بررسی ارز دیجیتال استارلینک و آینده آن
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بررسی ارز دیجیتال استارلینک و آینده آن

پروژه‌های گیمینگ همیشه جزء پرطرفدارترین پروژه‌های دنیای ارزهای دیجیتال هستند. ترند سال 2021 در مورد متاورس یکی از این نشانه‌ها بود و پروژه‌های جذابی مثل استارلینک در این سال راه اندازی شدند. این پروژه هم یک بازی است و هم فضای متاورس ایجاد کرده است و یکی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا مروری بر این پروژه ارز دیجیتال داشته باشیم.

استارلینک چیست؟

توکن استارلینک می‌تواند گزینه مناسبی برای معامله باشد؟

استارلینک یک فضای متاورس تعاملی مبتنی بر بلاک چین برای بازی، سرگرمی و تبادل دارایی‌های دیجیتال است. این در واقع یک جهان سه بعدی درست می‌کند که در آن کاربران می‌توانند برای اهداف مختلفی از جمله به اشتراک‌گذاری خلاقیت‌های هنری، بازی کردن و … با یکدیگر تعامل داشته باشند. این پروژه توسط یکی از برنامه‌نویسان شناخته‌شده در فضای ارزهای دیجیتال با نام ووف دیسنترا راه اندازی شده است که قبلا چندین پروژه موفق کریپتویی را راه‌اندازی کرده است. همچنین یکی دیگر از متخصصان برتر حوزه گیمینگ به نام شاهید احمد که سابقه فعالیت در شرکت بزرگ پلی استیشن را دارد در این پروژه مدیر است.

این متاورس در جایی شبیه به کهکشان می‌گذرد و نام آن شباهت زیادی به پروژه معروف فضایی ایلان ماسک یعنی استارلینک دارد. شما در این بازی روی یک فضاپیما هستید که در داخل کهکشان گم شده است. به عنوان کاربر باید این بازی را ادامه بدهید و جاهای مختلف این فضاپیما را جستجو کنید. نسخه حال حاضر بازی تک نفره است اما به زودی نسخه چند کاربره آن نیز راه اندازی خواهد شد تا چند نفر بتوانند به طور گروهی در بازی مشارکت داشته باشند.

توکن استارلینک چیست؟

توکن استارلینک چیست؟

STARL، یک توکن با استاندارد شبکه اتریوم ERC20 بوده و توکن اصلی این متاورس است. استارلینک می‌خواهد از توکن‌های STARL در بازار NFT و همچنین بازی Metaverse استفاده کند. این پلتفرم همچنین قصد دارد از توکن‌های STARL برای تبادل پول در NFT‌ها یا توکن‌های غیرقابل تعویض STARL برای خرید لوازم جانبی بازی مانند ابزار، سوخت و سلاح استفاده کند.

دارندگان توکن STARL این امکان را خواهند داشت که در مورد هر گونه تغییر در متاورس رأی دهند و همگی عضوی از انجمن طرفداران استارلینک یعنی STARLINK DAO هستند. این پروژه دارای مجموع 10,000,000,000,000 توکن با 9,979,172,029,858.488 توکن در گردش است. قیمت فعلیSTARL 0.00000307 دلار است. ارزش بازار توکن این بازی حدود 30 میلیون دلار است.

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با ویژگی‌های این ارز دیجیتال صحبت کنیم لازم به ذکر است شما می‌توانید با داشتن دانش کافی از این بازار، تمامی ارزهای جدید را به خوبی بررسی کرده و تشخیص دهید که آیا می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد یا نه. تنها چیزی که می‌تواند این دانش را به شما منتقل نماید دیدن یک دوره آموزشی مناسب می‌باشد. این روزها خیلی از افراد به دنبال درآمد دلاری هستند و شما تنها با گذاشتن چند ساعت زمان در روز می‌توانید به این درآمد برسید ولی این به شرط داشتن دانش و مهارت کافی است. در واقع تا زمانی که آموزش نبینید و تجربه کسب نکنید قطعاً با ضرر در این بازار رو به رو شده و حتی ممکن است سرمایه خود را به صورت کامل از دست بدهید. به همین دلیل ما به شما دوره آموزش ارز دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم. در این دوره می‌توانید دانش خود را افزایش داده و از تجارب تریدرهای حرفه‌ای استفاده نمایید.

ویژگی‌های استارلینک

ویژگی‌های استارلینک

استارلینگ یک بازی سه بعدی مبتنی بر وب است. پیش از هر چیزی باید گفت که پروژه‌های گیمینگ متاورس در واقع فقط یک بازی نیستند و نیازمند یک ساز و کار بزرگ برای چرخش اقتصاد توکنی هستند. استارلینک نیز یک اکوسیستم دارد. افراد می‌توانند در این بازی با یکدیگر به تعامل بپردازند، تیم شوند، تسک‌های مشترک انجام بدهند، کسب درآمد کنند و نقاط جدیدی در این بازی را کشف کنند.

استارلینک می‌تواند برای شما درآمدزا باشد. از آن جایی که این بازی آیتم‌های NFT دارد، می‌توانید با بازی بیشتر، آیتم‌های بازی را به دست بیاورید و ارز دیجیتال STARL را جایزه بگیرید. در واقع هر چقدر بیشتر درگیر بازی شوید، بیشتر می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های استارلینک بازار NFT آن است. شما می‌توانید در این بازار بیشتر از 60 آیتم مختلف بازی استارلینک را ببینید و هر کدام را که در بازی نیاز داشتید بخرید و یا آیتم‌های خود را بفروشید. علاوه بر این مسئله، امکان خرید و فروش آیتم‌های این بازی در پلتفرم بزرگ Opensea نیز وجود دارد و دیگر نیاز نیست که نگران فروخته نشدن توکن‌های غیرقابل تعویض STARL خود باشید.

استارلینک قرار است که یک نسخه بازی همه جانبه نیز ارائه کند و این نسخه با یکی از بهترین موتورهای بازی‌سازی جهان یعنی آنریل انجین 5 نوشته شده است. این نسخه گرافیک بسیار بالایی خواهد داشت و گیمرهای حرفه‌ای پس از عرضه این نسخه می‌توانند تجربه حضور در یک متاورس شبیه به کهکشان واقعی را تجربه کنند.

آینده ارز استارلینک

آینده ارز استارلینک

توکن‌های بازی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی از نظر قیمت داشته‌اند. کافی است که بازی‌هایی مثل بازی دیسنترالند، گالا یا سندباکس را به خاطر بیاورید. این پروژه نیز در کنار بقیه بازی‌های مبتنی بر شبکه اتریوم، در حال توسعه است و قرار است که قدم به قدم این فرآیند طی شود. این پروژه هنوز 2 سال عمر دارد و طبیعی است که تا راه اندازی نسخه‌های کامل بازی، زمان زیادی طول بکشد.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال نشان داده است که سرمایه‌گذاری روی توکن‌های بازی ایده سودآوری است. تحلیل تکنیکال استارلینک نشان می‌دهد از نظر قیمتی در سال 2021 رشد زیادی داشته و قیمت از لحظه راه‌اندازی توکن تا قله حدود 100 برابر شد. با این حال، در سال 2022 و بعد از ریزش کل بازار بیت کوین، تا همان مبلغ لحظه راه اندازی پایین آمد و بهترین فرصت خرید برای علاقمندان بود.

امروز قیمت توکن استارلینک در قیمتی خرید و فروش می‌شود که تقریبا 5 برابر قیمت ارز اولیه است و حجم معامله بالایی دارد. باید این نکته را مدنظر داشته باشید که برای سرمایه‌گذاری علاوه بر کیفیت پروژه، نقطه ورود و خروج نیز مهم است. اگر قصد سرمایه‌گذاری روی توکن این پروژه را دارید، حتما در زمان مناسب و وقتی که قیمت در اوج نیست آن را بخرید.

در واقع این موضوعی است که به توانایی شما در تحلیل تکنیکال بستگی دارد. شما باید بتوانید چارت این رمز ارز را تحلیل کرده و موقعیت مناسب را برای ورود به دست آورید. شما در تحلیل تکنیکال می‌آموزید چگونه نواحی حمایتی و مقاومتی استاتیکی و دینامیکی را ترسیم کرده و با توجه به آن‌ها و ابزارهایی مانند اندیکاتورها، سیگنال‌های خرید یا فروش را پیدا کنید. به همین دلیل باید در حوزه تحلیل تکنیکال مهارت بالایی داشته باشید.

توکن STARL بیشتر از 30 هزار هولدر دارد که رقم نسبتاً مناسبی برای یک بازی بلاکچینی و رقم بسیار مناسبی برای یک پروژه ارز دیجیتال نوپا است. صرافی‌های ارائه‌دهنده توکن STARL بسیار زیاد هستند و می‌توانید از Mexc، Uniswap، Bitget، OKX، gate.io، Coinex، Bingx و … این توکن را خرید و فروش کنید.

توکن استارلینک می‌تواند گزینه مناسبی برای معامله باشد؟

در این مطلب نگاهی به ارز دیجیتال استارلینک انداختیم و دیدیم که چه ویژگی‌هایی دارد. بازار NFT و متاورس هنوز در آغاز مسیر است. اگر علاقمند به پروژه‌های گیمینگ هستید و قصد سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های خوب این حوزه را دارید، حتما استارلینک را زیر نظر داشته باشید و در قیمت مناسب توکن آن را بخرید. استارلینک، تیم قوی دارد، ایده‌های جذابی برای پیاده‌سازی دارد و در حوزه گیمینگ فعال است که یکی از پربازده‌ترین بخش‌های دنیای کریپتوکارنسی است.

سوالات متداول

  1. توکن STARL چیست؟
    توکن STARL یک ارز دیجیتال است که در سال 2021 بر روی اتریوم راه اندازی شد و مجموع عرضه آن 10,000,000,000,000 توکن است.
  2. هدف از توکن STARL چیست؟
    توکن STARL به عنوان یک توکن ابزاری در اکوسیستم StarLink عمل می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا در متاورس استارلینک کارهایی مثل اعمال نظر حاکمیتی، استیک و خرید و فروش آیتم بازی را انجام بدهند.
  3. چگونه می‌توانم توکن‌های STARL را بدست آوریم؟
    توکن‌های STARL را می‌توان از طریق صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایرانی و خارجی خریداری کرد.
امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی