راهنمای جامع کیف پول کاغذی اتریوم
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

راهنمای جامع کیف پول کاغذی اتریوم

کیف پول‌های دیجیتال اتریوم انواع مختلفی از جمله کیف پول‌های نرم افزاری، سخت افزاری و کاغذی دارند. هر کیف پول تکنیک‌های استفاده خاص خود را دارد. بسیار جالب است بدانید که کیف پول کاغذی اتریوم ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش برای استفاده هستند.

کیف پول‌های کاغذی اتریوم به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های کاغذی در دنیای دیجیتال مطرح شده‌اند. این راهنما به شما کمک می‌کند تا کیف پول‌های کاغذی اتریوم را به طور موثری ایجاد کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید.

معرفی بهترین تولید کننده‌های کیف پول کاغذی اتریوم

معرفی بهترین تولید کننده‌های کیف پول کاغذی اتریوم

اگر با نحوه استفاده از کیف پول کاغذی آشنا باشید، می‌توانید از میلیون‌ها دلار سرمایه خود در یک تکه کاغذ نگهداری کنید. همچنین می‌توانید با درنظر گرفتن راهکارهایی آن را ضد حریق و ضد آب کنید تا آسیبی نبیند. در مقاله کیف پول کاغذی می‌توانید با این روش به صورت کامل آشنا شوید.

کیف‌پول‌های کاغذی اتریوم زیادی وجود دارد که می‌توانید با جست و جو د اینترنت آن‌ها را پیدا کنید، اما در اینجا ما تنها ۲ مورد برتر را بررسی می‌کنیم:

1. Wallet Generator

این کیف پول بسیار جستجو شده است اما توصیه به استفاده آن نمی‌کنیم. چون بسیاری از کاربران گزارش دادند که پول خود را از دست داده‌اند، به طوری که هنوز مشخص نشده است که مشکل از وب سایت بوده یا کاربر این مشکل را ایجاد کرده است.

WalletGenerator این امکان را می‌دهد که یک کیف پول کاغذی اتریوم و ۱۹۷ کوین دیگر ایجاد کنید. وب سایت آن ادعا می‌کند که از کد BitAddress استفاده می‌کنند که در سال‌های گذشته مورد اعتماد بوده است.

2. MyEtherWallet

MyEtherWallet کیف پول معروف اتریوم است. می‌توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه MyEtherWallet (MEW) یک آدرس اتریوم ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از روش‌های مرورگر وب، اپلیکیشن تلفن همراه، کیف پول‌های سخت‌افزاری و کلیدها به کیف پول خود دسترسی داشته باشید.

3. سایر کیف پول‌های کاغذی اتریوم

  • PWall: Pwall به شما امکان می‌دهد کیف پول کاغذی برای بیش از ۵۱۸ کوین ایجاد کنید. این والت بسیار جدید است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.
  • EthAddress: org یک ابزار تولید کننده کیف پول کاغذی بسیار معروف در سال‌های 2014-2017 بود، اما به نظر می‌رسد این وب سایت دیگر کار نمی‌کند و در چند سال گذشته فعال نبوده است.

اجزاء کیف پول کاغذی اتریوم

اجزاء کیف پول کاغذی اتریوم

در ادامه اجزاء این والت را معرفی کرده‌ایم:

  • آدرس عمومی: این آدرس برای انتقال کوین به کیف پول شما استفاده می‌شود. همچنین، یک کد QR در سمت چپ دارد تا به راحتی آدرس را در گوشی هوشمند اسکن کنید.
  • کلید خصوصی: این آدرس را با کسی به اشتراک نگذارید. برای دسترسی به کیف پول و ETH خود، باید این کلید را تایپ کنید یا از کد QR در سمت راست استفاده کنید.
  • نماد شناسه منحصر به فرد: در سمت راست، یک نماد کوچک و رنگارنگ را مشاهده خواهید کرد. این نماد منحصر به فرد شماست که همیشه باید هنگام ارسال ETH به کیف پول خود به دنبال آن باشید. اگر نمادی متفاوت از این را می‌بینید، به این معنی است که آدرس عمومی درستی ندارید.
  • بخش میزان دارایی/یادداشت: این بخش، یک کادر خالی است که به عنوان مثال می‌توانید موجودی حساب خود را در آن پیگیری کنید. همچنین می‌توانید رمز عبور خود را در اینجا نیز بنویسید.

اگر چاپگر ندارید، می‌توانید آدرس، کلید خصوصی و رمز عبور خود را به صورت دستی روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید. مزیت چاپ این است که می‌توانید به جای تایپ دستی رشته‌های طولانی اعداد و حروف، از کدهای QR استفاده کنید.

آموزش کامل ساخت کیف پول کاغذی اتریوم

در این بخش به صورت مرحله به مرحله نحوه ساخت بهترین کیف پول کاغذی اتریوم را آموزش می‌دهیم.

مرحله 1: MyEtherWallet.com (MEW) را در مرورگر اینترنت باز کنید

این وب سایت را در گوگل جستجو نکنید، زیرا سایت‌های فیشینگ دیگری را می‌آورد. همیشه بهتر است آدرس را مستقیماً در نوار آدرس بنویسید و مستقیماً آن را باز کنید.

مرحله 2: کیف پول جدیدی ایجاد کنید

آموزش کامل ساخت کیف پول کاغذی اتریوم

هنگامی که وب سایت باز شد، صفحه اصلی از شما می‌خواهد گزینه «Create a new wallet» را انتخاب کنید. باید رمز عبور قوی در نظر بگیرید و سپس روی «Create New Wallet» کلیک کنید.

بهتر است رمز عبور را روی یک کاغذ بنویسید و از آن نگهداری کنید. اگر این رمز عبور را گم کنید، به این معنی است که دسترسی به وجوه موجود در کیف پول خود را نیز از دست خواهید داد.

مرحله 3: فایل Keystore را دانلود کنید

آموزش کامل ساخت کیف پول کاغذی اتریوم

در مرحله بعد به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما می‌خواهد «Keystore File (UTC/JSON)» را دانلود کنید. شما باید این فایل را دانلود کنید و در جایی امن نگه دارید.

توجه: اگر این فایل از سایت‌های فیشینگ گرفته شود، می‌تواند تمام سرمایه شما را بدزدد. همیشه بهتر است آن را با کسی به اشتراک نگذارید. شما باید این فایل را به گونه‌ای ایمن کنید که انگار از میلیون‌ها دلاری محافظت می‌کنید که به طور بالقوه می‌توانید روزی داشته باشید. همچنین، باید بدانید که کلید خصوصی، رمزی دارد که برای بازکردن کیف پول به آن نیاز دارید.

مرحله 4: با قوانین آن موافقت کنید

پس از دانلود فایل Keystore، باید روی «I Understand» کلیک کنید و روی گزینه «Continue» بزنید.

مرحله 5: کلید خصوصی را ذخیره کنید

آموزش کامل ساخت کیف پول کاغذی اتریوم

وقتی روی این گزینه کلیک می‌کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد «کلید حریم خصوصی» خود را ذخیره کنید. کلید خصوصی خود در جایی امن نگه دارید.

مرحله 6: چاپ کیف پول کاغذی اتریوم

آموزش کامل ساخت کیف پول کاغذی اتریوم

پس از ذخیره کلید خصوصی باید روی «Print Paper Wallet» کلیک کنید. سپس به صفحه وب جدیدی هدایت می‌شوید که از شما می‌خواهد «کیف پول کاغذی اتریوم» را دانلود کنید. گزینه‌ای برای ذخیره کیف پول کاغذی در قالب PDF خواهید داشت که قابل چاپ نیز هست.

کیف پول کاغذی اتریوم، جزئیات مهمی برای ایمن نگه داشتن دارایی دارد. هر گونه اطلاعات در مورد این کیف پول بسیار اهمیت دارد و باید در نگهداری آن دقت داشته باشید.

ساخت کیف پول کاغذی اتریوم با MEW

روش دیگر برای ایجاد کیف پول کاغذی اتریوم، در صورت داشتن حساب MEW به صورت زیر است:

  1. در Mew، روی گزینه «View Wallet Info» بروید.
  2. «Keystore/JSON File» را انتخاب کنید و با وارد کردن رمز عبور همراه با فایل JSON، قفل کیف پول خود را باز کنید.

ساخت کیف پول کاغذی اتریوم با MEW

  1. هنگامی که کیف پول خود را باز می‌کنید، روی صفحه گزینه چاپ «Paper wallet» نمایش داده می‌شود. روی آن کلیک کنید و سپس به صفحه وب هدایت می‌شوید که از شما می‌خواهد «کیف پول کاغذی اتریوم» را دانلود کنید. با استفاده از این گزینه، کیف پول کاغذی در قالب PDF ذخیره می‌شود که امکان چاپ نیز دارد.

ساخت کیف پول کاغذی اتریوم با MEW

نحوه ارسال اتریوم در کیف پول کاغذی

برای ارسال اتریوم از کیف پول خود، باید دوباره به myetherwallet.com مراجعه کنید. روی گزینه «Send Ether & Tokens» در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه ارسال اتریوم در کیف پول کاغذی

می توانید اتریوم را با وارد کردن کلید خصوصی یا با آپلود فایل Keystore خود ارسال کنید.  پس از احراز هویت، اتریوم خود را مانند هر کیف پول دیگری ارسال کنید. مقدار مورد نظر و آدرس عمومی را وارد کنید. برای تکمیل آن، روی « Generate Transaction» کلیک کنید.

نحوه ارسال اتریوم در کیف پول کاغذی

نحوه دریافت اتریوم در کیف پول کاغذی

نحوه دریافت اتریوم در کیف پول کاغذی

مانند هر کیف پول دیگری، می‌توانید اتریوم را با استفاده از آدرس عمومی به کیف پول کاغذی خود ارسال کنید. وقتی از شما خواسته شد، رشته آدرس عمومی خود را کپی و جایگذاری کنید یا کد QR آدرس را اسکن کنید.

نتیجه گیری

اگر احساس می‌کنید که توانایی کار با کیف پول‌های کاغذی را دارید، همیشه می‌توانید به سراغ این کیف پول‌ها بروید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا کیف پول‌های کاغذی خود را به راحتی بسازید. فقط باید در هنگام کار با این کیف پول‌ها مراقب باشید. همیشه آنها را برای محافظت از وجوه در جایی امن نگه دارید.

برای آموزش‌های بیشتر می‌توانید به وب سایت آکادمی پارسیان بورس سر بزنید و از آخرین دانش و اطلاعات حوزه رمزارز آگاه شوید.

سوالات متداول

  1. کیف پول کاغذی اتریوم چیست؟
    کیف پول کاغذی اتریوم راهی برای ذخیره ارز دیجیتال اتریوم به صورت آفلاین است. این والت شامل چاپ کلید خصوصی و آدرس عمومی کیف پول اتریوم بر روی تکه‌ای کاغذ است. باید این والت را در مکانی امن نگه دارید.
  2. کیف پول کاغذی چگونه کار می‌کند؟
    کیف پول کاغذی یک تکه کاغذ چاپ شده است که کلیدها و کدهای QR روی آن برای تسهیل تراکنش‌های ارز دیجیتال چاپ شده‌اند. از آنجایی که از اینترنت حذف می‌شوند، باید آن را در جایی امن نگه دارید.
  3. آیا کیف پول کاغذی اتریوم رایگان است؟
    بله رایگان است. فقط باید هزینه چاپ و کاغذ را پرداخت کنید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی