الیمپ ترید چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

الیمپ ترید (Olymp trade) چیست؟

بازارهای مالی از جمله فارکس همواره به عنوان یک بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند و افراد زیادی در تلاش برای سرمایه‌گذاری در این بازارها هستند. کسب سود در بازارهای مالی نیازمند یکسری پیش زمینه‌ها می‌باشد که سرمایه‌گذاران باید آن‌ها را به ترتیب رعایت کنند، یکی از پیش‌ زمینه‌هایی که برای ورود به بازارهای مالی به آن نیازمند هستید انتخاب یک بروکر یا همان کارگزاری می‌باشد، بروکر به عنوان یک پل ارتباطی میان سرمایه‌گذار و بازارهای مالی می‌باشد و انتخاب آن امری ضروری محسوب می‌شود.

 بدون انتخاب یک کارگزاری شما نمی‌توانید در بازارهایی مانند فارکس فعالیت داشته باشید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان یک بروکر معتبر برای امور سرمایه‌گذاری انتخاب کرد؟ در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس ما به معرفی بروکر الیمپ ترید می‌پردازیم و مزیت‌های این بروکر را بررسی می‌کنیم.

الیمپ ترید چیست؟

الیمپ ترید به عنوان یک بروکر باینری آ‌پشن در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را شروع کرد، بروکر الیمپ ترید به شرکت Saledo Global LLC وابسته می‌باشد و دفتر مرکزی این بروکر در کشوری در حوزه کارائیب است.  بروکر الیمپ ترید از ۳۰ کشور دنیا پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که بروکر الیمپ ترید از تنوع زیادی  برخوردار می‌باشد و شما با استفاده از این بروکر به ۸۰ بازار مالی و ارزهای دیجیتال دسترسی دارید.

الیمپ ترید چیست؟
الیمپ ترید چیست؟

 الیمپ ترید دارای مجوز و تاییدیه از کمیسیون مالی  Finacom می‌باشد که این کمیسیون مالی یکی از نهادهای معروف در حوزه مالی و تجارت آنلاین است و بروکر الیمپ ترید را به عنوان کارگزاری سطح یک تعیین کرده است. بروکر الیمپ ترید در سطح جهانی شناخته شده است و در حال حاضر از ۱۲ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. روزانه حدود ۲۵ هزار نفر توسط این بروکر امور سرمایه‌گذاری خود را انجام می‌دهند و گردش مالی این بروکر بسیار زیاد می‌باشد.

 بروکر الیمپ ترید بدون محدودیت در دسترس سرمایه‌گذاران قرار دارد و با حداقل سرمایه قابل استفاده می‌باشد. بروکر الیمپ ترید دارای یک رابط کاربری ساده و مناسب برای کاربران مبتدی است. کارگزاری الیمپ ترید تنها به عنوان یک بروکر ایفای نقش نمی‌کند و شما در امور سرمایه‌گذاری خود می‌توانید از منابع آموزشی موجود در این بروکر بهره‌مند شوید. در بروکر الیمپ ترید تیم حرفه‌ای از تحلیلگران بازارهای مالی وجود دارد که کاربران می‌توانند در امور سرمایه‌گذاری خود از این تیم حرفه‌ای کمک بگیرند. در حال حاضر الیمپ ترید به عنوان یک بروکر معروف مورد استفاده سرمایه‌گذارن قرار می‌گیرد و دارای قابلیت‌های فراوانی است.

ویژگی‌های الیمپ ترید چیست؟

این بروکر مالی مانند سایر بروکرهای فعال در حوزه مالی دارای یکسری مزایا و معایب می‌باشد و در واقع مزایا متعدد الیمپ باعث شده است که در سطح جهانی این بروکر شناخته شود و مورد استفاده سرمایه‌گذاران مالی قرار گیرد. در این قسمت به بررسی ویژگی‌های الیمپ ترید می‌پردازیم؛

امکان معامله با حداقل دارایی و سپرده در الیمپ ترید

یکی از مزیت‌هایی که بروکر الیمپ ترید از آن برخوردار می‌باشد امکان معامله با حداقل دارایی و سپرده است . بسیاری از سرمایه‌گذاران هنگامی که قصد دارند وارد بازارهای مالی شوند دارای سرمایه‌ اولیه زیادی نیستند و همین موضوع باعث می‌شود از آغاز معامله منصرف شوند اما بروکر الیمپ ترید این محدودیت را برای کاربران برطرف کرده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با حداقل سرمایه ۱۰ دلاری معاملات خود را آغاز کنند.

تنوع گسترده در حوزه پشتیبانی از بازارهای مالی

بسیاری از بروکرهای فعال در حوزه مالی معمولا از بازارهای مالی اندکی پشتیبانی می‌کنند و سرمایه‌گذاران از طریق یک بروکر به تمامی بازارهای مالی دسترسی ندارند اما می‌توان گفت بروکر الیمپ ترید این مشکل را برطرف کرده است. کاربران با استفاده از کارگزاری الیمپ ترید می‌توانند به ۸۰ بازار مالی دسترسی داشته باشند و این موضوع نشان‌ می‌دهد که شما در مدیریت سرمایه خود دچار محدودیت نیستید و به راحتی می‌توانید سرمایه‌ خود را در چند بازار مالی مختلف پخش کنید.

بروکر الیمپ ترید دارای یک رابط کاربری آسان می‌باشد که به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به راحتی معاملات خود را در حوزه بازارهای مالی آغاز کنند و همچنین از طریق این کارگزاری می‌توانند به خرید سهام شرکت‌های معتبر دنیا مانند اپل، مایکروسافت اقدام کنند.

کیفیت بالا

خوشبختانه بروکر الیمپ ترید تا حد زیادی محدودیت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را برطرف کرده است و با یک فضای کاربر پسند آماده خدمات‌رسانی به سرمایه‌گذاران می‌باشد. کاربران می‌توانند با هر سطحی از تجربه و سرمایه معاملات خود را در این پلتفرم شروع کنند. بروکر الیمپ ترید از بازارهای مالی مانند فارکس و باینری آپشن پشتیبانی می‌کند و مجهز به پلتفرم متاتریدر ۴ می‌باشد.

طرح‌های آموزشی متنوع

بروکر الیمپ ترید علاوه بر پشتیبانی کاربران در حوزه مالی همواره دارای منابع آموزشی نیز می‌باشد. بروکر الیمپ ترید به منظور ارتقا سطح سرمایه‌گذاران فعال در بازارهای مالی یکسری منابع آموزشی را در اختیار کاربران قرار داده است که با استفاده از آن‌ها مباحث سرمایه‌گذاری به راحتی آموزش داده می‌شود. همچنین بروکر الیمپ ترید مجهز به یک تیم حرفه‌ای تحلیل‌گر در حوزه بازارهای مالی می‌باشد که جهت پشتیبانی آماده خدمات رسانی به کاربران هستند. اگر به بخش بلاگ این بروکر مراجعه کنید به راحتی می‌توانید منابع آموزشی مربوط به بازارهای مالی را دریافت کنید.

امکان ترید با موبایل در الیمپ ترید

بسیاری از افراد برای شرکت در بازارهای مالی دچار محدودیت می‌باشند از جمله نبود وسایل کافی مانند لپ تاپ اما الیمپ ترید این مشکل را به راحتی برطرف کرده است و شما در این کارگزاری به راحتی می‌توانید از طریق موبایل فعالیت خود را آغاز کنید. در واقع این قابلیت از سوی بروکر الیمپ ترید به منظور سهولت استفاده کاربر در نظر گرفته شده است که همین موضوع نشان‌دهنده پشتیبانی مناسب این بروکر می‌باشد.

الیمپ ترید چیست؟
الیمپ ترید چیست؟

پشتیبانی شبانه روزی

از آنجایی که بازارهای مالی مانند فارکس به عنوان یک بازار جهانی شناخته می‌شوند و افراد از سراسر نقاط دنیا در این بازار به معامله‌ می‌پردازند باید بروکر شما دارای یک پشتیبانی شبانه روزی باشد تا در صورت نیاز شما بتوانید هر ساعت از شبانه روز از بروکر خود راهنمایی لازم را دریافت کنید. پشتیبانی این بروکر توسط افراد حرفه‌ای بازارهای مالی به صورت شبانه روزی و در ۸ زبان زنده دنیا صورت می‌گیرد.

اهدای پاداش به کاربران

یکی از مزایای دیگر این بروکر که باعث شده از سوی کاربران محبوبیت زیادی را دریافت کند اهدای پاداش می‌باشد. اهدای پاداش از سوی بروکر المیپ ترید به صورت ثابت در نظر نگرفته شده است و شما در صورتی که سطح خاصی از سپرده را به این کارگزاری بسپارید می‌توانید به عنوان پاداش نرخ سود رقابتی و آموزش‌های تخصصی رایگان دریافت کنید.

وجود انواع حساب‌ها در بروکر الیمپ ترید

الیمپ ترید همواره در تلاش است تا خدمات قابل قبولی را به کاربران خود ارائه دهد و به همین منظور حساب‌های متنوعی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است که به شرح زیر می‌باشد؛

  • حساب آزمایشی
  • حساب استاندارد
  • حساب ویژه VIP

در ادامه این مقاله به بررسی هر یک از این حساب‌ها و مزیت آن‌ها می‌پردازیم.

حساب آزمایشی

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد در ابتدا سرمایه‌گذاری خود قصد دارند آشنایی بیشتری از بروکر پیدا کنند تا در نهایت تصمیم قطعی خود برای انتخاب بروکر مدنظر را بگیرند به همین منظور بر‌وکر الیمپ ترید یک حساب آزمایشی در اختیار کاربران خود قرار داده است که با استفاده از این حساب آزمایشی شما می‌توانید به راحتی از فضای بروکر اطلاعات اولیه را بدست آورید.

به منظور ایجاد حساب آزمایشی در الیمپ ترید کافی است در سایت اصلی (olymptrade.com) این بروکر ثبت نام کنید و معاملات خود را با سرمایه‌ مجازی ۱۰۰۰۰ آغاز کنید. این قابلیت برای کاربرانی که به تازگی وارد دنیای مالی شده‌اند بسیار مناسب می‌باشد زیرا با استفاده از حساب آزمایشی می‌توانند استراتژی معاملاتی درست را پیدا کند و پس از کسب تجربه اولیه وارد بازار واقعی شوند.

الیمپ ترید چیست؟
الیمپ ترید چیست؟

حساب استاندارد

حساب استاندارد نوعی دیگر از حساب‌های الیمپ ترید می‌باشد که تنها با ۱۰ دلار سرمایه قابل راه‌اندازی است. با افتتاح حساب استاندارد شما می‌توانید از مزایا و قابلیت‌های بروکر الیمپ ترید برخوردار شوید و به ابزارهای معاملاتی، کلاس‌های آموزشی و دارایی‌ها دسترسی داشته باشید. حساب استاندارد دارای نرخ بازگشت سرمایه بالایی می‌باشد و به همین دلیل سرمایه‌گذاران از حساب استاندارد الیمپ ترید استقبال می‌کنند.

حساب ویژه VIP

اگر به عنوان یک سرمایه‌گذار باتجربه در بازارهای مالی فعالیت می‌کنید حساب ویژه الیمپ ترید برای شما گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود زیرا این حساب در مقایسه با حساب استاندارد دارای قابلیت‌های بیشتری می‌باشد با استفاده از حساب ویژه الیمپ ترید شما به معاملات بدون ریسک دسترسی دارید و به راحتی در صورت نیاز می‌توانید مشاوره شخصی از افراد متخصص دریافت کنید، همچنین امکان شرکت در کلاس و وبینارهای تخصصی برای شما امکان‌پذیر می‌باشد.

توجه داشته باشید که این نوع حساب بیشتر به افراد با تجربه در بازارهای مالی پیشنهاد می‌شود و در نهایت انتخاب بین انواع حساب‌ها با توجه به تجربه و مهارت معامله‌گری خود سنجیده می‌شود.

آیا الیمپ ترید قابل اطمینان است؟

همانطور که می‌دانید اعتبار یک کارگزاری باعث پیشرفت آن می‌شود و همه سرمایه‌گذاران در انتخاب یک کارگزاری به اعتبار و امنیت آن توجه زیادی می‌کنند زیرا دارایی شما نزد این کارگزاری‌ها قرار دارد و اگر از اعتبار کافی برخوردار نباشند سرمایه‌ شما در کسری از ثانیه از بین می‌رود. کارگزاری الیمپ ترید از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را در حوزه بازارهای مالی آغاز کرده است و اکنون با پیشرفت‌های فراوان در چند سال اخیر توانسته محبوبیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران بدست آورد

. بروکر الیمپ ترید در سال ۲۰۱۶ به یکی از اعضای FinaCom تبدیل شد که همین عضویت حاکی از اعتبار مناسب این بروکر می‌باشد. FinaCom نقش یک میانجی بین کارگزار و سرمایه‌گذار را ایفا می‌کند و مشکلات مربوطه در این حوزه را برطرف می‌کند.

 پشتیبانی قوی بروکر الیمپ ترید، منابع آموزشی گسترده، سابقه درخشان و به نسبت طولانی و تنوع گسترده در خصوص حمایت از بازارهای مالی باعث شده که المیپ به عنوان یک بروکر با اعتبار نزد سرمایه‌گذاران شناخته شود.

 الیمپ ترید دارای حساب‌های متنوعی می‌باشد که اگر قصد دارید با این بروکر بیشتر آشنا شوید می‌توانید از حساب آزمایشی الیمپ ترید استفاده کنید و در صورت رضایت معاملات خود را در این کارگزاری آغاز کنید.

الیمپ ترید چیست؟
الیمپ ترید چیست؟

آموزش ثبت نام در الیمپ ترید و مدارک لازم

اگر با اطلاعاتی که تا به الان بدست آورده‌اید قصد دارید المیپ ترید را به عنوان یک کارگزاری برای امور مالی خود انتخاب کنید تنها کافی است برای ثبت نام مراحل زیر را طی کنید؛

ابتدا وارد صفحه اصلی سایت الیمپ ترید شوید و سپس از بالای صفحه زبان فارسی را انتخاب کنید، در این صفحه با گزینه ثبت نام مواجه می‌شوید که باید آن را انتخاب کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید؛

در صفحه بعدی ایمیل خود را وارد کنید و سپس برای حساب خود یک کلمه عبور انتخاب کنید، پس از انجام این مراحل تیک قبول کردن قوانین را بزنید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

بعد از ثبت ایمیل خود به بخش آموزش بروکر هدایت می‌شوید که ۱۱ مرحله آموزشی در این بخش وجود دارد و مطالعه آن‌ها زمانی نمی‌برد، اما اگر قصد دارید به بخش بعدی بروید با انتخاب گزینه X در بالای صفحه این امکان برای شما فراهم می‌شود.

تایید ثبت نام

بعد از گذراندن بخش آموزشی کافی است تا ایمیل و شماره تلفن خود را تعیین کنید، با تایید شماره تلفن ‌ ایمیل اعتبار حساب شما از لحاظ امنیتی افزایش پیدا می‌کند و همچنین با واریز اولین سرمایه به حساب خود می‌توانید از بروکر تا ۵۰ درصد پاداش دریافت کنید.

تایید ایمیل

به منظور تایید ایمیل خود گزینه Confirm Email Address را انتخاب کنید و سپس یک صفحه برای شما نمایان می‌شود در این قسمت پس از وارد کردن ایمیل گزینه Continue را انتخاب کنید  و در قسمت بعدی یک کد تایید به ایمیل شما ارسال می‌شود که آن را باید در قسمت مربوطه وارد کنید.

تایید شماره تلفن

در این قسمت شما باید شماره تلفن خود را تایید کنید و به همین منظور گزینه Confirm Phone Number را انتخاب کنید و در قسمت مربوطه شماره تلفن خود را وارد کنید، سپس کدی به شماره تلفن شما ارسال می‌شود که همان کد را باید در قسمت مربوطه وارد کنید. توجه داشته باشید که تلفن همراه خود را با کد 98 وارد کنید و تیک من ربات نیسم را بزنید.

بعد از طی کردن مراحل بالا وارد صفحه اصلی بروکر الیمپ ترید می‌شوید که به منظور استفاده باید مراحل زیر را طی کنید؛

احراز هویت بروکر الیمپ ترید

به منظور فعالیت در بروکر الیمپ ترید شما باید احراز هویت خود را به درستی انجام دهید، احراز هویت از طریق مراجعه به پشتیبانی امکان‌پذیر است و اگر نیاز به مدارک شخصی شما باید پشتیبان از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار می‌کند تا اسکن مدارک لازم را برای او ارسال کنید.

تغییر زبان بروکر الیمپ ترید به فارسی

در صفحه اصلی بروکر الیمپ ترید از قسمت بالا بر روی آیکون آدمک کلیک کنید و در صفحه باز شده گزینه Setting را انتخاب کنید. گزینه Appearance را انتخاب کنید و در این قسمت می‌توانید تنظمیات مربوط تغییر زبان را انجام دهید.

به منظور استفاده از بروکر الیمپ ترید باید یکسری نکات را رعایت کنید که به شرح زیر می‌باشد؛

توجه داشته باشید که با یک شماره و یک آدرس ایمیل می‌توانید یک حساب باز کنید و از طریق سایت وبمانی آن را شارژ کنید، در صورتی که با یکسری اطلاعات یکسان دو حساب در این بروکر افتتاح کنید هردو  آن‌ها مسدود می‌شود.

همچنین توجه داشته باشید که بروکر الیمپ ترید برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها قابل استفاده نمی‌باشد و به منظور استفاده از این بروکر باید از طریق فیلترشکن با یک آی پی ثابت  کشورهای آسیایی اقدام کنید.

اگر در ساعت اول ثبت نام حساب خود را در این بروکر شارژ کنید به شما ۱۰۰ درصد سرمایه خود پاداش می‌دهد یعنی اگر ۱۰۰ دلار حساب خود را شارژ کنید ۱۰۰ دلار دیگر نیز از طریق بروکر به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

نحوه شارژ کردن حساب دمو و واقعی الیمپ ترید

حساب واقعی

بعد از ثبت نام و انجام مراحل وارد حساب کاربری خود شوید و در بالای صفحه گزینه Payment را انتخاب کنید. سپس گزینه Deposite را انتخاب کنید و مبلغ مدنظر خود را وارد کنید، سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

در قسمت بعدی گزینه Confirm را انتخاب کنید و سپس به منظور واریز پول وارد سایت وبمانی می‌شوید که از طریق حساب وبمانی خود می‌توانید حساب الیمپ ترید خود را شارژ کنید.

شما در بروکر الیمپ ترید دو نوع حساب‌ دارید که می‌توانید از طریق تتر یا وبمانی آن‌ها را شارژ کنید.

الیمپ ترید چیست؟
الیمپ ترید چیست؟

حساب دمو

زمانی که قصد داشته باشید از حساب دمو بروکر الیمپ ترید استفاده کنید حساب شما به صورت مجازی ۱۰ هزار دلار شارژ می‌شود اما اگر بعد از مدتی شارژ حساب شما به اتمام رسید و قصد شارژ دوباره آن را داشتید به راحتی می‌توانید حساب دمو خود را شارژ کنید. در صورتی که حساب شما به کمتر از ۵ هزار واحد برسد شارژ حساب برای شما امکان‌پذیر است. به منظور شارژ حساب دمو گزینه واریز یا Deposit  در بالا صفحه سمت راست را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه Deposit up to 100000 به واریز حساب الیمپ ترید اقدام کنید.

به منظور واریز و برداشت پول در این بروکر باید به یکسری موارد توجه کنید که به شرح زیر می‌باشد؛

بسیاری از افراد در هنگام شارژ حساب خود از قابلیت پاداش استفاده نمی‌کنند به همین خاطر توجه داشته باشید در هنگام شارژ حساب خود اگر گزینه پاداش برای شما فعال بود حتما از آن استفاده کنید.

همچنین پاداش‌های در نظر گرفته شده برای کاربران با حداقل سرمایه ۳۰ دلار می‌باشد.

پاداش واریز شده به حساب کاربران قابل برداشت نمی‌باشد و فقط شما قادر هستید سود به دست آمده از این پول را برداشت کنید.

نکاتی در مورد حساب ویژه الیمپ ترید

تا به اینجا تقریبا با حساب‌های استاندارد و دمو و نحوه استفاده از آن‌ها آشنایی پیدا کردید اما همانطور که توضیح داده شد حساب ویژه الیمپ ترید نیز دارای یکسری قابلیت‌های خاص می‌باشد و معامله‌گران با تجربه و حرفه‌ای می‌توانند به راحتی از این نوع حساب استفاده کنند. به منظور استفاده از حساب ویژه الیمپ ترید لازم است به یکسری نکات توجه کنید که به شرح زیر می‌باشد؛

به منظور استفاده از حساب ویژه باید آن را به مبلغ ۲۰۰۰۰ دلار شارژ کنید.

درصد سود از هر جفت ارز در این نوع حساب تا ۹۲ درصد می‌باشد، همانطور که می‌دانید برای حساب‌های معمولی این میزان سود حداکثر ۸۲ درصد می‌شود و در حساب ویژه شما ۱۰ درصد بیشتر از حالت عادی سود دریافت می‌کنید.

حساب ویژه دارای یک مشاوره تخصصی می‌باشد که یک تحلیل‌گر حرفه‌ای در خصوص کمک به شما نکات لازم در خصوص سرمایه‌گذاری را به صورت خصوصی توضیح می‌دهد.

به منظور برداشت پول از حساب خود تا دو هفته قادر به انجام این کار نیستید و تنها می‌توانید سود بدست آورده را از حساب خود خارج کنید و بعد از دو هفته دسترسی به پول برای شما امکان‌پذیر می‌شود.

الیمپ ترید چیست؟
الیمپ ترید چیست؟

همچنین سایت الیمپ ترید ۵ درصد از کل مبلغ را به عنوان یک ریسک رایگان هدیه می‌دهد به این منظور که اگر شما در معامله‌ای ضرر کردید پولی از دست نمی‌دهید، برای مثال شما با ۱۰۰ دلار وارد یک معامله شدید و در آخر به دلیل یکسری اشتباهات دچار ضرر می‌شوید در این صورت یکبار به عنوان هدیه بروکر الیمپ ترید ضرر شما را پرداخت می‌کند که این یک فرصت بسیار خوب می‌باشد.

توجه داشته باشید که بازارهای مالی دارای هیچگونه تضمینی نمی‌باشند و به همین دلیل در انتخاب نوع حساب خود باید دقت کنید زیرا در صورتی که از مهارت کافی برخوردار نباشید و حساب ویژه دریافت کنید ممکن است در کسری از ثانیه دارایی خود را از دست بدهید. همچنین بهتر است قبل از ورود به بازارهای مالی مهارت لازمه را با گذراندن دوره‌های آموزشی بدست آورید. با شرکت در دوره‌های آکادمی پارسیان بورس می‌توانید در مسیر این سرمایه‌گذاری تنها نباشید.

سخن آخر

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی از جمله فارکس همواره نیازمند انتخاب بروکر می‌باشد و شما به منظور شرکت در این بازارها باید دارای یک بروکر معتبر باشید.

 در حال حاضر بروکرهای مختلفی در حوزه بازارهای مالی به سرمایه‌گذاران خدمات رسانی می‌کنند اما این بروکر‌ها از لحاظ امنیت و سط خدمات‌‌رسانی با یکدیگر متفاوت هستند. اولین نکته‌ای که در انتخاب یک بروکر باید به آن توجه کنید میزان امنیت می‌باشد و در مرحله دوم نوع پشتیبانی آن، بروکر الیمپ ترید از جمله کارگزاری‌های محبوب در حوزه بازارهای مالی می‌باشد که با پشتیبانی شبانه روزی، منابع آموزشی گسترده و سایر خدمات مناسب به عنوان یک بروکر معتبر شناخته می‌شود. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس، برگزارکننده دوره آموزش فارکس در مشهد ما به معرفی بروکر الیمپ ترید و بررسی قسمت‌های مختلف آن پرداختیم.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

24 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • باسلام آقا من الان نفهمیدم که برای ماایرانیها که توکشورمون ایران هستیم این الیمپ ترید کارمیکنه میتونیم سرمایه گذاری کنیم یاخیر چون یجا خوندم نوشته بود الیمپ ترید ایرانیهارو تحریم کرده آیا واقعیت داره یاخیرممنون میشم ی توضیح مختصری بدید دراین باره

    پاسخ
    • سلام تحریم نیست من از طريق نوبیتکس شارژ کردم و ترید زدم

      پاسخ
      • محمد رضا
        3 تیر 1402 10:27

        واقعن تحریم نیست ؟و اینکه میشه با وی پی ان ورود زد تو اون سایت

        پاسخ
      • سلام ببخشید میشه یه توضیح بدید چطوری با نوبیتکس شارژ کردین منم انجام بدم ممنون میشم

        پاسخ
  • سلام من قبل از اینکه این سایت برای ایران تحریم بشه در سایت ثبت نام کردم و در قسمت دمو فعالیت کردم و حدود 10دلار سرمایه گذاشتم و به 1000دلار رساندم و زمانیکه قصد داشتم در قسمت استاندارد و واقعی سرمایه گذاشته و فعالیت کنم سایت برای ایران تحریم شد و برای همیشه بسته شد بعد ها هر بار این سایت تبلیغ میشد زمان ورود پشتیبانی می گفت که باید از ویپی ان های مجاز برای این سایت استفاده کنم برای ورود مثلا از هند یا سنگاپور و من هنوز نتوانسته ام وارد سایت بشم .. ه
    ر بار که ثبت نام جدید انجام میدم پیغام میده که شما عضو هستید و وقتی ورود را انجام میدم اصلا وارد سایت نمیشه ایا باید وی پی ان مجاز را فعال کنم لطفا وی پی ان های مجاز را معرفی کنید از کدوم وی پی ان ها میشه استفاده کرد …باتشکر

    پاسخ
    • سلام جناب فاخری عزیز واسه ایران فیلتر نیس فقط اینترنت مخابرات فیلترش کرده شکا با ایرانسل یا همراه اول میتونی وصل شی

      پاسخ
  • ممنون میشم بفرمایین در کشور عمان بدون وی پی ان میشه فعالیت داشت؟
    چون فرمودین یسری کشورا ساپورت میشه

    پاسخ
    • مدیر سایت
      6 تیر 1402 09:35

      سلام دوست بزرگوار
      از پشتیبانی بروکر در این مورد سوال بفرمایید.

      پاسخ
      • سلام میخواستم بپرسم چطور میشه از حساب دمو سود برداشت کرد
        و آیا میشه از حساب دمو به حساب اصلی سود انتقال داد؟

        پاسخ
        • مدیر سایت
          7 مرداد 1402 19:07

          دوست عزیز همونطور که از نوع حساب مشخص است ، حساب دمو بصورت آزمایشی می باشد و سود قابل برداشت ندارد.

          پاسخ
  • چطور میشه ب حساب دوم پول واریز کرد و حداقل چقدر باید واریز کنیم؟

    پاسخ
  • آی پی چطور میش عوض کرد با ای پی کشور دیگ وارد شد؟،

    پاسخ
  • علی پویان
    14 مرداد 1402 03:59

    عرض ادب و احترام
    توضیحاتتون برای معرفی این بروکر _ الیمپ ترید _ کافی و وافی بود
    فقط درتوضیحاتتون/ جایی گفته شد
    که ایران در تحریم است و با آی پی کشوردیگه ای میشه حساب باز کرد
    اگرزحمت میکشیدید نحوه ی ساخت آی پی و راه ثبت نام ایرانی ها رو هم بطور دقیق و شفاف مینوشتید// توضیحاتتون کامل میشد_شما این همه توضیحات خوب در مورد این بروکری دادی به و در آخر مخاطبینتون رو سر درگم کردید و در جواب دوستمون که سؤالی مشابه همگی ماها ازتون پرسید _ فرمودید از پشتیبانی بروکری بپرسید و عملا از جواب طفره رفتید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      14 مرداد 1402 09:00

      سلام دوست بزرگوار
      ممنون از حسن توجه شما
      برای استفاده از آی پی کشورهای دیگر می‌توانید از VPN های آیپی ثابت استفاده نمایید.

      پاسخ
  • سلام
    برای ورود و ثبت نام باید از VPN های آیپی ثابت استفاده کنیم و برای افتتاح حساب باید شماره تلفن و اطلاعات واقعی وارد کنیم. این تفاوت ای پی و اطلاعات هویتی ایرانی باعث مسدود شدن حساب نمیشه؟

    پاسخ
  • امین مرادکریمی
    18 شهریور 1402 22:04

    سلام و عرض ادب ، لطفا نحوه برداشت از حساب را توضیح دهید ممنون میشم.

    پاسخ
  • من داحل این سایت ثبت نام کردم الان ده روز دیپازیت کردم هنوز پول به حسابم نیومده تصمیم دارم ازشون شکایت کنم

    پاسخ
  • سلام آیا می‌شود در بروکز الیمپ ترید پول واریز کنیم و شروع به کار کنیم مشکلی نیست با آی پی ایران وارد شویم؟

    پاسخ
  • مهسا خجسته
    20 مهر 1402 10:02

    سلام خسته نباشید، ببخشید من درباره الیمپ ترید توی مجله اقتصاد افرین هم خونده بودم نوشته بود اکانت VIP میشه تهیه کرد ازش، خواستم بدونم فرقش با اکانت معمولی چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      24 مهر 1402 19:48

      سلام دوست بزرگوار
      درخصوص اطلاع از این موضوع به پشتیبانی بروکر پیام بدهید.

      پاسخ
  • من هم دیروز به حساب الیمپ ترید پول واریز کردم اما هنوز بحساب نیومد پشتیبانی هم جواب نمیده

    پاسخ
  • الیمپ ترید زیر ۲۰دلار وارد می‌شد فیلتر هم نیست باید یه صرافی تو ایران داشته باشید تا تتر به حساب خود در الیمپ ترید واریز کنید بعد از ۵دقیقه به حساب شما در الیمپ ترید میشینه وشما می‌توانید از دیمو به حساب اصلی تغییر داده و نظر بدید ۵ثانیه برای کسی تازه وارد هست سخته در ضمن پولی که برنده شدید را به همان کیف پولی که شارژ کردید باید واریز کنید
    و زیر ۱۰دقیقه به حساب شما در کیف پول تر شما شارژ میشه البته باید خیلی حوصله داشته باشید تا برنده بشید ‌اینقدر قسمت دیمو بازی کنید تا خط‌ها را بشناسید کجا بالا میره کجا پایین میاد
    بهترین گزینه Asia Composite Index در الیمپ ترید انتخاب کنید امیدوارم توانسته باشم راهنمایی خوبی کرده باشم به امید موفقیت برای همه دوستان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی