معرفی بازی روبلاکس در ارز دیجیتال
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

معرفی بازی روبلاکس در ارز دیجیتال

امروزه کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال و فضاهای جدید مانند متاورس، یکی از داغ‌ترین بحث‌هایی است که در سراسر جهان مطرح است. بسیاری از افراد علاقه‌مندند با سرمایه‌گذاری یا فعالیت در این بستر، خود را به کسب درآمدهای قابل‌توجه نزدیک کنند.

بازار متاورس و همکاری آن با صنایع مختلف سبب شده امکان کسب درآمد از طریق فعالیت و بدون سرمایه‌گذاری نیز فراهم شده و این نقطه عطفی در تاریخچه کوتاه بازار کریپتو و متاورس بوده است. با توجه به اینکه همکاری با صنعت بازی‌سازی و گیمینگ، یکی از برنامه‌های متاورس است، هم‌اکنون کسب درآمد از این طریق ممکن شده و شما می‌توانید با فعالیت در این عرصه به درآمد برسید.

یکی از بازی‌هایی که امکان کسب درآمد را از طریق ارز دیجیتال فراهم ساخته، بازی روبلاکس است. در ادامه این مطلب از آکادمی پارسیان بورس بنا داریم به بررسی بازی روبلاکس بپردازیم و نحوه کسب درآمد از طریق این بازی را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با بازی روبلاکس

آشنایی با بازی روبلاکس

بازی روبلاکس یکی از بازی‌های ویدیویی است که در سال 2006 توسط شرکت Roblox Corporation طراحی و به بازار بازی‌های ویدیویی عرضه شد. این بازی این امکان را فراهم می‌سازد که شما با استفاده از دانش خود در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی بازی‌های ویدیویی و آنلاین، دست به ساخت بازی‌های جدید بزنید.

با گذشت تقریبا دو دهه از عرضه روبلاکس، هم‌اکنون چندین میلیون بازی توسط سایر کاربران بر بستر این بازی طراحی شده و در دسترس کاربران و گیمرها قرار گرفته است. قرارگرفتن و ترکیب‌شدن مفهوم این بازی با فناوری بلاک چین امکان کسب درآمد را برای طراحان بازی‌ها فراهم ساخته است.

علاوه بر کسب درآمد از طریق ساخت بازی، کاربران می‌توانند با تولید محتوا در زمینه‌هایی مانند خلق کاراکتر، اضافه‌کردن شخصیت‌ها و صحنه‌ها و… و فروش آن‌ها به سایر کاربران به درآمد برسند.

ساخت بازی در روبلاکس

Lua نام زبان برنامه‌نویسی مربوط به روبلاکس بوده و کاربران می‌توانند با کد زدن و طراحی با استفاده از این زبان برنامه‌نویسی بازی جدید و مدنظر خود را بسازند. امکاناتی که درون بازی روبلاکس ارائه شده، به شکل Game Pass در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربر می‌توانتد با تغییراتی که در آنها ایجاد می‌کند، طراحی‌های خود را تکمیل کند.

در گیم‌پلی روبلاکس شما می‌توانید با خرید عضویت Premuim، ظاهری خاص برای کاراکتر خود طراحی کرده و با توجه به خاص بودن ظاهر کاراکتر، آن را با قیمت خوبی به فروش برسانید! شرکت تولیدکننده روبلاکس بر اساس امکاناتی که در اختیار کاربران قرار داده و بستری که برای طراحی بازی و کسب درآمد ایجاد کرده است، بخشی از درآمد حاصل از فروش بازی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

در حال حاضر سالانه بیش از 20 میلیون بازی بر بستر روبلاکس استودیو طراحی و ساخته می‌شود. اغلب این بازی‌ها با توجه به گرافیک و داستان ساده‌ای که دارند، در رده سنی کودکان قرار می‌گیرند.

ویژگی‌ها و مزایای بازی روبلاکس

ویژگی‌ها و مزایای بازی روبلاکس

از جمله ویژگی‌ها و مزایای بازی روبلاکس می‌توان به تنوع در طراحی سبک بازی، برخورداری از محیط سه‌بعدی، امکان ساخت بازی‌های متنوع با داستان‌های مختلف، خرید و فروش آیتم‌های درون بازی، ساخت و اجرای تعداد بی‌شماری بازی، امکان ساخت کاراکترهای خاص و جذاب و… اشاره کرد.

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، این بازی در دنیای متاورس رونمایی شده و اگر کمی بیشتر با این فضا آشنایی داشته باشید می‌توانید روش‌های دیگر درآمدزایی از طریق آن را نیز بیاموزید. در همین راستا می‌توانید از دوره آموزش متاورس استفاده کرده و روش‌های سرمایه‌گذاری خود را گسترده نمایید.

بازی روبلاکس؛ رایگان یا پولی؟

در حالت کلی، استفاده از پلتفرم روبلاکس چه برای بازی‌کردن، چه برای بازی‌سازی رایگان است. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از برخی از امکانات درون بازی مانند اضافه‌کردن اسکین‌ها و لباس‌ها، آپشن‌های ساخت بازی و… مستلزم پرداخت پول و خرید اشتراک‌های Premuim و… است.

ارز دیجیتال روبلاکس

ارز دیجیتال روبلاکس

با هدف نقدشدن درآمد سازندگان بازی‌ها و تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم روبلاکس، توسعه‌دهندگان این پلتفرم توکن روباکس Robux را ایجاد کرده­اند. سازندگان بازی‌ها و تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم با فروش بازی‌ها، کاراکترها و… به سایر کاربران، توکن روباکس را دریافت می‌کنند و می‌توانند از طریق صرافی‌ها، درآمد خود را نقد کنند.

پلتفرم روبلاکس به‌ازای هر یک دلار درآمد شما، 65 سنت را به‌عنوان سهم خود برداشت می‌کند و شما می‌توانید 35 درصد از میزان نقدشوندگی توکن روباکس را به‌عنوان درآمد خود دریافت کنید.

دنیای ارزهای دیجیتال خیلی گسترده‌تر از چیزی است که فقط بخواهید از آن برای نقد کردن سرمایه خود در متاورس استفاده کنید. در واقع متاورس می‌تواند زیرمجموعه کوچکی از این بازارمالی فوق العاده باشد.

از زمانی که بازار ارزهای دیجیتال روی کار آمده، خیلی از سرمایه‌گذاران ترجیج می‌دهند سرمایه و درآمد خود را وارد آن کرده و به سادگی، سود بسیار خوبی را به دست آورند. شما نیز می‌توانید از مزایای بسیار این بازار مالی استفاده کرده و سرمایه خود را چندین برابر کنید.

البته باید بدانید که شاید کار کردن در این بازار به صورت کلی ساده‌تر از سایر بازارهای مالی باشد ولی همچنان نیاز به آموزش داشته و با اطلاعات مختصری که دارید نمی‌توانید سود زیادی به دست آورده و حتی ممکن است با ضرر رو به رو شوید. به همین دلیل پیشنهاد ما شرکت در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال است. به این صورت می‌توانید با خیال راحت فعالیت خود را آغاز کنید.

نحوه کسب درآمد از بازی روبلاکس

نحوه کسب درآمد از بازی روبلاکس

همان‌طور که اشاره شد، برای کسب درآمد از پلتفرم روبلاکس شما باید در ابتدا به زبان برنامه‌نویسی Lua تسلط داشته باشید. پس از یادگیری این زبان برنامه‌نویسی، می‌توانید با طراحی و ساخت بازی به درآمدهای قابل‌توجهی دست یابید.

علاوه بر ساخت بازی، خرید و فروش آیتم‌های درون این بازی نیز می‌تواند درآمد قابل‌توجهی را برای شما به همراه داشته باشد. در حال حاضر هزاران برنامه‌نویس در این پلتفرم مشغول به طراحی بازی و آیتم بوده و از این طریق سالانه هزاران دلار درآمد کسب می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما برای آشنایی بیشتر با روبلاکس و نحوه کسب درآمد از آن، این است که وارد این پلتفرم شده و با کسب اطلاعات در مورد فضای این بازی و محبوبیت بخش‌های مختلفی، به سمت خرید و فروش آیتم‌ها و برنامه‌نویسی بازی‌ها بروید.

سیستم مورد نیاز برای بازی روبلاکس

سیستم مورد نیاز برای بازی روبلاکس

اطلاعات حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی روبلاکس به شرح زیر است:

  • CPU: Intel Celeron D 430
  • RAM: 1GB
  • ROM: 1 GB
  • کارت گرافیک: AMD Radeon HD
  • سیستم عامل : Windows 7

اطلاعات سیستم ایده‌آل برای اجرای بازی روبلاکس به شرح زیر است:

  • CPU: پردازنده‌های Core i5 و بالاتر از برند اینتل
  • RAM: 4 GB
  • ROM: 1 GB
  • کارت گرافیک: AMD Radeon R7 240
  • سیستم عامل : Windows 7 و نسخه‌های بالاتر ویندوز

همان‌طور که مشاهده می‌کنید برای اجرا و ساخت بازی در پلتفرم روبلاکس به سیستم گیمینگ و قوی نیازی نداشته و می‌توانید با سیستم‌های معمولی نیز از این بازی کسب درآمد کنید.

نصب بازی روبلاکس

نصب بازی روبلاکس

شما در گام اول برای نصب بازی روبلاکس باید وارد وب‌سایتwww.roblox.com  شده و برای خود یک حساب کاربری بسازید. پس از ساخت حساب کاربری و ورود به فضای بازی، شما با منویی با  4 گزینه Create، Discover، Avatar Shop و Robux مواجه می‌شوید.

از طریق بخش Discover می‌توانید روبلاکس و بازی‌های مبتنی بر این پلتفرم را دانلود کنید. از طریق بخش Avatar Shop می‌توانید با هزینه‌کردن توکن بازی یعنی Robux، ظاهر کاراکتر خود را طراحی کرده و در صورت برخورداری از اکانت ویژه، امکان فروش کاراکتر خود را نیز خواهید داشت.

با استفاده از Create می‌توانید به یکی از سازندگان بازی در بستر روبلاکس تبدیل شده و با کدنویسی، بازی خود را بسازید. گزینه Robux نیز برای خرید توکن بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری

در این مطلب به صورت گسترده در رابطه با بازی روبلاکس و روش کسب درآمد از آن صحبت کردیم. این بازی، تنها گزینه شما در دنیای متاورس برای کسب درآمد نبوده و تنها کاری که نیاز است برای درآمد بیشتر انجام دهید، کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با متاورس و دنیای ارزهای دیجیتال است.

در نهایت اگر تجربه بازی و کسب درآمد از طریق روبلاکس را دارید، می‌توانید این تجربه را با ما و سایر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید تا افراد تازه‌کار نیز بتوانند از این تجربیات استفاده نمایند.

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی