ارزهای دیجیتال آینده دار
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی 9 مورد از ارزهای دیجیتال آینده دار

امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام بازار ارز های دیجیتال یا اسم رمز ارز دیجیتال را نشنیده باشد. به همین دلیل در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه به دنبال ارز های دیجیتال آینده دار می‌گردند و قصد دارند در این بازار سرمایه گذاری کنند. ما هم در این مقاله به معرفی تعدادی از ارز های دیجیتال آینده دار خواهیم پرداخت و شما را با نکات و ویژگی های آن ها آشنا خواهیم کرد. البته این موارد تنها تحلیل‌های شخصی نویسنده است و پرواضح است که هر شخص باتوجه به شرایط خاص و تحلیل خود باید در بازار اقدام به خرید و فروش رمزارزها نماید، در غیراینصورت ممکن است سرمایه او از دست برود. در صورتی که آشنایی با بازار رمزارزها ندارید یا می‌خواهید در این بازار عمیق‌تر شوید و تحلیل بازار را یاد بگیرید، دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال پارسیان بورس را از دست ندهید.

برای آشنایی با توکن‌های آینده دار در سال 2023 می‌توانید ویدئو زیر را مشاهده کنید:

00:00
00:00
1x
0.5x 0.75x 1x 1.25x 1.5x 1.75x 2x

رمز ارز یا ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال در واقع شکل جدید و نوینی از پول می‌باشد که بر پایه علم رمزنگاری بنا گردیده است. لازم به ذکر است که دنیای بزرگ ارز های دیجیتال، بازار خرید و فروش آن ها و … را مدیون علم رمزنگاری هستیم. در حال حاضر اکثر رمز های دیجیتال دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی می‌باشند که آن ها را از شکل های قدیمی پول و ارز جدا کرده اند.

ویژگی غیر متمرکز بودن، شفافیت کامل، تغییر ناپذیری و قرار داشتن بر روی بستر غیر قابل تغییر بلاک چین و … همگی جز مهم ترین ویژگی های این رمز ارز ها می‌باشند. غیر متمرکز بودن یک رمز ارز به معنی این است که این ارز دیجیتال توسط هیچ سازمان، ارگان، نهاد و … خاصی پشتیبانی نمی‌شود و تحت مالکیت و مدیریت شخص یا گروه خاصی نمی‌باشد. به همین دلیل شما می‌توانید ارز های دیجیتال خود را بدون هیچ واسطه ای مثل بانک ها و … به هرجا که نیاز دارید منتقل کنید یا از آن ها در کیف های پول دیجیتال مخصوص به خود نگهداری کنید.  در ادامه به معرفی تعدادی ارز های دیجیتال آینده دار خواهیم پرداخت.

ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری در سال 2022

اتریوم 

اتریوم، یک ارز دیجیتال آینده دار است که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه ارز های دیجیتال، به این رمز ارز لقب ( ملکه ارز های دیجیتال ) را اهدا کرده اند. بسیاری نیز معتقد هستند که این ارز می‌تواند به مرور زمان جایگزین پادشاه دنیای ارز های دیجیتال ( یعنی بیت کوین ) شود. درست است که این اتفاق کمی دور از دسترس به نظر می رسد اما به این نکته دقت داشته باشید که در این بازار بزرگ، هیچ اتفاقی غیر ممکن نخواهد بود. اتریوم امروزه به بزرگ ترین میزبان NFT ها، Dapp ها و دیفای تبدیل شده است. در کنار این ویژگی، نقشه راه و پروتکل های لایه دوم اتریوم نیز می‌توانند نوید آینده ای درخشان برای این رمز ارز باشند. در انتها به شما توصیه می‌کنیم اگر مبلغ قابل توجهی را برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال کنار گذاشته اید، حتماً نگاهی به این ارز دیجیتال آینده دار داشته باشید و از آن غافل نشوید.

اتریوم

دوج کوین

امروزه از دوج کوین نیز به عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار یاد می‌شود. این رمز ارز محبوب و پر طرفدار دارای ویژگی های بسیار جذابی می‌باشد که هر کدام از آنها می‌توانند باعث رقم خوردن اتفاقات قابل توجهی برای دوج کوین شوند. ایلان ماسک یکی از پشتیبانان و طرفداران سرسخت دوج کوین می‌باشد که در سال ۲۰۲۱ میلادی بار ها با توئیت ها، سخنرانی ها و … سبب ایجاد تغییر در قیمت این رمز ارز شد. در ماه های اخیر نیز شرکت تسلا ( با مالکیت ایلان ماسک ) اعلام کرد که دارندگان دوج کوین با کمک آن می‌توانند محصولات تسلا را خریداری نمایند. به طور کلی رمز ارز دوج کوین از جامعه طرفداران گسترده، محبوبیت قابل توجه، تیم توسعه دهنده مناسب و پشتیبانان قدرتمندی مثل ایلان ماسک برخوردار است. به همین دلیل نام این رمز ارز در لیست ارز های دیجیتال آینده دار قرار خواهد گرفت که در سال پیش رو خبر های بسیار زیادی از آن به گوش خواهد رسید.

دوج کوین

دیسنترالند

 اگر با پدیده متاورس آشنا باشید، می دانید که این پدیده و اتفاقات مرتبط با آن به اخبار داغ و بسیار محبوب این روز های دنیا تبدیل شده اند. ارز دیجیتال آینده دار دیسنترالند، یکی از رمز ارز های فعال در این حوزه می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. در حال حاضر از این رمز ارز به عنوان بهترین ارز دیجیتال فعال در حوزه متاورس یاد می شود. دیسنترالند در سال ۲۰۲۱ میلادی با افزایش چشمگیر هزار درصدی رو به رو شد که پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۲ نیز افزایش قیمت مناسبی داشته باشد. توسعه دهندگان دیسنترالند در سال جاری قراردادهای قابل توجهی و بزرگی را امضا کرده اند که هر کدام از آنها می‌تواند باعث موفقیت بیشتر این رمز ارز شوند. در کل به شما توصیه می‌کنیم این ارز دیجیتال را نیز زیر نظر داشته باشید و بعد از انجام تحقیقات گسترده و تکمیلی به سراغ سرمایه گذاری بر روی آن بروید. اگر قصد کسب درآمد از دنیای جذاب و جدید متاورس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هرگز دوره آموزش متاورس پارسیان بورس را از دست ندهید!

دیسنترالند

شیبا اینو

شیبا اینو یک رقیب بسیار قدرتمند و سرسخت دوج کوین می‌باشد که در ماه های اخیر به یکی از رتبه های برتر مارک کپ نیز تبدیل گردیده است. این رمز ارز قدمت بالایی ندارد و در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط یک فرد کاملاً ناشناس راه اندازی شده است. شیبا اینو در ماه های ابتدایی فعالیت خود، با رشد قیمتی فوق العاده ای رو به رو شد و به کمک همین رشد قیمتی توانست به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران حوزه ارز های دیجیتال از شیبا اینو به عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار یاد می‌کنند. همانطور که در بخش های قبلی مقاله گفته شد، پیش بینی می‌شود که پدیده متاورس و رمز راز های فعال، در آن حوزه، آینده درخشانی داشته باشند. به همین دلیل تیم توسعه دهنده شیبا اینو برای افزایش قیمت این ارز، تلاش های بسیاری می‌کنند. در حال حاضر شما می‌توانید رمز ارز شیبا اینو را در بسیاری از صرافی های معتبر داخلی و خارجی پیدا کنید و آن را خریداری نمایید.

شیبا اینو

کاردانو (Ada)

کاردانو یک ارز دیجیتال آینده دار دیگر است که تیم پشتیبانی و توسعه دهنده بسیار قدرتمندی دارد. ادا یا  کاردانو توسط یک تیم متخصص و فعال در حوزه رمزنگاری، تعدادی مهندس و ریاضیدان ساخته شده است. به علاوه یکی از ۵ بنیانگذار اولیه و برتر اتریوم نیز در ساخت این پروژه سهیم می‌باشد. هدف این رمز ارز، تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم مالی و مبادلاتی جهان می‌باشد. لازم به ذکر است که بیت کوین و اتریوم به ترتیب بر روی نسل اول و نسل دوم بلاک چین بنا شده اند اما کادانو بر روی نسل سوم فناوری بلاک چین قرار داد. همین قابلیت باعث می‌شود که رمز ارز کادانو قابلیت های بیشتری نسبت به رقبا داشته باشد. کاردانو با کمک اصول و قواعد علم ریاضی از یک معماری چند لایه بسیار منحصر به فرد برخوردار می‌باشد. به همین دلیل آینده بسیار درخشانی برای این رمز ارز پیش بینی می‌شود.

کاردانو

ترون

 ترون در واقع یک پلتفرم پلاک چین می‌باشد. استفاده از این ساختار، می‌تواند سبب آسان شدن زندگی روزمره انسان ها شود. سرعت تراکنش ترون بسیار قابل توجه می‌باشد و به یکی از نقاط قوت این رمز تبدیل شده است. به عنوان مثال بیت کوین تا حداکثر ۶ تراکنش و اتریوم تا حداکثر ۲۵ تراکنش را انجام می‌دهد. اما شبکه ترون این قدرت را دارد که حدود ۲ هزار تراکنش را در ثانیه پردازش کرده و به سرانجام برساند. اهداف و پروژه هایی که برای این  رمز ارز  نظر گرفته اند، نشان دهنده یک آینده درخشان برای این رمز ارز می‌باشند. به علاوه ارز ترون در زمان صعودی بودن بازار، از رشد و حرکت رو به جلو عقب مانده است به همین دلیل پیش بینی می‌شود دیر یا زود، شاهد یک حرکت رو به جلو و افزایش قیمت قابل توجه برای این رمز ارز باشیم.

ترون

یونی سواپ

یونی سواپ یکی دیگر از ارز های دیجیتال پر سر و صدا و پرطرفدار بازار ارز های دیجیتال می‌باشد. یونی سواپ در واقع یک صرافی دیجیتال غیر متمرکز می‌باشد که از نقدینگی خودکار برای به انجام رساندن معاملات درون خود استفاده می‌کند. ویژگی غیر متمرکز بودن یونی سواپ سبب می‌شود که این رمز ارز تحت کنترل هیچ نهاد، ارگان و … نباشد و بتواند به راحتی رشد کند. توکن اختصاصی یونی سواپ یکی از رمز ارز های تازه متولد شده بازار می‌باشد که در لیست ارز های دیجیتال آینده دار قرار می‌گیرد. دارندگان توکن یونی به عنوان سهامداران پلتفرم یونی سواپ شناخته می‌شوند و در تمام اتفاقاتی که در این پلتفرم رخ می‌دهد شریک می‌شوند. یونی سواپ در سال ۲۰۲۰ میلادی با قیمت کمتر از نیم دلار شروع به کار کرد و توانست به حدود ۴۵ دلار نیز نزدیک شود. به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال را دارید، گوشه چشمی هم به این ارز دیجیتال آینده دار داشته باشید.

یونی سواپ

سندباکس (Sandbox)

سندباکس یک ارز دیجیتال آینده دار و در عین حال قدیمی و با سابقه می‌باشد. این رمز ارز در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شده و بیش از ۱۰ سال سابقه دارد. پروژه سندباکس برای اولین بار به صورت یک بازی موبایلی ساده عرضه گردید اما به مرور زمان و با روی کار آمدن فناوری بلاک چین، به یک پروژه کاملاً متفاوت تبدیل گردید. با گذشت زمان این پروژه به یک بازی فعال در حوزه بلاکچین تبدیل شد و دارایی های قابل توجهی به کاربران خود ارائه داد. پروژه سندباکس در سال های اخیر به حوزه متاورس نیز وارد شده است. به همین دلیل امروزه از توکن های سندباکس به عنوان یک ارز دیجیتال محبوب متاورسی یاد می‎‌شود. توکن های سندباکس یک رقیب اصلی برای توکن های دیسنترالند نیز می‌باشند. ادامه در مقاله سندباکس چیست؟

سندباکس

وینک

ارز دیجیتال وینک با نماد وین، یکی دیگر از برترین ارز های دیجیتال بازار می‌باشد که به عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال در حال حاضر قیمت بسیار مناسبی دارد و با یک مبلغ کم می‌توانید تعداد قابل توجهی از توکن های آن را خریداری نمایید. امروزه پیش بینی ها و اخبار بسیار مثبتی درباره ارز وینک وجود دارد که تمامی آنها نشانه‌ی یک آینده درخشان و چشمگیر می‌باشند. به عنوان مثال صحبت هایی وجود دارد که دولت قطر در طی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قصد دارد از این ارز دیجیتال استفاده نماید. استفاده از این رمز ارز در چنین رویداد بزرگ و پرطرفداری می‌تواند باعث رشد قابل توجه قیمت وینک شود.

در انتها به این نکته دقت داشته باشید که قبل از ورود به بازار ارز های دیجیتال و خرید یک رمز ارز، باید تحقیقات کامل و جامعی انجام دهید. به شما توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان قبل بررسی و انجام تحقیقات کامل، به سراغ خرید یک رمز ارز نروید. سعی کنید معیار معاملات و سرمایه گذاری خود را از تحقیقات و بررسی های خود استخراج نمایید و به اخبار منتشر شده در گوشه و کنار ارز های مختلف توجه نداشته باشید.

حتما بازدید کنید: آموزش ارز دیجیتال در مشهد

بهترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین چیست؟

تمام رمز ارز های معرفی شده در بخش قبل، در لیست بهترین ارز های دیجیتال موجود در بازار نیز قرار می‌گیرند. یک ارز دیجیتال برای تبدیل شدن به بهترین رمز ارز بازار، نیاز به عوامل و آپشن های گوناگونی دارد. به همین دلیل اگر به دنبال بهترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین می‌گردید، باید آپشن مدنظر خود را تعیین نمایید. به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار بعد از بیت کوین هستید، باید به بخش قبلی مقاله مراجعه فرمایید تا به صورت جامع و تفکیک شده با آنها آشنا شوید. اما اگر معیار دیگری مدنظر شما است به سراغ همان حوزه بروید. محبوبیت ارز دیجیتال، یک آپشن بسیار مهم می باشد که در قیمت برخی رمز ارز ها، بسیار تاثیر گذار است. در نتیجه اگر به دنبال محبوب ترین ارز های دیجیتال بعد از بیت کوین هستید، پیشنهاد ما به شما ارز هایی مثل تتر، ترون، اتریوم، دوج، ادا، باینس کوین و … می‌باشد.

4.3/5 - (6 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی