ساخت nft در بایننس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ایجاد و خرید و فروش NFT در بایننس

بازار NFT بایننس در ژوئن 2021 راه‌اندازی شد تا اکوسیستم گسترده بایننس را گسترش دهد. در زمان راه‌اندازی، بایننس قابلیت‌های محدودی را فعال کرد که شامل توانایی خرید و معامله توکن‌های غیرقابل تعویضی NFT بود که بر روی پلتفرم اجرا می‌شد.

ضرب یا ایجاد توکن فقط برای هنرمندان یا مؤسسات از پیش تأییدشده فعال بود، محدودیتی که تا پایان سال 2021 همچنان وجود داشت. از سال 2021 به بعد، سایر ویژگی‌ها ازجمله واریز و برداشت NFT ها اضافه شده است. علاوه بر این، بایننس اکنون از چند زنجیره دیگر پشتیبانی می‌کند، به این معنی که NFT های ایجادشده در شبکه‌های بلاک چین متعدد را می‌توان در پلتفرم آن معامله کرد.

NFT های ایجادشده در هر یک از این شبکه‌های میزبان را می‌توان در بازار معامله کرد. این مقاله شما را راهنمایی می‌کند تا یاد بگیرید که چگونه NFT های خود ایجاد کنید و سپس بخرید یا بفروشید. ما از دستورالعمل‌های گام‌به‌گام دقیق استفاده خواهیم کرد تا بدانید در هر مرحله چه‌کاری باید انجام دهید.

NFT یا توکن غیرقابل تعویض چیست؟

یک توکن غیرقابل تعویض، اثر ذخیره‌شده در یک بلاک چین است که نشان‌دهنده یک دارایی دیجیتال یا فیزیکی منحصربه‌فرد است. یک مثال رایج در مورد NFT، تصویر دیجیتال است که ثبت می‌شود.

اکثر هنرمندان NFT ها را برای نمایش آثار هنری خود ایجاد کرده‌اند تا به اثبات مالکیت و منشأ آثار خود در یک شبکه تغییرناپذیر کمک کنند. برای درک هر چه‌بهتر NFT ها، ارزش دارد که تفاوت بین دارایی‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض را در نظر بگیرید.

بیت‌کوین، اتریوم و چندین ارز دیجیتال متعارف دیگر دارایی‌های قابل تعویض در نظر گرفته می‌شوند زیرا منحصربه‌فرد نیستند. یک بیت‌کوین دقیقاً مشابه دیگری است و این ویژگی بیت‌کوین را به یک وسیله برای مبادله تبدیل می‌کند.

اما، دارایی‌های غیرقابل تعویض، منحصربه‌فرد و در نوع خود بی‌نظیر هستند. ارزش NFT بر اساس منحصربه‌فرد بودن، نادر بودن، ملموس بودن و کاربردی بودن آن است.

ازآنجایی‌که NFT ها مبتنی بر بلاک چین هستند، واسطه‌ها را حذف می‌کنند و به هنرمندان و سازندگان محتوا اجازه می‌دهند مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) به یک بازار چند میلیارد دلاری تبدیل‌شده است.

در همین راستا بایننس نیز به‌عنوان یک بازیگر مهم در این اکوسیستم شناخته می‌شود. بازار NFT بایننس مرجع هزاران NFT منحصربه‌فرد است که می‌توان آن‌ها را از طریق گزینه‌های مختلف خریداری کرد.

بازار NFT بایننس چیست؟

بازار NFT بایننس چیست؟

بازار NFT بایننس یک پلتفرم دیجیتالی در اکوسیستم گسترده‌تر صرافی بایننس (Binance) است که به کاربران امکان ایجاد، فروش، خرید و تجارت NFT را می‌دهد. در اکتبر 2021، بایننس پشتیبانی چند زنجیره‌ای را در بازار فعال کرد که امکان سپرده‌گذاری و برداشت NFT ایجادشده در شبکه زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم را فراهم می‌کند. اتریوم محبوب‌ترین پلت فرم قرارداد هوشمند است که اکثر NFT ها بر روی آن ایجادشده‌اند.

به‌روزرسانی این ویژگی بدین معنی است که NFT های استخراج‌شده توسط اتریوم را می‌توان با بایننس فروخت، خرید، یا با سایر دارایی‌ها معامله کرد. بازار بایننس به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های NFT در صنعت تبدیل‌شده است و دائماً در حال گسترش است تا محصولات خود را ارتقا دهد و به تولید و فهرست بندی بیش از 2.5 میلیون NFT کمک کند. این مبتنی بر چنین پایه قوی‌ای است که توسط جامعه برتر رمزنگاری جهان ارائه‌شده است.

این فناوری NFT هایی را تولید می‌کند که می‌توانند با استفاده از اتریوم و شبکه پیشرفته بایننس به‌طور ایمن در کیف پول مورد اعتماد نگهداری شوند.

برای فعالیت در این بازار و یا هر بازار دیگری نیاز به تحلیل درست و مناسب خواهید داشت. روش‌های تحلیلی زیادی در دنیای مالی وجود دارد و شما می‌توانید از هر روش استفاده کنید. یکی از بهترین روش‌ها پرایس اکشن است که یکی از روش‌های جذاب بوده و می‌تواند در راه رسیدن به موفقیت کمک کننده باشد. با استفاده از آموزش پرایس اکشن می‌توانید با این روش تحلیل بازارهای مالی آشنا شوید.

8+1 دلیل برای انتخاب بازار NFT بایننس

پس از درک چیستی NFT در این قسمت چند دلیل وجود دارد که بیان می‌کند چرا بازار NFT بایننس مکانی عالی برای تجارت NFT است.

وجود طیف گسترده‌ای از NFT ها

ازنظر تنوع، بایننس NFT غیرقابل مقایسه است. این بازار NFT مجموعه‌های تائید شده هنرمندان و کسب‌وکارهای برجسته ارائه را می‌کند، همچنین NFT ها را مرتباً بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که محصولات در سطح بالاتری هستند. این مجموعه‌ها همه موارد از بازی‌های ویدیویی و آثار هنری مجازی گرفته تا ورزش زا شامل می‌شود.

پوشش جامعه وسیعی از جهان در بازار NFT بایننس

8+1 دلیل برای انتخاب بازار NFT بایننس

بایننس NFT علاوه بر حضور به‌عنوان انتخاب سرمایه‌گذاران، جامعه قابل‌توجهی از حامیان NFT ایجاد کرده است.

وجود پروژه‌های NFT باکیفیت در بازار NFT بایننس

زیرساخت Polygon اخیراً در لیست شبکه‌های کمکی در بازار NFT Binance گنجانده‌شده است که به‌طور قابل‌توجهی محیط NFT را برای کاربران خود بهبود می‌بخشد. قطره‌های ویژه NFT از کسب‌وکارها، افراد مشهور و ابتکارات معروف، ازجمله Mobile Legends، Mike Tyson و Frank Muller NFT در بازار موجود است.

پشتیبانی از چندین زنجیره

بازار NFT بایننس فهرست NFT های موجود در بلاک چین‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کند. به دلیل چنین عملکردهایی، مشتریان می‌توانند منابع تولیدشده در اتریوم را بازدید و مبادله کنند. این رویکرد دسترسی به NFT ها را افزایش می‌دهد.

امنیت پیشرو در صنعت

استفاده از فن‌های رمزگذاری مانند KYC، 2FA و کد ضد فیشینگ، بایننس را تبدیل به یکی از امن‌ترین بازارهای معاملاتی کرده است؛ بنابراین کاربران با حفظ NFT های خود در Binance، از خطر هک شدن حساب توسط کلاه‌برداران محافظت می‌شوند.

دارای رابط کاربری آسان برای استفاده در بازار NFT بایننس

سرمایه‌گذاری در NFT ها به دلیل رابط کاربرپسند Binance NFT، صرف‌نظر از تجربه، ساده است.

امکان تجزیه‌وتحلیل دقیق NFT ها در بایننس

امکان تجزیه‌وتحلیل دقیق NFT ها در بایننس

کاربران بازار NFT بایننس می‌توانند از اطلاعات و آمار بهبودیافته در مورد NFT استفاده کنند که همین مورد آن‌ها را قادر می‌سازد تا در مورد خرید و تجارت، قضاوت عاقلانه‌ای داشته باشند. مشتریان می‌توانند مواردی را به فهرست نظارت خود اضافه کنند تا آخرین فعالیت‌ها را در همان صفحه وب رتبه‌بندی پیگیری کنند، جایی که تابلوهای امتیازات برای آن‌ها نمایش داده می‌شود تا نحوه تغییر ناحیه NFT را مشاهده کنند. با کلیک بر روی یک صفحه وب اطلاعات NFT، می‌توانید تجزیه‌وتحلیل‌های دیگر، ازجمله سوابق قیمت‌گذاری، پیشنهادات، فعالیت‌ها و موارد دیگر را بررسی کنید.

هزینه‌های کم در بازار NFT بایننس

یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین روش‌ها برای خرید و مبادله NFT، پلتفرم NFT بایننس است که دارای چند هزینه مبادله NFT جزئی در بازار است. هیچ هزینه اضافی برای خرید و یا فهرست کردن NFT ها در بایننس NFT وجود ندارد و هزینه سرویس‌دهی در بازار به ازای این هزینه فروش برای معامله یک NFT، یک درصد است. کسانی که زنجیره هوشمند Binance را انتخاب می‌کنند، می‌توانند هزینه‌های خود 9 را کاهش دهند.

پرداخت سریع فیات و تبدیل توکن

پرداخت سریع، ساده و ایمن اکنون از بازار NFT توسط Binance NFT امکان‌پذیر شده است. اکثر مشتریان بایننس می‌توانند در بازار NFT بایننس با استفاده از کیف پول و حساب فعلی خود مبادله کنند. مشتریان می‌توانند درآمد فروش NFT خود را به یکی از جفت‌های فیات موجود تبدیل کنند تا پس از یک تراکنش موفق، پول را دریافت کنند. به‌عنوان یک گزینه، سرمایه‌گذاران بایننس NFT می‌توانند به‌سرعت درآمدهای ارزهای دیجیتال NFT را با توکن یا آیتم موردنظر خود در جامعه بایننس مبادله کنند. اکوسیستم بایننس طیف وسیعی از خدمات را برای پشتیبانی از اهداف مختلف ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این سود را می‌توان با عضویت در برنامه‌ای به نام Earn نقد کرد، به سراسر جهان ارسال کرد یا به طرق مختلف استفاده کرد.

نحوه ایجاد NFT در بایننس

ایجاد NFT های مبتنی بر BEP انحصاری است. با توضیحاتی که در ادامه گردآوری‌شده است، NFT خود را سریع و ساده ایجاد کنید!

  • اولین کاری که باید انجام دهید این است که به بازار Binance NFT بروید و دکمه «CREATE» را در گوشه سمت راست بالای صفحه فشار دهید. سپس از شما خواسته می‌شود تا نوع NFT را که می‌خواهید ایجاد کنید را، انتخاب کنید.
    نحوه ایجاد NFT در بایننس
  • پس‌ازآن، باید فایل خود را آپلود کنید، نام آن و همچنین توضیحی بنویسید. وقتی همه این کارها را انجام دادید، می‌توانید هزینه برش را نیز در پایین صفحه ببینید – مطمئن شوید که اعتبار کافی برای پرداخت این هزینه دارید!
  • هنگامی‌که فرآیند ایجاد کردن کامل شد، پاپ آپ تبریک به شما نمایش داده شد، می‌توانید NFT تازه ایجادشده خود را در برگه مجموعه» نمایه خود پیدا کنید. در اینجا، همچنین می‌توانید تاریخچه توکن و برخی اطلاعات اضافی را نیز مشاهده کنید.

نحوه خرید NFT در بایننس

اگر به‌تازگی وارد بازار بایننس شده‌اید، در وهله اول فرآیند خرید NFT در بازار بایننس می‌تواند بسیار دلهره‌آور به نظر برسد. ما این روند را برای شما تقسیم‌بندی کرده‌ایم تا فرآیند آن هرچه ساده‌تر باشد.

  • یک حساب در بایننس بازکنید. برای این کار  می‌توانید مطلب آموزش ثبت نام در بایننس را مطالعه نمایید.
    نحوه خرید NFT در بایننس
  • واریز وجوه به بایننس: پس از راه‌اندازی حساب خود، وجوه خود را به‌حساب بایننس خود واریز کنید و BNB هر یک از توکن های پذیرفته‌شده در بازار NFT بایننس را خریداری کنید.
  • به بازار NFT بایننس بروید و از NFT ها دیدن کنید و NFT های دلخواه خود را جستجو کنید.
    مراحل مختلف نحوه خرید NFT در بایننس
  • NFT را که می‌خواهید بخرید پیدا کنید: می‌توانید NFT ها را با جستجو در بازار NFT Binance پیدا کنید.
  • اگر ان اف تی در Systemy Box فهرست شده است، می‌توانید آن را مستقیماً با استفاده از قیمت ثابت یا پیشنهاد در حراج خریداری کنید. اگر در لیست نیست، می‌توانید پیشنهادی به فروشنده بدهید. دو نوع عمده از مجموعه NFT در Binance NFT وجود دارد. اولین مورد، مجموعه‌های Premier است که با همکاری بازار NFT بایننس ایجادشده است. در مقابل، گروه دوم مجموعه‌های استاندارد هستند که توسط Binance NFT تائید نشده‌اند. تیک نارنجی مجموعه‌های برتر را نشان می‌دهد. مجموعه‌های استاندارد دارای تیک نارنجی نیستند. اگر می‌خواهید اولین NFT خود را بخرید و برای یافتن پروژه‌های باکیفیت تلاش می‌کنید، بهترین کار این است که NFT ها را از طریق تابلوهای رتبه‌بندی که فروش‌ها، مجموعه‌ها و سازندگان برتر را در بازار NFT بایننس به نمایش می‌گذارند، بخرید. این داده‌ها به شما کمک می‌کند ارزش هر پروژه NFT را ارزیابی کنید.
    آشنایی با مراحل مختلف نحوه خرید NFT در بایننس
  • پس از یافتن NFT موردعلاقه خود و ارائه پیشنهاد به فروشنده، منتظر پاسخ باشید.
  • اگر فروشنده موافقت کند، می‌توانید با استفاده از BNB یا سکه‌های تأییدشده مستقیماً از کیف پول بایننس، هزینه NFT را پرداخت کنید. پس از انجام معامله، NFT متعلق به شما خواهد بود.
    آموزش نحوه خرید NFT در بایننس

چگونه NFT های خود را به Binance NFT انتقال دهیم؟

اکنون‌که نحوه ایجاد و خرید NFT را در بازار محبوب Binance NFT یاد گرفتیم، بیایید نحوه انتقال این توکن‌ها غیرقابل تعویض را از یک کیف پول خارجی به‌حساب Binance NFT خود بررسی کنیم.

مرحله 1 – وارد Binance NFT شوید.

به‌حساب Binance خود وارد شوید و پس از ورود به NFT Marketplace بروید.

چگونه NFT های خود را به Binance NFT انتقال دهیم؟

مرحله 2 – به مرکز کاربری بروید.

پس از ورود به‌حساب NFT بایننس خود، نشانگر را روی نماد کاربر در سمت راست بالای منو اصلی نگه دارید User Center. را از لیست انتخاب کنید.

مرحله 3 – فرآیند انتقال NFT را شروع کنید.

روی برگه NFT Assets در صفحه User Center کلیک کنید، سپس روی دکمه Deposit کلیک کنید تا فرآیند انتقال NFT شروع شود.

مرحله 4 – شبکه انتقال را انتخاب کنید.

در این مرحله، شبکه بلاک چین میزبان NFT را انتخاب کنید. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، بایننس NFT Marketplace از شبکه‌های زنجیره‌ای هوشمند بایننس و اتریوم پشتیبانی می‌کند. برای ادامه بر روی confirm کلیک کنید.

مرحله 5 – کیف پول خود را به Binance NFT وصل کنید.

اگرچه MetaMask انتخاب پیشنهادی یا پیش‌فرض است، می‌توانید به هر یک از بیش از پنجاه گزینه کیف پول که توسط پروتکل WalletConnect پشتیبانی می‌شوند متصل شوید.

انتقال NFT ها به Binance NFT

با کلیک بر روی تب MetaMask، کیف پول MetaMask از قبل نصب‌شده ظاهر می‌شود.

مراحل انتقال NFT ها به Binance NFT

روی دکمه Sign کلیک کنید تا اجازه اتصال بین حساب‌های MetaMask و Binance NFT خود را بدهید.

آشنایی با انتقال NFT ها به Binance NFT

مرحله 6 – آدرس قرارداد هوشمند NFT را ارائه دهید.

آدرس قرارداد هوشمند به محل آدرسی که قرارداد در شبکه میزبان مستقر شده است اشاره دارد. یک آدرس قرارداد منفرد می‌تواند میزبان یک یا چند NFT باشد، معمولاً این آدرس را می‌توان در توضیحات NFT در صفحه فهرست آن یافت.

انتقال NFT ها به Binance NFT چگونه است؟

هنگامی‌که آدرس قرارداد NFT خود را پیدا کردید، آن را کپی کرده و در قسمت فرم آدرس قرارداد نشان داده‌شده در زیر قرار دهید.

با مراحل انتقال NFT ها به Binance NFT آشنا شوید

مرحله 7-NFT را برای سپرده‌گذاری انتخاب کنید

اگر بایننس NFT از آدرس قرارداد شما پشتیبانی کند، سیستم تمام NFT های مرتبط با آن قرارداد خاص را نمایش می‌دهد. شما فقط می‌توانید یکی از ان اف تی را برای انتقال انتخاب کنید. NFT ترجیحی را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و آن را انتخاب کنید، سپس به پایین بروید و روی دکمه تأیید سپرده کلیک کنید.

مرحله 8 – پرداخت هزینه تراکنش.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود که با فعال کردن کیف پول MetaMask خود، هزینه گس را پرداخت کنید. به‌محض اینکه بلاک چین تراکنش را تأیید کرد، NFT به‌حساب NFT بایننس شما واریز می‌شود. می‌توانید آن را در برگه NFT Assets در صفحه User Center مشاهده کنید.

چگونه NFT های خود را در بایننس بفروشیم؟

بازار NFT بایننس فروش NFT های خود را برای کاربران بسیار ساده می‌کند.

  • برای شروع، از بخش “NFT Asset” خود بازدید کرده و به صفحه مجموعه بروید. در اینجا، باید NFT را که می‌خواهید بفروشید انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب NFT، باید آن را در بازار فهرست کنید. اول، نوع فروش را انتخاب کنید. شما می‌توانید NFT خود را باقیمت ثابت یا به‌صورت حراج زمان‌بندی‌شده بفروشید. اگر گزینه قبلی را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود که قیمت خاصی را برای NFT خود تعیین کنید و ارز دیجیتالی را که می‌خواهید به‌عنوان پرداخت دریافت کنید، انتخاب کنید. اگر تصمیم بگیرید که آن را در حراج بفروشید، از شما خواسته می‌شود حداقل پیشنهادی را که شخصی می‌تواند برای NFT شما ارائه دهد، وارد کنید.
  • پس از انجام فرآیندهایی که در بالا توضیح داده شد، باید مدت‌زمانی را که NFT شما در بازار بایننس NFT فهرست می‌شود، انتخاب کنید. همچنین باید توضیحی را برای توکن‌های خود بنویسید که به خریداران بالقوه کمک ‌کند تا درباره ان اف تی اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  • فرآیند فهرست‌بندی باید توسط یک تیم تعیین‌شده در Binance تأیید شود. بسته به زمانی که NFT خود را ارسال می‌کنید و تعداد نشانه‌هایی که برای تأیید ارسال می‌شوند، این تأیید معمولاً تا 8 ساعت طول می‌کشد.
  • هنگامی‌که لیست NFT شما توسط بایننس تأیید شد، توکن در بازار NFT بایننس ظاهر می‌شود تا همه بتوانند مرور، مشاهده و خرید (پیشنهاد قیمت) کنند!

سخن آخر

با استفاده از Binance، سرمایه‌گذاران می‌توانند در بازار ارزهای دیجیتال کاوش کنند و NFT ها را با کالاهای دیگر در Binance NFT مبادله کنند. بازار NFT بایننس مکان مناسبی برای همه NFT ها باقی خواهد ماند زیرا عملکردهای آن روزبه‌روز بهبودیافته و کالاهای جدیدی عرضه می‌شوند.

معمولاً به دلیل حداقل کارمزدهای صرافی ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران مبتدی استفاده از این بازار را ترجیح می‌دهند. Binance NFT همچنین فعالیت‌های تجاری گسترده را مدیریت می‌کند، معاملات قابل‌توجهی انجام می‌دهد و هزینه‌های خدمات کمتری را دریافت می‌کند.

ما به‌عنوان مجموعه آکادمی پارسیان بورس، در این مقاله نحوه ایجاد و خریدوفروش NFT در بازار بایننس را یاد گرفتیم. اکنون می‌توانید NFT خود را ایجاد کرده و مبادله‌کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر در این زمینه با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی