بهترین ایردراپ در 2023
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

جدیدترین لیست از بهترین ایردراپ های 2023

شناسایی بهترین ایردراپ ارز دیجیتال می‌تواند بسیار سودمند باشد. پروژه‌های ارزهای دیجیتال از توکن airdrops به‌عنوان یک استراتژی اثبات‌شده برای رشد جامعه خود و افزایش دوام مالی استفاده می‌کنند. برخی از پروژه‌های ارزی به هنگام راه‌اندازی توکن جدید و نو پا، توکن‌های رایگان را به جوامع مخاطب خود ارسال می‌کنند تا پذیرش توکن را افزایش دهند. در این مقاله مهمترین نکات انتخاب بهترین ایردراپ را معرفی کرده و به بهترین ایردراپ در سال 2023 می‌پردازیم. پس تا انتها با پارسیان بورس همراه باشید.

ایردراپ چیست؟

پروژه‌های ارزهای رمزنگاری‌شده همواره به‌ دنبال راهی برای جلب علاقه سرمایه‌گذاران به سمت برند و ارزهای خود می‌باشند، ایردراپ برای معرفی پروژه جدید به کاربران و پاداش دادن به آن‌ها طراحی شده است. به‌عبارت‌دیگر Crypto airdrops روشی کارآمد برای پروژه‌های جدید در جهت قرار گرفتن در معرض دید تریدرها است.

تیمی که یک توکن جدید را به بازار معرفی می‌کند، مقداری از آن را به‌صورت رایگان برای تشویق و تبلیغ توکن خود توزیع می‌کند تا توجه فالورهای جدید را جلب کرده و جامعه مخاطبین خود را گسترده‌تر کند. برخی از ایردراپ ها برای پاداش دادن به دارندگان فعلی یک دارایی خاص مبتنی بر بلاک چین در نظر گرفته شده‌اند. برخی دیگر برای افزایش پذیرش توسط سرمایه‌گذاران جدید استفاده می‌شوند.

مزایا و معایب ایردراپ

مزایا و معایب ایردراپ

با توجه به رقابت شدید بین استارتاپ ها، airdrop تلاشی برای متمایز شدن از جمعیت است. برخی از کسب‌وکارهای اختصاص داده‌شده به ایردراپ‌های کریپتو، هشدارهایی را به کاربران ارائه می‌دهند و خدماتی را برای استارت‌آپ‌ها فهرست می‌کنند. برخی از ایردراپ کریپتو نیز از مزیت پاداش دادن به مشتریان وفادار شبکه‌های بلاک چین خاص برخوردار هستند.

بااین‌حال، در رابطه با ایردراپ چندین مسئله نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. نگرانی آشکار ایمنی شبکه است، برخی ایردراپ ها ممکن است ادعا کنند که کاربران باید کیف پول خود را به وب‌سایت‌های مشکوک متصل کنند. پس از اتصال به web، کلاه‌برداران ممکن است به رمز عبور کاربر دسترسی داشته باشد. درنتیجه برخی از ایردراپ ها به دلیل ماهیت دریافت پول رایگان، ممکن است فریبنده باشند.

همچنین ایردراپ ها ممکن است توسط برخی به‌عنوان پروژه‌های با کیفیت پایین تلقی شود. درنتیجه برخی پروژه ترجیح دهند به‌جای انتشار توکن های رایگان برای مشارکت‌کنندگان، بر پاداش استخراج‌کنندگان یک شبکه تمرکز کنند. اگر ایردراپ فاقد نقدینگی باشد و نتوان آن‌ها را در بورس معامله کرد، در این حالت ایردراپ به معنای واقعی کلمه بی‌ارزش خواهند بود.

مزایا

  • به پذیرندگان اولیه پاداش می‌دهد
  • به دلیل جنبه بازاریابی ایردراپ، آگاهی از یک پروژه را افزایش می‌دهد
  • استفاده و پذیرش یک توکن تازه صادرشده را تشویق می‌کند

معایب

  • دارندگان کیف پول باید کیف پول‌ها را به سایت‌های مشکوک وصل کنند تا توکن رایگان دریافت کنند؛ درنتیجه ممکن است تهدیدات امنیتی ایجاد کند.
  • ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران را از مشارکت منصرف کند.
  • اگر توکن در بورس قابل معامله نباشد بی‌ارزش تلقی می‌شود.

انواع ایردراپ ها

انواع ایردراپ ها

  • Standard Airdrop

در یک ایردراپ کریپتو استاندارد، شرکت‌کنندگانی که علاقه‌مند به دریافت ایردراپ هستند، به‌سادگی علاقه خود را برای دریافت ایردراپ ابراز می‌کنند. فرد باید یک آدرس کیف پول معتبر ارائه دهد. ایردراپ استاندارد معمولاً مقدار مشخص و محدودی از توکن برای توزیع دارند؛ بنابراین در این حالت زمان اهمیت بسیاری دارد.

  • Bounty Airdrop

ایردراپ Bounty زمانی اتفاق می‌افتد که کاربران وظایف خاصی را انجام می‌دهند. این وظایف اغلب مستلزم افزایش آگاهی از یک پروژه با ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی و برچسب‌گذاری شرکت یا بازنشر یک توییت اخیر در مورد پروژه است. درازای انجام وظایف، کاربران اغلب امتیازهایی را دریافت می‌کنند که با میزان ایردراپ که دریافت می‌کنند مطابقت دارد.

  • Holder Airdrop

ایردراپ هلدر بر اساس اینکه چه کسی توکن‌های موجود را در اختیار دارد و چه تعداد توکن دارد، به‌طور خودکار رخ می‌دهد. ازآنجایی‌که کیف پول‌ها و اطلاعات بلاک چین بخشی از یک دفتر کل توزیع‌شده عمومی هستند، همه کاربران بلاک چین در کیف پول‌ها و توزیع توکن ها شفافیت کامل دارند. نقطه‌ضعف ایردراپ هلدر این است که افرادی که ممکن است توکن در دست داشته باشند تمایلی به دریافت ایردراپ نداشته باشند

  • Exclusive Airdrop

یک نوع خاص ایردراپ هلدر، ایردراپ کریپتو انحصاری یا Exclusive زمانی رخ می‌دهد که افراد خاصی به‌صورت جداگانه برای ایردراپ انتخاب شوند. تفاوت این است که آن‌ها ممکن است نه بر اساس مقدار توکن‌هایی که دارند، بلکه بر اساس عناصر دیگری مانند زمان صرف شده برای یک پروژه انتخاب شوند. ایردراپ انحصاری روشی متمرکزتر برای پاداش دادن به نزدیک‌ترین افراد به پروژه است.

  • Raffle Airdrop

اغلب، یک پروژه تعداد ایردراپ‌هایی را که می‌خواهند ارائه کنند را بیان می‌کند و افراد را تشویق می‌کند تا بلیت قرعه‌کشی به دست آورند. اگر تعداد افراد علاقه‌مند به ایردراپ از تعداد ایردراپ هایی که شرکت می‌خواهد ارائه دهد، بیشتر باشد. قرعه‌کشی انجام می‌شود.

نکاتی برای انتخاب بهترین ایردراپ

همان‌طور که گفته شد از ایردراپ به‌عنوان روشی برای بازاریابی استفاده می‌کنند. هدف صاحبان پروژه، جذب سرمایه‌گذاران بالقوه جدیدی برای توکن جدید است. برای اکثر ایردراپ ها، داشتن حداقل یک کیف پول اتریوم برای شرکت در ایردراپ ضروری است. 80 درصد از تمام ایردراپ ها از طریق شبکه اتریوم انجام می‌شود. علاوه بر این، به‌حسابهای رسانه های اجتماعی فعال مانند تلگرام، توییتر و انیستاگرام جهت پیوستن به یک کانال یا لایک کردن و باز توییت کردن یک پست خاص نیاز دارید.

اگر در دریافت ایردراپ شرکت کرده‌اید، قبل از دریافت جوایز، هیچ کانالی را ترک نکنید. ترک کردن کانال منجر به رد صلاحیت شما برای دریافت جایزه می‌شود. معمولاً 3 تا 6 ماه طول می‌کشد تا توکن های خود را دریافت کنید و تا زمانی که رمز عبور خود را به اشتراک نگذارید، مشکلی برای نگهداری توکن های رمزنگاری خود در کیف پول آنلاین خود وجود ندارد. اگر ارزش پورتفولیوی شما افزایش یابد، توصیه می‌کنیم ارزهای دیجیتال خود را به یک کیف پول سخت‌افزاری منتقل کنید تا امنیت توکن های شما افزایش پیدا کند.

بهترین ایردراپ‌ها در سال 2023

  • Coinwhiff

coinwhiff

Coinwhiff یک پلتفرم کاربرپسند است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را از طریق یک محصول نوآورانه بخرند، بفروشند و معامله کنند. علاوه بر این، Coinwhiff یک کیف پول اپلیکیشن موبایل با امنیت بالا ایجاد می‌کند که رمز ارزها را برای فرآیندهای معاملاتی ذخیره و پردازش کند. این پلتفرم در آخرین ایردراپ خود تقریباً 10000 دلار هدیه می‌دهد.

  • Script Network

script network

اسکریپت نتورک به کاربران این امکان را می‌دهد که در حین تماشای محتوای ویدیویی، جوایز دریافت کنند. برای کسب توکن، کاربران باید ویدیو را به سایر کاربرانی همان نوع محتوا ارسال کنند. Script TV بر روی بلاک چین Script ساخته‌شده است و تلویزیون 24/7 را به کاربران ارائه می‌دهد. در حال حاضر، اسکریپت نتورک به کاربرانی که ثبت‌نام کرده و همین کارهای ساده مختلفی را انجام می‌دهند، توکن های SPAY رایگان می‌دهد. کسانی که کیف پول خود را به این نتورک متصل کرده، ایمیل خود را تأیید کرده و تمام وظایف را انجام می‌دهند، به‌اندازه تعداد امتیازهایی که در پلتفرم دارند، توکن های رایگان SPAY را برنده خواهند شد.

  • BillionAir

billion air

BillionAir پلتفرمی است که قرعه‌کشی و بازی را ترکیب می‌کند. کاربران می‌توانند در بازی‌های شانسی و مهارتی برای برنده شدن توکن های رمزنگاری رقابت کنند. ویژگی جالبی که BillionAir دارد آن است که این پلتفرم شامل قرعه‌کشی‌هایی است که در آن بازیکنان می‌توانند توکن‌های مختلف و همچنین آیتم‌های فیزیکی مانند اتومبیل و وسایل الکترونیکی را برنده شوند.

  • Dash 2 Trade

ایردراپ dash2trade

Dash 2 Trade یک پلتفرم تجزیه‌وتحلیل رمزنگاری است که برای معامله گران توسعه‌یافته است که تجزیه‌وتحلیل‌های پیشرفته و به‌روز در مورد بازار کریپتو ارائه می‌دهد. این پلتفرم با دارا بودن بیش از 70000 تریدر، سیگنال‌های معاملاتی، تجزیه‌وتحلیل اجتماعی و داده‌های زنجیره‌ای را برای به حداکثر رساندن سود کاربران ارائه می‌دهد. همچنین 150000 دلار توکن را در آخرین ایردراپ خود هدیه می‌دهد.

  • FightOut

fight out

FightOut یک بازی با اصطلاح Move-to-Earn و Play-to-Earn با رابط کاربرپسند است که با معرفی کاربران به دنیای Web3، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از آواتار NFT که بر اساس آموزش و دستاوردهای IRL آن‌ها ایجاد شده است، رقابت کنند. این پلتفرم به 10 شرکت‌کننده در airdrop در آخرین جایزه خود 3000 دلار BUSD اهدا می‌کند. تنها 10 برنده وجود دارد که هرکدام 300 دلار BUSD دریافت خواهند کرد

  • CMC x CAKEDEFI

DeFiChain یک بلاک چین DeFi در اکوسیستم بیت‌کوین است که ارزش کل آن بیش از 200 میلیون دلار قفل‌شده است. تمرکز اصلی CAKEDEFI ارائه خدمات سریع، شفاف و ایمن DeFi برای همه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است. DeFiChain در حال حاضر 259,000 توکن DFI (بیش از 150,000 دلار) را طی تبلیغات airdrop خود که با همکاری CoinMarketCap برگزار شده است به شما هدیه می‌دهد.

سؤالات متداول

آیا ایردراپ کریپتو پر ریسک است؟

ممکن است برخی از ایردراپ های کریپتو کلاه‌برداری باشند. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام در پروژه‌های رمزنگاری به‌طور کامل تحقیق کنید.

مزایای کریپتو ایردراپ چیست؟

Crypto airdrops یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به سبد دارایی شما است. یکی دیگر از مزایای مهم ایردراپ کریپتو این است که می‌توانید مقداری ارز دیجیتال را به روشی سریع و جذاب به دست آورید.

آیا می‌توان ایردراپ های کریپتو را فروخت؟

آره. معمولاً مقدار ارز دیجیتالی که در طول ایردراپ به دست می‌آورید می‌تواند فروخته شود.

آیا می‌توان از ایردراپ کریپتو درآمد کسب کرد؟

بسته به ارزهای رمزنگاری‌شده مورداستفاده و میزان ارز دیجیتالی که در طول ایردراپ به دست می‌آید، چنین پروژه‌هایی می‌توانند کاملاً سودآور باشند. بااین‌حال، همه‌چیز معمولاً به برنامه سرمایه‌گذاری شما بستگی دارد.

سخن نهایی

انتخاب بهترین ایردراپ یک‌راه عالی برای کسب توکن در حین انجام کارهای ساده مانند دنبال کردن یک صفحه در رسانه‌های اجتماعی یا باز توییت کردن یک توییت است. به خاطر داشته باشید که قبل از ثبت‌نام در مورد ایردراپ کریپتو به‌طور کامل تحقیق کنید. در این مقاله برترین ایردراپ های 2023 را به شما معرفی کردیم. با پیوستن به تیم باتجربه آکادمی پارسیان بورس می‌توانید سودآوری خود را تضمین کنید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی