بروکر ویندزور (Windsor Brokers) چیست؟ آموزش ثبت نام و احراز هویت ویندزور
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بروکر ویندزور (Windsor Brokers) چیست؟ آموزش ثبت نام و احراز هویت ویندزور

تاییدشده توسط: استاد پهلوان

بروکر ویندزور (Windsor Brokers) یک کارگزار فارکس است که امکان خرید و فروش در بازار‌های مالی بین‌المللی را فراهم می‌کند. این بروکر در سال ۱۹۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از قدیمی‌ترین بروکر‌های فارکس است که به کاربران ایرانی نیز خدمات‌رسانی می‌کند. در این محتوا تصمیم داریم اطلاعات دقیقی را در مورد این بروکر در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با اطمینان کامل به سراغ آن بروید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با بروکر ویندزور (Windsor Brokers)

اولین چیزی که باید در رابطه با Windsor Brokers بیان کنیم این است که این بروکر یک شغل خانوادگی محسوب می‌شود. دوران اوج این بروکر بعد از بر سر کار آمدن جانی ابو آیتا نیکولاس آغاز شد. وی توانست بعد از به اوج رساندن این شرکت در قبرس به سراغ کشور‌های دیگر برود. برای مثال بروکر ویندزور در سال ۲۰۱۹ مجوز کمیسیون اوراق بهادار اردن را دریافت کرد و در حال حاضر خدمات خود را در ۸۰ کشور دنیا همچون تایلند، اندونزی، مالزی، آفریقای جنوبی، دبی، کنیا، ایران و … ارائه می‌کند.

اگر بخواهیم اطلاعاتی را در مورد ویژگی‌های ویندزور در اختیار شما قرار دهیم بهتر است به مواردی همچون رابط کاربری آسان، طیف گسترده‌ای از ابزار‌های آموزشی و پشتیبانی و ماشین حساب‌های معاملاتی اشاره کنیم که در ادامه با این ویژگی‌ها بیشتر آشنا خواهید شد:

1. رابط کاربری

ویندزور از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ استفاده می‌کند. این پلتفرم دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسندی است که به معامله‌گران مبتدی و باتجربه کمک می‌کند تا به راحتی معاملات خود را انجام دهند. برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم می‌توانید به مقاله متاتریدر مراجعه نمایید.

2. ابزار‌های آموزشی و پشتیبانی

Windsor Brokers طیف گسترده‌ای از ابزار‌های آموزشی و پشتیبانی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این ابزار‌ها شامل موارد زیر است:

  • دوره‌های آموزشی رایگان
  • پشتیبانی ۲۴/۷
  • تقویم اقتصادی
  • گزارش‌های روزانه بازار
  • وبینار‌ها
  • ویدیو‌های آموزشی
  • سمینار‌ها

3. ماشین حساب‌های معاملاتی

ماشین حساب‌های معاملاتی مختلفی توسط ویندزور در اختیار کاربران خود قرار داده می‌شود. این ماشین حساب‌ها به معامله‌گران کمک می‌کنند تا محاسبات معاملاتی خود را به راحتی انجام دهند.

آشنایی با انواع حساب در Windsor Brokers

در این بخش از محتوا تصمیم داریم به سراغ انواع حساب در ویندزور برویم، توجه داشته باشید این بروکر دو نوع حساب معاملاتی فارکس (حساب Zero و حساب Prime) ارائه می‌دهد. در ادامه هر دو حساب را بررسی می‌کنیم و یک جدول از تفاوت این دو نوع حساب قرار می‌دهیم تا شما به صورت کامل با هر دو نوع حساب بروکر ویندزور آشنا شوید.

آشنایی با انواع حساب در Windsor Brokers

1. حساب Zero

حساب Zero یک حساب معاملاتی با اسپرد شناور است. اسپرد در این حساب از ۰. ۰ پیپ شروع می‌شود و لوریج آن تا 1:1000  قابل تنظیم است. این حساب برای معامله‌گرانی مناسب است که به دنبال اسپرد‌های پایین هستند.

مزایا:

  • اسپرد پایین
  • لوریج بالا
  • بدون کمیسیون
  • قابلیت هجی کردن
  • قابلیت پوشش ریسک

معایب:

  • سواپ

2. حساب Prime

حساب Prime یک حساب معاملاتی با اسپرد ثابت است. اسپرد در این حساب از 1.6 پیپ شروع می‌شود و لوریج آن تا 1:1000 قابل تنظیم است. این حساب برای معامله‌گرانی مناسب است که به دنبال ثبات در اسپرد هستند.

مزایا:

  • اسپرد ثابت
  • لوریج بالا
  • بدون کمیسیون
  • قابلیت هجی کردن
  • قابلیت پوشش ریسک

معایب:

  • حداقل واریز ۱۰۰ دلار
  • سواپ
ویژگی حساب Zero حساب Prime
نوع اسپرد شناور ثابت
حداقل واریز 2500 دلار 100 دلار
کمیسیون ندارد ندارد
لوریج تا 1:1000 تا 1:1000
سواپ دارد دارد
قابلیت هجی کردن دارد دارد
قابلیت پوشش ریسک دارد دارد

آموزش ثبت نام در بروکر ویندزور

اگر تصمیم دارید در این بروکز ثبت نام کنید در ابتدا باید از فیلتر شکن استفاده نمایید. در گام دوم باید به سراغ وب سایت رسمی ویندزور بروید. شایان ذکر است بدانید بعد از ورود به Windsor Brokers باید بر روی دکمه (حساب معاملاتی باز کنید) که در تصویر زیر در کادر قرمز رنگ قرار داده شده است کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر ویندزور

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک کادر جدید برای شما به نمایش در می‌آید که باید فیلدهای مختلف آن را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل (نام و نام خانوادگی، کشور، شماره تلفن و‌ ایمیل) می‌باشد، در ادامه باید نوع حساب را بر روی حقیقی قرار دهید و بخش من تأیید می‌کنم یک فرد آمریکایی نیستم را فعال کنید. در انتها‌ بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. حال که بر روی این گزینه کلیک کردید یعنی تمام مراحل ثبت نام شما انجام شده است. در مرحله بعد باید به سراغ‌ایمیل خود بروید و با باز کردن لینک آن، وارد حساب کاربری خود شوید.

آموزش ثبت نام در بروکر ویندزور

احراز هویت در بروکر ویندزور

احراز هویت در این بروکر کار بسیار آسانی است. توجه داشته باشید این کار در ۸ گام انجام می‌شود. در نتیجه اگر تصمیم دارید در این سایت احراز هویت را انجام دهید باید تمام این مراحل را مطابق با آموزش پیش بروید. در گام اول باید وارد حساب کاربری خود شوید و در گام دوم باید به سراغ تکمیل کردن اطلاعات شخصی خود بروید که این بخش را ما در قالب یک تصویر در قسمت زیر قرار داده‌ایم.

احراز هویت در بروکر ویندزور

حال زمان آن فرا رسیده است تا اطلاعات محل سکونت خود را تکمیل کنید. شایان ذکر است بدانید مواردی همچون آدرس محل سکونت، استان، شهر، کد پستی، کشور، شماره تماس و آدرس ایمیل خود را باید مطابق با تصویر زیر در وب سایت رسمی ویندزور وارد نمایید.

احراز هویت در بروکر ویندزور

در مرحله چهارم باید اطلاعات شغلی خود را وارد نمایید، توجه داشته باشید این اطلاعات شامل موقعیت شغلی، منبع درآمد، نوع صنعت، سطح تحصیلات، درآمد سالانه به دلار و ارزش خالص برآورد به دلار می‌شود. اگر در تکمیل این بخش با مشکل مواجه شدید بهتر است از تصویر زیر کمک بگیرید.

احراز هویت در بروکر ویندزور

گام پنجم مربوط به میزان حجم و تعداد معاملات است و باید این میزان را در Windsor Brokers، تخمین‌زده و وارد کنید.

احراز هویت در بروکر ویندزور

این بخش از احراز هویت بروکر ویندزور به ثبت تجارب معاملاتی مربوط می‌شود. در گام هفتم باید لوریج خود را وارد کنید. در آخرین گام هم باید مطابق با تصویر زیر تیک تایید توافقنامه حساب مشتری و قوانین و مقررات را‌زده و بر روی “پایان” کلیک نمایید.

احراز هویت در بروکر ویندزور

روش افتتاح حساب حقیقی در بروکر ویندزور

تا به این قسمت از محتوا ما مراحل ثبت نام و احراز هویت در ویندزور را با استفاده از متن و تصویر آموزش داده‌ایم. در این بخش تصمیم داریم به روش افتتاح حساب حقیقی در بروکر ویندزور بپردازیم. اگر به تصویر زیر توجه کنید ما در حال ساخت حساب هستیم. برای این که بتوانید حساب حقیقی بسازیم باید در کادری که با عدد شمار ۱ نمایش داده شده است گزینه حقیقی را فعال کنیم.

برای پرداخت مبلغی که برای افتتاح حساب نیاز است، می‌توانید از ویزا کارت، مستر کارت، ‌یستم‌های الکترونیک پرداخت مانند وب‌مانی و کریپتوکارنسی‌ها استفاده کنید.

روش افتتاح حساب حقیقی در بروکر ویندزور

آشنایی با حساب دمو Windsor Brokers + آموزش افتتاح حساب دمو

حساب دمو یک حساب معاملاتی مجازی است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا بدون خطر از دست دادن پول واقعی، مهارت‌های معاملاتی خود را تمرین کنند. حال اگر تصمیم دارید برای افتتاح حساب دمو اقدام کنید بهتر است بدانید برای این کار باید گزینه حقیقی که در تصویر بالا با عدد شماره ۱ نمایش داده شده است را به نسخه دمو تغییر دهید.

روش واریز و برداشت در بروکر ویندزور

ویندزور روش‌های متعددی را برای واریز و پرداخت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در قسمت زیر چند روش منحصر به فرد را برای برداشت و واریز به شما معرفی می‌کنیم و هرکدام را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم:

1.  کارت اعتباری

واریز و برداشت با کارت اعتباری یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌های واریز به حساب Windsor Brokers است. این روش معمولاً ظرف چند دقیقه پردازش می‌شود و کارمزدی ندارد.

2. انتقال بانکی

انتقال بانکی یک روش مطمئن و قابل اعتماد برای واریز به حساب بروکر ویندزور است. این روش معمولاً ظرف چند روز کاری پردازش می‌شود و کارمزدی ندارد.

3. پرفکت ‌مانی

پرفکت‌مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی وجوه خود را به حساب بروکر ویندزور واریز کنند. این روش هم در حالت معمول بعد از چند دقیقه پردازش می‌شود و مانند نمونه‌های قبل کارمزدی ندارد.

4. ویزا الکترون

ویزا الکترون یک کارت اعتباری است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی وجوه خود را به حساب بروکر ویندزور واریز کنند. این روش معمولاً ظرف چند دقیقه پردازش می‌شود و کارمزدی ندارد.

5. تراکنش‌های الکترونیکی

بروکر ویندزور از برخی از ارائه‌دهندگان خدمات انتقال الکترونیکی مانند Skrill و Neteller پشتیبانی می‌کند. این روش از واریز و برداشت کارمزدی ندارند و معمولاً طی چند دقیقه پردازش می‌شوند.

امنیت بروکر ویندزور

اگر در بازار‌های مالی مانند بازار رمز ارز فعالیت کرده باشید مطمئناً می‌دانید امنیت یکی از موارد بسیار مهم محسوب می‌شود. شایان ذکر است بدانید بروکر ویندزور از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته برای محافظت از اطلاعات مشتریان خود استفاده می‌کند. این پروتکل‌ها شامل موارد زیر هستند:

1. رمزنگاری SSL

رمزنگاری SSL یک روش امنیتی است که برای محافظت از اطلاعات حساس مانند اطلاعات شخصی و اطلاعات مالی استفاده می‌شود. بروکر ویندزور از رمزنگاری SSL برای ایمن کردن تمام اتصالات بین وب‌سایت و سرور‌های خود استفاده می‌کند.

2. احراز هویت دو مرحله‌ای

احراز هویت دو مرحله‌ای یک روش امنیتی است که برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی به حساب‌های کاربری استفاده می‌شود. بروکر ویندزور امکان احراز هویت دو مرحله‌ای را برای حساب‌های کاربری خود ارائه می‌دهد.

3. ذخیره‌سازی ایمن

اطلاعات شخصی و اطلاعات مالی مشتریان بروکر ویندزور در سرور‌های ایمن ذخیره می‌شوند. این سرور‌ها از دسترسی غیرمجاز محافظت می‌شوند و به طور منظم برای امنیت اسکن می‌شوند.

مزایای بروکر ویندزور

مزایای بروکر ویندزور

همانطور که می‌دانید این بروکر بسیار معتبر است در نتیجه باید مزایای زیادی داشته باشد. در ادامه در رابطه با جزئیات مزایای این بروکر صحبت خواهیم کرد:

1. نظارت

مطمئناً نظارت درست باعث رشد یک بروکر خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشید ویندزور توسط دو نهاد نظارتی معتبر، (کمیسیون خدمات مالی بین‌المللی (IFSC) و کمیسیون اوراق بهادار اردن(JSC))، تنظیم و نظارت می‌شود. این امر نشان می‌دهد که Windsor Brokers متعهد به رعایت قوانین و مقررات مالی است.

2. امنیت

یکی دیگر از پارامتر‌های مهم که یک بروکر باید داشته باشد امنیت است. در رابطه با این موضوعات به صورت کامل در بخش‌های قبلی صحبت کردیم.

3. پلتفرم معاملاتی

ویندزور از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم‌ها محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در جهان هستند و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و ابزار‌ها را برای معامله‌گران ارائه می‌دهند.

4. ابزار‌ها و آموزش

بهتر است بدانید در کنار تمام آموزش‌هایی که دیده‌اید می‌توانید از ابزار‌ها و اموزش این بروکر هم بهترین بهره را ببرید. ویندزور ابزار‌ها و آموزش‌های زیادی را برای کمک به معامله‌گران در بهبود مهارت‌های معاملاتی خود ارائه می‌دهد.

البته نبای از این موضوع دور شویم که آموزش‌های رایگان نمی‌تواند شما را به صورت 0 تا 100 با بازارهای مالی مختلف مانند بازار فارکس آشنا نماید. در واقع تمامی این آموزش‌ها به صورت تکمیلی است و شما باید پایه دانش خود را به صورت دیگری قوی کنید.

بهترین راه برای این کار شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف است. البته هر دوره‌ای ارزش شرکت کردن را نداشته و اطلاعات کاملی به شما منتقل نمی‌کند. ما در آکادمی پارسیان بورس ارائه دهنده بهترین دوره آموزش فارکس هستیم که به راحتی با شرکت کردن در این دوره، تمامی اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورده و نیازی به آموزش دیگر نخواهید داشت. این دوره کاملاً عملی بوده و شما را با تمامی جوانب فعالیت در بازارهای مالی آشنا می‌کند.

5. روش‌های واریز و برداشت

در این محتوا اطلاعات دقیقی در مورد روش واریز و برداشت ویندزور در اختیار شما قرار دادیم. در نتیجه مطمئناً می‌دانید که این بروکر طیف گسترده‌ای از روش‌های واریز و برداشت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این روش‌ها سریع، قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند.

6. کمیسیون‌های پایین

ویندزور کمیسیون‌های پایینی را برای معاملات فارکس و سایر ابزار‌های مالی دریافت می‌کند. این امر می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا سود بیشتری کسب کنند.

معایب بروکر ویندزور

همانطور که می‌دانید تمام بروکر‌ها در سراسر جهان در کنار مزایایی که دارند از معایبی هم برخوردار می‌باشد. توجه داشته باشید این بروکر هم از این قاعده مستثنی نیست، برای مثال ویندزور طیف گسترده‌ای از ابزار‌های معاملاتی را ارائه می‌دهد، اما این طیف نسبت به برخی از بروکر‌های دیگر کمتر است. از سوی دیگر این بروکر لوریج‌های بالایی را ارائه می‌دهد. این امر می‌تواند برای معامله‌گران باتجربه مفید باشد، اما برای معامله‌گران مبتدی می‌تواند خطرناک است.

در ثانی بروکر ویندزور ابزار‌ها و آموزش‌های زیادی را برای کمک به معامله‌گران در بهبود مهارت‌های معاملاتی خود ارائه می‌دهد. با این حال، این آموزش‌ها نسبت به برخی از بروکر‌های دیگر محدودتر هستند. در مجموع، بروکر ویندزور یک گزینه خوب برای معامله‌گرانی است که به دنبال یک بروکر معتبر و با ویژگی‌های زیاد هستند. با این حال، معامله‌گران باید از معایب این بروکر نیز آگاه باشند.

نتیجه‌گیری

در این محتوا اطلاعات کاملی نسبت به بروکر ویندزور (Windsor Brokers) در اختیار شما قرار دادیم. در گام اول شما را با این بروکر آشنا کردیم و در ادامه در رابطه با انواع حساب در این بروکر صحبت نمودیم. همچنین به آموزش ثبت نام، احراز هویت و … با استفاده از متن و تصویر پرداختیم و در نهایت نیز مزایا و معایب این بروکر را بررسی نمودیم.

برای اینکه تصمیم بگیرید آیا این بروکر برای شما مناسب است یا نه، باید به تمامی این موارد دقت داشته باشید و با توجه به شرایط شخصی خود، انتخاب کنید. هر کدام از این مزایا و معایب گزینه‌هایی هستند که باید به صورت تک به تک بررسی شوند تا در نهایت نسبت به انتخاب خود شکی نداشته باشید.

سوالات متداول

  1. بروکر ویندزور چقدر معتبر است؟
    بروکر ویندزور دارای مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) است. این کمیسیون یکی از معتبرترین نهادهای نظارتی در جهان است. همچنین، بروکر ویندزور دارای سابقه معاملاتی خوب است و در بیش از 100 کشور جهان خدمات ارائه می دهد.
  2. بروکر ویندزور چه نوع کمیسیون هایی را دریافت می کند؟
    بروکر ویندزور اسپرد و کمیسیون را برای معاملات دریافت می‌کند. اسپردها برای جفت‌های ارزی مختلف، متفاوت است. کمیسیون ها نیز بر اساس نوع ابزار معاملاتی متفاوت است.
5/5 - (1 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی