کسب درآمد ارزی با بازی + معرفی ۵ بازی
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی

پیدا کردن روشی که هم بتوان بازی کرد و هم درآمد کسب نمود، ذهن بسیاری از عاشقان بازی‌های کامپیوتری را به خود مشغول کرده است. پیشرفت تکنولوژی در چند دهه اخیر به گونه‌ای بوده که بسیاری از دانشمندان توانسته‌اند بازی‌ها را نیز وارد بازارهای مالی کنند. بازی‌ها کامپیوتری قرار نیست شما را ثروتمند کنند اما می‌توانید از این طریق درآمدها جذابی داشته باشید. برای آشنایی با راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی، با ما در مقالات آموزشی پارسیان بورس همراه شوید.

ارز دیجیتال و کسب درآمد ارزی با بازی

شاید تصور اینکه با بازی کردن در تمام طول روز می‌توان درآمد هم داشت، برای بسیاری از افراد رویایی بیش نباشد. اما جالب است بدانید که بستر بلاک چین این اتفاق غیر ممکن را به بهترین شکل ممکن کرده است. در گذشته بازی‌ها فقط به منظور سرگرمی و تفریح طراحی و تولید می‌شدند، اما بستر بلاک چین توانست تحولی عظیم در بازی‌ها به وجود آورد.

اگر تاکنون واژه Play to Earn به گوشتان خورده است، بهتر است بدانید که منظور بازی‌هایی که بر بستر بلاک چین فعالیت می‌کنند است. در این بازی‌ها، کاربر علاوه بر بازی می‌توان به جمع‌آوری توکن و یا حتی استخراج رمز ارز مشغول شود و علاوه بر سرگرمی، درآمد‌های بسیار بالایی نیز کسب نمایید. هر چه کاربر در فضای بازی زمان بیشتری صرف نماید و فعالیت‌های بیشتری را به ثمر برساند، درآمد بیشتری نیز کسب خواهد. در بعضی بازی‌ها این درآمد در حدی است که اشخاص به وسیله آن زندگی خود را مدیریت می‌کنند. پس اگر در این فکر بودید که درآمد حاصل از این بازی‌ها در حدی نیست که ارزش وقت گذاشتن داشته باشد، سخت در اشتباه هستید.

در این مقاله تصمیم به معرفی راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی را داریم و شما را با بهترین بازی‌های بستر بلاک چین آشنا خواهیم کرد.

راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی| آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کسب درآمد ارزی با بازی

Gamefi یا Play To Earn به چه معناست؟

شاید بتوان اولین بازی دنیای کریپتوکارنسی را بازی Crypto Kitties دانست. این بازی به قدری جذاب بود که در دنیای ارز‌های دیجیتال غوغا بزرگی ایجاد کرد. پس از موفقیت بازی کریپتو کیتیز، بسیاری سعی بر طراحی بازی در بستر بلاک چین کردند و برای انجام این مهم به سراغ استفاده از مدل‌های Play To Earn یا Gamefi رفتند.

بازی‌هایی که در بستر بلاک چین و به وسیله این مدل‌ها اجرا می‌شوند، ترکیبی از بازی و همچنین مسائل مالی هستند. به همین دلیل می‌توان به آسانی و با صرف مدت زمان کوتاهی در روز، از بسیاری از بازی‌های کریپتویی درآمد کسب کرد. بیشتر بازی‌هایی که طراحی و ارائه شده اند، در بستر بلاک چین اتریوم و همچنین بایننس اسمارت چین استوارند. برخی بلاک‌چین‌های دیگر نیز سعی بر طراحی و ارائه بازی‌های قدرتمند در آینده نه چندان دور دارند.

بازی‌های کرپیتویی در سبک‌های متفاوتی طراحی شده اند. برخی از بازی‌ها جنگی، برخی دیگر استراتژیک و بعضی بازی‌های دیگر ماجراجویی با قابلیت جمع آوری کارت هستند.

Gamefi به کاربران خود اجازه می‌دهد که با صرف وقت خود در پلتفرم و بر خلاف دیگر بازی‌ها در گذشته، درآمد کسب کنند. این کسب درآمد بیشتر به شکل NFT است و کاربر می‌توان با فروش NFT خود، دارایی خود را به پول نقد تبدیل کند.

راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی| آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کسب درآمد ارزی با بازی

ظهور بلاک چین و بازی‌های درآمدزا در این بستر

شاید بتوان کسب درآمد ارزی با بازی را یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در کشور‌های کم درآمد دانست. زیرا درآمد حاصل از این بازی‌ها به قدری زیاد است، که در بعضی کشور‌ها می‌توان به وسیله آن هزینه‌های زندگی را پرداخت کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی کریپتو کیتیز اولین بازی کریپتویی با قابلیت کسب درآمد ارزی با بازی بود. این بازی در بازه زمانی خاصی توانست روزانه 14914 نفر را به عنوان بازیکن در پلتفرم خود داشته باشد. ازدحام در این بازی به قدری زیاد بود که برای شبکه اتریوم مشکل ساز شد و در نتیجه اتریوم برای رفع این مشکل، کارمزد شبکه خود را به طور چشمگیری افزایش داد. همین امر سبب شد که نیاز به شبکه‌های مقیاس پذیر و همچنین پروتکل‌های قدرتمند بسیار احساس شود و پلتفرم‌های مانند CELR را فعال نمود.

یکی از بزرگترین قدم‌ها برای گسترش بازی‌های دیجیتالی، توسط آندره کرونژ اتفاق افتاد. این شخص بنیانگذار پروتکل یرن فایننس است و اعتقاد داشت که NFT‌ها و پلتفرم‌های غیرمتمرکز می‌توانند به بهترین شکل در بازی‌ها ظاهر شوند و به عنوان جزئی از بازی آنلاین باشند.

راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی| آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کسب درآمد ارزی با بازی

روش‌های کسب درآمد ارزی با بازی

شناخت تاریخچه و چگونگی کسب درآمد ارزی با بازی به شما اجازه می‌دهد که اهمیت این موضوع را به خوبی درک کنید و به بهترین شکل فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنید. جالب است بدانید که بازی‌های بستر بلاک چین به آسانی در تمامی پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌ها، مانند اندروید، آی او اس و ویندوز قابل دسترس هستند. تنها ابزاری که شما برای کسب درآمد ارزی با بازی نیاز دارید، کیف پول دیجیتالی است.

پیشنهاد ویژه:

برای شروع بازی و کسب درآمد نیاز است که کیف پول خود را به پلتفرم بازی متصل کنید. البته لازم به ذکر است که کیف پول شما باید با بستر بلاک چینی که بازی بر روی آن فعال است، سازگار باشد. یعنی اگر بازی شما در بستر بلاک چین اتریوم است، از کیف پول‌های سازگار با این بستر استفاده کنید.

به طور کلی کسب درآمد ارزی با بازی به دو شکل انجام می‌شود:

  • پاداش‌هایی درون بازی ( In-Game)

این نوع پاداش وابسته به میزان فعالیت کاربر در بازی است و هرچه فعالیت بیشتر باشد، پاداش بیشتری نیز اهدا می‌شود. یکی از برترین بازی‌ها با این رویکرد، بازی لایت نایت است.

  • معامله توکن‌های غیر مثلثی (NFT)

در این نوع بازی، کسب درآمد از NFT ها نقش اصلی را به عهده دارند. اگر با بازی‌های کریپتوکارنسی آشنا باشید، قطعاً این نوع بازی را تجربه کرده اید. در این بازی‌ها، ابزار، تجهیزات، توانایی‌ها و حتی آواتار بازیکن به شکل یک NFT وجود دارد و شخص می‌توان با بازی کردن این NFT را به دست آورد و یا بفروشد و کسب درآمد از nft ها داشته باشد.

بهترین بازی‌های غیر مثلثی، اکسی اینفینیتی و دیسترالند هستند.

راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی| آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کسب درآمد ارزی با بازی

برترین بازی‌های درآمد زا در بستر بلاک چین

اکنون که با روش‌های کسب درآمد ارزی با بازی آشنا شدید، بهتر است چند بازی برتر این فضا را نیز بشناسید. بازی‌هایی که به شما معرفی می کنیم، بیشترین میزان استقبال و اعتماد را از کاربران دریافت کرده‌اند.

  • اکسی اینفینیتی

در این بازی اکسی‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند و شما باید با تشکیل تیم به جنگ با بقیه تیم‌ها بپردازید و در صورت برنده شدن، توکن دریافت کنید.

این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی قدیمی پوکمون دارد. در این بازی می‌توانید اکسی بخرید و یا آن ها تقویت کنید تا قدرت بیشتری برای مبارزه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بازی، خرید معجون عشق از صرافی‌هایی مانند یونی سواپ، برای پرورش اکسی‌ها است.

  • دیسترالند

شاید نام این بازی را به عنوان اولین جهان مجازی نیز شنیده‌اید. این بازی همانند جهان واقعی به کاربر امکان کسب درآمد و همچنین زندگی می‌دهد. به جرات می‌توان گفت که دیسترالند معجزه‌ای بزرگ در بازی‌ها و همچنین دنیای مجازی است. مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه کسب درآمد ارزی با بازی دیسترالند، خرید و فروش زمین است. شما می‌توانید در این فضا زمین خود را خریداری کنید و کسب و کاری موفق را در آن آغاز کنید.

توکن این بازی MANA است و در تمامی صرافی‌هایی که از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌کنند، قابل خرید و فروش است.

اگر دوست دارید سرمایه گذاری موفقی برای آینده داشته باشید، سری به این بازی زیبا و جذاب بزنید.

  • سند باکس

این بازی شباهت زیادی به دیسترالند دارد و فرد می‌تواند با خرید و فروش زمین در این بازی کسب و کاری موفق را راه اندازی کند.

سند باکس نیز مانند دیسترالند روی بلاک چین اتریوم فعال است. کاربر در این بازی می‌توانند بسیار خلاقانه عمل کند و زمین خود را به ورزشگاه، موزه و یا حتی زمین بازی تبدیل کند و از آن درآمد کسب نماید.

توکن این بازی SAND نام دارد و همانند MANA در تمام صرافی‌های پشتیبان ارز دیجیتال اتریوم قابل معامله است.

  • استار اطلس

بر خلاف بازی‌های قبلی، این بازی بر روی بلاک چین سولانا فعال است و نمایی از منظومه‌ها و فضا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا با کاوش در آن کسب درآمد کند. در این بازی اقلام مورد معامله زمین‌های فضایی، سفینه های فضایی و همچنین محصولات استخراج شده از معادن هستند.

از دیگر بازی‌های مهم و با ارزش برای کسب درآمد ارزی با بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لایت نایت
  • گاذر آنچیند
  • Plant vs Undead
  • Along With The Gods
  • فارمز ورلد

و …

راه‌های کسب درآمد ارزی با بازی| آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کسب درآمد ارزی با بازی
کلام آخر

اگر عاشق بازی‌های کامپیوتری هستید و دوست دارید کسب درآمد ارزی با بازی داشته باشید، بهتر است که همین امروز اقدام کنید و با انتخاب بازی مورد علاقه خود، اولین قدم را در راه کسب درآمد ارزی با بازی بردارید.

اگر هر گونه سوال در این زمینه دارید، کافیست با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما به بهترین شکل شما را یاری کنند.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس «مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد»
  • اگر قصد دارید متاورس را از صفر تا صد یادبگیرید، پیشنهاد ما به شما دوره آموزش متاورس پارسیان بورس است.
5/5 - (3 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی