تبدیل تتر به ترون در تراست ولت
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

اگر تصمیم دارید وارد بازار ارز‌های دیجیتال شوید اولین گام ساخت یک کیف پول است. توجه داشته باشید به هیچ وجه نباید ارز دیجیتال خود را در صرافی‌ها نگه داری کنید. در این محتوا تصمیم داریم روش تبدیل تتر به ترون در تراست ولت را به شما معرفی کنیم.

تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در جهان محسوب می‌شود و امکان نگهداری و مبادله بیش از ۱۰۰۰ ارز و توکن را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های کاربردی تراست ولت، امکان تبدیل ارز‌های دیجیتال به یکدیگر است. در مجموع ما تصمیم داریم در این محتوا مراحل تبدیل تتر به ترون در تراست والت را به صورت گام به گام با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش دهیم، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله با آکادمی پارسیان بورس همراه باشید.

چرا باید تراست ولت داشته باشید؟

این سؤال جزء متداول‌ترین سؤالاتی است که توسط کاربران مطرح می‌شود. ساخت تراست ولت دلایل زیادی دارد برای مثال اولین مسأله‌ای که باعث می‌شود شما برای ساخت این کیف پول اقدام کنید امنیت بالا آن می‌باشد. در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که اگر سرمایه خود را در صرافی‌ها نگه داری کنید احتمال دارد آن صرافی هک شده و دارایی شما به سرقت برود. یکی دیگر از موارد که باید به آن اشاره کنیم کارمزد کم این کیف پول است. در نتیجه تراست ولت با داشتن این ویژگی‌ها می‌تواند به یک گزینه منحصر به فرد برای تریدر‌ها تبدیل شود.

چرا باید تراست ولت داشته باشید؟

مراحل تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

در این بخش از محتوا تصمیم بر این است تا شما بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن برای تبدیل تتر به ترون در تراست والت اقدام کنید. قبل از آغاز مراحل تبدیل تتر به ترون در تراست ولت باید برای خرید ترون و اضافه کردن آن به کیف پول اقدام کنید.

برای این کار می‌توانید از یک صرافی ارز دیجیتال یا کیف پول دیگری که از تتر پشتیبانی می‌کند، تتر را به کیف پول تراست ولت خود منتقل کنید. به این نکته توجه کنید این آموزش تنها به بازار ارز‌های دیجیتال مربوط می‌شود و شما نمی‌توانید با استفاده از این کیف پول، جا به جایی سهام بورس یا فارکس را انجام دهید در نتیجه پیشنهاد می‌شود اگر تصمیم دارید در آن حوزه فعالیت کنید حتماً در دوره آموزش بورس یا فارکس شرکت نمایید. حال زمان آن فرا رسیده است تا مراحل تبدیل تتر به ترون را آغاز کنید.

1. نصب و راه‌اندازی تراست ولت

در اولین گام برای تبدیل تتر به ترون در تراست والت باید برای نصب و راه‌اندازی تراست ولت اقدام کنید. شایان ذکر است بدانید در ابتدا باید تراست ولت را دانلود کرده و آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید تراست ولت برای سیستم عامل‌هایی همچون اندروید، iOS و دسکتاپ طراحی شده و در دسترس می‌باشد.

بعد از نصب و راه‌اندازی کیف پول تراست ولت باید وارد آن شوید. مطمئناً بعد از ورود به این کیف پول تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در پایین صفحه قسمتی به نام Browser وجود دارد که آن را در کادر قرمز رنگ قرار داده‌ایم، برای ادامه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

مراحل تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

2. ورود به قسمت pncakeswap finance

همانطور که در تصویر زیر مشخص است باید وارد قسمت pncakeswap finance شوید. توجه داشته باشید اگر در پیدا کردن این گزینه با چالش مواجه شدید می‌توانید آن را در باکس جستجو که در بالای تصویر زیر قابل مشاهده است سرچ کنید.

ورود به قسمت pncakeswap finance

3. انتخاب رمز ارز‌های مدنظر برای تبدیل به یکدیگر

تصویر جدیدی که در قسمت زیر مشاهده می‌کنید مربوط به pncakeswap finance است. در این بخش شما باید رمز ارز‌های مد نظر خود را انتخاب کنید برای مثال باید بر روی باکس اول که در کادر قرمز رنگ قرار دارد کلیک کنید و رمز ارز BNB را به استیبل کوین USDT تغییر دهید. در ادامه باید به سراغ کادر دوم بروید و بر روی رمز ارز Cake کلیک کنید تا بتوانید ارز دیجیتال ترون را انتخاب نمایید.

انتخاب رمز ارز‌های مدنظر برای تبدیل به یکدیگر

4. انتخاب کیف پول

بعد از گذراندن مراحل که ذکر کردیم یک صفحه جدید مشابه با تصویر زیر برای شما باز می‌شود. در این بخش از کار باید برای انتخاب کیف پول اقدام کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید کیف پول در کادر قرمز رنگ قرار دارد.

با کلیک بر روی آن می‌توانید کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از این کار باید صفحه را اسکرول کنید و با کلیک بر روی گزینه submit، عملیات تبدیل تتر به ترون در تراست ولت را به پایان برسانید. این نکته را در نظر داشته باشید تبدیل تتر به ترون در تراست ولت در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود و کارمزد تبدیل این دو ارز به یکدیگر مثل کارمزد انتقال تتر، بسیار پایین است.

انتخاب کیف پول

نتیجه‌گیری

مطمئناً تا قبل از مطالعه این محتوا اطلاعات دقیقی در مورد مراحل تبدیل تتر به ترون در تراست والت در اختیار نداشته‌اید و نمی‌دانستید تبدیل این دور ارز در تراست ولت کارمز بسیار پایینی دارد. در نهایت‌امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن برای تبدیل تتر به ترون در تراست والت اقدام نمایید.

سوالات متداول

  1. برای تبدیل تتر به ترون در تراست ولت، به چه چیزهایی نیاز دارم؟
    برای تبدیل تتر به ترون در تراست ولت به یک کیف پول تراست ولت، مقداری تتر در کیف پول تراست ولت خود و آدرس کیف پول ترون نیاز دارید.
  2. چگونه می توانم تتر را به تراست ولت خود منتقل کنم؟
    برای انتقال تتر به تراست ولت خود، می توانید از یک صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید. پس از خرید تتر، می‌توانید آن را به آدرس کیف پول تراست ولت خود ارسال نمایید.
  3. چگونه می توانم آدرس کیف پول ترون خود را پیدا کنم؟
    برای پیدا کردن آدرس کیف پول ترون خود، می توانید از برنامه تراست ولت استفاده کنید. در برنامه تراست ولت، روی نماد “TRON” ضربه بزنید و سپس روی “Address” ضربه بزنید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی