Aron Groups Broker
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بروکر آرون گروپس (Aron Groups Broker) چیست؟

تاییدشده توسط: استاد پهلوان

بروکر آرون گروپس (Aron Groups) یکی از بروکرهای تازه تأسیس می‌باشد که در سال ۲۰۲۰ در جزیرۀ مارشال به ثبت رسیده‌است و دارای دو دفتر پشتیبانی در قبرس و سنت وینسنت می‌باشد. طبق اعلام دفتر این بروکر در سنت وینسنت، آرون گروپس به کاربران کشور آمریکا، ترکیه، بریتانیا، سنت وینسنت، چین و امارات خدمات ارائه نمی‌کند، با این حال، این بروکر، تمرکز ویژه‌ای بر ارائه خدمات به معامله‌گران ایرانی دارد. در این مقاله از تیم آموزشی پارسیان بورس، بدون سوگیری خاصی، به بررسی کامل مزایا و معایب بروکر آرون گروپس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اعتبار و رگولۀ بروکر آرون گروپس

ازآنجایی‌که اعتبار و رگوله بودن، از مهم‌ترین پارامترها برای انتخاب یک بروکر معتبر است، بنابراین در اولین بخش، به بررسی اعتبار و رگولۀ بروکر آرون گروپس می‌پردازیم.

برخلاف گفتۀ اکثر سایت‌های فارسی زبان، آرون گروپس هیچ رگولۀ معتبری ندارد. در حال حاضر برند آرون گروپس تحت‌عنوان شرکت آرون مارکت با شماره پروانۀ ۱۱۸۰۴۶، تحت قوانین جزایر مارشال در حال فعالیت است و می‌شود گفت که اعتبار بروکر آرون گروپس در ابهام است. همچنین صاحب وب‌سایت این بروکر هویت خود را در WHOIS مخفی کرده‌است. ازآنجایی‌که یک وب‌سایت فعال در حوزۀ خدمات مالی باید هویت خود را آشکار کند، این نکته عدم شفافیت وب‌سایت آرون گروپس را نشان می‌دهد.

پلتفرم‌های معاملاتی آرون گروپس

پلتفرم‌های معاملاتی آرون گروپس

بروکر آرون گروپس تنها از طریق پلتفرم معاملاتی MetaTrader 5 درحال ارائه خدمات به کاربران خود است. متاتریدر ۵، محبوب‌ترین پلتفرم در بازارهای بین‌المللی و بازار فارکس است و کاربران این بروکر، در انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و اندروید می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم می‌توانید به مقاله متاتریدر مراجعه نمایید.

انواع حساب‌های معاملاتی در Aron Groups

بروکر آرون گروپس با ۴ نوع حساب معاملاتی، اقدام به خدمت‌رسانی در بورس بین‌الملل و بازار Forex کرده‌است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. حساب VIP ECN

این حساب مخصوص افرادی است که تمایل به انجام معاملات با حجم بالا دارند. حداکثر اهرم معاملاتی در این حساب، ۱:۲۰۰ و حداقل سرمایه مورد نیاز، ۱۰۰۰ دلار آمریکا یا معادل تومانی آن می‌باشد. در واقع یکی از خدمات منحصربه‌فرد آرون گروپس، ارائه حساب‌های تومانی است. همچنین، شما با افتتاح این حساب، از سود سالانۀ ۱۰ درصدی به‌صورت تومان نیز بهره‌مند خواهید شد.

2. حساب استاندارد

این حساب، با بهترین شرایط معاملاتی و کارمزد حداقلی، دارای اهرم معاملاتی ۱:۵۰۰ می‌باشد و حداقل سپرده مورد نیاز برای این حساب، ۵۰ دلار آمریکا است. همچنین این حساب از نوع ECN است. شما با افتتاح این حساب، از سود سالانۀ ۵ درصدی به‌صورت تومان نیز بهره‌مند خواهید شد.

3. حساب نقدی

این حساب، ویژۀ افرادی است که قصد باز نگه‌داشتن معاملات برای بلندمدت را دارند. حداقل سپردۀ موردنیاز برای این حساب ۵۰۰ دلار آمریکا بوده و دارای لوریج تومانی ۱:۲ و لوریج دلاری ۱:۱ می‌باشد. در ضمن شما با افتتاح این حساب، از سود سالانۀ ۲ درصدی نیز بهره‌مند خواهید شد.

4. حساب نانو

این حساب برای افرادی طراحی شده‌است که به‌دنبال فعالیت با سرمایۀ کم در بازار فارکس هستند. حداقل سپردۀ مورد نیاز در این حساب، ۱ دلار آمریکا بوده و نسبت اهرم ۱:۱۰۰۰ برای آن در نظر گرفته شده‌است. همچنین در این حساب، معاملاتِ نمادهای تومانی و نمادهای بین‌المللی، بدون سواپ بوده و برای معاملات بیت کوین، طلا و EURUSD کمیسیون دریافت نمی‌شود.

نمادهای معاملاتی

قبل از اینکه بخواهیم نمادهای معاملاتی موجود در این بروکر را بیان کنیم بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که تنها این اطلاعات اندک، برای تبدیل شدن شما به تریدری ماهر در بازار فارکس کافی نیست. شما نیاز دارید تا روش‌های مختلف تحلیلی را بیاموزید و در کنار آن استفاده از ابزارها را بشناسید.

در این صورت است که به معامله‌گری ماهر در حوزه بازارهای مالی تبدیل خواهید شد. بازار فارکس یکی از بازارهایی است که کار کردن در آن خیلی راحت نبوده و اگر شما با دانش و تجربه پایین وارد این بازار شوید، به احتمال زیاد با ضرر رو به رو خواهید شد.

پیشنهاد ما این است که حتماً برای اینکه بتوانید این مسیر را به خوبی طی کنید، دیدن آموزش را در اولویت قرار دهید. این آموزش باید 0 تا 100 باشد و شما را به صورت کامل با بورس بین الملل آشنا نماید. دوره آموزش فارکس آکادمی پارسیان بورس می‌تواند شما را در مدت زمان کمی به معامله‌گر فارکس تبدیل کند. هدف اصلی ما در این دوره این است که شما بتوانید در آزمون‌های پراپ به راحتی قبول شوید.

نمادهای معاملاتی ارائه‌شده در بروکر آرون گروپس به شرح زیر هستند:

  • ارائه بیش از ۱۰۱ جفت‌ارز فارکس با اسپرد معاملاتی مناسب
  • ارائه ۱۴ نماد از فلزات گران‌بها مانند طلا و نقره
  • ارائه ۱۷ مورد از مهم‌ترین شاخص‌های جهانی سهام با بهترین شرایط معاملاتی
  • سه نماد از بخش انرژی شامل نفت خام، نفت برنت و گاز طبیعی
  • ارائه بیش از ۱۶۰ ارز دیجیتال برای معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی
  • ارائه بیش از ۱۳۰ سهام از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های جهان

روش‌های واریز و برداشت در آرون گروپس

روش‌های واریز و برداشت در آرون گروپس

طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط آکادمی پارسیان بورس، کاربران بروکر آرون گروپس می‌توانند از روش‌های زیر برای واریز و برداشت پول استفاده کنند:

  • واریز و برداشت ریالی
  • اسکریل (Skrill)
  • ویزا کارت (Visa)
  • بیت کوین
  • تتر
  • سایر رمزارزها

نحوۀ ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس

برای انجام این کار، وارد سایت بروکر به آدرس https://arongroups.co شوید. زبان سایت را به فارسی تغییر دهید تا به راحتی گزینه‌ها را مطالعه نمایید. روی گزینۀ “با یک کلیک شروع کنید کلیک کنید. در صفحۀ بازشده، مشخصات لازم را وارد کنید و روی «ادامه» کلیک کنید.

نحوۀ ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس

سپس با کدتأییدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، اکانت خود را تأیید کنید.

نحوۀ ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس

در مرحلۀ بعد، از طریق گزینۀ ورود، وارد پنل کاربری خود شوید و در بخش پروفایل، اکانت خود را احراز هویت کنید.

نحوۀ ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس

برای احراز هویت شما باید تصویر یکی از مدارک شناسایی خود، مانند کارت‌ملی یا پاسپورت را بارگذاری کنید.

نحوۀ ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس

در مرحلۀ آخر، پس از بارگذاری مدرک محل سکونت خود، منتظر تأیید کارشناسان بروکر بمانید. اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل انجام خواهد شد.

خدمات ویژۀ بروکر آرون گروپس

1. سیستم کپی ‌تریدینگ آرون گروپس

آرون گروپس با راه‌اندازی یک سیستم کپی ‌تریدینگ حرفه‌ای، شرایط ویژه‌ای برای کاربران خود فراهم کرده‌است تا از فرصت‌های سودآوری در مارکت بهره‌مند شوند. برای آگاهی کامل از شرایط کپی تریدینگ می‌توانید به سایت بروکر مراجعه کنید.

2. بونوس خوش‌آمدگویی

آرون گروپس اقدام به ارائه انواع مختلفی از بونوس‌ها کرده است. این بروکر، یک بونوس خوش‌آمدگویی ۱۰۰ درصدی برای افرادی که اولین حساب تجاری خود را در این بروکر افتتاح کنند، ارائه می‌کند. همچنین شما بونوس واریزی ۱۰ درصدی نیز بابت هر بار شارژ حساب، دریافت خواهید کرد. آرون گروپس برای اولین شارژ حساب نیز بونوس ۲۰ درصدی ارائه می‌دهد. به‌طور کلی می‌توان گفت که در بخش ارائه بونوس‌های تشویقی، این بروکر عملکرد خوبی دارد.

3. کش‌بک و بازگشت نقدی

بروکر آرون گروپس، کش‌بک و بازگشت نقدی را نیز دارد. برای آگاهی کامل از شرایط کش‌بک و بازگشت نقدی، قوانین و شرایط بروکر را مطالعه کنید یا با پیشتیانی در ارتباط باشید.

پشتیبانی بروکر آرون گروپس

برای ارتباط با پشتیبانی آرون گروپس شما می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی، ایمیل و چت‌آنلاین در سایت، اقدام کنید. سایر راه‌های ارتباطی بروکر، به شرح زیر هستند:

شماره تماس دفتر انگلیس: ۰۰۴۴۲۰۳۷۴۷۵۸۰۸

شماره تماس دفتر استانبول: ۰۰۹۰۲۱۲۸۱۳۹۲۰۲

شماره تماس دفتر قبرس: ۰۰۳۵۷۲۵۶۵۴۱۸۱

ایمیل پشتیبانی: aronsupport@arongroups.co

نشانی دفتر شرکت آرون مارکت: قبرس، شهر لیماسول، خیابان آگیوس آتاناسیوس، ساختمان دی. وارچمیس، شماره ۴۱۰۲

نتیجه گیری

در این مقاله به‌صورت کامل بروکر آرون گروپس (Aron Groups) را بررسی کردیم و در مورد اعتبار بروکر، انواع حساب‌های معاملاتی و شرایط تجاری آرون گروپس صحبت کردیم. نداشتن رگولهٔ معتبر و ارائه تنها یک پلتفرم معاملاتی از معایب این بروکر است. با این حال، ارائه حساب‌ها و نمادهای معاملاتی متنوع، بونوس‌های جذاب و پشتیبانی ۲۴ ساعته از مزایای این بروکر تازه تأسیس به‌شمار می‌آیند.

سوالات متداول

  • بروکر آرون گروپس معتبر است؟
    آرون گروپس هیچ رگولۀ معتبری ندارد و سابقۀ زیادی در بازارهای مالی ندارد و در سال‌های ابتدایی فعالیت خود، دارای حاشیه‌هایی نیز بود.
  • آیا آرون گروپس واریز و برداشت ریالی دارد؟
    بله، در آرون گروپس شما می‌توانید از روش واریز و برداشت ریالی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به پشتیبانی مراجعه کنید.
  • آیا بروکر آرون گروپس (Aron Groups)، حساب سنتی یا نانو دارد؟
    بله، در آرون گروپس شما می‌توانید با افتتاح حساب نانو، با حداقل سرمایه، فعالیت خود در بازار فارکس را شروع کنید.
امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی