معرفی هنرمندان پرفروش NFT
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی هنرمندان پرفروش NFT

در طول سال گذشته، کاربران زیادی در فضای  NFTمشتاقانه منتظر معرفی هنرمندان پرفروش NFT بوده‌اند؛ زیرا هنر در NFT، یک موضوع پرطرفدار است. کارشناسان بر این باورند که NFT، نوآوری‌های بیشتری را از نقطه نظر تجاری برای بخش هنر به ارمغان می‌آورد.

چرا کهNFT  مملو از فرصت‌هایی است که بسیاری از هنرمندان از آن‌ها استفاده کرده‌اند و از این طریق میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده‌اند. این مقاله شما را با هنرمندان پرفروش NFT آشنا می‌کند. اگر تمایل دارید با الگوریتم درآمدزایی NFT آشنا شوید توصیه می‌کنیم آموزش متاورس را جدی گرفته و با این دنیای جذاب آشنا شوید.

با هنرمندان پرفروش NFT  آشنا شوید

در این قسمت ما تعدادی از هنرمندان پرفروش NFT را از بخش‌های متفاوت انتخاب کردیم تا به کاربران کمک کنیم تا در فیلدهای متنوعی از NFT ایده داشته باشند. هنرمندانی که در اینجا معرفی کردیم، با توجه به معیارهای کیفی انتخاب‌شده‌اند که هرکدام تأثیر قابل توجهی بر اکوسیستم NFT در سال گذشته داشته‌اند.

قبل از اینکه بخواهیم هر اطلاعاتی را در رابطه با این هنرمندان در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم اینکه بتوانید با توجه به معیار کیفی، بدون استفاده از اندیکاتور و سایر ابزارها، معامله‌گری داشته باشید، دوره آموزش پرایس اکشن بهترین گزینه می‌باشد.

1. اسنوفرو

با هنرمندان پرفروش NFT  آشنا شوید

بنیان‌گذار Art Block، اریک کالدرون که با نام Snowfro  شناخته می‌شود، در فهرست هنرمندان پرفروش  NFTقرار دارد. از زمان راه‌اندازی آن در نوامبر 2020، آرت بلاک‌ها موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است. اسنوفرو 3017 قطعه فروخته و به‌طور متوسط ​​12897.24 دلار در هر قطعه کسب کرده است. گران‌ترین قطعه او، نسخه‌ای از مجموعه Chromie Squiggle، به قیمت 13075.99 دلار فروخته شد.

2. بیپل

در 11 مارس 2021، طراح گرافیک، بیپل به دلیل فروش اولین مجموعه هنر دیجیتال با عنوان Everyday: The first 5000 days  تاریخ‌ساز شد. این مجموعه به‌قدری ارزشمند بود که بیپل به مدت 5000 روز، هر روز هنری را خلق می‌کرد که درنهایت با قیمت باورنکردنی 69,346,250 دلار در کریستیز به فروش رفت. به لطف Beeple، NFT ها به یک مرحله کاملاً جدید واردشده و برندهای بیشتری، علاقه‌مند به پذیرش NFT در برنامه‌های بازاریابی و تجاری خود هستند.

3. تایلر هابز

تایلر هابز

تایلر هابز یک هنرمند اهل تگزاس است که عمدتاً با الگوریتم‌ها، پلاترها و نقاشی کار می‌کند. او با NFT موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. میانگین قیمت فروش هابز برایNFT ، 100,729.15 دلار بوده که بالاترین قیمت او 122,421,149.94 دلار است. «کنترل ناقص» گران‌ترین اثر هابز است.

هابز الگوریتم‌های سفارشی را برنامه‌ریزی می‌کند که هدف آن ایجاد تصاویر بصری است. آثار تایلر به‌عنوان یکی از هنرمندان پرفروش NFT در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته‌شده و در بیش از ده‌ها کشور شناخته شده است.

4. دیمیتری چرنیاک

دیمیتری یکی دیگر از هنرمندان پرفروش NFT است که به خاطر مجموعه Ringers و همچنین آزمایش‌هایش بر روی مینیمالیسم هندسی شهرت پیدا کرد. با کمترین میزان فروش NFT، میانگین فروش چرنیاک 118033.91 دلار است. بالاترین فروش او 2,774,736.00 دلار برای قطعه‌ «فقدان تقارن اندک می‌تواند درد زیادی ایجاد کند» بود.

5. مورات پاک

پاک یک هنرمند موفق NFT است که هویت اصلی وی در پرده‌ای از رمز و راز قرار دارد. این هنرمند چندین اثر هنری دیجیتال را در بازارهایی مانند Nifty Gateway و Sotheby’s منتشر کرد. درست در زمان فروش ویژه دو روزه Nifty Gateway، پاک Merge را راه‌اندازی کرد. مجموعه Merge بیش از 91 میلیون دلار به دست آورد و به راحتی آن‌ را به‌عنوان گران‌ترین هنرمند جهان شناساند.

6. هکاتائو

هکاتائو

نام هکاتائو از دو کلمه تشکیل شده است: هک، به معنای لذت کشف آنچه در زیر پوست پنهان است و تائو، برای تعادل پویا بین یین و یانگ. Hackatao، کار خود را در هنر در فضای سنتی آغاز کرد و در سال 2018،  اولین NFT خود، Girl Next Door را در SuperRare منتشر کرد. از آن زمان، Hackatao بیشتر وقت خود را به غنی‌سازی جامعه هنر، همکاری با دیگر هنرمندان پرفروش NFT اختصاص داد.

Hackatao با فروش بالاتر از حد متوسط خود بلافاصله در جامعه رمزنگاری به شهرت رسید. “Kim Jong Un – Dead and Alive” یک قطعه پرفروش بود که به قیمت 360,132.08 دلار فروخته شد.

7. Mad Dog Jones

Mad Dog Jones هنرمندی فعال در زمینه پویانمایی است که تصاویری جدید خلق می‌کند. او بیشتر به خاطر ویدئوی “Infinite Now” خود که بیش از 1 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است، شناخته شده است. در فوریه 2021، او یک مجموعه NFT را به قیمت 180000 دلار فروخت.

8. Xcopy

XCOPY، یکی از هنرمندان پرفروش NFT از لندن است که با کلیک راست نمادین و Save As guy NFT شهرت کسب کرده‌اند. این اثر هنری پاسخی است بر دیدگان شکاکان NFT که معتقدند خرید هنر دیجیتال و سایر کلکسیون‌ها در nft به‌سادگی چند کلیک ماوس بوده و بی‌اهمیت است.

وقتی  XCOPYاین اثر هنری را برای مناقصه گذاشت، اسنوپ داگ و سایر کلکسیونرهای NFT، این اثر را به قیمت 7 میلیون دلار خریداری کردند. سبک هنری XCOPY حال و هوای پر جنب و جوش و چشم‌اندازی دیستوپیایی را ارائه می‌دهد. در سال 2021، XCOPY با موفقیت بیش از 1900 اثر هنری را فروخت.

9. Trevor Jones

Trevor Jones

تروور جونز که در بریتانیا مستقر است،NFT ها را از کلیپ‌های ویدیویی می‌سازد. جونز مدت‌هاست که علاقه‌مند به آزمایش محدودیت‌های هنر الهام گرفته از فناوری بوده است. در سال 2012، این هنرمند سازگاری کدهای QR و نقاشی‌های رنگ‌روغن را بررسی کرد.

سرمایه‌گذاری جونز در بیت‌کوین در سال 2017 دقیقاً او را به زمان حال هدایت کرده است، جایی که او با موفقیت ارزهای دیجیتال و هنر را باهم هماهنگ کرده است. بیت‌کوین جونز نمونه‌ای عالی از اشتیاق او در تصویر کشیدن نقاشی‌های AR با مضمون رمزنگاری است.

این قطعه در همان روزی که برای مناقصه گذاشته شد به قیمت 3 میلیون دلار فروخته شد. تلفیق هنر و سود موضوعی است که شما نیز می‌توانید از آن استفاده نمایید. موضوع مهمی که وجود دارد این است که آموزش را جدی گرفته و بتوانید از هر مفهومی در جای مناسب خود استفاده کنید. این آموزشی است که در دوره‌های ارزهای دیجیتال برای شما گردآوری شده است. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در تهران می‌توانید به سود مناسبی دست پیدا کنید.

10. ویکتور لانگویس

FEWOCiOUS شاهد عینی افرادی است که نشان می‌دهند موفقیت با سن هیچ ارتباط خاصی ندارد. ویکتور لانگویس در 19 سالگی، به لطف جوامع NFT، طرفداران زیادی در هنر دیجیتال به دست آورد.

FEWOCiOUS  در ژوئن 2021 با به کار انداختن وب‌سایت کریستی به دلیل حجم بالای مجموعه‌دارانی که علاقه‌مند به آوردن آثار این هنرمند جوان NFT بودند، یک رکورد جهانی به ثبت رساند. در آوریل گذشته، FEWOCiOUS  یک بار دیگر رکورد خود را شکست و 20 میلیون دلار از Paint Drop NFTs به دست آورد. سبک هنری FEWOCiOUS احساسات عمیقی را در مخاطبانشان برمی‌انگیزد.

نتیجه گیری

NFT ها روشی جدید و هیجان‌انگیز برای ایجاد و فروش دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد هستند. در این مقاله به معرفی هنرمندان پرفروش NFT پرداختیم و زمینه فعالیت هرکدام را بررسی کردیم. شما نیز می‌توانید میلیون‌ها دلار از فروش آثار هنری خود به‌عنوان NFT درآمد داشته‌اند. ما در آکادمی پارسیان بورس معتقدیم که همچنان سود زیادی در این فضا وجود دارد. پس برای یادگیری هر چه بیشتر دیگر مقالات ما را دنبال کنید.

سؤالات متداول

  • چه چیزی NFT را ارزشمند می‌کند؟
    NFTها به این دلیل ارزشمند هستند که منحصربه‌فرد، تغییرناپذیر و قابل‌انتقال هستند. برخلاف دارایی‌های سنتی مانند ارز فیات یا طلا، NFT‌ها را نمی‌توان تکرار یا جعل کرد. این مورد باعث می‌شود آن‌ها به ذخیره‌ای عالی از ارزش برای دارایی‌های دیجیتال تبدیل شوند.
  • شناخته‌شده‌ترین هنرمندان پرفروش NFT کدام است؟
    پس از یک حراج تاریخی با خانه حراج کریستی، مایک وینکلمن که بیشتر با نام هنری بیپل شناخته می‌شود، برای مدت قابل‌توجهی در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان NFT قرار گرفت. اثر هنری  Everything: The first 5000 days به قیمت 69,346,250.00 دلار فروخته شد.
  • در بین هنرمندان پرفروش nft کدام‌یک جوان‌ترین است؟
    FEWOCiOUS جوان‌ترین هنرمندی است که تا به حال معرفی شده است.
امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی