فیبوگروپ چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

فیبوگروپ چیست؟ آموزش افتتاح حساب در FIBOGROUP

دسترسی به یک کارگزار قابل‌اعتماد و توانا برای موفقیت شما در بازارهای مالی اهمیت بسیاری دارد. کاهش هدر رفت سرمایه و افزایش سودآوری، مستلزم انتخاب یک کارگزار مناسب و مطابق با نیازهای مالی است. فیبوگروپ fibogoup یکی از محبوب‌ترین کارگزاری‌ها در سالهای اخیر بوده است. در این مقاله ویژگی‌های فیبوگروپ، انواع حساب‌های آن، ساختار کارمزد آن و تمام جنبه‌های مهم دیگر آن را بررسی کرده و سپس نحوه افتتاح حساب در فیبوگروپ را به شما آموزش خواهیم داد تا با ارزیابی و تجزیه‌وتحلیل ویژگی‌های این بروکر، درک روشنی از مسیر مالی خود داشته باشید و بتوانید حس یک شروع خوب در دنیای تجارت آنلاین را تجربه کنید.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

فیبوگروپ چیست؟

فیبوگروپ FIBO GROUP یک هلدینگ بین‌المللی در حوزه مالی است که در سال 1998 تأسیس شده است. این گروه، یکی از اولین کارگزارانی است که در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده و طیف گسترده‌ای از خدمات مالی را درزمینه تجارت و سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد. این کارگزاری برنده جایزه “بهترین کارگزار ECN” در EXPO فارکس در سال 2014 و “معتمدترین کارگزار فارکس 2014” در نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری و مالی چین شده است. به‌طورکلی فیبوگروپ دارای شهرت و سابقه‌ای عالی بوده و همچنین جامعه آماری کثیری از معامله گران را شامل می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت این کارگزاری، وجود شرایط کاری آسان برای تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای است.

نیم‌نگاهی بر فیبوگروپ

 💱 نوع ارز EUR، USD، CHF، GBP، GLD، BTC، ETH

🚀 حداقل سپرده: 1 دلار

⚖ اهرم: تا سقف 1:1000

💱 اسپرد: از 0-0.2 پیپ

🔧 ابزارها: ارزها، CFD، فلزات ارزهای دیجیتال

💹 کال مارجین: 20٪

توزیع جغرافیایی کاربران فیبوگروپ

فیبوگروپ با بیش از 20 سال فعالیت در بازار فارکس، توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یکی از قابل‌اعتمادترین کارگزاری‌ها تثبیت کند. حرفه‌ای بودن این مجموعه به‌واسطه تعداد جوایز زیاد کسب‌شده، قابل اثبات است. دفتر مرکزی این گروه در جزایر ویرجین بریتانیا واقع شده و با توجه به بین‌المللی و جهانی بودن این مجموعه، پلتفرم آن، 190 کشور ازجمله کشورهای واقع در آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و اروپا را تحت پوشش قرار می‌دهد. به علت پایبند نبودن فیبوگروپ به تحریم‌های علیه ایران، این پلتفرم یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در کشور ایران است. در نمودار زیر توزیع جغرافیایی کابران فیبوگروپ نشان داده شده است.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

مزایای معامله با فیبوگروپ

  • پشتیبانی فارسی
  • ارائه مجموعه گسترده‌ای از حساب‌های معاملاتی
  • پشتیبانی فنی چندزبانه در 24 ساعت از شبانه‌روز
  • دارا بودن انواع جفت ارزها
  • دسترسی به بروکر از طریق انواع راه‌های ارتباطی اعم از چت آنلاین، تماس تلفنی و….

معایب معامله با فیبوگروپ

  • تعطیلی کارگزاری در روزهای آخر هفته (شنبه و یکشنبه)
  • جریمه و کارمزد برای برداشت زودهنگام پول از حساب PAMM
  • خدمات مشتری 24/7 در دسترس است، اما اغلب تأخیر 12 ساعت یا بیشتر وجود دارد.
  • در ارائه پیشنهاد‌های ویژه از سطح پایینی برخوردار است.
  • اسپردهای نسبتاً بالا، به‌ویژه برای ابزارهای تجاری غیر محبوب دارد.

10 ویژگی بارز فیبوگروپ

  • ابزارهایی برای مقایسه نمودارهای مالی به شکل پیشرفته ارائه می‌دهد
  • تجزیه‌وتحلیل‌هایی مبتنی بر تحقیقات، در مورد بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری از تحلیلگران برتر، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • پلتفرم‌های فیبوگروپ برای استفاده در چندین دستگاه ازجمله سیستم‌عامل iOS و اندروید و همچنین از طریق مرورگر وب در دسترس است.
  • فیبوگروپ توسط نهادهای همچون (FCA) نظارت می‌شود.
  • این پلتفرم به 6 زبان زنده دنیا ارائه‌شده و دارای رابط کاربری آسان به هنگام جستجوی اطلاعات است.
  • دارای تقویم اقتصادی است که حاوی مهم‌ترین اخبار اقتصادی می‌باشد که بر پویایی جفت ارزها می افزاید.
  • کارشناسان این گروه هرروزه با بررسی‌هایی محبوب‌ترین ابزارهای معاملاتی، برخی از اطلاعات تحلیلی و توصیه‌های ویژه را با معامله‌گران به اشتراک می‌گذارند.
  • وجود جدول رتبه‌بندی، امکان انتخاب مناسب‌ترین سیگنال را فراهم می‌کند.
  • هر تریدر در فیبوگروپ علاوه بر کپی کردن تریدهای دیگر تریدرها، می‌تواند به‌عنوان ارائه‌دهنده سیگنال نیز عمل کند.
  • فیبوگروپ برای ابزارهای CFD کمیسیون دریافت می‌کند. کارمزدها بسته به نوع معاملات و نوع حساب معاملاتی مورد انتخاب کاربر می‌تواند متفاوت باشد.

انواع حساب‌های فیبوگروپ

در این قسمت انواع حساب‌های فیبوگروپ گردآوری و مقایسه شده است:

نوع حساب MT5 NDD MT4X NDD MT4 NDD MT4 FIXED MT4 CENT C TRADER
پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 متاتریدر4 متاتریدر4 متاتریدر4 متاتریدر4 سی تریدر
حداقل لات 0.01 0.01 0.01 0.01 0.01 0.01
حداقل اسپرد 0.8 2 0.6
کارمزد 0.005 درصد معامله ندارد 0.003 درصد معامله 0.003 درصد معامله
حداقل دپوزیت 1000دلار 50 دلار 50 دلار 50 دلار صفر دلار 50 دلار
اهرم 400 400 400 200 1000 400
استاپ اوت 50 درصد 50 درصد 50 درصد 20 درصد 20 درصد 20 درصد
تعداد جفت ارز 42 45 32 60 38 41
حساب پم ندارد دارد دارد دارد ندارد ندارد

آموزش افتتاح حساب در فیبوگروپ

برای شروع فرآیند افتتاح حساب در فیبوگروپ بایستی ابتدا به سایت فیبوگروپ به نشانی www.fibogroup.com مراجعه کنید. بعد از ورود به سایت می‌توانید حساب واقعی و یا حساب دمو ایجاد کنید.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

برای افتتاح حساب باید ثبت‌نام کنید. ابتدا مشخصات خود را وارد کرده و open account را انتخاب کنید.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

هنگامی‌که مشخصات خودتان ( اسم، فامیلی، ایمیل و شماره تلفن) را وارد نمودید پیامی با محتوای زیر ارسال می‌شود:

ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد و اطلاعات لازم برای ورود به پروفایل شخصی شما به ایمیلتان ارسال می‌شود.

در ادامه بر روی continue کلیک کرده و کدی که به ایمیلتان ارسال می‌شود را در باکس زیر کپی کنید.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

ازآنجایی‌که فیبوگروپ توسط اداره رفتار مالی (FCA) تحت نظارت قرار می‌گیرد، هر مشتری جدید باید چند بررسی اولیه را پشت سر بگذارد تا اطمینان حاصل شود که خطرات معاملات را درک کرده و مجاز به معامله می‌باشد. برای استفاده از تمام ویژگی‌های بروکر، باید حساب خود را تأیید کنید. این شامل تأیید ایمیل، تأیید هویت، تکمیل اطلاعات نمایه، تأیید آدرس محل سکونت، تکمیل اطلاعات پرسشنامه و تأیید شماره تلفن است. برای انجام این کار، با کلیک بر روی هر یک از موارد موردنیاز، اطلاعات پروفایل خود را در پروفایل شخصی خود، در قسمت پروفایل من تائید و تکمیل کنید.

ابتدا اطلاعات لازم برای تکمیل پروفایل را وارد کنید این اطلاعات شامل کشور، تاریخ تولد، آدرس، شماره کارت شناسایی و شماره موبایل است. بعد از وارد کردن بر روی continue کلیک کنید در مرحله بعد سوالاتی در مورد شغل و درآمد شما پرسیده می‌شود. جواب‌هایی که در این قسمت ارسال می‌کنید تأثیری در نوع ترید شما نخواهد داشت این قسمت میزان تجربه معاملاتی شما را می‌سنجد.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

در ادامه باید فرم احراز هویت را تکمیل کنید. بایستی برخی از اسناد اولیه را برای اثبات هویت خود ارائه دهید. این اسناد شامل اسکن کارت ملی یا پاسپورت یا گواهینامه رانندگی می‌باشد. بخش دیگر مربوط به اسکن قبض آب و برق یا صورت‌حساب بانکی سه ماه گذشته که نشانی شما در آن قیدشده می‌باشد. درنهایت نیز شماره موبایل خود را تائید می‌کنید.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

بعد از آپلود مدارک، فیبوگروپ بعد از تائید مراحل احراز هویت و اعتبار سنجی مدارک شما، ایجاد حساب فعال را برای شما ممکن می‌سازد. توجه داشته باشید تا زمانی که احراز هویت شما تائید نشود، نمی‌توانید معامله انجام دهید، این تائید بسته به شرایط می‌تواند از یک تا چند روز طول بکشد.

واریز و برداشت از فیبوگروپ

علامت سبز در کنار فرم‌های تکمیل‌شده نشان دهنده تائید مدارک توسط فیبوگروپ می‌باشد. برای ایجاد حساب ابتدا بر روی live account کلیک می‌کنیم.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

در اینجا انواع حساب‌هایی را در ابتدای مقاله توضیح داده شد را مشاهده می‌کنیم. یکی از حساب‌ها را بسته به شرایط مالی خود انتخاب می‌کنیم. به‌طور مثال ما حساب c trader را انتخاب کرده و اهرم معاملاتی خود را مشخص می‌کنیم. حالا یک حساب واقعی ایجاد شده است.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

برای شارژ حساب در قسمت پروفایل شخصی بر روی deposit fund کلیک کنید. در این مرحله انواع روش‌هایی که می‌توانید پول واریز کنید وجود دارد. یکی از این روش‌ها، پرداخت از طریق وبمانی است. در قسمت پرداخت از وبمانی بر روی deposit fund کلیک کرده و به صفحه جدیدی هدایت می‌شویم. در این قسمت میزان دلار که قصد واریز داریم را انتخاب می‌کنیم و بر روی deposit کلیک می‌کنیم.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

اگر قبل از ایجاد حساب در وبمانی ثبت نام کرده باشید، بسته به اطلاعات ورودی شما، رمز وبمانی به تلفن یا ایمیل شما ارسال می‌شود. رمز ارسال‌شده را در باکس بالا وارد کرده و بر روی proceed کلیک می‌کنیم تا فرآیند پرداخت تکمیل شود.

برای برداشت  وجه نیز، عبارت withdraw در پروفایل شخصی لمس کرده و وارد صفحه جدیدی می‌شویم. در این صفحه مجدداً وبمانی را انتخاب می‌کنیم و میزان برداشت خود را وارد می‌کنیم. برای برداشت وارد صفحه اصلی وبمانی در کیف پول شخصی شده و رمز قرار داده شده در صفحه شخصی را در قسمت purse number پیست می کنیم. سپس دلیل برداشت پول را مشخص کرده و بر روی next کلیک می‌کنیم. درنهایت کد ارسالی به موبایل را وارد باکس کرده و دکمه تائید را لمس می‌کنیم تا برداشت تکمیل شود.

فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

پلتفرم‌های معاملاتی در فیبوگروپ

پس از ورود به‌حساب Fibo Group در پروفایل شخصی خود، گزینه‌های پلتفرم معاملاتی زیر را مشاهده خواهید کرد که با دانلود بر هرکدام از پلتفرم‌ها و نصب نرم‌افزار آن، می‌توانید از محیط نرم‌افزار برای تریدر بهره‌مند شوید

  • متاتریدر MT4
  • متاتریدر MT5
  • C Trader
فیبوگروپ چیست؟
فیبوگروپ چیست؟

پلتفرم C TRADER

در مقاله‌های پیشین نرم‌افزارهای متاتریدر را بررسی کردیم. در این مقاله به یکی دیگر از پلتفرم‌های پرکاربرد در فیبوگروپ می‌پردازیم. سی تریدر یک پلت فرم معاملاتی برای کارگزاری‌های فارکس و CFD است که دارای ویژگی‌های متنوعی بوده و توان پاسخگویی بالا به انواع سلیقه‌های مختلف را دارد. یکی از مزایای این نرم‌افزار تنوع بالای آن در ارائه انواع مختلف تایم فریم‌ها، رنج‌ها و هم‌چنین پیپ‌های مختلف است. علاوه بر آن، سی تریدر به همه افراد حاضر در پلتفرم این امکان را می‌دهد تا استراتژی معاملاتی خود را با دریافت هزینه یا کارمزد به اشتراک بگذارند. سایر تریدرها نیز می‌توانند رویکردهای موفق معاملاتی را کپی کنند. هم‌چنین گزینه CTrader Automate به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که ربات‌های معاملاتی مختص به خود را طراحی کنند.

دیدگاه واقعی مشتریان در مورد فیبوگروپ

در این بخش 3 تا دیدگاه‌های واقعی کاربران فیبوگروپ آورده شده است:

  • شغل: تاجر؛ تجربه کلی من به‌عنوان یک معامله‌گر کار با گروه فیبوگروپ عمدتاً مثبت است. این شرکت دارای سابقه قابل‌اعتماد و طولانی با بیش از 20 سال در بازار فارکس است. دیدن انبوه مطالب آموزشی در سایت و داشتن این شانس که بتوانم دانش و مهارت‌های خود را در یک حساب دمو آزمایش کنم، بسیار خوب است. البته کار با پشتیبانی فیبوگروپ کمی خسته‌کننده است. آن‌ها اغلب دیر پاسخ می‌دهند.
  • شغل: حسابدار؛ من از اولین روز معامله در بازار فارکس با فیبوگروپ کار می‌کنم. من این کارگزار را به توصیه همکارم انتخاب کردم و خوشحالم که از مشاوره استفاده کردم. من بامطالعه مطالب آموزشی ارائه‌شده شروع کردم و سپس با یک حساب دمو معامله را آغاز کردم. چندین ساعت در روز را در فارکس می‌گذرانم. من وقت خالی بیشتری دارم که به من امکان می‌دهد زمان بیشتری را صرف خریدوفروش بکنم.
  • شغل: وکیل؛ فیبوگروپ یک گزینه مناسب برای انتخاب کارگزار است. البته به دلیل داشتن بالانس لازم برای ورود، بهترین انتخاب برای معامله‌گران مبتدی نیست. سایت این کارگزاری، طیف گسترده‌ای از اطلاعات تحلیلی و آموزشی را ارائه می‌دهد که برای همه معامله‌گران مفید است. به‌طورکلی، نظر من این است که این بروکر در درجه اول برای معامله گران باتجربه و حرفه‌ای طراحی شده است.

سخن آخر

هنگام معامله در بازارهای مالی، یافتن کارگزاری که نیازهای شما را برآورده می‌کند، می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. شرایط معاملاتی فیبوگروپ را می‌توان به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین و راحت‌ترین راه طبقه‌بندی کرد. این شرکت طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های معاملاتی را برای رایانه‌های شخصی، تبلت ها و گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد. این کارگزاری انواع مختلفی از حساب‌های معاملاتی را شامل می‌شود که کاربر می‌تواند بهترین حساب مختص به خود را انتخاب کند. این بروکر به‌طور مداوم درحال‌توسعه است و با اطمینان به جلو حرکت می‌کند و خدمات جدیدی را ارائه می‌کند که برای ساده‌سازی و تنوع بخشیدن به روند معاملات طراحی شده‌اند.

در این مقاله فیبوگروپ را بررسی کردیم و نحوه افتتاح حساب را در آن آموزش دادیم. مشاوران ما در آکادمی پارسیان بورس، برگزارکننده دوره آموزش فارکس در مشهد همراه شما هستند تا با انتخاب گزینه‌های سودآور در بازارهای مالی رضایت خود را به حداکثر برسانید.

پاسخ به سؤالات متداول

  • آیا سرمایه‌گذاری در فیبوگروپ امن است؟

هرگونه پرداختی که توسط معامله‌گران به حساب‌های فیبوگروپ صورت می‌گیرد، در یک حساب بانکی مجزا نگهداری می‌شود. برای امنیت بیشتر، این کارگزاری از بانک‌های ردیف اول (TAIR1) برای این کار استفاده کنید. ردیف اول معیار رسمی سلامت و قدرت مالی یک بانک است و جز امن‌ترین و مطمئن‌ترین بانک‌ها محسوب می‌شود. Tier 1 درواقع اصطلاحی است که قدرت مالی یک بانک را توصیف می‌کند.

  • چه چیزی باعث محبوبیت فیبوگروپ در بین معامله گران بازار فارکس شده است؟

این بروکر طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های معاملاتی، ابزارهای مالی و حساب‌های تجاری را در اختیار کاربران قرار داده و همچنین با استفاده از فناوری‌های نوین، حداکثر سرعت انجام تراکنش‌ها را تضمین می‌کند.

  • آیا کارگزاری فیبوگروپ حساب اسلامی دارد؟

 بله کارگزاری فیبوگروپ برای کشورهای مسلمان بر روی حساب‌هایی با اسپرد ثابت، حساب اسلامی یا بدون سوآپ ارائه می‌دهد.

  • روش‌های واریز و برداشت از چه طریقی صورت می‌گیرد؟

 عمدتاً از طریق کارت اعتباری، وسترن یونیون، وبمانی و ارز دیجیتال

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • حساب سنت توی بروکر فیبو واقعا برای تازه کارها حساب عالی هست، تنها نکته اش اینه که متاسفانه پلتفرم های MT5 و Ctrader در این حساب در دسترس نیستند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی