بهترین پروژه های nft برای سرمایه‌گذاری در سال 2023
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بهترین پروژه های nft برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

در طول سال گذشته، رشد روزافزون در صنعت NFT، راه را برای اجرای بهترین پروژه های nft هموار کرده است. بسیاری ازNFT های جدید، فرصت سرمایه‌گذاری را برای تاجران حرفه‌ای ارائه می‌دهند؛ بنابراین در جهت کمک به شفاف‌سازی چشم‌انداز سرمایه‌گذاران، این مقاله درباره بهترین پروژه های nft در سال جاری بحث می‌کند.

آشنایی با بهترین پروژه های nft مؤثر بر سود و زیان

تخمین زده می‌شود که حدود 95 درصد از NFTها بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته می‌شوند. هنگامی‌که ارزش ارز ETH کاهش می‌یابد، ارزش NFT نیز با آن کاهش می‌یابد. از آن جایی‌که ارزش NFT از نوسانات ارز دیجیتال تبعیت می‌کند. بنابراین برای شناسایی برترین NFTهای آینده، توصیه ما در وهله اول آموزش ارز دیجیتال است.

جالب است بدانید که با وجود نوسان ارز، برخی از پروژه‌های NFT در بازارها همچنان در کانون توجه قرار دارند. اگر مشتاق سرمایه‌گذاری در NFT هستید، در ادامه به بررسی برخی از بهترین پروژه های nft می‌پردازیم.

ایمجینری وان imaginary one

آشنایی با بهترین پروژه های nft مؤثر بر سود و زیان

Imaginary Ones که یکی از بهترین پروژه های nft محسوب می‌شود، توسط کلمنت چیا و دیوید لی در سال 2021 تأسیس شد. این پروژه اولین بار در آوریل 2022 با 8888 شخصیت انیمیشنی عرضه شد که در 4 دقیقه به فروش رفت.

گفته می‌شود تا به امروز، این مجموعه بیش از 12000 اتریوم (حدود 20 میلیون دلار) در بازار OpenSea فروش داشته است. اولین نسخه Imaginary Junior یک اجرای انیمیشنی از آهنگ محبوب کودکان، Wheels on the Bus بود که شش شخصیت اصلی این برند را به نمایش می‌گذاشت.

این ویدئو توسط Offset، یک آژانس خلاق دیجیتال که Chia نیز یکی از بنیان‌گذاران آن است، ساخته شده است. هرکدام از شخصیت‌ها نشان‌دهنده یکی از احساسات روزمره ما هستند: شادی، غم، ترس، خشم و عشق. ایمجینری وان اخیراً یک پلتفرم staking راه‌اندازی کرده تا به دارندگان NFT این فرصت را بدهد تاNFT های خود را قفل کنند و از انجام این کار پاداش دریافت کنند.

آپلند upland

Upland یک بازی است که در آن قطعاتی از زمین را بر اساس قطعات زمین در دنیای واقعی خریداری می‌کنید. در این بازی شما با ساختن یک شخصیت کاوشگر که به منطقه Upland رفته و بازی خود را شروع می‌کنید.

ابتدا شهر موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس با قدم زدن، املاک مختلف را بررسی می‌کنید تا درنهایت ملک موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید پس از خرید، ملک را بفروشید و سود خود را افزایش دهید. بر اساس قیمت اصلی تعیین‌شده توسط Upland، هر قطعه زمین 17 درصد سود دارد.

در این بازی پس از خرید ملک می‌توانید ساختمان خود را بر اساس سلیقه ساخته و آن‌ها را به قیمت دلخواه معامله کنید. همه این موارد باعث می‌شود به شما UPX تعلق گیرد. پول رسمی در بازی UPX نام دارد که یک ارز دیجیتال می‌باشد. 1000 UPX تقریباً برابر با 1 دلار است.

توکن کریپتو پانکس cryptopunks

توکن کریپتو پانکس cryptopunks

cryptoPunks نوعی NFT است که میلیون‌ها دلار ارزش داشته و در قالب یک آواتار منحصربه‌فرد 24×24 پیکسلی با حجم 8 بیت به‌عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته می‌شوند؛ بنابراین یکی از کالکشن های معروف nft به‌حساب می‌آید.

هر کریپتوپانک به‌طور تصادفی از مجموعه‌ای از انواع طرح‌ها ازجمله افراد، زامبی و میمون‌ها بوده و در حراج خانه‌های ساتبیز و کریستیز به نمایش گذاشته می‌شود. توسعه‌دهندگان بلاک‌چین در زمان تأسیس در ابتدا 9000 پانک را به‌صورت رایگان عرضه کرده و 1000 پانک آن را نگه داشتند. تنها شرط مالکیت در آن زمان، داشتن یک بلاک‌چین اتریوم بود.

بازی متاورس سندباکس sandbox

سندباکس که زاییده تفکر بنیان‌گذاران Pixowl، آرتور مادرید و سباستین بورگت است، از دیگر پروژه‌های برجسته متاورس است. Sandbox که یک بازی ویدیویی بین‌المللی در رایانه شخصی، مک و دستگاه‌های تلفن همراه است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آزادانه نقشه‌ای متشکل از هزاران تجربه منحصربه‌فرد را کشف کنند.

Sandbox چند سالی است که NFT ها را قبل از عرضه کامل نهایی می‌فروشد. این پروژه میزبان فروش زمین است و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که ملک بخرند، بفروشند و اجاره دهند. برای مثال، بازار پیشرو OpenSea بیش از 100000 قطعه زمین را تا زمان نگارش این مقاله فهرست کرده است.

باشگاه یوگا لابراتور Bored ape yacht club (BAYC)

باشگاه یوگا لابراتور Bored ape yacht club (BAYC)

Bored Ape Yacht Club با نام اختصار BAYC، مثالی دیگر از بهترین پروژه های nft است که از 10000 NFT در بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. این NFT نمایش گرافیکی میمون‌های کارتونی هستند که با ویژگی‌های مختلفی، ازجمله پس‌زمینه، گوشواره‌ها، لباس‌ها و چشم‌های شخصیت‌ها از هم متمایز می‌شوند.

Bored Ape Yacht Club که در سال 2021 راه‌اندازی شد، شبیه به آثار هنری است که به‌صورت فیزیکی فروخته می‌شوند. با این تفاوت که این قطعات فقط به‌صورت دیجیتالی وجود دارند و در نوع خود بی‌نظیر هستند. در زمان راه‌اندازی، هر توکن Bored Ape Yacht Club  0.08 اتر (ETH) یا 220 دلار هزینه داشته و تا اواسط اکتبر 2022، قیمت آن‌ها 76 ETH یا تقریباً 1 میلیون دلار رسید.

NFT ArtBlocks

ART Blocks در نوامبر 2020 توسط Erick Calderon، مدیرعامل مجموعه تشکیل و راه‌اندازی شد. کالدرون این پلتفرم را با تجربه‌اش در شرکت کریپتوپانک‌ها، در سال 2017 ایجاد کرد. ایده کالدرون این بود که یک پلتفرم با محوریت NFTهایی که پس از خرید ساخته می‌شدند ایجاد کند.

آرت بلاک را می‌توان یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم تلقی کرد کهNFT های هنری مولد قابل‌برنامه‌ریزی و منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد که کلکسیونرها می‌توانند روی آن سرمایه‌گذاری کنند. هنگامی‌که یک هنرمند پروژه بلوک‌های هنری را ایجاد می‌کند، سرمایه‌گذاران این فرصت را دارند که NFT ها را خریداری کنند.

هنگامی که یک هنرمند یک قطعه کد برای پلتفرم NFT ایجاد می‌کند، آن را آپلود کرده و پس از آن بسیاری از کدهای متغیر و درنهایت NFT تولید می‌شوند. اکثر پروژه‌های Art Blocks با استفاده از چارچوب جاوا اسکریپت ساخته می‌شوند.

Clonex NFT

Clonex NFT

CloneX یک مجموعه NFT از 20000 کاراکتر سه‌بعدی است که به‌صورت الگوریتمی تولید شده است که برای تعامل متاورس طراحی شده است. این مجموعه همچنین از مجموعه بسیار موفق کریپتو پانکس الهام گرفته‌شده و امیدوار است که بتوانند آیتم‌های کمیاب تولید کنند که همانند پانک جز کلکسیون‌ها تلقی شود.

دارندگان CloneX می‌توانند از آن‌ها به‌عنوان فیلترهایی در بازی‌ها و دوربین‌ها استفاده کنند. قبل از همکاری با RTFKT، موراکامی با دیگر نمادهای مشهور جهان ازجمله لویی ویتون و کانیه وست همکاری داشت.

ارزش CloneX به‌شدت افزایش‌یافته و از 3 ETH به 6 ETH افزایش یافته است. برای محاسبه این اعداد باید با روش‌های مختلف تحلیل بازار آشنایی داشته باشید. برای مثال پرایس اکشن یکی از بهترین روش‌ها بوده و می‌توانید از آن برای رسیدن به سود بیشتر استفاده کنید.

البته برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید، باید ابتدا آموزش کار با هر تحلیلی را ببینید. دوره آموزش پرایس اکشن این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از این روش کاربردی در معاملات خود استفاده کنید.

نتیجه گیری

از زمان رونق دنیای متاورس، تقاضا برای ایجاد بهترین پروژه های NFT نه‌تنها کاهش نیافته، بلکه افزایش‌یافته است. دانستن جزییات در مورد بهترین پروژه های nft می‌تواند سودآوری شما را افزایش دهد. ما در آکادمی پارسیان بورس، در این مقاله تک‌تک پروژه‌ها بررسی کردیم. تلاش ما بر این بوده است که در این مقاله تمام سؤالات مربوطه را پاسخ دهیم تا بتوانید یک استراتژی مناسب برای کسب بازدهی ایجاد کنید.

اگر سوالی در رابطه با این پروژه‌ها یا استراتژی‌های مناسب سرمایه‌گذاری خود دارید، می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های این صفحه با کارشناسان پارسیان بورس در ارتباط باشید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی