معرفی بهترین نرم‌ افزار ترید ارز دیجیتال
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی بهترین نرم‌ افزار ترید ارز دیجیتال

در نوشتار حاضر تلاش شده است تا به معرفی اجمالی نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال پرداخته شود و توضیحاتی تخصصی در این باره ارائه شود. توضیحاتی که دانستن آن برای هر فرد فعال در این عرصه خالی از لطف نیست. لازمه معاملات و تجارت ارز دیجیتال حدس و گمان‌هایی است که بر پایه داده‌های منطقی صورت‌گرفته باشد.

این گمانه‌زنی‌ها عموماً در مورد نحوه حرکت قیمت ارزهای دیجیتال و میزان خرید و فروش بازار ارز است. شاید این کار دشوار به نظر برسد؛ اما نرم‌افزارهای طراحی شده ما را در این کار، کمک‌کننده خواهند بود. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا پاسخ سؤالات مهمی را که در عرصه معاملات ارز دیجیتال مطرح است را بیابید.

بهترین نرم‌ افزار ترید ارز دیجیتال چیست؟

در این مقاله از پارسیان بورس برگزارکننده دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد به انواع پارامترهای تاثیر گذار در انتخاب نرم افزار ترید ارز دیجیتال می‌پردازیم با ما همراه باشید.

بهترین نرم‌ افزار صرافی ارز دیجیتال چیست؟

معرفی بهترین نرم‌افزار صرافی ارز دیجیتال همیشه چالش‌برانگیز و پرماجرا است. چرا که عوامل متعددی در تعیین میزان عملکرد مطلوب یک نرم‌افزار ممکن است تأثیرگذار باشند. از سوی دیگر در طول سال‌ها، نرم‌افزارهای متعدد و گوناگونی عنوان بهترین نرم‌افزار صرافی ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند.

در سال‌های اخیر صرافی‌های ارز دیجیتال رشد چشمگیری داشته‌اند؛ تا جایی که برخی از افراد تجاری، صاحبان استارت آپ‌ها و حتی کارآفرینان مایل هستند تا نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کنند. این افراد برای صرافی‌های خود نرم‌افزارهایی شایسته و در خور طراحی می‌نمایند. افزایش تعداد نرم‌افزارهای صرافی ارز دیجیتال نیز عاملی است که موجب می‌شود فرایند مقایسه برای یافتن نرم‌افزار صرافی بهتر دشوارتر شود.

در تعیین میزان عملکرد مطلوب یک نرم‌افزار ارز دیجیتال عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند. سرعت کار نرم‌افزار یکی از مهم‌ترین عوامل است. سهولت کاربری نرم‌افزار نیز بسیار مهم است. نرم‌افزار باید طوری طراحی شود که کاربران به‌راحتی و بدون سردرگمی آن را به کار گیرند. به‌راحتی بر روی سیستم نصب گردد و استفاده از آن مقرون‌به‌صرفه باشد. همچنین اگر در طراحی نرم‌افزار مشکلی وجود داشته باشد، باید سریعاً آن مشکل شناسایی و برطرف گردد.

همین‌طور باید گفت هرکدام از این نرم‌افزارها سعی دارند تا با ارائه خدمات مختلف خود را از سایر نرم‌افزارها متمایز کنند. در این راستا، برخی از نرم‌افزارهای صرافی ارز دیجیتال به کاربران خود اجازه دادوستد با سهام یا هر نوع دارایی مالی دیگر را می‌دهند. باید گفت بهترین نرم‌افزار صرافی ارز دیجیتال، نرم‌افزاری هست که شما آن را ترجیح می‌دهید.

آشنایی با بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال
آشنایی با بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال

بهترین نرم‌افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟

هدف از تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، یافتن الگوهای منطقی در نمودارهای بازار رمزارزها است. انگیزه اصلی افراد از این تحلیل‌ها، پیش‌بینی آینده رمزارزها است. نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال در این حوزه نیز فعالیت می‌کند. یک باور کلی در این رابطه وجود دارد که بیان می‌کند رمزارزها تاریخ خود را تکرار می‌کنند. همین عبارت اساس تحلیل تکنیکال را تشکیل می‌دهد. در زیر شماری از بهترین نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال معرفی گردیده است.

Tradingview یکی از بهترین نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است. این نرم‌افزار در طراحی و ارائه نمودارهای ارز دیجیتال سرآمد است.  علاوه بر این محیطی گفت‌وگو محور دارد تا کارشناسان، معامله‌گران، مربیان و علاقه‌مندان به این حوزه نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

این نرم‌افزار به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال برای معامله‌گران در سراسر دنیا تبدیل شده است. در سال‌های اخیر، مهندسان طراح این نرم‌افزار، تلاش کرده‌اند مجموعه ابزار خود را با محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال یکپارچه کنند. باید پذیرفت نتیجه تلاش آن‌ها نیز قابل‌توجه و چشمگیر بوده است. Coinigy یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حساب‌های بیش از ۴۵ صرافی را از طریق یک رابط مدیریت کنند.

بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال کدام است؟
بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال کدام است؟

بهترین برنامه تحلیل داده‌های بازار

اعتقاد بسیاری بر این است که بهترین برنامه تحلیل داده‌های بازار رمزارزها، بهترین نرم‌افزارهایی هستند که در حوزه تحلیل تکنیکال فعالیت می‌کنند. اما در نگاه کارشناسی‌تر، وقتی صحبت از تجزیه‌وتحلیل داده‌های بلاک‌چین به میان می‌آید، ابزارهای مختلف تجزیه‌وتحلیل داده‌ها مطرح هستند. نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال یکی از این برنامه‌ها است. این ابزارها داده‌ها تحقیقات، شاخص‌های زنجیره‌ای و معیارهای مورد نیاز برای تجارت هوشمند و تصمیمات موفق سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند. در ادامه به معرفی برخی از این ابزارها و برنامه‌ها می‌پردازیم.

پیشنهاد ویژه

CryptoQuant یک ابزار تحلیلی است که داده‌های بازار، جریان‌های مبادله، شاخص‌های زنجیره‌ای و تحلیل احساسات را در زمان واقعی ارائه می‌کند. از ویژگی‌های جالب این نرم‌افزار نیز می‌توان به شاخص‌های استخراج و آمار قیمت اشاره کرد.

Dune Analytics یک نرم‌افزار به اصطلاح باز است که به همه کاربران خود اجازه می‌دهد تا داشبوردهای رمزنگاری مختلفی را که برای ردیابی داده‌های موجود در بلاک‌چین استفاده می‌شود، منتشر کرده و به آن دسترسی داشته باشند. Dappquery این نرم‌افزار شامل چندین ویژگی برای استخراج داده از بلاک‌چین‌ها است. این نرم‌افزار می‌تواند از قراردادهای هوشمند ساخته شده بر روی زنجیره‌های اتریوم، پلیگون و فانتوم پشتیبانی کند.

از نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال چه می‌دانید؟
از نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال چه می‌دانید؟

برنامه تقویم رویدادهای بازار

تحقیق و بررسی در مورد رمزارزها می‌تواند هیجان‌انگیز و جذاب باشد. بررسی‌های دسته‌جمعی رمزارزها یکی از بهترین راه‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلاک‌چین‌ها است. پس به نظر می‌آید که شرکت در رویدادهای ارزهای دیجیتال بسیار مهم باشد.

در حال حاضر، بسیاری از سازمان‌دهندگان و برنامه‌ریزان این حوزه و نویسندگان نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال، رویدادهای حضوری زیادی را برگزار می‌کنند. هدف از این نشست‌ها این است که به علاقه‌مندان اجازه دهد تا با محرک‌ها و تکان‌دهنده‌های صنایع کریپتو، بلاک‌چین و رمزارز بیشتر آشنا شوند. در زیر به لیستی از رویدادهای بازار ارز دیجیتال که ارزش حضور دارند، پرداخته می‌شود:

  • کنفرانس جهانی رمزنگاری 2023
  • کنوانسیون بلاک‌چین 2023 اروپا
  • رویداد بلاک‌چین 2023
  • اجلاس لندن، اقتصاد بلاک‌چین
  • اجلاس دبی، اقتصاد بلاک‌چین
  • کنفرانس بلاک‌چین آفریقا
  • اجلاس هفته بلاک‌چین پاریس 2023
  • اجماع 2023
  • نمایشگاه بلاک‌چین آمریکای شمالی
  • بیت‌کوین 2023
  • جشنواره بیت‌کوین اقیانوس آرام 2023

اگر یک متخصص رمزنگاری و یا اگر فقط یک علاقه‌مند به رویدادهای رمزنگاری باشید حضور در این اجلاس‌ها برایتان بسیار مفید خواهد بود. شرکت در این اجلاس‌ها، راهی مفید برای گسترش شبکه ارتباط شخصی و ایجاد مشارکت با سایر افراد همفکر شما است. شما به یک شبکه حرفه‌ای هدایت خواهید شد. با این کار فرصتی برای ملاقات، یادگیری و حتی همکاری با بازیگران اصلی صنعت، توسعه‌دهندگان، طراحان، سرمایه‌گذاران و پیش‌گامان رمزارز یا بلاک‌چین خواهید داشت.

انتخاب نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال
انتخاب نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال

نرم‌افزارهای بررسی دیتای شبکه ارز دیجیتال

دیتا معادل عبارت داده است. داده‌ها اطلاعات خامی هستند که از طریق منابع مختلف گردآوری شده‌اند. در جمع‌آوری دیتا باید بی‌طرفی حاکم باشد. اگر بر روی دیتاها پردازش انجام گیرد؛ تبدیل به اطلاعات خواهند شد. این اطلاعات بسیار ارزشمند هستند.

نرم‌افزارهای بررسی دیتای شبکه ارز دیجیتال با نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال در ارتباط است و به ما می‌گویند که در هر لحظه کدام رمز ارزها با چه قیمت‌هایی در حال خرید و فروش است. به‌این‌ترتیب خریداران به‌راحتی می‌توانند تشخیص دهند که قیمت رمزارز موردنظر به چه میزان افزایش یا کاهش یافته است. با کمک این نرم‌افزارها می‌توان دریافت که حجم معاملات نیز چقدر بوده است؟ آیا حجم معاملات افزایشی است یا رو‌به‌کاهش می‌رود؟ افراد به چه میزان اقدام به خرید کرده‌اند و شمار فروشندگان نیز چه تعداد بوده است؟ انتخاب بهترین نرم‌افزار در این حوزه نیز انتخابی نسبی است و با توجه به نظر افراد مختلف، بهترین نرم‌افزار می‌تواند متفاوت است.

معرفی بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال
معرفی بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال

بهترین وب‌سایت‌های خبری ارز دیجیتال

منابع خبری مناسب ارزهای دیجیتال، می‌توانند شما را به سرمایه‌گذار موفق‌تری تبدیل کنند و حتی اطلاعاتی کارآمد در مورد نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال در اختیار شما قرار دهند. متأسفانه طبقه‌بندی و یافتن منابع قابل‌اعتماد اطلاعات برای سرمایه‌گذاران رمز ارز دشوار است. برخی از فروشگاه‌های ارزهای دیجیتال به رمز ارزهایی که پوشش می‌دهند، علاقه مالی دارند و از این ارزها همواره حمایت می‌کنند.

برای کمک به شما در یافتن منابع اطلاعاتی قابل‌اعتماد، فهرستی از چندین سایت خبری رمزنگاری مورداعتماد میلیون‌ها سرمایه‌گذار در سراسر جهان را گردآوری کردیم.

CoinDesk یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رسانه‌های رمزنگاری در جهان است. این رسانه در ابتدا در سال 2013 تأسیس شد و دارای مقالات خبری، ویدئو ها، پادکست‌ها و خبرنامه‌ها برای اخبار فوری و نظرات کارشناسان است.

Decrypt در سال 2018 تأسیس شد و یکی از قابل‌اعتمادترین منابع اخبار ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید. این منبع برای مبتدیان بسیار مفید خواهد بود. BeInCrypto دارای ویژگی‌هایی مانند اخبار ارز دیجیتال، بررسی‌های متمرکز بر رمزنگاری و تجزیه‌وتحلیل فنی ارزهای دیجیتال مختلف است. این سایت همچنین دارای یک تابلو است که موقعیت‌های باز در اکوسیستم ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند.

با بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال آشنا شوید
با بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال آشنا شوید

بهترین ربات ترید خودکار ارز دیجیتال

در مبحث نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال، پرداختن به ربات تریدر خودکار ارز خالی از لطف نیست. ربات‌ها می‌توانند به شما در افزایش بازده و درعین‌حال کاهش خطرات کمک کنند. Shrimpy یکی از این ربات‌ها است. این ابزار منحصر به فرد به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقیماً به 20 صرافی متصل شوند. همچنین مدیریت پورتفولیوها از یک داشبورد را آسان می‌کند.

این ربات، اتصال به کیف پول به تعداد موردنیاز در هنگام معامله ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند؛ لذا به صرفه‌جویی در زمان کمک کرده و اطمینان می‌دهد که از فرصت خرید و فروش به‌خوبی استفاده می‌شود. این ابزار یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌های موجود در میان ربات‌های مختلف است. ساده‌سازی مدیریت کریپتو و ساده‌سازی معاملات کریپتو می‌تواند به شما نسبت به رقبا برتری دهد و این دقیقاً همان چیزی است که Shrimpy ارائه می‌دهد. این ربات همچنین به شما اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملاتی خودکار سفارشی ایجاد کنید. قابلیت‌های این ربات را دست کم نگیرید.

بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال در دنیا
بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال در دنیا

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال با نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال بی‌ارتباط نیست. با یک جست‌وجوی ساده با خیل انبوه کیف‌های پول ارز دیجیتال مواجه خواهید شد. همین تعدد نیز فرایند انتخاب را برای شما دشوارتر خواهد کرد. عوامل متعددی در نمره‌گذاری کیف‌های پول و انتخاب یکی از آن‌ها به‌عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال تأثیرگذار هستند. شناخت دقیق این عوامل می‌تواند به شما کمک کند تا نگرشی جامع و کامل در رابطه با کیف‌های پول ارز دیجیتال داشته باشید.

اولین عامل امنیت است. کیف پول ارز دیجیتال شما، پول مجازی شما را در خود ذخیره کرده است؛ بنابراین هراندازه که امنیت آن بیشتر باشد، اطمینان خاطر کاربران نیز بالاتر است. قابلیت انتقال از دیگر ویژگی‌های جالب‌توجه است. کیف پول انتخابی شما باید به‌سادگی امکان دریافت و یا ارسال پول مجازی را به سایر کیف پول‌ها دارا باشد. رابط کاربر پسند و پشتیبانی چند ارزی نیز بسیار حائز اهمیت است. شما به‌عنوان یک معامله‌گر، تمایل دارید تا در معاملات رمزارزهای گوناگون شرکت کنید؛ لذا کیف پول شما باید از رمزارزهای مختلف پشتیبانی کند.

با در نظر گرفتن موارد فوق و تمام موارد دیگری که در این مقاله مجال پرداختن به آن‌ها نیست، می‌توان گفت تراست ولت (Trust Wallet) بهترین کیف پول ارز دیجیتال است. کاربران به‌راحتی از این کیف پول استفاده  می‌کنند و از میزان امنیت این کیف پول اطمینان خاطر دارند.

اگر قصد دارید تا به یک معامله‌گر موفق در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شوید لازم است تا بهترین نرم‌افزار ترید ارز دیجیتال را بشناسید. خواندن تمام مطالب نوشته شده در این مقاله یاری‌رسان شما در تحقق هدفتان خواهد بود. با ما در مقالات بعدی نیز همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی