دامیننس تتر آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

دامیننس تتر (Tether Dominance) کاربرد و تعریف در 2022

دامیننس تتر چیست؟ سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال معمولا یکی از پر ریسک‌ترین نوع سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود و بسیاری از افراد در این بازار خسارات زیادی را متحمل می‌شوند. بازار ارز دیجیتال معمولا از نوسانات زیادی برخوردار است که آموزش ارز دیجیتال می تواند ریسک سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها را کم کند. به همین دلیل سرمایه‌گذاران برای مقایسه قیمت و انتقال دارایی خود نیازمند یک ارز امن و بدون تغییر هستند. این ارزهای بدون تغییر و امن stablecoin شناخته می‌شوند. تتر USDT اولین استیبل کوین ایجاد شده می‌باشد که به عنوان برترین استیبل کوین شناخته می‌شود. به دلیل حجم معاملات پرکاربردترین کویین تتر می‌باشد و تحت نماد USDT فعالیت می‌کند. در این مقاله ما سعی داریم به طور کامل ارز تتر  و دامینننس تتر را به شما معرفی کنیم و به بررسی آن بپردازیم.

تتر چیست؟

تتر با نماد اختصاری USDT اولین اسیبل کوین در بازارهای ارز دیجیتال محسوب می‌شود. تتر در واقع یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین می‌باشد و ارزش توکن‌های در گردش این ارز دیجیتال معادل با دلار آمریکا است. در واقع تتر یک نوع استیبل کوین می‌باشد که برای مقابله نوسانات ذاتی دیگر رمز‌ارزها ساخته شده است و ارزش آن تقریبا در طول زمان ثابت می‌باشد چرا که توسط یک دارایی دیگر پشتیبانی می‌شود. معامله‌‌گران از استیبل کوین تتر می‌توانند به عنوان معیاری ثابت برای سنجش قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها استفاده کنند.

تتر به عنوان یک ارز ثابت با قیمت 1 دلار شناخته می‌شود، نوسانات بازار روی ارز تتر تاثیری ندارد و معامله‌گران می‌توانند نسبت به این ارز اطمینان کامل داشته باشند. ارز دیجیتال تتر تقریبا در تمامی صرافی‌ها پشتیبانی می‌شود و به صورت گسترده‌ای توسط سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو استفاده می‌شود. بر اساس اطلاعات کمپانی Coin Market Cap در حال حاضر 4.7 میلیارد تتر در گردش بازار قرار دارد.

حتما بخوانید: نحوه خرید تتر از 0 تا 100

تاریخچه تتر به عنوان یک ارز دیجیتال

در ابتدا تتر به عنوان یک Realcoin وارد دنیای ارز دیجیتال شد و یکی از اولین رمزارزها محسوب می‌شود. تتر اولین توکنی است که روی پلتفرم بیت کوین توضیع شد. استفاده از Realcoin به عنوان یک ارز دیجیتال در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد اما نوسانات این بازار بسیار زیاد بود و باعث می‌شد خیلی از افراد به دلیل نوسانات دنیای رمز ارزها دستخوش خسارت‌های زیادی شوند.

دامیننس تتر - آکادمی پارسیان بورس
با گذر زمان روز به روز به تنوع ارزهای دیجیتال افزوده شد و این نوسانات دائما در حال افزایش بود به همین دلیل سیستم بانکداری مرکزی و اکثر موسسات مالی پس از بررسی ماهیت ارز دیجیتال و تنوع بالای این رمزارزها تصمیم به ایجاد یک ارز با قیمت ثابت گرفتند تا بتواند نوسانات بازار ارز دیجیتال را کنترل کند.
در نتیجه تحقیقات در بازار رمز ارزها در سال 2015 تتر به عنوان یک استیبل کوین در صرافی بیت فینکس معرفی شد. با وجود نوسانات ارزهای دیجیتال معامله روزانه آن‌ها تقریبا غیر ممکن محسوب می‌شد به همین دلیل تتر به عنوان یک ارز پایدار شناخته شد تا کاربران به جای نگه داشتن دارایی دیجیتال خود در مدت طولانی بتوانند آن را در بازه زمانی کوتاه مبادله کنند. تتر به عنوان یک رمز ارز ثابت می‌باشد که خرید تتر و فروش آن با پشتوانه دلار آمریکا صورت می‌گیرد.

کاربرد تتر

با وجود توضیح در مورد استیبل بودن تتر تا حدی کاربرد آن نیز مشخص می‌شود که با چه هدفی به بازار ارز دیجیتال ارائه گردیده است اما با این وجود توضیح مفصل‌تری در این زمینه نیز وجود دارد. تتر به دلیل ثابت بودن قیمت باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران بتوانند از خسارت در حوزه ارزهای دیجیتال جلوگیری کنند. برای مثال زمانی که بازار رمز ارزها در حالت رکود است و از نوسانات زیادی برخوردار است شما می‌توانید برای جلوگیری از ضرر احتمالی تمام دارایی دیجیتال خود را به تتر تبدیل کنید تا دستخوش تغییر نشود و از لحاظ ارزشی ثابت بماند.
شما همچنین می‌توانید برای انتقال پول از ارز ثابت تتر استفاده کنید، در این صورت شما دیگر نیازی نیست به بانک‌ها و صرافی‌ها برای انتقال پول به حساب دیگران کارمزد پرداخت کنید. شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آدرس کیف پول شخص ارز دیجیتال تتر را برای آن‌ها انتقال دهید و با صرفه‌جویی در وقت و هزینه امور مالی خود را به راحتی انجام دهید. تتر در خرید و فروش ارز دیجیتال و معامله نیز کاربرد مهمی دارد و هر تتر معادل 1 دلار آمریکا می‌باشد که ارزش آن ثابت است. شما برای خرید تتر می‌توانید از صرافی‌های داخلی و خارجی استفاده کنید اما چون صرافی‌های خارج از ایران برای معامله‌گران ایرانی تحریم هستند استفاده از صرافی داخلی برای سرمایه‌گذاران منطقی‌تر و به صرفه‌تر می‌باشد.

مزایا و معایب تتر

ارز دیجیتال تتر به عنوان یک رمز ارز پرکاربرد مورد استفاده معامله‌گران قرار می‌گیرد اما این ارز دیجیتال مانند دیگر رمزارزها از مزایا و معایبی برخوردار است.

مزایا تتر

موجود در همه صرافی‌ها: یکی از مزایای تتر این است که معامله‌گران به راحتی می‌توانند از هر صرافی ارز دیجیتال تتر را دریافت کنند و این ارز دیجیتال در تمام صرافی‌های جهان لیست شده است. شما می‌توانید ارز دیجیتال تتر را از هر صرافی دریافت کنید. متاسفانه ایران به دلیل وجود تحریم‌های خارجی قادر به استفاده از صرافی‌های خارج از مرز ایران نیست و یا دسترسی به آن‌ها دشوار می‌باشد اما شما می‌توانید این ارز ثابت را از صرافی‌های داخل ایران خریداری کنید و در صورت نیاز در هر زمان ممکن می‌توانید آنن را به دلار تبدیل کنید.

  • حفظ دارایی‌های معامله‌گران

شما در زمان نوسانات بازار برای حفظ دارایی خود می‌توانید از تتر استفاده کنید چرا که این ارز تحت تاثیر نوسانات بازار قرار نمی‌گیرد و از لحاظ قیمتی ثابت است. دلیل این ثبات قیمت پشتیبانی یک ارز خارجی از تتر می‌باشد یعنی همان دلار آمریکا. شما در هنگام ضررات احتمالی می‌توانید تمام دارایی دیجیتال خود را به تتر تبدیل کنید تا از ضرر پول خود جلوگیری کنید.

  • قدیمی‌ترین و اولین استیبل کوین بازار دیجیتال

ارز دیجیتال تتر پرسابقه‌ترین استیبل کوین محسوب می‌شود که دوره‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. تتر در واقع مشکلات و خطرات احتمالی زیادی را پشت شر گذاشته است و بسیاری از ارزهای دیجیتال در تلاش هستند که به جایگاه تتر دست یابی پیدا کنند که کار راحتی محسوب نمی‌شود.
جلب اعتماد مشتریان: تتر به عنوان یک استیبل کوین بارها به دلیل مشوک بودن در فعالیت‌های خود متهم شده شده است و برای جلب اعتماد به صورت دوره‌ای تمام جزئیات حساب‌های خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. با این آشکار سازی تتر ثابت می‌کند که هر توکن آن توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و دلارهای واقعی به عنوان پشتیبان تتر در حساب‌های این شرکت موجود می‌باشد.

معایب تتر

سقوط تتر در اکتبر 2018: در اکتبر سال 2018 گزارشاتی منتشر شد که تتر یک ارز بدون پشتوانه می‌باشد و دلار آمریکا از این ارز دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند. این خبر باعث شد بسیاری از سرمایه‌گذارن اطمینان خود را به تتر از دست بدهند و اقدام به فروش تمامی تترهای خود کنند. این فروش همگانی و سلب اعتماد باعث سقوط ارزش تتر شد که در سال 2018 ارزش تتر به 88 سنت رسید. اما ارز ثابت تتر از فعالیت‌های خود دست نکشید و طی یکسری شفاف سازی‌ها توانست اعتماد کاربران را به خود جلب کند و در نهایت به عنوان سومین ارز دنیای دیجیتال شناخته شود.

  • متمرکز بودن

یکی از ویژگی‌های ارز دیجیتال غیر متمرکز بودن آن می‌باشد این غیر متمرکز بودن به این معنا می‌باشد که به هیچ اجزائی وابسته نیست و شما برای تهیه این رمزارزها نیازی به پشتیبانی بانکداری مرکزی ندارید اما تتر برخلاف غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال یک ارز متمرکز محسوب می‌شود چرا که توسط دلار آمریکا و ارز فیات پشتیبانی می‌شود. تتر همیشه باید دلار برای پشتیبانی ارزهای خود داشته باشد و همین مسئله کمی کاربران را نگران می‌کند.

پشتوانه تتر ارز فیات محسوب می‌شود به همین دلیل باید از قوانین ارزهای فیات پیروی کند که همین باعث دخالت شرکت‌ها و دیگر موسسات در امور این ارز می‌شود. چون ارز تتر یک نوع وابستگی به ارز فیات دارد شما باید نگران آینده فیات نیز باشید چراکه هر اتفاقی برای پشتوانه تتر رخ بدهد تاثیر مستقیم در بازار تتر خواهد داشت.

  • هک شدن تتر و خسارت 31 میلیون دلار

سرمایه‌گذاران معمولا ارزی را انتخاب می‌کنند که امنیت بالایی داشته باشد، متاسفانه تتر به عنوان یک ارز شناخته شده چندین بار مورد حملات سایبری قرار گرفته است و دارایی آن هک شده است. برای کسانی که در حوزه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند اعتماد به این ارزها سخت است چرا که امکان سرقت دوباره آن نیز وجود دارد. تتر تا به الان چندین بار هک شده است و دارایی خود را از طریق این هک شدن از دست داده است. خسارت وارد شده به تتر از این طریق حدود 31 میلیون دلار بوده است.

دامیننس (Dominance) چیست؟

Dominance در انگلیسی به معنای تسلط و سلطه می‌باشد و در دنیای ارز دیجیتال به عنوان یک شاخص مطرح می‌شود و از این شاخص می‌توان میزان قدرت یک ارز و تسلط آن بر بازار را در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال مشخص کرد. وقتی ما به دامیننس یک ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم به این معناست که چه مقدار از نقدینگی بازار کریپتو مربوط به این ارز دیجیتال می‌شود.

برای مثال شاخص دامیننس بیت کوین برای بررسی قدرت بیت کوین و همچنین تسلط دیگر آلت کوین‌ها در بازار استفاده می‌شود و به عبارتی معامله‌گران از شاخص دامیننس برای بررسی بازار کریپتو استفاده می‌کنند. دامیننس تتر نیز یک شاخص می‌باشد که میزان تسلط تتر بر سایر ارزهای دیجیتال را مشخص می‌کند.تسلط بر بازار بر اساس حجم کل تجارت می‌باشد. دامیننس تتر 7.53 درصد از کل بازار اتریوم را در اختیار دارد و پرکاربردترین استیبل کوین محسوب می‌شود.

دامیننس تتر (Tether Dominance) چیست؟

دامیننس تتر یکی از ثابت‌ترین رمز ارز ها محسوب می‌شود چرا که به دلیل پشتیبانی توسط دلار آمریکا از نوسانات قیمت‌ها در امان است. شاخص دامیننس تتر مشخص می‌کند که چند درصد پول موجود در بازار ارز های دیجیتال، در USDT سرمایه‌گذاری شده است.
دامیننس تتر در دو حالت افزایش پیدا می‌کند:

تتر و دامیننس

  • با رکود بازار سرمایه‌گذاران تمام دارایی دیجیتال خود را به تتر تبدیل کنند تا از ضرر پول جلوگیری کنند.
  • سرمایه‌گذاران به دلیل شرایط نامناسب بازار، پول نقد را به بازار دیجیتال وارد می‌کنند.

طبق تحلیل تکنیکال سرمایه‌گذاران، پیش بینی می‌شود دامیننس تتر در آینده نه چندان دور افزایش پیدا می‌کند چرا که قیمت سایر ارزهای دیجیتال روند کاهشی به خود گرفته است و سرمایه‌گذاران برای حفظ دارای خود ارزهای دیجیتال خود را به تتر تبدیل می‌کنند. هر زمان که تتر روند کاهشی به خود بگیرد به این معنی است که قیمت سایر ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین در حال افزایش می‌باشد و در چنین شرایطی سامیه‌گذاران برای کسب سود بیشتر ارز تتر خود را به فروش می‌رسانند و اقدام به خرید دیگر ارزها می‌کنند.

انواع دامیننس تتر

بازار ارز دیجیتال معمولا دو حالت برای دامیننس تتر به وجود می‌آورد حالت صعودی (Bullish) و حالت نزولی (Bearish)
هنگامی که ارز دیجیتال مانند بیت کوین روند افزایشی به خود می‌گیرند و نوسانات بازار بالا می‌رود سرمایه‌گذاران برای کسب سود بیشتر دارایی تتر خود را تبدیل به بیت کوین و دیگر کوین‌ها می‌کنند در این صورت حجم در گردش تتر کاهش پیدا می‌کند و بازار تتر حالت نزولی می‌گیرد.

هنگامی که بازار روند کاهشی می‌گیرد و بیت کوین و دیگر کوین‌ها از لحاظ قیمتی کاهش پیدا می‌کنند سرمایه‌گذاران برای حفظ دارایی خود و از بین بردن ضرر مالی تمامی کوین‌های دیجیتال خود را به تتر تبدیل می‌کنند در این صورت حجم تتر در گردش افزایش پیدا می‌کند و بازار تتر حالت افزایشی به خود می‌گیرد. دامیننس تتر ابزار مناسبی برای نوسان‌گیری بازار رمز ارزها محسوب می‌شود و شما برای چک کردن وضعیت بازار می‌توانید نمودار دامیننس تتر را بررسی کنید.

شاخص دامیننس تتر در مقابل دیگر کوین‌ها قرار دارد و رابطه عکس دارد و نمودار دامیننس تتر ابزار مناسبی برای چک کردن وضعیت بازار می‌باشد که هیچ‌گونه اطلاعات غلط در اختیار معامله‌گران قرار نمی‌دهد.

دامیننس تتر چقدر است؟

تتر تحت نماد اختصاری USDT شکلی از دارایی دیجیتال پشتیبانی شده محسوب می‌شود و ارزش بازار آن 67.57 میلیارد دلار می‌باشد که در رتبه 3 بازار قرار دارد. سهم این ارز 5.78 درصد از کل بازار می‌باشد. در این لحظه هر واحد تتر برابر یک دلار آمریکا و 30.215 تومان معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن 51.61 میلیارد دلار می‌باشد. قیمت در 24 ساعت اخیر حدود 0.002 کاهش داشته است.بالاترین قیمت تتر در اسفند سال 1393 بوده است که هر یک تتر به ارزش 1.21 دلار بوده است. در حال حاضر تعداد واحدهای در گردش تتر 67.57 میلیارد دلار می‌باشد و تعداد کل واحدهای موجود آن 69.16 میلیارد دلار خواهد بود. صرافی بایننس با حجم معاملات روزانه 4.29 درصدی تتر در حال حاضر فعال‌ترین صرافی در حوزه تتر محسوب می‌شود. در همین لحظه دامیننس تتر 6.4 بوده و در جایگاه سوم بعد از بیت کوین و اتریوم قرار دارد.

آیا سهم بازار تتر افزایش خواهد یافت؟

افزایش سهم بازار تتر در واقع وابسته به قیمت دیگر کوین‌های دیجیتال می‌باشد زیرا در صورتی که سهم دیگر کوین‌ها کاهش پیدا کند ارزش تتر افزایش پیدا خواهد کرد و سهم آن در بازار نیز افزایش پیدا می‌کند. سرمایه‌‌گذاران به دنبال راهی برای حفظ دارایی خود هستند و در هنگام سقوط ارزش رمزارزها اقدام به خرید تتر می‌کنند تا دارایی خود را حفظ کنند. اگر شرایط بازار تغییر پیدا کند و بازار کریپتو روند افزایشی داشته باشد به زودی تتر مقداری از سهم در گردش خود را از دست می‌دهد اما در هر حالت ارزش اصلی تتر ثابت است و معادل همان یک دلار آمریکا می‌باشد. این ارز به عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود که دستخوش نوسانات بازار نمی‌شود.

در واقع ارز تتر یک ابزار مناسب برای کاربران ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که در صورت نبودن این ارز فرصتی برای خرید و معامله توسط ارزهای فیات و سنتی پیدا نمی‌کردند.بر اساس گزارش «شفافیت عملکرد» کمپانی تتر، در حال حاضر 66 میلیون واحد تتر در گردش است، این مقدار با شروع سال جدید میلادی روند نزولی داشته است به طوری که از اواسط ماه می (20 اردیبهشت 1400) تقریبا 20 درصد از این مقدار کاهش پیدا کرده است.
کاهش سهم بازار تتر موجب می‌شود رقبای این استیبل کوین تلاش بیشتری برای پیشی گرفتن از تتر داشته باشند اما در حال حاضر تتر به عنوان پرکاربردترین استیبل کوین میان معامله‌گران شناخته می‌شود و رقابت با آن در حال حاضر دشوار می‌باشد.

با ریزش همگانی ارزهای دیجیتال، استیبل‌کوین‌ها توانستند سهم بازار توسط خود را بیش از هر زمان دیگری افزایش دهند. و به صعودی قابل ملاحضه دست پیدا کنند طبق اطلاعات CoinGecko ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها هم‌اکنون 154 میلیارد دلار می‌باشد که حدودا 15.2 درصد از ارزش کل چند تریلیون دلاری رمز ارزها متعلق به این استیبل کوین‌ها می‌باشد.

رقبای اصلی تتر دو توکن USDC و Binance USD محسوب می‌شوند که سهم زیادی از بازار را تصاحب کرده‌اند ولی هنوز مسیر زیادی برای رقابت با تتر در پیش دارند. در جایگاه چهارم استیبل کوین‌ها ارز دیجیتال DAI قرار دارد که سهم تقریبا چهار درصدی را از بازار نصیب خود کرده است.

نمودار دامیننس تتر

معمولا بیشتر افرادی که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند برای پیش‌بینی آینده ارزهای دیجیتال نمودار دامیننس بیت کوین را بررسی می‌کند و نمودار دامیننس تتر به ندرت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما جدیدا وبسایت Trading View یک نمودار از دامیننس تتر در اختیار کاربران قرار داده است.

به دلیل اینکه تتر معمولا از ثبات قیمت برخوردار است و افزایش قابل توجهی در این چند سال اخیر نداشته است بیشتر سرمایه‌گذاران در مورد بیت کوین در حال تحقیق و بررسی هستند، اما استیبل کوین تتر یک نقش تعیین کننده در حوزه ارز دیجیتال را ایفا می‌کند و افرادی که بر این بازار تسلط دارند می‌توانند اطلاعات خوبی را در زمینه پیش‌بینی قیمت ارزها از این نمودار کسب کنند به همین دلیل تحلیل آن برای معامله‌گران توصیه می‌شود.
دامیننس بیت کوین با دامیننس تتر متفاوت می‌باشد و هر کدام از این رمز ارزها توصیف خاصی از بازار را به کاربران ارائه می‌دهند. دامیننس بیت کوین و میزان آن نشان دهنده ترجیحات سرمایه‌گذاران در زمینه خرید وفروش می‌باشد، اما دامیننس تتر وضعیت ارزهای دیجیتال و روند آن‌ها را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد که آیا این ارز در روند سالمی قرار دارد یا خیر.

رابطه بیت کوین و ارزهای دیجیتال با تتر حالت معکوس دارد. زمانی که مردم به دلایل مختلف شروع به فروش ارزهای دیجیتال خود می‌کنند دامیننس تتر افزایش پیدا می‌کند چرا که مردم تمایل به خرید تتر دارند تا بتوانند دارایی خود را ثابت نگه دارند.

هنگامی که مردم اقدام به خرج کردن تترهای خود می‌کنند دامیننس تتر کاهش پیدا می‌کند و روی نمودار روند نزولی پیدا می‌کند و تقاضا برای ارزهای دیجیتال افزایش پیدا می‌کند. روند نزولی و صعودی دامیننس تتر به راحتی از طریق نمودار آن قابل تشخیص می‌باشد و به واسطه آن شما می‌توانید به قیمت و وضعیت رمزارزها در بازار پی ببرید.
دامیننس تتر و دامیننس بیت کوین برای پیش‌بینی دنیای ارز دیجیتال فاکتورهای مهمی محسوب می‌شوند زیرا شما به واسطه این دو معیار می‌توانید نسبت به ارزش بازار دید خوبی به دست بیاورید و زمان درست برای خرید و فروش ارزها را مشخص کنید. امروزه به دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال اخبارها و سیگنال‌های متفاوتی برای این حوزه وجود دارد و متاسفانه با اعتماد کردن به سایت‌های نامعتبر بسیاری از افراد دستخوش ضرر می‌شوند. شما با چک کردن وبسایت‌های معتبر از جمله تریدینگ ویو (Trading view) می‌توانید اخبار معتبر را در حوزه این رمزارزها بدست آورید و همچنین نمودارهای دامیننس تتر و دامیننس بیت کوین را نیز بررسی کنید.

کلام نهایی

در بین تمامی رمز ارزها استیبل کوین‌ها از محبوبیت زیادی برخوردارند چرا که دارای ثبات قیمت هستند و در دنیای پر ریسک سرمایه‌‌گذاری قابل اعتماد هستند. بسیاری از افراد که به سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال مشغول به فعالیت هستند و در زمان رکود بازار اقدام به خرید استیبل کوین می‌نمایند تا بتوانند دارایی خود را در مقابل ضررات احتمالی حفظ کنند. تتر اولین و پرکاربردترین استیبل کوین محسوب می‌شود. استیبل کوین یک رابطه برعکس با ارزهای دیجیتال دارد و سرمایه‌گذاران موفق از طریق بررسی نمودارهای دامیننس تتر به عنوان یک استیبل کوین می‌توانند زمان مناسب را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تشخیص دهند.
در حال حاضر اخبارها و سیگنال‌های زیادی در زمینه پیش‌بینی آینده رمزارزها وجود دارد اما متعبرترین این اخبار متعلق به دامیننس تتر می‌باشد. فقط کافیست نمودار دامیننس تتر را با قیمت بیت کوین مطابقت دهید و رابطه معکوس آن‌ها را کشف کنید. در این صورت شما به راحتی می‌توانید سیگنال مورد نظر خود را دریافت کنید. در این مقاله سعی کردیم ارز ثابت تتر را به شما معرفی کنیم و میزان اهمیت آن در دنیای ارز دیجیتال را مشخص کنیم.

1.5/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی