ارزان‌ترین روش انتقال ارز دیجیتال را بشناسید | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ارزان‌ترین روش انتقال ارز دیجیتال در سال 2022 را بشناسید!

با رواج معاملات ارزهای دیجیتال در میان مردم ایرانی، انتقال ارز دیجیتال  هم رو به افزایش است. هر نوبت انتقال ارز از یک کیف پول به کیف پول دیگر، از چندین روش امکان‌پذیر است. در روش‌های مختلف، مبالغ متفاوتی به عنوان کارمزد از معامله‌گر اخذ می‌گردد. برای افرادی که در نوبت‌های مختلف اقدام به انتقال کریپتوکارنسی‌ها از یک کیف پول به کیف پول دیگر می‌کنند، به حداقل رساندن مقدار مبلغ کارمزد موضوع مهمی است.

در این بخش با ارزان‌ترین راه های انتقال ارز دیجیتال بیت کوین، تتر و سایر ارزهای دیجیتال آشنا خواهیم شد تا ضمن انجام معاملات، هزینه‌های کمتری بابت نقل و انتقالات دارایی‌ها بپردازیم، با ما همراه باشید.

ارزان‌ترین راه انتقال تتر چیست؟

برای شارژ کیف پول دیجیتال عمدتاً از Stable Coin ها استفاده می‌شود. استیبل‌کوین به معنای ارزی است که نوسان قیمتی ندارد و همواره معادل یک دلار آمریکا است و با نماد USDT معامله می‌شود. تتر انواع مختلفی دارد ولی تمامی آن ها ارزشی معادل یک دلار آمریکا را دارا هستند.

به هنگام انتقال تتر شما سه گزینه را مشاهده می‌کنید که بیانگر روش انتقال از شبکه های مختلف است.

توکن‌های شبکه ترون‌ و USDT-Omni به معنای تتر مبتنی بر لایه اُمنی شبکه بیت کوین، توکن USDT-ERC20 که به معنای تتر مبتنی بر شبکه اتریوم، USDT-TRC20 به معنای تتر مبتنی بر شبکه ترون است.

ارزان‌ترین روش انتقال ارز دیجیتال را بشناسید | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارزان‌ترین راه انتقال تتر چیست؟

کارمزد، سرعت انتقال و میزان پشتیبانی توسط صرافی‌ها در انتقال تتر در شبکه‌های مختلف، متفاوت است.

ارزان ترین روش انتقال ارز دیجیتال از طریق شبکه ترون یا همان TRC20 است. شبکه TRC20 حداقل مقدار کارمزد و بیشترین سرعت انتقال را دارد ولی به نسبت شبکه اتریوم یا ERC20 توسط صرافی‌های کمتری پشتیبانی می‌شود. البته با توجه به این که معامله با صرافی بایننس در بین ایرانیان رایج است، و شبکه ترون توسط بایننس پشتیبانی می‌شود، بنابراین انتقال از طریق شبکه ترون، یک راه مقرون به صرفه جهت انتقال تتر به شمار می‌آید.

کارمزد انتقال از طریق دو شبکه دیگر یعنی USDT-OMNI و USDT-ERC20 بسیار بالاتر است و سرعت انتقال آن ها در مقایسه با شبکه ترون بسیار پایین‌تر است که از محبوبیت استفاده از این شبکه‌ها می‌کاهد.

تنها مزیت شبکه اتریوم، پشتیبانی آن توسط تعداد کثیری از صرافی‌ها است و می‌توان تنها در مواقع لزوم و ضرورت از آن برای انتقال ارز دیجیتال استفاده کرد.

ارزان ترین راه انتقال ارز دیجیتال و بیت کوین از طریق شبکه اسمارت چین بایننس BSC:

آن دسته از معامله گرانی که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند، معمولاً برای انتقال دارایی ارزهای دیجیتال خود، از شبکه اصلی برای هر ارز استفاده می‌کنند.

فرض کنید که یک معامله گر تازه‌کار در اولین معامله خود، مقداری بیت کوین خریداری کرده است و قصد نگهداری این ارز را دارد. بنابراین تصمیم می‌گیرد آن را به یک پلتفرم با امنیت بالاتری به نسبت محیط صرافی، به عنوان مثال کیف پول TRUST WALLET خود انتقال دهد.

ارزان‌ترین روش انتقال ارز دیجیتال را بشناسید | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارزان ترین راه انتقال ارز دیجیتال و بیت کوین از طریق شبکه اسمارت چین بایننس BSC

معامله‌گر در این حالت به دلیل بی‌تجربگی، برای انتقال ارز دیجیتال خود احتمالاً از شبکه BTC که شبکه اصلی بیت کوین است، استفاده خواهد کرد.

معامله‌گران تازه‌کار با انتخاب اولین شبکه‌ای که در بین لیست شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال می‌بینند، هزینه‌های زیادی را بابت کارمزد انتقال متحمل می‌شوند. شبکه اسمارت چین که متعلق به صرافی بایننس است، برای معامله‌گران امکان انتقال به صرفه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. این انتقال‌ها بسیار ارزان و سریع صورت می‌گیرند.

در چه مواقعی و چگونه می‌توان از اسمارت چین برای انتقال ارزهای دیجیتال استفاده کرد؟

دقت داشته باشید که برای انتقال از طریق شبکه اسمارت چین، باید هر دو پلتفرم مبدأ و مقصد از شبکه اسمارت چین پشتیبانی کنند.

برای انتقال دارایی کریپتوکارنسی‌های خود از طریق شبکه اسمارت چین بایننس، ابتدا باید از مسیر Wallet >> Fiat and Spot >> Withdraw، وارد صفحه مربوط به برداشت و انتقال ارز دیجیتال شوید. سپس در صفحه «Withdraw Crypto» از قسمت «Select Coin» ارز موردنظر خود را جهت انتقال تیک بزنید.

حالا کافی است که در بخش  «Address» آدرس اسمارت چین متعلق به حساب صرافی بایننس یا کیف پول مقصد را وارد کنید. باقی جزئیات مانند سایر انواع انتقال‌های صرافی بایننس است. مقدار ارز مورد نظر خود را در قسمت مخصوص وارد کرده و پس از انجام مراحل تایید، برداشت و انتقال تکمیل خواهد شد.

نتیجه‌گیری

دنیای کریپتوکارنسی‌ها هرروز بیش‌ازپیش در حال گسترش و تکامل است. ارزهای دیجیتال  و پول های دیجیتالی رفته رفته جای سرمایه‌گذاری‌های دیگر را می‌گیرند و احتمالاً در آینده‌ای نه‌چندان دور، معاملات ارزهای دیجیتال در میان تمام اقشار جهان به امری معمول و رایج تبدیل خواهد شد. ضمن این که در حاضر نیز در برخی کشورها امکان خرید و پرداخت هزینه‌ها از طریق انتقال ارز دیجیتال فراهم شده است. بنابراین یکی از موضوعات اولیه پیش از انجام هر معامله‌ای در کریپتوکارنسی‌ها از آن مطلع باشید، شناخت به صرفه ترین روش انتقال ارز دیجیتال از یک کیف پول به کیف پول دیگر یا از یک حساب صرافی به حسابی دیگر است.

برای ورود به عرصه معاملات ارزهای دیجیتال و اطلاع از نحوه انجام معاملات و انتقال ارز دیجیتال، با کارشناسان مجموعه تخصصی آکادمی پارسیان بورس تماس برقرار کنید تا اطلاعات کاملی از نحوه شروع و ادامه معاملات پیدا کنید.

در آکادمی پارسیان بورس می‌توانید علاوه بر دریافت آموزش‌‌های اصول معامله‌گری در بازارهای جهانی و بازار سرمایه، از سیگنال‌های معامله‌گری در بازار ارز دیجیتال نیز استفاده کنید تا سود خود را در کوتاه‌ترین زمان به حداکثر برسانید.

ما در مسیر سرمایه‌گذاری همراه شما هستیم، با ما در تماس باشید.

پیشنهاد

یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری کسب درآمد در حوزه ارز دیجیتال شرکت در  کلاس های  ارز دیجیتال معتبر است. پارسیان بورس با سالها سابقه در برگزاری دوره های آموزشی، کلاس های حضوری را در شهرهای زیر برگزار می کند:

برای اطلاع از شهرهای دیگر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی