صفر تا صد آموزش نصب کیف پول کوینومی | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

صفر تا صد آموزش نصب کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی: در گذشته‌های بسیار دور مادربزرگ‌ها پول‌های خود را در داخل بالش‌ها پنهان می­‌کردند، زیرا بانکی در دسترس نبود، و این اقدام در جهت حفاظت از دارایی‌های مالی خودشان بود، با پیدایش بانک‌ها، بالش‌ها جای خود را به بانک‌ها دادند! دیگر نیاز نبود کسی درون بالش پول خود را حفاظت کند. بانک‌ها از پول فیزیکی شما محافظت می­‌کردند و این‌گونه از هر آسیبی در امان بود.

با پیدایش پول‌های دیجیتال، بانک‌ها پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران نبودند، زیرا ماهیت پیدایش بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها حذف واسطه و نفر سومی در این وسط بود.

راهکار کیف پول‌ها بودند، کیفی پولی که مدیریت آن تماماً برعهده خودتان بود، و این شما هستید که با انتخاب کیف پول درست و امنی، از پول خودتان حفاظت می‌کنید، در مقالات قبلی درباره کیف پول لجر با شما صحبت کردیم، در این قسمت سعی داریم درباره کیف پول کوینومی توضیح دهیم، در این مقاله می‌­خواهیم بدانیم کوینومی چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟ مزایا و معایب کیف پول کوینومی را بعد از خواندن این مقاله یاد خواهید گرفت و این‌گونه بهتر می‌­توانید درباره استفاده از کیف پول کوینومی تصمیم بگیرید.

کیف پول Coinomi چیست؟

کوینومی یک کیف پول ارز دیجیتال است؛ 7 سال پیش کیف پول کوینومی در دنیای رمز ارزها متولد شد، و به عبارتی تاریخچه پیدایش کیف پول کوینومی به سال 2014 برمی‌­گردد، این کیف پول از کشور انگلستان پا به عرصه ظهور گذاشت. Coinomi در ابتدا برای موبایل طراحی شد و یک کیف پول نرم‌افزاری ویژه موبایل بود، با گسترش استفاده از آن و محبوبیتی که به­‌دست آورد کیف پول coinomi توانست نسخه دسکتاپ خود را نیز روانه بازار کند، و هم اکنون کوینومی هر دو نسخه موبایل و ویندوز را دارا است.

کوینومی از جمله کیف پول‌های رایگانی است که نزد تریدرها محبوبیت خاص خودش را دارد، کیف پول coinomi از بیش از 500 ارز پشتیبانی می­‌کند و مزایا و معایب خاص خودش را نیز دارا است، که در ادامه به بررسی ویژگی‌های کیف پول کوینومی خواهیم پرداخت.

6 مزیت مهم کیف پول کوینومی چیست؟

1. استفاده و نصب آسان برای کاربر

استفاده از این کیف پول سختی خاصی ندارد، و در عرض چند دقیقه شما می‌­توانید این کیف پول را از سایت رسمی کوینومی و یا گوگلی پلی دانلود کنید، و نصب کنید.

2. پشتیبانی کوینومی از بیش از 500 ارز:

ویژگی بسیار خوب دیگر کیف پول coinomi امکان حمایت از ارزهای زیاد است، که در حدود 500 ارز تحت پشتیبانی این کیف پول هستند.

3. قابلیت تبدیل درون برنامه‌ای:

از جمله مزایای کیف پول coinomi می‌­توان به قابلیت تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر نام برد. به این شکل که شما برای تبدیل ارزها به هم نیازی به برنامه یا واسطه دیگری ندارید. این امر از طریق 3 پلتفرم می­‌تواند صورت بگیرد که عبارت‌اند از:

  • Changely
  • Shape shift
  • Coin Switch

4. رایگان بودن:

یک مزیت مهم کوینومی برای کاربران رایگان بودن آن است. برخلاف کیف پول‌های سخت افزاری که برای داشتن آن شما بایستی گاهی هزینه‌های گرانی متقبل شوید، این کیف پول نرم افزاری به طور رایگان در دسترس شما است.

5. کاربر پسند بودن کوینومی:

کیف پول کوینومی بسیار ساده و کاربر پسند است و حتی افراد مبتدی و تازه‌ وارد نیز به‌راحتی می­‌توانند با آن کار کنند.

6. پشتیبانی از زبان‌های مختلف:

درست است که برای ما ایرانی‌ها این قابلیت تا حدودی معنا ندارد! زیرا زبان فارسی جز زیرمجموعه زبان‌های تحت پشتیبانی کوینومی نیست، ولی بااین‌حال علاوه بر زبان انگلیسی از زبان‌های روسی، چینی و.. حمایت می­‌کند.

صفر تا صد آموزش نصب کیف پول کوینومی | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
Coinomi Wallet

کیف پول coinomi چه معایبی دارد؟

هر چیزی طبیعتا در کنار مزایا و ویژگی‌های مطلوب خودش، معایبی نیز دارد که در اینجا به پاره‌ای از مهم‌ترین معایب کوینومی اشاره خواهیم کرد:

1. امنیت تقریبی:

با وجود این‌که کیف پول کوینومی امنیت قابل قبولی دارد، ولی با توجه به نرم افزاری بودن آن امکان هک وجود دارد، و از طرفی مدتی قبل یکی از سرمایه‌گذاران مدعی شد که 60 هزار دلار سرمایه وی در کیف پول کوینومی به‌خاطر هک از میان رفت.

2. سرعت کم پردازش با بلاک چین:

یکی از معایب کیف پول کوینومی این است که هنگام به روزرسانی شما ممکن است مدت زیادی معطل بمانید، و طبیعتا بیشتر وقت‌ها این از حوصله کاربر خارج است!

به‌آسانی کیف پول کوینومی بساز:

فرض می­کنیم شما با تمام مزایا و معایب کوینومی تصمیم به نصب این کیف پول گرفته باشی و سوال که پیش می­‌آید این است که چگونه این کیف پول را نصب کنم؟

ساخت کیف پول کوینومی بسیار آسان است و کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1. برای دانلود نسخه موبایل کیف پول کوینومی (coinomi wallet) را از گوگل‌پلی و یا سایت کوینومی دانلود کنید.

2. اگر نسخه دسکتاپ کوینومی را بخواهید دانلود کنید فقط و فقط از سایت خود کوینومی و از این لینک coinomi.com/en/downloads به طور مستقیم دانلود کنید.

3. بعد از دانلود 2 گزینه پیش روی شما است:

  • Creat a new wallet: زمانی که برای نخست می‌­خواهید کیف پول را فعال کنید باید این گزینه را انتخاب کنید.
  • Restore a wallet: این گزینه برای ریکاوری کردن رمز عبور است، و ویژه زمانی است که قبلا کیف پول را فعال کرده باشید.

4. بعد از انتخاب گزینه creat، گزینه next یا بعدی را بزنید.

5. Recovery phrase یا عبارت بازیابی را در جایی یادداشت کنید، و گزینه بعدی را بزنید. (به­ خاطر امکان هک شدن عکس یا اسکرین شات نگیرید، و این عبارت را فقط روی کاغذ یادداشت کنید و در جای امن نگهداری کنید، چون بعدها لازم‌تان خواهد شد).

6. عبارت بازیابی را وارد کنید و next را بزنید.

7. رمز عبور یا پسوردی را تعیین کنید، و آن رابخاطر بسپارید، و گزینه next را بزنید.

8. در این مرحله می‌­توانید کوین های موردنظر را اضافه کنید و یا بعدا اضافه کنید.

9. در مرحله آخر قوانین کیف پول کوین را خوانده و تیک پذیرش بزنید.

10. تبریک می­‌گوییم شما اکنون صاحب یک کیف پول کوینومی هستید!

صفر تا صد آموزش نصب کیف پول کوینومی | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
کیف پول کوینومی

چگونه ارز را از طریق کیف پول کوینومی دریافت و ارسال کنیم؟

برای دریافت ارز از طریق کیف پول کوینومی کافی است اقدامات زیر را انجام دهید:

1. روی قسمت 3 خط در سمت چپ برنامه کلیک کنید.

2. از قسمت add coin گزینه reccive را بزنید.

3. آدرسی را کپی کنید، و بفرستید.

جهت ارسال ارز نیز کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1. از قسمت 3 خط قبلی در سمت چپ برنامه، گزینه Send را انتخاب کنید.

2. آدرس و میزان ارسالی خود را مشخص کنید. (دقت کنید که اگر گزینه use all fund را بزنید کل سرمایه شما انتقال خواهد یافت).

3. منتظر باشید تا تایید شود.

گفتنی است برای ارسال شما می‌­توانید از 3 نوع روش استفاده کنید:

1. ارسال Defult:

این نوع ارسال از نوع پیش‌فرض است و جهت انتقال بیت‌کوین مورد استفاده قرار می‌­گیرد، و روش خوب و کارآمدی است. این روش بر اساس BIP48 است و با bc1 شروع می‌­شود، از Segvit پشتیبانی می­‌کند و کارمزد کمتری را می‌­گیرد و سرعت خوبی هم در تراکنش دارد.

2. ارسال Compatibility:

این نوع از انتقال با تمامی سرویس‌ها سازگاری دارد، و بر اساس BIP49 است، و با عدد 3 شروع می­‌شود و از Segvit نیز پشتیبانی می‌­کند.

3. ارسال Lagacy:

این نوع از انتقال از Segvit پشتیبانی نمی‌­کند، و با عدد 1 شروع می‌شود و بر اساس BIP44 است.

نتیجه‌گیری:

Coinomi از جمله کیف پول‌های معتبر و خوب است، با این حال این کیف پول نیز ضعف‌ها و قوت های خود را دارد، بهتر است قبل انتخاب کیف پول درباره کیف پول‌ها تحقیق کنید و سپس انتخاب کنید، زیرا هرگونه انتخاب نادرستی و بدون تحقیقی ممکن است امنیت سرمایه شما را به خطر بیندازد و دارایی شما از بین برود.

به همین منظور جهت انتخاب بهترین کیف پول می­‌توانید با مشاوران ما در آکادمی پارسیان بورس در تماس باشید تا راهنمای عمل شما در انتخاب بهترین و امن‌تری کیف پول باشند.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های جامع حضوری، از  طریق صفحه آموزش ارز دیجیتال در مشهد اقدام کنید، شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری پارسیان بورس مثل آموزش ارز دیجیتال در اصفهان نیز شرکت کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس « مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد »
5/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی