ثبت نام در بایننس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آموزش ثبت نام در بایننس (Binance) از 0 تا 100

صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس Binance یکی از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود. با ثبت نام در بایننس شما می‌توانید معاملاتتان را در بازار ارز دیجیتال آغاز کنید و در بستری امن به سرمایه‌گذاری بپردازید. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس ما به معرفی این صرافی و نحوه ثبت نام در بایننس که بخش کوچکی از دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس است، می‌پردازیم.

در این مقاله تنها نحوه ثبت نام در بایننس آموزش داده می‌شود، اما اگر دوست دارید معرفی کامل بایننس را مطالعه کنید، به مقاله  جامع صرافی بایننس مراجعه کنید.

شرایط ثبت نام در صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس Binance

ارز دیجیتال و فعالیت در این بازار امروزه یک کسب و کار پررونق شناخته می‌شود و اکثر مردم به فکر سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند. در مرحله اول برای شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال شما باید ثبت نام در بایننس یا هر صرافی دیگر را انجام دهید و سپس به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. بسیاری از افراد درباره روش ثبت نام در صرافی بایننس و عضویت در صرافی بایننس دچار ابهاماتی هستند. به همین دلیل در این قسمت شرایط ثبت نام در صرافی بایننس به سرمایه‌گذاران توضیح داده می‌شود.

یکی از روش‌های مستقیم خرید ارز دیجیتال استفاده از صرافی‌های آنلاین می‌باشد. در حال حاضر تعداد زیادی از صرافی‌ها در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارند اما صرافی بایننس یکی از قوی‌ترین صرافی‌ها در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود. توجه داشته باشید برای استفاده و ثبت نام در صرافی بایننس باید از فیلترشکن استفاده کنید. به دلیل وجود تحریم‌های ایران صرافی بایننس از همکاری با ایرانیان خودداری می‌کند و احراز هویت شخص ایرانی تایید نمی‌شود به همین دلیل باید از فیلتر شکن استفاده کرد. اگر معاملات روزانه شما کمتر از دو بیت کوین باشد نیازی به احراز هویت بایننس نیست.

همانطور که گفته شد برای شروع ثبت نام در صرافی بایننس معامله‌گران باید یک فیلتر شکن با آی پی ثابت برای خود تهیه کنند و از فیلترشکن برای وصل شدن به اینترنت استفاده کنند که هربار یک آی پی ثابت به سرمایه‌گذاران اختصاص دهد. درحال حاضر به دلیل وجود تحریم‌ها برای کشور ایران وبسایت‌های زیادی در زمینه خرید و فروش فیلترشکن با آی پی ثابت فعالیت می‌کنند و برای اینکه بتوانید با یک آی پی ثابت به بایننس متصل شوید می‌توانید از وی پی اس نیز استفاده کنید.

بعد از راه‌اندازی فیلترشکن با یک آی پی ثابت در مرحله بعد برای ثبت نام در بایننس باید یک حساب جیمیل داشته باشید. حساب جیمیل در زمان ثبت نام برای صرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانید ایمیل‌های ارسال شده توسط صرافی را مشاهده کنید. اگر دارای حساب جیمیل هستید اطمینان حاصل کنید که به حساب خود دسترسی کامل دارید در غیر این صورت به باز کردن یک حساب جدید اقدام کنید.

در مرحله آخر برای ثبت نام در بایننس ابتدا شما باید نرم‌افزار  Google Authenticator را روی گوشی خود نصب کنید.

آموزش ثبت نام در بایننس

آموزش مرحله به مرحله و نحوه ثبت نام در صرافی بایننس Binance

در مرحله اول برای ثبت نام در بایننس باید به آدرس binance.com که آدرس این صرافی می‌باشد مراجعه شود. صفحه این صرافی را باز کنید و برای ثبت نام در بایننس گزینه register که در بالای صفحه وجود دارد را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه register یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود و از شما یک ایمیل و پسورد می‌خواهد. ابتدا در قسمت مربوطه جیمیل خود را وارد کنید و در قسمت بعدی یک پسورد برای خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که پسورد شما حداقل باید دارای ۸ کاراکتر و شامل اعداد و حروف انگلیسی باشد. دقت داشته باشد این پسورد از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد پس سعی کنید آن را فراموش نکنید. در قسمت آخر تیک پذیرش قوانین را بزنید و روی گزینه Create account کلیک کنید.

پس از انتخاب گزینه create account یک صفحه برای شما باز می‌شود در راستای تایید هویت انسانی شما می‌باشد. در این مرحله صرافی برای شما یک آزمون امنیتی ایجاد می‌کند که مانند تکمیل پازل می‌باشد و شما برای تایید هویت انسانی خود باید این پازل را تکمیل کنید تا اجازه ثبت نام و ادامه مراحل بعد به شما داده شود.

پس از حل پازل و تایید شدن آن توسط صرافی یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود و این صفحه نیاز به یک کد دارد. این کد به آدرس جیمیل‌ که در مرحله اول ثبت کرده‌اید فرستاده می‌شود. برای دریافت کد ارسالی به آدرس جیمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی که از صرافی بایننس دریافت کرده‌اید را باز کنید و کد دریافتی در قسمت مربوطه وارد کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

پس از وارد کردن کد در وبسایت آدرس ایمیل شما فعال می‌شود. بعد از عبور از این مرحله یک صفحه جدید برای شما باز خواهد شد که برای فعال سازی واریز و برداشت حساب صرافی خود باید یک تایید هویت دو عاملی را انجام دهید. برای انجام تایید هویت دو عاملی پس از باز شدن صفحه جدید گزینه go to dashboard  را انتخاب کنید.

بعد از انجام این مرحله دو گزینه برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که یکی از آن‌ها مربوط به تایید هویت از طریق ارسال پیامک برای گوشی موبایل شما می‌باشد و دیگری تایید هویت دو عاملی با استفاده از اسکن کد QR یا کد 16 رقمی موجود بر روی صفحه اپلیکیشن Google Authenication می‌باشد. بعد از انجام تمامی مراحل ذکر شده ثبت نام در بایننس با موفقیت انجام می‌شود و شما می‌توانید فعالیت سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

چگونه در صرافی بایننس ثبت نام کنیم

نکات مهم ثبت نام در صرافی بایننس Binance

صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ در چین تاسیس شد و با گذشت زمان محبوبیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران کسب کرد. صرافی بایننس ارز دیجیتال خود را به نام بایننس کوین راه‌اندازی کرد و از طریق عرضه اولیه این کریپتوکارنسی موفق شد ۱۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند. در لیست رتبه‌بندی CoinMarketCap صرافی Binance از لحاظ حجم معاملات رتبه دوم را در میان بزرگترین صرافی‌های کریپتو کارنسی کسب کرده‌ است.

برای ثبت نام در این صرافی محبوب باید به چند نکته توجه کنید.

همانطور که گفته شد برای فعالیت در صرافی بایننس باید از فیلترشکن و آی پی ساده استفاده شد به همین دلیل سعی کنید از آی پی‌های آمریکا و آلمان خریداری نکنید زیرا این آی پی‌های ثابت پس از ثبت نام حتما باید احراز هویت خود را به طور کامل انجام دهند و در این صورت با مشکل مواجه می‌شوید.

نکته دیگر مربوط به نرم افزار Google Authentication می‌باشد. برای دریافت این نرم افزار باید به گوگل پلی مراجعه کنید و پس از جستجوی اسم این نرم افزار آن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

در مرحله آخر سعی کنید تمامی پسوردهای داده شده در هنگام ثبت نام در بایننس را ثبت و ذخیره کنید همچنین بهتر است کد QR یا همان کد ۱۶ رقمی مرحله آخر را ذخیره کنید.

ثبت نام در binance

مقالات مرتبط

کلام نهایی

انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال در مرحله اول کلید موفقیت شما در حوزه کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. صرافی بایننس به عنوان یک صرافی موفق در حوزه کریپتوکارنسی به صورت آنلاین فعالیت می‌کند. این صرافی از اعتبار زیادی برخوردار است و بستری امن برای کاربران خود ایجاد می‌کند. ثبت نام در binance برای شروع فعالیت در حوزه کریپتو کارنسی ضروری محسوب می‌شود. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس برگزار کننده دوره‌های آموزش ارز دیجیتال ما به معرفی صرافی بایننس و آموزش ثبت نام در صرافی بایننس پرداختیم.

3/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی