روند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر شما تا کجا پیش خواهد رفت. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم تا آموزش ارز دیجیتال را جدی گرفته و برای این کار حتما موسسات معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین اطلاعات و تخصص را در این حوزه به دست آورید.

در ادامه به تجزیه‌وتحلیل قیمتی این توکن می‌پردازیم.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2023

به گفته برخی کارشناسان، Litentry یکی از شگفت‌انگیزترین ارزهای دیجیتال است که امسال شاهد رشد خواهد بود. پیش‌بینی قیمت LIT برای سال 2023 افزایش قابل‌توجهی را در نیمه دوم سال پیش‌بینی می‌کند که احتمالاً به 1.48 دلار می‌رسد؛ مانند سایر ارزهای دیجیتال، این ارز افزایش تدریجی خواهد بود، اما افت قابل‌توجهی پیش‌بینی نمی‌شود. میانگین قیمت 1.38 دلار ممکن است کمی دور از واقعیت به نظر برسد، اما با توجه به پیشرفت‌های پیش‌بینی‌شده در آینده نزدیک، امکان‌پذیر است. انتظار می‌رود LIT حداقل ارزش 1.18 دلار داشته باشد.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2024

در سال 2024، قیمت Litentry LIT فضای زیادی برای گسترش دارد. در نتیجه اعلامیه‌های احتمالی مشارکت‌ها و ابتکارات جدید متعدد، ما پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت LIT از 2.47 دلار فراتر رود. بااین‌حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا شاخص قدرت نسبی LIT از منطقه فروش خارج می‌شود یا خیر. با توجه به نوسانات بازار، LIT با حداقل قیمت معاملاتی 1.97 دلار و متوسط قیمت معاملاتی 2.17 دلار معامله خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2025

اگر روند صعودی تا سال 2025 ادامه یابد، می‌تواند به 3.45 دلار برسد و اگر بازار با افت مواجه شود، ممکن است به هدف مورد نظر نرسد. انتظار می‌رود که LIT با قیمت متوسط 3.16 دلار و کمترین قیمت 2.96 دلار در سال 2025 معامله شود.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2026

اگر Litentry با موفقیت احساسات بازار را در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تقویت کند، قیمت سکه LIT می‌تواند تا پنج سال آینده ثابت بماند. طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود که LIT در سال 2026 به بالاترین حد خود برسد. در سال 2026، ارزش ارز آن 4.44 دلار خواهد بود، حداقل قیمت آن 3.95 دلار و قیمت متوسط آن 4.14 دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2027

پس از پیش‌بینی‌های گسترده و تحلیل‌های تکنیکال، انتظار می‌رود قیمت LIT تا سال ۲۰۲۷ از سطح قیمت متوسط ۵.۱۳ دلار عبور کند، با حداقل قیمت ۴.۹۳ دلار تا قبل از پایان سال LIT دارای حداکثر ارزش قیمت 5.43 دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2028

با توجه به شراکت‌های آتی که انتظار می‌رود تا سال 2028 اتفاق بیفتد، ما انتظار داریم که این روند صعودی ادامه یابد و میانگین قیمت به حدود 6.12 دلار برسد. اگر LIT بتواند سطح مقاومت را در سال 2028 بشکند، می‌توانیم حداکثر قیمت 6.41 دلار را ببینیم، عدم پشتیبانی از LIT تا سال 2028 می‌تواند منجر به کاهش قیمت 5.92 دلاری شود.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2029

درحالی‌که LIT برای تسریع تعامل بین شبکه‌ها تلاش می‌کند، انتظار می‌رود روند صعودی سال قبل ادامه یابد؛ بنابراین حداقل قیمت معامله 6.91 دلار و قیمت سالانه بالای 7.40 دلار در سال 2029 بسته خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت Litentry (LIT) در سال 2030

تا سال 2030، Litentry درنهایت از مقادیر قیمت قبلی خود پیشی خواهد گرفت و سطوح قیمت جدیدی را ثبت خواهد کرد. حداقل قیمت می‌تواند 7.89 دلار باشد و به‌طور بالقوه به حداکثر ارزش قیمت 8.39 دلار می‌رسد که میانگین آن 8.09 دلار خواهد بود.

بازار ارز دیجیتال به‌شدت بی‌ثبات است که این مورد یکی از دلایل متعددی است که پیش‌بینی قیمت را دشواری می‌کند. آکادمی پارسیان بورس تمام تلاش خود را می‌کند تا قیمت‌های آینده را با دقت پیش‌بینی کند، اما همه پیش‌بینی‌ها نباید به‌عنوان تنها توصیه مالی تلقی شوند. لازم است که همواره برای سرمایه‌گذاری ابتدا تحقیقات خود را در زمینه‌های مختلف انجام دهید و از تجارب مشاوران ما در جهت رشد و سودآوری بهره‌مند شوید.

کدام کیف پول ارزهای دیجیتال از لیتنتری LIT در سال 2023 پشتیبانی می‌کند؟

کیف‌ پول Ledger یا Trezor

کیف‌ پول Ledger یا Trezor

یکی از بهترین فضا برای ذخیره‌سازی Litentry (LIT) کیف پول سخت‌افزاری رمزگذاری شده مانند کیف‌های Ledger یا Trezor است. کیف پول‌های سخت‌افزاری از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند تا وجوه شما را در برابر حملات پیچیده شبکه ایمن نگه دارند. کیف‌ پول Ledger یا Trezor درصورتی‌که کیف پول به سرقت رفته، آسیب ببیند یا به خطر بیفتد، به کاربران این امکان را می‌دهند که وجوه خود را از طریق یک عبارت رمزی بازیابی کنند. هر دو کیف پول با قیمت حدود 50 تا 60 دلار به فروش می‌رسد. لجر نانو اس و ترزور وان، عملکرد بهتری از نظر ویژگی‌ها نسبت به قیمت دارند. هر دو کیف پول سخت‌افزاری قادر به ذخیره Litentry هستند و آن را آفلاین و ایمن نگه می‌دارند.

کیف پول Trust Wallet

کیف پول Trust Wallet

تراست والت، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در بین معامله گران و سرمایه‌گذاران بوده و مکانی عالی برای ذخیره Litentry (LIT) است. اگر به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده شروع کرده‌اید یا به‌سادگی به دنبال مکانی برای ذخیره LIT خود در یک دستگاه ایمن هستید، این کیف پول الکترونیکی به دلیل راحتی، امنیت و پشتیبانی گزینه مناسبی هست. با دانلود Trust Wallet در Android یا iOS شروع کنید. LIT می‌تواند مستقیماً به کیف پول Trust شما همراه با هر توکن دیگری که می‌خواهید ایمن نگه دارید، ارسال شود.

برای اینکه روش کار با کیف پول تراست والت را بیاموزید، می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

کیف پول Atomic wallet

کیف پول Atomic wallet

لیتنتری را می‌توان در کیف پول Atomic، کیف پولی باقابلیت پشتیبانی از اندروید، Ios و چندین نسخه دسکتاپ، ذخیره کرد. کیف پول اتمیک از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله LIT و سایر توکن ها پشتیبانی می‌کند؛ و همچنین تبادلات و اکسچنج داخلی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند از آن برای مبادله بین تمام دارایی‌های پشتیبانی شده ازجمله Litentry استفاده کنند. کیف پول‌هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ را ارائه می‌دهند بسیار راحت هستند، اما به دلیل اینکه تیم مجبور است از عدم وجود اکسپلویت در همه نسخه‌ها اطمینان حاصل کند، می‌توانند امنیت کمتری نیز داشته باشند. به نظر ما بهتر است که کیف پول دسکتاپ را فقط روی سیستم ایمن نصب کنید که دسترسی کمی به اینترنت دارد. به دلیل اینکه بدافزار در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه رایج نیست. اغلب کاربران کیف پول‌های موبایل را ایمن‌تر می‌دانند. لیتنتری را می‌توانید مستقیماً به کیف پول اتمیک همراه با سایر توکن ها ارسال شود تا ایمن بماند.

کیف پول MyEtherWallet

کیف پول MyEtherWallet

همچنین می‌توانید Litentry (LIT) را در یکی از قابل‌اعتمادترین، آزمایش‌شده‌ترین کیف پول‌ها ذخیره کنید. می‌توانید تمام توکن‌های ERC20 ازجمله Litentry (LIT) را می‌توان با استفاده از MyEtherWallet، بدون نیاز به دانلود نرم‌افزار در بلاک چین اتریوم ذخیره کرد.

MyEtherWallet  راه‌حلی مبتنی بر وب را به معامله گران و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. کاربران باید در مورد تلاش‌های فیشینگ توسط نسخه‌های جعلی وب‌سایت محتاط باشند، هم با یک دستگاه امن و هم با اتصال به اینترنت، می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری Ledger یا Trezor، عبارت کلیدی رمزی یا طیف گسترده‌ای از روش‌های ورود به سیستم برای دسترسی استفاده کنید. توکن LIT شما می‌تواند مستقیماً به آدرس MyEtherWallet ارسال شود. MyEtherWallet همیشه از توکن‌های جدید ERC20 به‌صورت آنلاین، پشتیبانی می‌کند. در صورت بروز هر گونه مشکل از صفحه راهنمای رسمی MyEtherWallet دیدن کنید.

نتیجه گیری

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، تعداد بی‌شماری ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند و هر یک از این ارزها به دلیل ویژگی خاص مورد استقبال قرار گرفته است. در این مقاله ما یکی از این ارز دیجیتال را بانام  Litentry بررسی کردیم و اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Litentry، آینده Litentry و کیف پول رمزنگاری LIT در اختیار شما قراردادیم. بازار ارزهای دیجیتال مانند سایر بازارهای مالی دارای نوسانات قیمتی زیادی است و بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله گران با استفاده از تحلیل تکنیکال سود زیادی از این نوسانات قیمت ارز دیجیتال به دست می‌آورند. شما هم می‌توانید با پیوستن به آکادمی پارسیان بورس و آموزش از تجربه استادان این مجموعه، از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست آورید. با همراهی ما تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید تا بتوانید به‌راحتی قیمت ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کنید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی