آیا می‌دانید ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست و چه آینده ای دارد؟

پاندی ایکس چیست؟ پاندی ایکس (pundi x) به عنوان یک پروژه در دنیای رمز ارزها شناخته می‌شود که تمرکز آن‌ها بر روی پرداخت با رمز ارزها می‌باشد. رسالت این پروژه این است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تا حد خریدن یک بطری آب ساده کند.

هدف این پروژه تسریع خرید ارزهای دیجیتال برای همه ی افراد است. پاندی ایکس می‌خواهد این ضمانت را به وجود بیاورد که هر کس در هر کجای دنیا که بخواهد این امکان را داشته باشد به وسیله‌ی XPOS پاندی ایکس پرداخت‌های خود را به وسیله‌ی ارزهای دیجیتال انجام بدهند.

پاندی ایکس امیدوار است که بتواند با استفاده از تکنولوژی XPOS این امکان را به وجود بیاورد خدمات بانکداری را ضروری را در کشورهای توسعه نیافته آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین ارائه دهد. در ادامه  پاندی ایکس چیست باید بگوییم که این پروژه دستگاه‌های pos یا نقطه فروش زیادی را به تعداد زیادی از خرده‌فروشی‌ها در سراسر دنیا تحویل داده‌اند. با کمک این دستگاه‌ها خرده فروشی‌ها می‌توانند بدون هیچ دردسری پرداخت‌های مشتریان خود را جمع‌آوری کنند. از دیگر ویژگی‌های این طرح می‌توانیم به امکان پرداخت‌های کاربران به شکل توکن NPXS اشاره کرد. این توکن به عنوان توکن اصلی رمز ارز دیجیتالی پاندی ایکس شناخته می‌شود.

در صورتی که پاندی ایکس توانایی این را داشته باشد که هزینه‌های مربوط به معاملات خود را کاهش دهد و دستگاه‌های POS خود را به شکل رایگان به هزاران خرده فروشی ارائه کند. این ایده می‌تواند به خوبی عمل نماید. با توجه به این شرایط شبکه و کاربرد پاندی ایکس گسترش پیدا خواهد کرد.

ایده‌ی پاندی ایکس بسیار فوق العاده است هدف اصلی این پروژه کشورهای توسعه نیافته می‌باشد. آمارها نشان می‌دهد که در حدود 69 درصد از جمعیت این کشورها از خدمات بانکی استفاده نمی‌کنند. در صورتی که پاندی ایکس بتواند جمعیت گسترده‌ای از این کشورها را به وسیله‌ی این تکنولوژی ساده‌ی خود جذب کند می‌تواند در آینده به یک ارز دیجیتالی قدرتمند تبدیل شود.

کوین NPXS پاندی ایکس چیست؟

آیا می‌دانید ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کوین NPXS پاندی ایکس چیست؟

پاندی ایکس چیست و در دنیای ارزهای دیجیتال چه جایگاهی دارد؟ ساختار NPXS براساس بلاکچین اتریوم و توکن ERC 20 طراحی شده است. عرضه گردشی این کوین به میزان ۲۳۶،۵۱۹،۲۸۸،۷۰۶ می‌باشد. با توجه به اینکه NPXS به عنوان یک توکن ERC 20 به شمار می‌رود که کاربران می‌توانند آن را در هر کیف پول ERC20 ای نظیر اتمیک والت، تراست والت، Ledger ،Trezor ،Metamask و دیگر کیف پول‌هایی شبیه به آن‌ها ذخیره نمایند.

کاربران می‌توانند پاندی ایکس را از صرافی‌های دیجیتال معتبر مانند بایننس خرید و فروش کنند. صرافی‌های دیگری نیز وجود دارند که خدمات را به شما ارائه می‌کنند. این صرافی‌ها شامل: Bithumb ،Digifinex ،Upbit هستند.

روش کار پاندی ایکس چیست؟

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم پاندی ایکس تلاش می‌کند که تا بتواند برای مشتریان و خرده فروش ها یک موقعیت را ایجاد کنند تا بتوانند به شیوه‌ای راحت از رمز ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این دستگاه‌ها از شبکه XPOS ویژه استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به عنوان پایانه یا نقطه فروش شناخته می‌شوند که نوعی ATM بی‌سیم به شمار می‌روند.

طراحی این دستگاه‌ها به صورت دو صفحه‌ای است که یکی برای خرده فروشی‌ها و دیگری برای مصرف کنندگان می‌باشد به این ترتیب خرده‌فروش‌ها می‌توانند مشاهده کنند که چه مبلغی باید پرداخت گردد. مصرف کنندگان نیز می‌توانند با کارت خود پرداخت را به سادگی انجام دهند. این کارت قابلیت انتقال کوین NXPS از مصرف‌کننده به به خرده فروشی‌ها دارد. بعد از این عملکرد معامله در عرض چند ثانیه با موفقیت انجام می‌گیرد.

با استفاده از سیستم بسیار فوق العاده XPOS ارز دیجیتال پاندی ایکس کاربران می‌توانند خرید و فروشی را فراتر از کوین‌های NXPS تجربه کنند. ایکس والت با توسعه پروژه در کیف پول دیجیتال موبایلی خود این امکان را به وجود آورده است که کوین‌های مختلف ارزهای دیجیتالی را اتریوم، بیت کوین، بایننس را ذخیره کنند.

کیف پول ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟

آیا می‌دانید ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کیف پول ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟

کیف پول پاندی ایکس چیست این سوالی است که همه‌ی کاربران دارند. تیم طراحی پاندی ایکس امکان استفاده از X wallet را برای همه‌ی کاربران ایجاد کرده است. این کیف پول قابلیت اجرای معامله‌های آنلاین و آفلاین را دارند. این کیف پول به عنوان یک بلاکچین همگانی شناخته می‌شود.

کاربران X wallet این امکان را دارند که به سرویس‌های زیادی از برنامه‌های Dapps غیر متمرکز گوناگون دسترسی داشته باشند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند دارایی‌های دیجیتال زیادی را به وسیله XPOS در X wallet خرید و فروش کنند. از قابلیت‌های ویژه‌ی این ارز دیجیتال می‌توانیم به امکان خرید و فروش به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دارایی‌های دیجیتال خود را خرید و فروش نمایند.

کیف پول ایکس پاندی به کاربران این اجازه را می‌دهد که تا بتوانند ایکس والت را با XPASS هماهنگ کنند. به این ترتیب می‌توانند به سادگی دارایی‌های دیجیتالی خود را مدیریت کنند و آن‌ها را بین کارت‌های گوناگون XPASS انتقال بدهند. همه‌ی کاربران ایکس والت می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای از صندوق‌های دیجیتالی استفاده کنند.

X wallet از امکانات کیف پول خصوصی نیز پشتیبانی می‌کند. کاربرانی که از کیف پول پاندی ایکس استفاده می‌کنند می‌توانند کنترل دارایی‌های خود را به وسیله گزینه‌های غیرکاستدی انجام دهند. کیف پول خصوصی پاندی ایکس از یک کیف پول سامسونگ برای بلاکچین برخوردار است. برای ذخیره‌ی پس‌اندازهای پاندی ایکس می‌توانند از کیف پول مای اتریوم یا MEW استفاده نمایند. در کنار آن از اتصال MEW نیز پشتیبانی می‌کنند. این کیف پول از برنامه‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند.

ارز دیجیتال پاندی ایکس را از کجا خریداری کنیم؟

آیا می‌دانید ارز دیجیتال پاندی ایکس چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
ارز دیجیتال پاندی ایکس را از کجا خریداری کنیم؟

در ادامه بررسی موضوع پاندی ایکس چیست این پرسش به وجود می‌آید ارز پاندی ایکس را از کجا بخریم؟ بهترین مکان برای خرید پاندی ایکس صرافی بایننس است. همان طور که می‌دانید بایننس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند در صرافی بایننس پاندی ایکس را در مقابل اتریوم  و USDT خریداری کنند. افرادی که قصد دارند پاندی ایکس را در مقابل وان کره جنوبی است. برای انجام این معامله بهترین مکان صرافی UPBIT است که به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شوند.

صرافی bithumb ارز دیجیتال ایکس پاندی را در مقابل KRW و یونی سواپ در برابر اتریوم ارائه می‌دهد. خرید پاندی ایکس یک فرایند بسیار ساده است. کاربران برای خرید پاندی ایکس باید در حساب خود اتریوم، تتر یا بیت کوین داشته باشند. کاربران این امکان را دارند که تتر، بیت کوین و اتریوم را به وسیله‌ی ارزهای داخلی خریداری کنند.

ردیت چیست ؟

ردیت Reddit یک انجمن و یک شبکه اجتماعی است که کاربران در آن حول مباحث مختلفی مانند تنولوژی، به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

ردیت پاندی ایکس چیست؟

ردیت پاندی ایکس در 13 ژانویه سال 2018 راه اندازی شده است. از آن تاریخ این ردیت 14.8 هزار عضو داشت که به سرعت در حال رشد است. درست است که این ردیت در مقایسه با ردیت کوین‌های دیگر اعضای چشمگیری ندارد اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. کاربران پاندی ایکس این امکان را دارند تا در ارتباط با XWALLET، XPASS، XPOS با اکوسیستم F(x) گفتگو کنند. اما در این بخش هیچکدام از کاربران اجازه ندارند که تا در ارتباط با قیمت پاندی ایکس بحث نمایند. در صورتی که کاربران قصد داشته باشند در رابطه با قیمت پاندی ایکس بحث کنند می‌توانند از طریق تلگرام به این ارز دیجیتال ملحق شده و قیمت‌ها را بررسی کنند.

ردیت پاندی ایکس از فهرست بلند بالایی از مدیران برخوردار است که در ارزیابی پست‌ها فعالیت زیادی دارند. در این قسمت اگر از قوانین ردیت پاندی پیروی نشود از اشتراک پذیری پست در این پلتفرم جلوگیری می‌شود.

آینده‌ی پاندی ایکس چیست؟

با توجه به وضعیت پاندی ایکس این پروژه نه تنها به عنوان یک پروژه‌ی پویا است که با مرگ فاصله‌ی زیادی دارد که تاکنون پیشرفت زیادی داشته است. این تیم به صورت پیوسته مشغول ایجاد شراکت در آسیا و آفریقا هستند. با توجه به اینکه نظریه‌ی قطعی برای تحلیل های فاندامنتال و تکنیکال وجود ندارد همین امر باعث شده است که دنیای ارز دیجیتال به یک بازار جذاب تبدیل شوند. به همین علت است که نمی توانیم به شکل 100 درصدی در مورد آینده‌ی پاندی ایکس نظر بدهیم. اما شواهد نشان می‌دهد که پاندی ایکس به علت برخورداری از قیمت پایین و پتانسیل‌های لازم را برای رشد قیمت و ارزش آن در بازار به عنوان یک گزینه‌ی مطلوب برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال تبدیل شده است. برخی از کارشناسان عقیده دارند که پاندی ایکس به عنوان یک رمز ارز آینده‌دار در دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. آیا این رمز ارز با افزایش قیمت مواجه می‌شود یا اتفاق دیگری می‌افتد همه‌ی این‌ها در آینده مشخص می‌شود. گروه پارسیان بورس امیدوار است که این مقاله مفید حاصل شود.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از دوره آموزش ارز دیجیتال مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در تهران استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس « مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد »

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی