صرافی بای بیت (Bybit)
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

صرافی بای بیت (Bybit)

صرافی بای بیت، یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است که بیش از 10 میلیون کاربر در 180 کشور جهان دارد. محبوبیت جهانی آن تا حد زیادی به این دلیل است که برای استفاده از این پلتفرم نیازی به احراز هویت نیست، به این معنی که می‌توانید بدون نیاز به KYC دارایی‌های خود را واریز کنید، بخرید و بفروشید. در این مقاله از آکادمی پارسیان بورس با صفر تا صد این صرافی آشنا شده و نحوه عملکرد آن را آموزش خواهیم داد.

آشنایی با صرافی بای بیت  (Bybit)

بای بیت، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معاملات نقدی در جهان است. این پلتفرم ویژگی‌های بسیاری ازجمله استکینگ، لانچپول‌ها، لان‌پدها را ارائه می‌دهد و در سال‌های اخیر بازار NFT خود را راه‌اندازی کرده است.

ویژگی‌های صرافی بای بیت

  • معامله بیش از 770 ارز با اهرم 100
  • پلتفرم معاملاتی امن و قابل‌اعتماد با بیش از 18 میلیون کاربر در سراسر جهان.
  • به KYC نیاز ندارد، به این معنی که کاربران می‌توانند با ایمیل و رمز عبور ثبت‌نام کنند.
  • کمترین کارمزد معاملات )شروع از 0.1٪(
  • محیط آزمایشی بدون ریسک برای یادگیری و آزمایش

مزایای صرافی بای بیت

  • عدم نیاز KYC برای ثبت‌نام آسان
  • وجود اپلیکیشن
  • معاملات فیوچرز
  • پشتیبانی از انواع سفارش‌ها
  • اهرم بالا، کارمزد معاملاتی پایین
  • هزینه‌های رقابتی در مقایسه با سایر صرافی‌ها
  • تا 100 برابر اهرم برای معاملات ارزهای دیجیتال موجود است.
  • ابزارهای پیشرفته با فناوری پیشرفته پشتیبانی می‌شوند.

معایب صرافی بای بیت

  • آمار حجم معاملات در Bybit را نمی‌توان ازنظر صحت تأیید کرد.
  • امکان انتخاب تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال موجود در پلتفرم.

سرویس‌ها و خدمات صرافی  ByBit

صرافی بای بیت یکی از امن‌ترین صرافی‌های شناخته‌شده برای کاربران است. ویژگی‌های چشمگیر این صرافی، دلیلی برای این میزان از معروفیت می‌باشد:

1. کپی تریدینگ

کپی تریدینگ یک ویژگی ارزشمند است که معاملات ارزهای دیجیتال را به‌ویژه برای معامله‌گران جدیدی که دانش و تجربه قبلی تجارت را ندارند، ساده می‌کند. این عملکرد معامله‌گران را قادر می‌سازد تا یک تریدر حرفه‌ای که در صرافی Bybit ثبت شده است را انتخاب و به‌طور خودکار معاملات وی را کپی کنند.

افرادی که این گزینه را انتخاب می‌کنند، به همان سود یا زیان که تریدر حرفه‌ای به آن می‌رسد، دست خواهند یافت. به‌عنوان یک تریدر کپی کننده در بای بیت، از شما خواسته می‌شود 10 درصد از سود خالص خود را با معامله‌گری که از او کپی می‌کنید، به اشتراک بگذارید. این رویکرد به معامله‌گران جدید روشی عالی و ساده را برای شرکت در معاملات کریپتو، حتی بدون اطلاعات جامع در مورد بازار، ارائه می‌کند.

سرویس‌ها و خدمات صرافی  ByBit

2. اپلیکیشن موبایل  Bybit

اپلیکیشن موبایل ارائه‌شده توسط Bybit با جدیدترین سیستم‌های اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و به‌راحتی می‌توان آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد. مشابه نسخه دسکتاپ، کاربران می‌توانند ارزهای رمزنگاری‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم و … را از طریق برنامه با استفاده از کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی یا حواله‌های بانکی خریداری کنند.

داخل این برنامه، شما این امکان را دارید که جفت‌های معاملاتی مختلف، ازجمله BTC/USD، ETH/USD، XRP/USD، EOS/USD،BTC/USDT  و سایر قراردادهای تجاری دائمی را معامله کنید.

به‌طورکلی، اپلیکیشن موبایل Bybit راه مناسبی برای دسترسی به پلتفرم، خرید ارزهای دیجیتال و نظارت بر موقعیت‌های باز و درعین‌حال حفظ اقدامات امنیتی قوی ارائه می‌کند.

بازار فارکس، بازاری است که می‌توانید این جفت ارزها را در آن خرید و فروش نمایید. بازار بورس جهانی، طرفداران زیادی داشته و باید بدانید که می‌توانید با خرید و فروش جفت ارزها، سود بسیار زیادی به دست آورید. البته این موضوع به میزان مهارت شما بستگی داشته و اگر بدون هیچ گونه اطلاعات تخصصی وارد این بازار شوید، قطعا با ضرر رو به رو خواهید شد.

به همین دلیل پیشنهاد ما شرکت در دوره‌های آموزش فارکس در شیراز است. در این دوره‌های آموزشی می‌توانید به راحتی وارد بازار فارکس شده و خیلی زود سود مناسبی از معاملات خود به دست آوردید.

اپلیکیشن موبایل  Bybit

3. امنیت بای بیت

امنیت یکی از اولویت‌های صرافی بای بیت می‌باشد. به‌طوری‌که این صرافی 20٪ از بودجه سالانه خود را برای اطمینان از ایمنی پلتفرم اختصاص می‌دهد. برخلاف بسیاری از صرافی‌های دیگر که به کیف‌پول‌های گرم متکی هستند، بای بیت کیف‌پول‌های سرد را پیاده‌سازی کرده است که دارای ویژگی‌ها و اقدامات مدیریت امنیتی قوی هستند.

تمام آدرس‌های سپرده روی پلتفرم، آدرس کیف پول سرد هستند. انتقال و برداشت دارایی از طریق امضاهایی انجام می‌شود تا امنیت را بیشتر می‌کند. درخواست‌های برداشت روزانه مورد تأیید و بررسی قرار می‌گیرند تا ریسک را به‌طور مؤثر مدیریت کنند.

معامله‌گران اجازه دارند هر هشت ساعت یک‌بار برداشت کنند. این پلتفرم حفاظت از داده‌های کاربر و اطلاعات شخصی را در اولویت قرار می‌دهد و با سیاست حفظ حریم خصوصی خود همسو می‌شود. برای افزایش امنیت حساب،Bybit  اصرار دارد که کاربران احراز هویت دومرحله‌ای را فعال کنند. این صرافی با اجرای اقدامات امنیتی سختگیرانه تلاش می‌کند تا محیط تجارت امنی را برای کاربران فراهم کند و از اطلاعات شخصی آن‌ها محافظت کند.

زمانی که در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال شرکت می‌کنید، در رابطه با روش‌های امنیتی، اطلاعات بیشتری به دست آورده و متوجه خواهید شد از چه صرافی استفاده کنید تا امنیت سرمایه خود را تضمین نمایید.

4. پشتیبانی مشتری  Bybit

بای بیت، یک تیم پشتیبانی مشتری را برای کمک به کاربران در مورد سؤالات و مشکلات خود تدارک دیده است. کاربران می‌توانند از طریق تلفن یا عملکردهای چت زنده با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. تیم پشتیبانی مشتری به چندین زبان ازجمله انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره‌ای، روسی، اسپانیایی و ویتنامی مسلط است.

5. پاداش دهی بای بیت

صرافی بای بیت، بیشتر رشد سریع خود را مدیون برنامه پاداش دهی است. این برنامه جوایز قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد و به شما این امکان می‌دهد تا 1025 USDT کسب کنید.

پاداش دهی بای بیت

6. محدودیت‌های معاملاتی مارجین

درحالی‌که Bybit گزینه‌های معاملاتی با اهرم بالا را ارائه می‌دهد، محدودیت‌های خاصی وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، حداکثر اهرم 100 به‌طور انحصاری برای معاملات آتی سوآپ دائمی بیت‌کوین با محدودیت معامله 150 BTC در دسترس است.

برای اتریوم، حداکثر اهرم 50 برابر است و حد معامله روی 3000 ETH تعیین‌شده است. محدودیت‌های مشابهی برای معاملات Ripple XRP و EOS اعمال می‌شود که حداکثر اهرم نیز 50 برابر است. این محدودیت‌ها احتمالاً منعکس‌کننده ارزیابی Bybit است که آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم، ریپل XRP و EOS عموماً بی‌ثبات‌تر از بیت‌کوین هستند.

با اعمال اهرم کمتر بر این دارایی‌ها، بای بیت با اذعان به افزایش نوسانات این آلت کوین‌ها، قصد دارد خطرات بالقوه مرتبط با اهرم بالاتر را کاهش دهد.

7. عدم امکان خرید با ارز فیات در بای بیت

 در حال حاضر، Bybit هیچ شکلی از سپرده‌های فیات را تسهیل نمی‌کند. این بدان معناست که کارت‌های نقدی، حواله‌های سیمی و حواله‌های بانکی در این پلتفرم پذیرفته نمی‌شوند. درنتیجه، خرید ارزهای دیجیتال به‌طور مستقیم در Bybit امکان‌پذیر نیست.

تنها راه برای تعامل در بای بیت، انتقال ارزهای دیجیتال به پلتفرم است. برای معامله در بای بیت، توصیه می‌شود ارزهای رمزنگاری‌شده را از صرافی‌های دیگر مانند کوین بیس یا کراکن تهیه کنید و سپس به صرافی بای بیت منتقل کنید. یکی از مزیت‌های Bybit این است که در تمام ارزهای رمز پایه‌ای که پشتیبانی می‌کند، یعنی BTC، ETH، XRP و EOS سپرده می‌پذیرد. این امر Bybit را از پلتفرم‌هایی مانند BitMEX متمایز می‌کند که علیرغم ارائه گزینه‌های معاملاتی برای ارزهای مختلف، صرفاً سپرده‌های BTC را می‌پذیرد.

عدم امکان خرید با ارز فیات در بای بیت

8. مارکت پلیس NFT

بای بیت اخیراً بازار NFT خود را راه‌اندازی کرده است که در آن کاربران می‌توانند در  NFTها سرمایه‌گذاری کنند. هنرهای دیجیتال، کلکسیون‌ها و مواردGameFi ، متاورس و موارد دیگر از جمله گزینه‌هایی هستند که بای بیت روی آن سرمایه گذاری کرده است.

متاورس یکی از حوزه‌های جدید است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و جذابیت خاصی برای مخاطبین دارد. برای ورود به این فضا نیز می‌توانید از دوره‌های آموزش متاورس استفاده نمایید.

این سرمایه گذاری بدون هزینه‌های اضافی که OpenSea یا Rarible دریافت می‌کنند (کارمزد گاز/تراکنش) انجام می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از توکنی که NFT قیمت‌گذاری شده است، ازجمله ETH، USDT  و BIT پرداخت‌ها را انجام دهند.

مارکت پلیس NFT

9. توکن بای بیت  (BITDAO)

Bybit، توکن رسمی ندارد اما به BITDAO کمک می‌کند. درنتیجه توکن BIT در سراسر پلتفرم آن استفاده می‌شود. اگرچه ازنظر تکنیکال BIT توکن اصلی آن‌ها نیست، بسیاری از محصولات Bybits از کاربران می‌خواهند که BIT را نگه دارند تا از ویژگی‌های خود استفاده کنند. برای مثال، اگر کاربران مایل به شرکت در پروژه‌های Bybits Launchpool و Launchpad هستند، ملزم به نگه‌داشتن BIT هستند.

10. لانچ پد و لانچ پول بای بیت

همه پروژه‌های Launchpad و Launchpool به‌گونه‌ای طراحی ‌شده‌اند که به کاربران خود امکان دسترسی زودهنگام به یک توکن را قبل از فهرست شدن در Bybit می‌دهند. درنتیجه به کاربران این فرصت را می‌دهد که روی یک توکن با کسری از قیمتی که در Spot فهرست می‌شود، سرمایه‌گذاری کنند.

ویژگی Launchpool Bybit به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن جدید را برای کسب BIT، به اشتراک بگذارند. ویژگی Launchpad Bybit یک پلتفرم راه‌اندازی توکن برای پروژه‌های جدید بلاک‌چین است. این ویژگی به کاربران این امکان می‌دهد تا توکن جدید را مستقیماً در Bybit کسب کنند.

لانچ پد و لانچ پول بای بیت

آموزش ثبت‌نام در صرافی بای بیت

با راه‌اندازی پروژه‌های رمزنگاری بیشتر در روز، بسیاری از معامله‌گران مشتاق هستند تا از این فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالقوه استفاده کنند. اگر شما هم یکی از آن‌ها هستید، قبل از انجام این کار، ابتدا یک حساب کاربری Bybit ایجاد کنید.

مرحله 1: بر روی sign up در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی Bybit کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بای بیت

مرحله 2: روش موردنظر خود را برای ثبت‌نام انتخاب کنید: آدرس ایمیل یا شماره موبایل.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بای بیت

مرحله 3: پس از خواندن و موافقت با شرایط، روی Create Account کلیک کنید.

مرحله 4: تأیید reCAPTCHA را تکمیل کنید و کد تأیید را که بر اساس روش ثبت‌نام ترجیحی خود دریافت کرده‌اید، وارد کنید. اگر ایمیل را انتخاب کرده باشید، کد را در صندوق ورودی ایمیل و اگر موبایل را انتخاب کرده باشید، یک کد پیامکی در دستگاه تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد.

آموزش ثبت‌نام در صرافی بای بیت

آموزش خرید و فروش در صرافی بای بیت

در صرافی بای بیت برای انجام معاملات، دستورالعمل زیر را اجرا کنید.

مرحله 1: لطفاً روی Buy Crypto Trading در گوشه سمت چپ بالای منو کلیک کنید تا وارد صفحه معاملات p2p شوید.

آموزش خرید و فروش در صرافی بای بیت

مرحله 2: در صفحه ترید، می‌توانید با واردکردن حجم، روش‌های پرداخت، آگهی‌دهندگان را بر اساس نیازهای تراکنش خود فیلتر کنید.

آموزش خرید و فروش در صرافی بای بیت

مرحله 3: آگهی موردنظر خود را انتخاب کنید و روی sell کلیک کنید.

مرحله 4: مقدار USDT را که می‌خواهید بفروشید یا مقدار ارز فیات را که می‌خواهید دریافت کنید، وارد کنید و مجدداً برای ادامه روی Sell کلیک کنید.

آموزش خرید و فروش در صرافی بای بیت

 مرحله 5: در طول فرآیند، خریدار 15 دقیقه فرصت دارد تا پرداخت را تکمیل کند. می‌توانید از گوشه بالا سمت راست روی کادر لایو چت کلیک کنید تا به‌راحتی با خریدار در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.

آموزش خرید و فروش در صرافی بای بیت

مرحله 6: هنگامی که با موفقیت پرداخت خود را از خریدار دریافت کردید، روی Release Now کلیک کنید تا کوین‌های خود را آزاد کنید. از شما خواسته می‌شود که کد تأیید GA خود را به‌عنوان مرحله تأیید وارد کنید.

آموزش خرید و فروش در صرافی بای بیت

آموزش واریز ارز در صرافی بای بیت

بعد از ایجاد حساب در صرافی بای بیت، می‌توانید ارز موردنظر را واریز و برداشت کنید. واریز ارز در صرافی بای بیت به شرح زیر است:

مرحله 1: هنگامی که به حساب Bybit خود وارد شدید، نشانگر خود را روی برگه Assets در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی Bybit نگه دارید. سپس بر روی Deposit کلیک کنید.

آموزش واریز ارز در صرافی بای بیت

مرحله 2: کوینی را که می‌خواهید واریز کنید انتخاب کنید.

آموزش واریز ارز در صرافی بای بیت

مرحله 3: نوع زنجیره کوین را که می‌خواهید با آن واریز کنید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید وجوه شما به کدام حساب منتقل شود. برای مثال، اگر می‌خواهید وجوه شما به حساب مشتقات شما منتقل شود، می‌توانید آن را در قسمت Deposits auto channeled to نشانگر کنید.

آموزش واریز ارز در صرافی بای بیت

مرحله 4: هنگامی‌که جزئیات را تأیید کردید، می‌توانید کد QR را اسکن کنید یا آدرس سپرده را کپی کنید و از آن به‌عنوان آدرس مقصد استفاده کنید.

آموزش برداشت ارز در صرافی بای بیت

برخی اوقات در صرافی بای بیت، نیاز به برداشت ارز است. برای برداشت ارز موردنظر مراحل زیر را طی کنید:

مرحله 1: به Assets در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی بروید و از لیست کشویی روی Spot کلیک کنید. سپس در ستون ارزی که می‌خواهید برداشت کنید بر روی withdraw کلیک کنید.

آموزش برداشت ارز در صرافی بای بیت

مرحله 2: بعد از پشت سر گذاشتن فرآیند، برداشت در حال حاضر در حال انجام است و باید حداکثر 30 دقیقه طول بکشد. زمانی که تراکنش با موفقیت نهایی شد به شما اطلاع داده خواهد شد.

آموزش برداشت ارز در صرافی بای بیت

آموزش انتقال ارز در صرافی بای بیت

مرحله 1: روی Assets در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی Bybit کلیک کنید.

آموزش انتقال ارز در صرافی بای بیت

مرحله 2: در صفحه دارایی‌ها، می‌توانید دارایی‌ها را به دو روش زیر انتقال دهید:

  • بر روی Transfer در سمت راست بالا کلیک کنید و یک پنجره پاپ آپ برای انتقال ظاهر می‌شود.
  • یک حساب در سمت راست صفحه دارایی‌ها انتخاب کنید تا وارد صفحه حساب مربوطه شوید و سپس در ستون ارزی که می‌خواهید پردازش کنید، روی Transfer کلیک کنید.

آموزش انتقال ارز در صرافی بای بیت

مرحله 3: حساب‌ها، کوین و مقدار قابل‌انتقال را انتخاب کنید و سپس روی تأیید کلیک کنید.

آموزش انتقال ارز در صرافی بای بیت

مرحله 4: درست مانند مراحل ذکرشده در بالا، می‌توانید روی انتقال در سمت راست بالا کلیک کنید و وارد صفحه دارایی حساب USDC شوید و سپس روی Transfer In یا Transfer Out کلیک کنید تا وارد صفحه انتقال برای پردازش شوید.

آموزش انتقال ارز در صرافی بای بیت

مرحله 5: در صفحه انتقال، می‌توانید USDC را بین حساب سرمایه‌گذاری یا حساب Spot و حساب USDC خود منتقل کنید. برای حساب اسپات، علاوه بر USDC، می‌توانید USDT یا سایر کوین‌های موجود در حساب اسپات خود را با نرخ تبدیل لحظه‌ای به USDC تبدیل کنید و آن‌ها را مستقیماً به حساب USDC خود منتقل کنید.

آموزش انتقال ارز در صرافی بای بیت

معاملات مارجین در صرافی بای بیت

معاملات مارجین در بای بیت یک محصول مشتق بر اساس معاملات اسپات است. با معامله مارجین، می‌توانید از دارایی‌های موجود در حساب اسپات خود به‌عنوان وثیقه استفاده کنید. می‌توانید از آن برای قرض گرفتن وجه از Bybit برای خریدوفروش دارایی‌های بزرگ‌تر با اهرم در بازار Spot استفاده کنید. معاملات مارجین در صرافی بای بیت به این شکل انجام می‌پذیرد:

مرحله 1: لطفاً روی Trade → Margin Trading در نوار منو کلیک کنید و جفت معاملاتی را که می‌خواهید معامله کنید، انتخاب کنید.

معاملات مارجین در صرافی بای بیت

مرحله 2: هنگامی‌که برای اولین بار از معامله مارجین استفاده می‌کنید، روی Acknowledge & Agree کلیک کنید و با موفقیت Cross Margin Trading را فعال کرده‌اید.

مرحله 3: قبل از اینکه بتوانید تجارت را شروع کنید، باید یک مقدمه کوتاه را مطالعه کنید.

 مرحله 4: می‌توانید پارامترهای خود را طبق مراحل زیر تنظیم کنید:

برای روشن یا خاموش کردن معاملات مارجین، لطفاً به منوی سه‌نقطه در سمت راست بروید و روی Turn on/off margin کلیک کنید.

مرحله 5: اکنون می‌توانید با پارامترهای زیر در حالت Margin سفارش دهید:

به عنوان مثال:

  1. اهرم خود را انتخاب کنید: فقط کاربرانی که به‌حساب تجاری یکپارچه ارتقا یافته‌اند می‌توانند ضریب اهرم خود را انتخاب کنند، سایر کاربران فقط می‌توانند از اهرم پیش‌فرض 5 برابری استفاده کنند.
  2. نوع معامله خود را انتخاب کنید: خرید یا فروش.
  3. نوع سفارش را انتخاب کنید: Limit،Market یا Conditional
  4. قیمت سفارش یا قیمت ماشه را وارد کنید.
  5. مقدار را وارد کنید و از نوار درصد برای تنظیم سریع ارزش سفارش خود استفاده کنید.
  6. روی Buy/Long BTC یا Sell/Short BTC کلیک کنید.

معاملات مارجین در صرافی بای بیت

نتیجه گیری

به‌طورکلی صرافی بای بیت، یکی از بهترین صرافی‌ها برای رمزنگاری است که به دنبال دسترسی به مجموعه کاملی از خدمات هستند. این صرافی شامل معاملات اسپات با کارمزد پایین، معاملات فیوچرز، سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال و موارد دیگر است.

پلتفرم بای بیت به دلیل تجربه کاربری ساده و گستردگی ویژگی‌ها که طیف وسیعی از کاربران را پشتیبانی می‌کند، به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در سراسر جهان تبدیل ‌شده است.

ما در این مقاله، مجموعه کاملی از ویژگی‌های آن و نحوه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در آن را بررسی کردیم. اگر قصد سرمایه‌گذاری در صرافی بای بیت را دارید، با راهنمایی از مشاوران آکادمی پارسیان بورس، می‌توانید سودآوری بزرگی در این صرافی داشته باشید

 سؤالات متداول

  • آیا بای بیت یک صرافی امن است؟
    صرافی بای بیت، یکی از امن‌ترین پلتفرم‌ها برای محافظت از پول شما است. صرافی شامل بسیاری از اقدامات امنیتی مختلف است که برای محافظت از دارایی‌های شما به هر قیمتی طراحی شده است.
  • آیا بای بیت بهتر از بایننس است؟
    اگر به معاملات فیوچرز علاقه‌مند هستید، Bybit ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد. از طرف دیگر، اگر به دنبال طیف گسترده‌ای از گزینه‌های معاملاتی و ویژگی‌های پیشرفته هستید، بایننس انتخاب بهتری است.
  • بنیان‌گذار صرافی بای بیت چه کسی است؟
    بن ژو، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی Bybit است.
امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی