معرفی بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال در سال 2021 | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس

بهترین کانال تلگرام ارز دیجیتال چیست؟ این پرسشی است که امروز به آن پاسخ خواهیم داد. امروزه اهمیت شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از افراد به طور روزانه مدت زیادی از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می‌­کنند. استفاده از شبکه های اجتماعی به طور گسترده‌ای در زندگی و کسب‌وکار ما رسوخ کرده است، و اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نیست.

یکی از شبکه های اجتماعی محبوب ما ایرانیان، تلگرام است. این شبکه اجتماعی روسی، با امکانات خوبی که دارد، برای ارسال پیام متنی، پیام صوتی، ارسال فایل، تماس تصویری، ایجاد گروه و کانال و… مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

علی‌رغم فیلترینگ این شبکه اجتماعی در ایران، هنوز هم بسیاری از تعاملات روزانه افراد، کانال‌ها و گروه‌های کسب‌وکاری در تلگرام به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

کانال های تلگرامی زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال در کشور ما و همین‌طور در جهان وجود دارد، که جهت استفاده سرمایه‌گذاران ایجاد شده‌اند. در این مقاله قصد بررسی بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال را داریم، پس تا آخر این مقاله با پارسیان بورس، بهترین مرجع آموزش ارز دیجیتال همراه باشید.

بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال در سال 2022

شبکه اجتماعی تلگرام در سال 2013 توسط برادران دورف پا به عرصه ظهور گذاشت و امروزه بالغ بر 500 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. کاربران این شبکه اجتماعی عمدتاً از کشور روسیه است، و همان‌طور که اشاره کردیم در کشور ما نیز جز پیام رسان‌های مشهور و معروف و محبوب همگان است.

باتوجه به معروفیت کانال های تلگرامی، استفاده آسان و دسترسی راحت بر آن شدیم تا بهترین کانال های تلگرامی ارزهای دیجیتال را برایتان گردآوری کنیم، زیرا برای بسیاری از کاربران چک کردن شبکه های اجتماعی راحت‌تر از بررسی سایت‌ها است.

بهترین کانال های تلگرامی ارزهای دیجیتال کدام‌اند؟

برای بررسی بهترین کانال های تلگرام 2022 در حوزه ارز دیجیتال باید بدانیم که کانال ها و گروه های بسیار زیادی در دنیا وجود دارد، و ما در اینجا به بررسی بهترین کانال های موجود در این زمینه می‌­پردازیم:

  • کانال ارز دیجیتال bitcoin.com

این کانال تلگرامی جز کانال های معروف و بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال در حوزه رمزارزها است، و برای انگلیسی زبان ها است. بهترین و به‌روزترین اخبار حوزه رمزارزها در این کانال منتشر می‌شود. همچنین در این کانال انواع تحلیل‌ها، اطلاعات، اخبار پیرامون ICO و … به اشتراک گذاشته می‌­شود.

این کانال تلگرامی دارای تعداد اعضای بالغ بر 34 هزار نفر است، و متعلق به سایت www.bitcoin.com است.

آدرس کانال تلگرامی News.Bitcoin.com :

t.me/www_Bitcoin_com

  • کانال تلگرامی ارز دیجیتال 365:

کانال تلگرام ارز دیجیتال 365، یکی از بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال است که خدماتی از جمله ارائه سیگنال رایگان برای اسپات فیوچرز، معرفی بهترین پروژه‌های برتر ارز دیجیتال، و تحلیل روزانه بازار به‌صورت رایگان قرار می‌دهد، درصورتی که قصد فعالیت جدی در بازار رمزارزها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هرگز این کانال را از دست ندهید:

https://t.me/ArzDigital365

  • کانال ارز دیجیتال IEO Pools:

این کانال جزو بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال ،دارای 407 هزار نفر عضو است، و زبان آن انگلیسی است و بهترین اطلاعات را در حوزه IEO های آتی و سرمایه‌گذاری‌ها در اختیار کاربران و سرمایه گذاران قرار می­‌دهد.

آدرس کانال تلگرامی IEO Pools :

t.me/IEO Pools

معرفی بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال در سال 2021 | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کانال تلگرام ارز دیجیتال

 

  • کانال اخبار ارز دیجیتال Cointelegraph:

این کانال معتبر دارای 138 هزار نفر عضو است، و به زبان انگلیسی بهترین و دست اول‌ترین اطلاعات حوزه ارزهای دیجیتال را منتشر می‌­کند.

کوین تلگراف جز کانال‌های محبوب برای کاربران است، که انواع اخبار رمز ارزها در حوزه آلت‌کوین‌ها، کلاه برداری‌های ارزهای دیجیتال و … را برای مخاطبین خود به اشتراک می‌­گذارد.

آدرس بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال Cointelegraph :

t.me/cointelegraph

  • کانال تلگرام ارز دیجیتال Decenter:

این کانال بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال به زبان روسی است، و دارای تعداد اعضای بیش از 114 هزار نفر است. در این کانال تلگرامی انواع اخبار و اطلاعات اقتصادی، خبرنامه‌ها، مصاحبه‌ها، اطلاعیه‌ها به همراه تحلیل‌ها ارائه و شئر می‌­شود.

همچنین در این کانال امکان گفت‌وگو برای اعضا فراهم است.

آدرس کانال تلگرامی Decenter :

t.me/Decenter

  • کانال ارز دیجیتال Ico Drops:

این کانال تلگرامی انگلیسی زبان، جز بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال است که به طور خلاصه با ارائه آمار و اطلاعات حوزه رمز ارزها می‌­پردازد. در این کانال اطلاعات به‌صورت خلاصه و اینفوگرافیک ارائه می­‌شوند، و در حال حاضر دارای 47 هزار عضو است.

آدرس کانال تلگرامی Ico Drop :

t.me/Icodrops

معرفی بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال در سال 2021 | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کانال های تلگرامی برای ارز دیجیتال
  • کانال اخبار رمزارزها Botje11:

این کانال که جزو بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال است جز کانال های شخصی یکی از کاربران فعال در سایت تریدینگ ویو است، و در حدود 10 هزار نفر در این کانال انگلیسی‌زبان عضو هستند.

آدرس کانال تلگرامی Botje11:

t.me/Botje11

  • گروه ارز دیجیتال ICO listing:

در این گروه امکان چت و گفت‌وگو برای اعضای گروه فعال است، و تعداد اعضای گروه در حدود 18 هزار نفر است. اطلاعات زیادی در حوزه رمز ارزها، تحلیل ICO ها، تحلیل IEO ها مورد بررسی و تحلیل قرار می‌­گیرند. گفتنی است این گروه نیز به زبان انگلیسی در دسترسی همگان است.

آدرس این گروه تلگرامی:

t.me/icolisting

  • گروه ارز دیجیتال Whalepool:

گروه معروف whalepool مبتنی بر گفت‌وگوی سرمایه‌گذارانی است که به بررسی و تحلیل انواع اطلاعات در حوزه ارزهای دیجیتال می­‌پردازند. تعداد اعضای این گروه 15 هزار نفر است، و به زبان انگلیسی است.

آدرس بهترین کانال‌های تلگرامی ارزهای دیجیتال whalepool:

t.me/whalepool

سخن آخر:

امروزه اهمیت شبکه های اجتماعی در تبادل اطلاعات به بالاترین حد خود رسیده است، و حضور در شبکه های اجتماعی اجتناب­‌ناپذیر است. شما هم اگر به دنبال، دنبال‌کردن اطلاعات و تحلیل های معتبر در زمینه ارزهای دیجیتال هستید، با دنبال‌کردن صفحات معتبر و مرتبط با کریپتوکارنسی‌ها از آخرین اخبار این دنیای مالی شگفت‌انگیز می‌­توانید باخبر باشید.

برای دسترسی به بهترین کانال های تلگرامی مرتبط با ارزهای دیجیتال ابتدا vpn خود را روشن کنید، و سپس بر روی آدرس و آیدی آن کلیک کنید، و سپس عضو شوید.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال هستید، و به دنبال بهترین خدمات مشاوره در این زمینه هستید، ما در آکادمی پارسیان بورس همراه و حامی شما در این بازار مالی پرچالش و پرهیجان هستیم.

با ما در تماس باشید.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از خدمات آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در تبریز یا آموزش ارز دیجیتال در سنندج استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس « مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد »
5/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی