آپلند
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آپلند چیست؟ بررسی بازی Upland و ارز UPX (آپکس)

اگر به دنبال بازی‌ای جدید و انقلابی هستید که امکان انجام کارهای جدید با ارز دیجیتال را برای شما فراهم آورد، آپلند (Upland) می‌تواند تجربه‌ای بسیار جالب‌توجه باشد. آپلند بازی مجازی دنیای باز (Open World) است که در آن شما صاحب چیزی هستید که آن را می‌سازید! نکته بسیار مهم در مورد upland این است که دارایی‌های شما در آپلند، باتوجه‌به تکنولوژی بلاک‌چین، ارزش واقعی دارد و بر روی کیف پول و بلاک‌چین ایاس (EOS) ذخیره می‌شود.

بازی آپلند امکان شرکت در مرز جدید و جالب‌توجه بلاک‌چین را فراهم آورده است و شما می‌توانید این تجربه شگفت‌انگیز را به دست آورید. شما می‌توانید با حضور در این پلتفرم، علاوه بر لذت بردن از حضور در فضایی جدید، درآمد نیز کسب کنید. در این مقاله به بررسی فضای آپلند و رمزارز مربوط به آن می‌پردازیم؛ بنابراین اگر شما نیز علاقه‌مندید تا در رابطه با این بازی اطلاعاتی را کسب نمایید، تا پایان همراه ما باشید. همچنین برای آشنایی با نحوه درآمدزایی از بازی‌های متاورسی، می‌توانید در دوره آموزش متاورس پارسیان بورس شرکت کنید.

آپلند (Upland) چیست؟

بازی آپلند را می‌توان پدیده‌ای جدید در فضای بلاک‌چین دانست، به طوری که برخی از منتقدین آن را (نقطه تلاقی دنیای مجازی و دنیای واقعی ما انسان‌ها) می‌نامند. فضای آپلند به شکلی است که شما می‌توانید مانند زندگی روزمره انسان‌ها در دنیای فعلی، به خرید و فروش املاک بپردازید اما این اتفاق در فضایی مجازی رخ می‌دهد.

نکته‌ای که بسیار در حال حاضر جلب توجه کرده است، این است که آدرس‌های موجود در فضای آپلند، منعکس‌کننده آدرس‌های واقعی در زندگی ماست! اما باید بدانید که ارتباطی میان تملک این دو فضا وجود ندارد. در فضای آپلند از رمزارز (درون بازی) آپ‌اکس (UPX) برای تشکیل موضوعات اقتصادی استفاده می‌شود که در ادامه متن آن را به شما معرفی می‌کنیم.

upland

بررسی بازی آپلند (Upland)

گیم‌پلی بازی برای شما در فرانسیسکو و در یک روز آفتابی شروع می‌شود و شما در بدو ورود می‌توانید با استفاده از نقشه درون بازی، خریدی مستقیم از اولین نسخه املاک آپلند را تجربه نمایید. هدف اصلی سازندگان این بازی، این است که آپلند برای تمامی افراد در دسترس باشد. باتوجه‌به این هدف، امکان خرید رمزارز درون بازی آپکس (UPX) علاوه بر مبادله با رمزارزهای دیگر، از طریق دلار آمریکا نیز وجود دارد.

خرید و جمع‌آوری ملک

ارزشمند شدن دارایی‌ها در فضای آپلند منوط به عرضه بیشتر و همه‌گیری این فضا است. در همین راستا املاک و دارایی‌های خاصی در این پلتفرم عرضه شده‌اند که شما می‌توانید آنها را خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که در آینده و پس از همه‌گیری این بازی، ارزش دارایی‌هایتان افزایش یابد.

پس از خرید ملک در آپلند، امکان درآمدزایی برای شما فراهم می‌شود و می‌توانید درآمد حاصل از ملک خود را از طریق توکن آپکس (UPX) در کیف پول خود دریافت نمایید. پس از اینکه بازی به طور کامل راه‌اندازی شود، تنها جایی که خرید و فروش ملک در آن ممکن خواهد بود، بازار است. اما باید بدانید که همچنان از طریق آواتار رومینگ آپلند، می‌توانید املاک جدید را بیابید و خرید خود را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه: دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان

کسب درآمد از بازی Upland

خرید ملک از طریق آواتار آپلند شما فراهم می‌شود! به این شکل که آواتار شما در سانفرانسیسکو پرسه می‌زند و جدیدترین املاک را مشاهده می‌کند و آن املاک را برای خرید در دسترس شما قرار می‌دهد. این آواتار در جریان بازی بسیار مهم است و با استفاده از مکانیسم کشف دارایی مبتنی بر مکان، می‌تواند در راستای خرید مجموعه‌های ارزشمند به شما کمک کند.

خرید مجموعه‌ها از عوامل بسیار مهم در جریان بازی آپلند است و شما می‌تواند با جمع‌آوری یک مجموعه، جوایزی را دریافت نمایید و حتی درآمد خود از املاکتان را افزایش دهید. برای مثال، اگر مجموعه‌ای مانند (مجموعۀ مأموریت خیابان) یا (Mission Street Collection) را خریداری نمایید، درآمد حاصل از تمامی املاک شما در فضای آپلند افزایش می‌یابد.

خرید بسته‌هایی مانند (املاک اسرارآمیز) یا Mystery Property  نیز می‌تواند بسیار مفید باشد و امکان خرید دارایی‌های خارج از بازار را برای شما فراهم آورد. این بسته‌ها حاوی چندین ملک هستند که بخشی از یک مجموعه انتخابی هستند که می‌توانند درآمد پرتفولیوی شما را افزایش دهند.

upland چیست

چه چیزی آپلند را متفاوت می‌کند؟

امکان معامله‌کردن از ویژگی‌های بسیار مهم بازی آپلند است و این ویژگی باعث می‌شود تا این بازی نسبت به سایر بازی‌ها که از فناوری بلاک‌چین استفاده نمی‌کنند، متفاوت باشد. بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین باعث شده است تا اختیار املاک و دارایی‌های شما در بازی آپ‌لند در اختیار شما باشد و بتوانید این املاک خرید و فروش کنید و معاملات را صورت دهید.

برخلاف روندی که در مورد اکثریت مجموعه‌های پرطرفدار و رایج NFT وجود دارد، دارایی‌های شما در بازی آپلند به طور واقعی، قابل اثبات و معتبر در اختیار شما کاربران قرار دارد. ضمناً هر ملکی که در این بازی مشاهده می‌شود، به طور واقعی و منحصربه‌فرد وجود دارد و شما می‌توانید موجودیت این ملک را از طریق بلاک‌چین ایاس (EOS) مشاهده نمایید. تیم توسعه‌دهنده این بازی در تلاش است تا کاربران در حال حاضر اطلاعات بسیاری را در مورد ویژگی‌های فنی پیچیده بازی به دست نیاورند و تا حد زیادی نیز در این کار موفق بوده‌اند!

از اقدامات مفید و مؤثر تیم توسعه‌دهنده می‌توان به حذف کیف پول که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ورود افراد به فضای بلاک‌چینی، اشاره کرد. ضمناً ثبت‌نام در آپلند بسیار ساده است و شما برای ورود به بازی آپلند، تنها به یک ایمیل نیاز دارید. پس اگر می‌خواهید از حضور و تلاش در این فضای هیجان‌انگیز بهره‌مند شوید، نیاز به مورد خاصی ندارید و تنها یک گام با آن فاصله دارید.

مزیت‌های بازی upland

از جمله مزایای بازی آپ‌لند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید از طریق خرید و تملک چند ملک در نقاط خاص، درآمدی غیرفعال را برای خود ایجاد نمایید.
  • هر آن چیزی که شما در بازی آپلند در اختیار دارید، در شبکه بلاک‌چین ایاس (EOS) قابل تأیید است.
  • اگر ساکن سانفرانسیسکو هستید، می‌توانید خانۀ واقعی خود را در بازی، خریداری نمایید.
  • حتی اگر به طور واضح این موضوع را تشخیص ندهیم، اما آپلند، یک بازی رقابتی است!

معایب بازی آپلند

  • این بازی دارای ارز یک‌طرفه است، مانند Valve’s Steam
  • می‌توان این بازی را تحت‌الشعاع استراتژی‌های پرداخت خرد دانست و این موضوع به‌عنوان یک نقطه‌ضعف مطرح شده است.
  • در مورد بهره‌برداری از سود توکن خلاقیتی دیده نمی‌شود.

uplaand

تیم توسعه‌دهنده Upland

شرکت آپ‌لندمی (Uplandme)، توسعه‌دهنده بازی آپلند است که در سلیکون‌ولی در کالیفرنیا قرار دارد. سه فرد که اصلی که ایده آپ‌لند را گسترش داده‌اند، درک لوت، مانی هونیگشتاین و ایدان زاکرمن نام دارند. این سه فرد نوآور و کارآفرین با ترکیب بازی، تکنولوژی بلاک‌چین و فناوری توکن‌های NFT توانستند پدیده‌ای جدید را بسازند. سرمایه این شرکت از طریق صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر Fila EOS و مشارکت چند سرمایه‌گذار دیگر تأمین شده است.

پیشنهاد ویژه:

گیم پلی بازی Upland

در آپلند، شما بازی را با 4500UPX شروع می‌کنید و می‌توانید برای در دست‌داشتن مقدار بیشتر UPX، این رمزارز بومی را از طریق مبادله با ارزهای دیجیتال دیگر یا دلار خریداری نمایید. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، شما می‌توانید دارایی‌هایتان را به‌صورت دلخواه خرید و فروش کنید و محدودیتی در این عرصه برای شما وجود ندارد. مالکیت مجموعه‌ها یا موارد خاصی مانند موزه می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود. علاوه بر این موضوع، تعدد املاک نیز می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود.

پس از اینکه آواتار شما به سطح دوم رسید، به‌صورت خودکار شما به یک شناسه داخلی EOS یا یک کیف پول Web3 متصل می‌شوید و حساب کاربری شما به (Uplander) تبدیل می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم، نکته مثبت این است که شما برای شروع نیازی به کیف پول و یا آشنایی با تکنولوژی بلاک‌چین ندارید اما پس از اینکه به سطح دو برسید و به یک کیف پول متصل شوید، کیف پول شما از طریق آپلند کنترل خواهد شد و این را می‌توان به‌عنوان نکته‌ای منفی در نظر گرفت.

نکته‌ای که بسیار ناامیدکننده قلمداد شده، این است که UPX ارزی یک‌طرفه است و حتی اگر شما بتوانید درآمدی جالب‌توجه را در این پلتفرم به دست آورید، امکان برداشت و یا مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتال وجود ندارد و نهایتاً شما می‌توانید درآمد خود را در همین پلتفرم خرج کنید.

اکنون به بررسی ارز UPX خواهیم پرداخت. ما در دوره ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس، صفر تا صد بازار ارزهای دیجیتال، از جمله معرفی ارزهای مختلف، بلاکچین، کار با صرافی ها، تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، مدیریت سرمایه و روانشناسی معاملاتی را به شما آموزش خواهیم داد تا خود بتوانید به تنهایی رمزارزهای مختلف را بررسی و بهترین را برای ترید انتخاب کنید.

ارز دیجیتال UPX

همان‌طور که از نام این ارز دیجیتال مشخص است، ارز دیجیتال UPX، ارزی (درون – بازی) است و تمامی خرید و فروش‌ املاک و دارایی‌ها در بازی آپلند از طریق این ارز دیجیتال صورت می‌پذیرد و خارج از بازی امکان معامله و مبادله آن وجود ندارد.

به‌طورکلی اکوسیستم بازی آپلند به طور کامل بر روی شبکه بلاک‌چین ایاس (EOS) ساخته و توسعه داده شده است. تمامی تراکنش‌هایی که درون بازی آپلند و از طریق ارز دیجیتال آپکس صورت می‌پذیرد، به این شبکه ارجاع داده می‌شود و تمامی تراکنش‌ها به‌صورت واقعی بر روی این شبکه ثبت می‌گردند.

به دست آوردن UPX

همان‌طور که اشاره شد، چیزی در حدود 4500 آپکس را در ابتدای بازی دریافت می‌کنید تا در خرید ملک اول به شما کمک شود. اشاره کردیم که از طریق املاک می‌توان درآمد غیرفعال ایجاد کرد که درآمد غیرفعال به طور سالانه 17.3% از ارزش ملک شماست. به طور مثال، اگر ملک شما ارزشی در حدود 100000UPX داشته باشد، به شکل سالانه 17300UPX دریافت خواهید کرد. از طریق ایجاد مجموعه‌ها، درآمد شما از طریق املاک افزایش خواهد داشت.

بخش خاص درآمدزایی این است که پس از اینکه به سطح آپ‌لندر (Uplander) دست یافتید، می‌توانید املاک و دارایی‌های خود را در بازار آزاد معامله کنید و سودی چند برابری را کسب نمایید.

سخن پایانی

به‌عنوان سخن آخر باید بگوییم که گیم پلی و ایده بازی آپلند (Upland) بسیار جذاب است اما در دنیای امروزی که بازی‌های متعددی که گیم و بلاک‌چین را با یکدیگر ترکیب کرده اند باید بدانیم که داشتن اقتصاد یک‌طرفه ایده جذابی نیست. در حالت کلی می‌توان گیم پلی و شرایط بازی آپلند را مناسب و جذاب توصیف کنیم اما باید بگوییم که از نظر اقتصادی و درآمدزایی واقعی، این بازی چندان شرایط موردنظر را ندارد.

فراموش نکنید که برای شرکت در دوره‌های ارز دیجیتال پارسیان بورس، می‌توانید همین حالا اقدام کرده و کسب درآمد دلاری را آغاز کنید. پارسیان بورس دوره‌های مختلفی از جمله آموزش ارز دیجیتال در سنندج، آموزش ارز دیجیتال در اصفهان، و… را برگزار می‌کند.

5/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی