آموزش صرافی بینگ ایکس (BingX)
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آموزش صرافی بینگ ایکس (BingX)

با افزایش روزافزون مبادلات دیجیتالی، انتخاب صرافی امن تبدیل به یک مسئله اساسی شده است. صرافی بینگ ایکس (BingX)، یکی از صرافی‌های تجاری است که به‌طور گسترده در بین تریدرهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و معاملات امن، مطمئن و سریع را فراهم می‌کند. وجود گزینه‌های متعدد در این پلتفرم، به کاربران این فرصت را می‌دهد تا با بهره‌گیری از امنیت و پشتیبانی از مشتریان، کیفیت بالایی در مبادله را تجربه کنند. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس، جدیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد صرافی بینگ ایکس در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است که ویژگی‌های معاملاتی منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای عالی از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. بینگ ایکس که توسط تیمی از متخصصان مالی بانکداری و فناوری در سال 2018 تأسیس شد، در ابتدا با نام BingBon شناخته می‌شد، اما پس از تعطیلی آن در سال 2020، نام خود را به BingX تغییر داد.

این صرافی هم برای مبتدیان و هم برای تریدرهای حرفه‌ای طراحی شده است و یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته را ارائه می‌دهد. بینگ ایکس، بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ در جهان است که بیش از 1000 تریدر فعال دارد که کاربران با کلیک بر روی آن می‌توانند استراتژی ترید دیگر کاربران را کپی کنند. همچنین این بازار، مشتقات جامعی را با قابلیت معامله قراردادهای فیوچرز و همچنین شاخص‌ها، کالاها و فارکس ارائه می‌کند.

ویژگی‌های برتر صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس دارای برخی ویژگی‌های برتری است که در این قسمت به آن اشاره می‌کنیم:

1. کپی تریدینگ

بینگ ایکس به کاربران خود این امکان را ارائه می‌دهد که معاملات تریدرهای موفق را روی پلتفرم کپی کرده و به‌طور خودکار معاملات خود را از طریق استراتژی معاملاتی تریدرهایی که دنبال می‌کنند، تکمیل کنند. باوجود بیش از 1000 معامله‌گر فعال برای انتخاب، کاربران می‌توانند به‌سرعت شخصی را پیدا کنند که قصد دارند سبک معاملاتی آن را تقلید کنند.

هم‌چنین برخی ویژگی‌های معامله‌گر فعال، ازجمله تعداد دنبال کنندگان آن‌ها، بازده 30 روزه (ROI) و سطح ریسک (از 1 تا 5) را مشاهده کنند. سپس با انتخاب یک معامله‌گر و بررسی تاریخچه معاملاتی وی تصمیم خود را بگیرند.

ویژگی‌های برتر صرافی بینگ ایکس

2. وجود طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال

بینگ ایکس، از بیش از 250 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، ازجمله این ارزها می‌توان به بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین  (BNB)و سولانا (SOL) اشاره کرد. تمام دارایی‌های تجاری موجود در پلتفرم با USDT  جفت می‌شوند که این امر تجارت بین کریپتوهای مختلف را کمی دشوارتر می‌کند، زیرا کاربران برای تجارت باید ارز مورد نظر را ابتدا به USDT تبدیل کنند.

3.  معاملات مشتقه

در بینگ ایکس دسترسی به معاملات فیوچرز، شاخص‌ها، کالاها و حتی فارکس امکان‌پذیر است. کاربران می‌توانند بین مشتقات استاندارد و قراردادهای فیوچرز دائمی که یک محصول معاملاتی خاص رمزنگاری است، یکی را انتخاب کنند. در پلتفرم مشتقات استاندارد، کاربران می‌توانند کریپتو را با اهرمی تا ۱۲۵ برابر و همچنین دارایی‌های دیگر را با مقادیر اهرمی متفاوت معامله کنند. در پلتفرم معاملات فیوچرز دائمی نیز، کاربران امکان واردکردن سفارش‌های محدود و همچنین موقعیت‌های خرید یا فروش را دارند.

4. گرید تریدینگ

ربات‌های Grid در چند سال گذشته محبوب شده‌اند و BingX توانایی ایجاد این ربات‌ها را در خود ایجاد کرده است. گرید تریدینگ که به‌عنوان یک ویژگی معاملاتی نقطه‌ای در دسترس است، به کاربران این فرصت را می‌دهد تا قیمت بالا و پایین را برای ارز موردنظر تعیین کرده و ربات را فعال کنند. سپس ربات معاملات به‌صورت خودکار، قیمت را نزدیک به انتهای پایین خریداری کرده و با افزایش قیمت به فروش می‌رساند تا در طول مسیر سود کسب کند.

5. وی اس تی تریدینگ

برای کاربرانی که تمایل دارند فیوچرز تریدینگ را بهتر یاد بگیرند، صرافی بینگ ایکس یک ویژگی معاملاتی دمو کریپتو را با استفاده از ارز مجازی خود، USDT مجازی (VST) ارائه می‌کند. در این پلتفرم پس از ایجاد حساب، صد هزار وی تی اس به حساب کاربر جهت تمرین معاملات در پلتفرم معاملات فیوچرز، واریز می‌شود. VTS هیچ ارزشی ندارد و نمی‌توان آن را با ارز دیگری مبادله کرد یا از پلتفرم برداشت کرد.

مزایای صرافی بینگ ایکس

مزایای صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس دارای مزایای چشمگیری است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

1. نقدینگی بالا

یکی از مهم‌ترین مزایای بینگ ایکس نقدینگی بالای آن است. حجم بالایی از معاملات در این صرافی وجود دارد که فرصت قیمت‌گذاری بهتر برای معامله گران را فراهم می‌کند. نقدینگی بالا، همچنین به این معنی است که معامله‌گران می‌توانند معاملاتی را که در آن تفاوت بین قیمت مورد انتظار یک معامله و قیمت واقعی کم است، به سرانجام برسانند. این ویژگی برای معامله‌گرانی که می‌خواهند معاملاتی را در حجم بالا تکمیل کنند، اهمیت زیادی دارد.

2. ابزارهای تجاری پیشرفته

صرافی بینگ ایکس، طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی پیشرفته را ارائه می‌دهد که به معامله گران کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و معاملات را به‌طور مؤثرتری انجام دهند. این ابزارها شامل ابزارهای نموداری پیشرفته، شاخص‌های فنی و داده‌های بازار در زمان واقعی است. با استفاده از این ابزار، معامله‌گران می‌توانند تجزیه‌وتحلیل بازار را به شکلی عمیق انجام دهند، روندها را شناسایی کنند و تصمیمات معاملاتی آگاهانه بگیرند.

3. امنیت

امنیت، اولویت اصلی صرافی بینگ ایکس است. صرافی اقدامات مختلفی را برای اطمینان از ایمنی وجوه و اطلاعات شخصی کاربران خود به کار می‌گیرد. این اقدامات شامل احراز هویت دومرحله‌ای، رمزگذاری SSL، ذخیره‌سازی و ممیزی‌های امنیتی منظم است. Bing X همچنین دارای یک تیم اختصاصی از کارشناسان امنیتی است که مبادلات را همواره برای خنثی‌سازی تهدیدات امنیتی بالقوه نظارت می‌کنند.

4. رابط کاربرپسند

یکی دیگر از مزایای صرافی بینگ ایکس، رابط کاربرپسند آن است که به‌راحتی برای مبتدیان قابل‌استفاده است. پلتفرم این صرافی طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند پلتفرم را با نیازهای خاص خود تنظیم کنند. علاوه بر این، Bing X پشتیبانی 24/7 مشتری را برای کمک به کاربران در مورد هرگونه سؤال یا مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوند در اختیار تریدرها قرار می‌دهد.

5. گزینه‌های پرداخت چندگانه

Bing X از گزینه‌های پرداخت، از نقل و انتقالات بانکی، کارت‌های اعتباری و ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این امر صرف‌نظر از مکان یا روش پرداخت ترجیحی، واریز و برداشت وجه از صرافی را برای کاربران آسان می‌کند.

6. در دسترس بودن جهانی

یکی دیگر از مزایای Bing X این است که در سراسر جهان در دسترس کاربران است، به‌جز در چند کشور که تجارت ارزهای دیجیتال ممنوع است. در دسترس بودن جهانی به این معنی است که معامله‌گران می‌توانند از هرکجای دنیا به صرافی دسترسی داشته باشند و از ابزارهای معاملاتی پیشرفته، نقدینگی بالا و کارمزدهای پایین آن بهره ببرند.

7. طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال

بینگ ایکس دارای طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزنگاری‌شده را برای تجارت کاربران است. ازجمله کوین‌های محبوب مانند بیت‌کوین و اتریوم می‌باشد. این انتخاب متنوع از ارزهای دیجیتال، گزینه‌ها و فرصت‌های بیشتری را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد تا از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال سود ببرند.

8. موتور معاملاتی سریع و قابل‌اعتماد

موتور معاملاتی Bing X سریع و قابل‌اعتماد است و بسیاری از معاملات را بدون تأخیر یا توقف انجام می‌دهد. این ویژگی تضمین می‌کند که معامله‌گران می‌توانند معاملات خود را به‌سرعت و کارآمد انجام دهند، بدون اینکه هیچ‌گونه تأخیر یا مشکلات فنی را تجربه کنند.

9. جامعه و منابع آموزشی

یکی دیگر از مزایای Bing X جامعه‌ای پرجنب‌وجوش از کاربرانی است که اطلاعات، استراتژی‌های معاملاتی در مورد بازار ارزهای دیجیتال را به اشتراک می‌گذارند. علاوه بر این، این صرافی طیف وسیعی از منابع آموزشی ازجمله راهنماها، آموزش‌ها و وبینارها را شامل می‌شود تا به کاربران کمک کند درباره تجارت و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال بیشتر بیاموزند.

معایب صرافی بینگ ایکس

هیچ صرافی نمی‌تواند در همه زمینه‌ها عالی باشد. درست مانند هر صرافی رمزنگاری دیگری، صرافی بینگ ایکس دارای معایبی است که باید قبل از ثبت‌نام در پلتفرم یا سرمایه‌گذاری پول باید به خاطر داشته باشید. صرافی Bing X در زمینه‌های مختلف زیر نیاز به بهبود استراتژی دارد:

  • گزینه‌های محدود ارز دیجیتال: صرافی بینگ ایکس تعداد محدودی ارز رمزنگاری‌شده برای تجارت در دسترس دارد.
  • کارمزد معاملاتی نسبتاً بالا برای برخی خدمات خاص: کارمزد معاملات در BingX به حجم معاملات کاربر بستگی دارد و می‌تواند از 0.1٪ تا 0.02٪ باشد.
  • هزینه‌های برداشت: هزینه‌های برداشت در BingX بسته به ارز دیجیتالی که برداشت می‌شود متفاوت بوده و نسبتاً بالاست.
  • عدم وجود اطلاعات کافی و شفافیت در مورد امنیت صرافی.
  • کیفیت خدمات مشتری نسبتاً پایین.

در این زمینه آموزش ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران جدید این امکان را می‌دهد تا با رویه‌های معاملاتی واقعی آشنا شوند و یاد بگیرند که هنگام معامله با دارایی‌ها و اوراق بهادار واقعی به چه نکاتی توجه کنند.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

ثبت‌نام در BingX شامل مراحل زیر است:

مرحله 1: به وب‌سایت رسمی صرافی بینگ ایکس به آدرس https://bingx.com/ بروید. در صفحه اصلی وب‌سایت، به دنبال دکمه “Register” واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه باشید. برای شروع مراحل ثبت‌نام بر روی دکمه ” Register” کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

اطلاعات لازم را طبق روش انتخابی خود وارد کنید. با رعایت دستورالعمل‌های رمز عبور ارائه‌شده (8 تا 20 کاراکتر با ترکیبی از اعداد و حروف) یک رمز عبور قوی برای حساب خود ایجاد کنید. کادری را که نشان می‌دهد توافق‌نامه مشتری و خط‌مشی رازداری را خوانده‌اید و با آن موافقت کرده‌اید، علامت بزنید؛ و بر روی عبارت “Register ” کلیک کنید.

مرحله 2: تأیید امنیتی را کامل کنید.

مرحله 3: به دنبال کد تأیید ارسال‌شده به آدرس ایمیل یا شماره تلفنی باشید که در هنگام ثبت‌نام ارائه کرده‌اید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

مرحله 4: ثبت‌نام را نهایی کنید. کد تائید را در قسمت مربوطه در صفحه ثبت‌نام وارد کنید. پس از واردکردن صحیح کد، مراحل ثبت‌نام شما تکمیل خواهد شد.

تبریک می‌گویم! شما با موفقیت در صرافی BingX ثبت‌نام کرده‌اید. به خاطر داشته باشید که برای امنیت حساب خود، اعتبار ورود و کد تأیید را ایمن نگه دارید. هم‌چنین می‌توانید برای کاوش سودآور در دنیای هیجان‌انگیز تجارت ارزهای دیجیتال دوره آموزش فارکس را بررسی کنید.

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

احراز هویت به بررسی دقیق هویت کاربران اشاره دارد. این امر برای محافظت از تریدرها در برابر کلاه‌برداری‌های مالی در نظر گرفته‌شده است. مدارک لازم برای kyc شامل کارت شناسایی، گذرنامه یا سایر اسنادی است.

1. تکمیل احراز هویت در وب

مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید و روی نماد در گوشه سمت راست بالای وب‌سایت رسمی BingX کلیک کنید. بعد، روی “Identity Verification”کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

مرحله 2: کادر “I confirm that I have read the Privacy Notice of KYC verification” را بخوانید و علامت بزنید. سپس روی “NEXT” کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

مرحله 3: کشور و سند موردنظر را انتخاب کنید. یک عکس از مدرک هویتی مطابق با شرایط درخواستی آپلود کنید و عکس سلفی از خودتان که سند را در دست دارید ارسال کنید. لطفاً مطمئن شوید که اطلاعات سند دستی با اطلاعات سند آپلود شده یکسان باشد.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

2. تکمیل احراز هویت در اپلیکیشن

مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید و روی نماد در گوشه سمت چپ بالای برنامه BingX کلیک کنید. بعد، روی “Verification” کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

مرحله 2: برای تکمیل تأیید KYC فقط باید از مدرک هویت خود و یک عکس سلفی بگیرید. روی “Continue” کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

مرحله 3: کشور و مدارک موردنظر را آپلود کنید. به BingX اجازه دسترسی دوربین به تلفن خود را بدهید، سپس از سند خود عکس بگیرید و درحالی‌که سند را در دست دارید، سلفی ارسال کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

نحوه خرید و فروش در صرافی بینگ ایکس

خرید و فروش برای ارزها بسیار ساده است و تنها به چند مرحله نیاز دارد. قبل از شروع، لطفاً مطمئن شوید که برنامه BingX شما به آخرین نسخه به‌روز شده است.

  • وارد وب‌سایت صرافی شده و در قسمت «Buy crypto» متناسب با درخواست خود گزینه فروش و خرید را انتخاب کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

  • از منو، ارز دیجیتالی را که می‌خواهید بفروشید و ارز فیات را که می‌خواهید دریافت کنید، انتخاب کنید. مبلغی را که قصد فروش آن را دارید وارد کنید. سیستم به‌طور خودکار مقدار تخمینی ارز فیات دریافتی یا پرداختی را حساب خواهد کرد.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

  • روش پرداخت را انتخاب کرده و روی “Sell” کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

  • لطفاً آدرس ایمیل، نام کامل، آدرس محل سکونت، آدرس ایمیل و مدرک شناسایی قابل‌قبول خود را وارد کنید. سپس، باید اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید (اگر قبلاً آن را ذخیره نکرده‌اید).
  • سپس بر روی فروش یا خرید کلیک کنید. در این حالت سفارش موردنظر شما ایجاد می‌شود.
  • پس از تکمیل فرآیند، لطفاً روی “view deposit detail” کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

  • آدرس کیف پول خود را برای ارسال یا دریافت ارز دیجیتالی که می‌خواهید بفروشید یا خریداری کنید را وارد کنید.

آموزش برداشت از صرافی بینگ ایکس

ممکن است به دلایل مختلفی بخواهید وجوه خود را از صرافی BingX برداشت کنید. برداشت وجه از BingX یک فرآیند ساده است.

  1. مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید.
  2. مرحله 2: روی دکمه “withdraw” در پروفایل کلیک کنید.
  3. مرحله 3: ارز دیجیتالی را که می‌خواهید برداشت کنید انتخاب کنید.
  4. مرحله 4: مبلغ برداشت و آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید.
  5. مرحله 5: جزئیات تراکنش را بررسی کرده و برداشت را تأیید کنید.

آموزش واریز به صرافی بینگ ایکس

صرافی Bingx یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال محبوب است که به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال مختلف را می‌دهد. واریز به حساب Bingx یک فرآیند ساده است که تنها در چند مرحله تکمیل می‌شود.

  1. مرحله 1: وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. مرحله 2: فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید.
  3. مرحله 3: به قسمت Deposite در صفحه Bingx بروید. با کلیک بر روی تب “کیف پول” در بالا و سپس انتخاب “سپرده” از منوی کشویی می‌توانید این صفحه را پیدا کنید.
  4. مرحله 4: ارز موردنظر برای سپرده‌گذاری را انتخاب کنید.
  5. مرحله 5: پس از انتخاب ارز موردنظر برای سپرده‌گذاری،Bingx یک آدرس سپرده منحصربه‌فرد برای شما ایجاد می‌کند. این آدرسی است که برای ارسال وجوه خود به آن نیاز دارید. برای ایجاد آدرس سپرده، روی دکمه ” Generate Deposit Address” در کنار ارزی که می‌خواهید سپرده‌گذاری کنید کلیک کنید.
  6. مرحله 6: انتقال وجه به حساب Bingx خود در این مرحله انجام می‌شود.
  7. مرحله 7: منتظر تائید باشید.

پس ‌از اینکه وجوه خود را به حساب Bingx خود ارسال کردید، باید منتظر بمانید تا تراکنش تائید شود. این فرآیند بسته به ارزی که واریز کرده‌اید و ازدحام شبکه می‌تواند چند دقیقه یا چند ساعت طول بکشد. پس از تائید تراکنش، وجوه شما به‌حساب Bingx شما واریز می‌شود.

اپلیکیشن موبایل صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس، برنامه‌هایی را برای دستگاه‌های تلفن همراه اندروید و iOS دارد. البته بیشتر برنامه‌ها برای سیستم اندروید است و کاربران می‌توانند در این بستر معاملات خود را انجام دهند. همچنین در Copy Trade ثبت‌نام کنند و وجوه خود را در اپلیکیشن موبایل برداشت کنند.

بر اساس بیش از 3500 بررسی، برنامه اندروید BingX دارای امتیاز کلی 4.4 از 5 ستاره است که بازتابی از عملکرد بالای برنامه است. درحالی‌که شکایاتی در مورد مشکلات فنی خود برنامه یا عدم اجرای صحیح معاملات وجود دارد، به نظر می‌رسد تیم پشتیبانی تقریباً به هر شکایتی پاسخ می‌دهد.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

نتیجه گیری

ترید در صرافی بینگ ایکس، یک فرآیند ساده و آسان است که تنها در چند مرحله تکمیل می‌شود. با پیروی از مراحل ذکرشده در این مقاله، می‌توانید به حساب Bingx سپرده واریز کنید و تجارت دارایی‌های دیجیتال را در این پلتفرم شروع کنید. ما در آکادمی پارسیان بورس، در این مقاله صرافی بینگ ایکس را مورد بررسی قرار دادیم و تمامی جزئیات آن را آموزش دادیم. مقاله فوق را با دقت مطالعه کنید تا قبل از سرمایه‌گذاری در صرافی‌های ارز دیجیتال تصمیم آگاهانه بگیرید. برای مشاوره بیشتر با مشاوران ما در مجموعه آکادمی پارسیان بورس تماس بگیرید.

سؤالات متداول

  • صرافی بینگ ایکس چیست؟
    صرافی Bingx یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را می‌دهد.
  • چه ارزهای رمزنگاری‌شده را می‌توانم به صرافی Bingx واریز کنم؟
    صرافی Bingx از بسیاری از ارزهای دیجیتال ازجمله بیت‌کوین، اتریوم، لایت کوین و … پشتیبانی می‌کند.
  • آیا صرافی بینگ ایکس امن است؟
    عملکرد گذشته این صرافی تضمین‌کننده امنیت وجوه کاربران آن است.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی