معرفی سایت coin360 به زبان ساده
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی سایت coin360 به زبان ساده

تحلیل و سردرآوردن از دنیای ارزهای دیجیتال، گاهاً به نظر خیلی پیچیده و سخت به نظر می‌­رسد، و خیلی وقت‌ها نمی‌­دانیم بایستی اطلاعات لازم را از کجا به دست آوریم، طبیعتاً برای کسب اطلاعات و تحلیل آن‌ها نیاز به یک سری ابزارهای لازم و مرتبط داریم، در این مقاله  از آکادمی پارسیان بورس برگزار کننده دوره های جامع آموزش ارز دیجیتال قصد داریم درباره سایت coin360 اطلاعاتی را به شما بدهیم، سایت coin360 از ابزارهای مهم و در عین‌ حال بسیار ساده است، پس همراهمان باشید تا دریچه‌ای دیگر از دنیای پر رمز و راز ارزهای دیجیتال را به‌سوی شما بگشاییم.

سایت coin360 چه نوع سایتی است؟

سایت کوین360 از جمله ابزارهای بسیار مهم و درعین‌حال ساده برای کسب اطلاعات قیمت لحظه‌ای از ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها جهت مقایسه آن‌ها با هم است. این سایت در سال 2017 آغاز به کار کرده است، و هر 8 ثانیه اطلاعات به‌روز و آپدیت شده‌ای را در اختیار شما می­‌گذارد، و یک ابزار و منبع معتبر است. این سایت امکانات رایگان بسیارخوبی در اختیار شما می­‌گذارد، و شما بدون نیاز به ساختن اکانت  یا حساب کاربری می‌­توانید از آن به طور رایگان استفاده کنید، سایت کوین 360 از ارزهای بسیار زیادی حمایت و پشتیبانی می­کند، و به‌ طور کلی از 4000 ارز و توکن و 200 صرافی پشتیبانی می­‌کند.

سایت coin360 اطلاعات دیگری در زمینه قیمت رمزارزها، حجم رمزارزها، نقشه حرارتی، نمودارها و اخبار جدید در حوزه ارزهای دیجیتال را در اختیار تریدرها می‌گذارد.

معرفی سایت coin360 به زبان ساده | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
سایت coin360

آموزش تحلیل اطلاعات سایت coin360

اگر به سایت www.coin360.com بروید، در ابتدا  یک صفحه پر از رنگ‌های سبز، قرمز، خاکستری خواهید دید، با کلی نماد و مربع و مستطیل‌های کوچک و بزرگ!

این صفحه نشانگر نقشه حرارتی است.

معرفی سایت coin360 به زبان ساده | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
coin360

برای تحلیل اطلاعات سایت کوین 360 تمامی این موارد را به طور مجزا مورد بررسی قرار می­‌دهیم:

اندازه بلوک‌ها:

باید بگوییم اندازه بلوک‌ها و یا همان مربع‌ها یا مستطیل‌ها نشان‌دهنده سهم بازاری هر ارز دیجیتال است، به طور مثال در تاریخ نوشتن این مقاله در تاریخ 9 تیر 1400بیت کوین با نماد BTC بزرگ‌ترین سهم بازاری ارزهای دیجیتال را دارد، و تقریباً 50 درصد بازار متعلق به بیت کوین است، و بعد از آن اتریوم با نماد ETH در جایگاه دوم قرار دارد.

 از طرفی هر چه اندازه یک رمز ارز کوچک‌تر باشد، سهم بازاری آن نیز کمتر است.

رنگ بلوک‌ها:

رنگ سبز بلوک‌ها نشان‌دهنده رشد قیمت هر رمزارز است، و رنگ قرمز نشانگر افت قیمتی ارزهای دیجیتال است، و رنگ خاکستری نیز نشانگر ثابت بودن قیمت رمزارز موردنظر است.

از طرفی دیگر، اگر یک ارز دیجیتال با رنگ قرمز پررنگ‌تری نشان داده شود نشان‌دهنده افت شدید، و اگر با سبز پررنگ‌تر نشان داده شود نشان‌دهنده رشد خوبی است.

حروف انگلیسی نوشته شده روی هر بلوک:

در دنیای ارزهای دیجیتال هر رمزارز با نماد اختصاری ویژه خودش شناخته می‌­شود به طور مثال:

BTC: نماد ارز بیت کوین

ETH: نماد ارز دیجیتال اتریوم

BNB: نماد رمز ارز بایننس کوین

XRP: نماد ارز دیجیتال ریپل

ADA: نماد رمز ارز کاردانو

اعداد نوشته شده روی هر بلوک:

بر روی هر بلوک 2 نوع عدد نوشته شده است، به طور مثال بر روی بلوک مربوط به بیت کوین عدد 99/176/35 دلار نوشته شده است که نشان‌دهنده قیمت هر واحد دلار در همین لحظه است، و هر لحظه امکان تغییر جزئی در آن نیز وجود دارد.

عدد بعدی نوشته شده بر روی بیت کوین 83 0/ + است که نشانگر رشد قیمتی آن در 24 ساعت گذشته است، اگر این عدد منفی باشد نیز نشان‌دهنده افت قیمتی آن در طول 24 ساعت گذشته است.

نکته: بر روی بلوک بیت‌کوین نیز عدد دیگری نوشته شده است که نشان‌دهنده میزان تسلط و بزرگی این رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال است.

معرفی سایت coin360 به زبان ساده | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
معرفی سایت coin360

معرفی و آموزش ابزارهای سایت coin 360:

بعد از مشاهده نقشه حرارتی که در ابتدای ورود به سایت توجه ما را جلب می‌­کند، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد، که در اینجا به بررسی آنها می‌­پردازیم.

گزینه‌ها بالای سایت شامل موارد زیر است:

1. Coins

در این قسمت اطلاعات و آمار مربوط به رمزارزها قابل‌ مشاهده است، به طور مثال قیمت، حجم معاملات، و سهم بازار هر رمز ارز و… قابل‌مشاهده است.

در این قسمت ارزها به ترتیب طبقه‌بندی‌ شده‌اند.

2. Exchanges

در این زمینه اطلاعات مروبط به صرافی ها وجود دارد.

3. Watch List

در این قسمت شما می­‌توانید، به انتخاب خودتان ارزهایی را انتخاب کنید و بررسی کنید، به طور مثال می­توان 10 توکن و یا کوین و یا 50 توکن و یا کوین را به طور گزینشی بررسی کرد.

4. Liquidity Book

در این بخش شما می­‌توانید میزان نقدینگی هر صرافی را به طور مجزا مورد بررسی قرار دهید.

5. Chart

این نمودارها مربوط به رشد و افت خیز انواع رمزارزها است، می‌­توان در این بخش می­‌توان به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و یا حتی به‌طورکلی در طول سال‌ها نمودار ارزهای دیجیتال را مورد بررسی کرد.

6. about

در این بخش نیز اطلاعات مربوط به سایت coin360 وجود دارد.

7. نوار متحرک پایین سایت

در بخش پایین سایت نوار به‌صورت خبری در رفت‌ و آمد است، که جدیدترین اخبار را در زمینه ارزهای دیجیتال نشان می‌­دهد که با کلیک روی آن می‌­توان مستقیم به سایت هدایت شد.

 مزایا و معایب COIN360

  • استفاده کاملا رایگان از آن
  • نمودارها به روز شده ثانیه ای
  • تعداد زیادی ارز و مبدل‌های مختلف برای آن وجود دارد.
  • نشان دادن شاخص نقدینگی بازار
  • از معیارهای اندازه گیری مختلف پشتیبانی نمی‌کند.
  • هشداری برای تغییرات موجود در بازار برای آن وجود ندارد.

سخن آخر

همان‌طور که ملاحظه کردید سایت کوین 360 یکی از ابزارهای ساده، راحت و درعین‌حال بسیار کاربردی است که اطلاعات جامع و خوبی را در اختیار شما می­‌گذارد، در این مقاله سعی کردیم به زبان ساده و آسان نحوه استفاده از سایت کوین 360 را به شما توضیح دهیم.

بااین‌حال اگر شما فکر می‌­کنید، جهت استفاده از سایت coin360 و ارزهای دیجیتال به راهنمایی و مشاوره بیشتری نیاز دارید، کارشناسان پارسیان بورس آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌های آموزش ارز‌ دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید.
  • امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای ثبت‌نام دوره‌های حضوری، از خدمات آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در دوره‌های غیر حضوری ما، مثل آموزش ارز دیجیتال در تهران استفاده کنید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس – مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد

اینستاگرام پارسیان بورس

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی