سرخطی زدن در بورس چیست
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

سرخطی زدن در بورس و رمز موفقیت 100 درصدی✔ در آن چیست؟

امروزه سرمایه‌گذاری یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد است و با این حال که این روش از ریسک و استرس زیادی برخوردار است اما مردم دائما در حال تلاش برای یادگیری رمز و راز دنیای سرمایه گذاری هستند و سعی می‌کنند با استفاده از مقالات آموزشی در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنند و در دنیای سرمایه گذاری از رقبای خود پیشی بگیرند.

در این مقاله که بخش فوق العاده مهمی از دوره جامع آموزش آنلاین بورس در آکادمی پارسیان بورس می باشد،  اصطلاح سرخطی زدن در بورس به طور کامل بررسی می‌شود و روش‌های مفید برای انجام این تکنیک توضیح داده می‌شود.

منظور از سرخطی زدن در بورس چیست؟

سرخطی زدن در بورس یک نوع سفارش در بازارهای مالی محسوب می‌شود و عبارت انگلیسی آن instant order است که به معنای ثبت سفارش در راس ساعت آغاز معاملات می‌باشد. هنگامی که صف خرید و فروش یک سهم بسیار شلوغ می‌شود، سرمایه‌گذاران سعی دارند در اول صف خرید و فروش  قرار گیرند تا بتوانند سفارش خود را ثبت کنند و در اینجا زمان نقش تعیین کننده‌ای برای موفقیت در خرید و فروش سهم را دارد. پس سرخطی زدن در بورس به معنای ثبت سفارش در راس ساعت 8 و 30 صبح ، هنگام از سرگیری معاملات و سفارش‌ گیری بورسی است.

بهترین روش سرخطی زدن در بورس

عوامل موثر در سرخطی زدن

زمان یکی از مهم‌ترین عوامل در سرخطی زدن در بورس محسوب می‌شود و در این تکنیک صدم ثانیه نیز حائز اهمیت است و متعاقبا دقت و سرعت العمل معالمه‌گر نیز مهم است. انتخاب کارگزاری مناسب، استفاده از سرور مجازی بورس به منظور سرعت بخشیدن روند معاملات و استفاده از اینترنت پرسرعت نیز از دیگر عوامل موثر در سرخطی زدن در بورس محسوب می‌شوند.

روش‌های سرخطی زدن در بورس

سرخطی زدن در بورس به دو صورت مختلف انجام می‌شود: به صورت دستی و استفاده از ربات سرخطی.

روش دستی سرخطی زدن

روش دستی همانطور که از اسمش پیداست تمام مراحل توسط خود معامله‌گر انجام می‌شود به این صورت که معامله‌گر چند دقیقه قبل از شروع خرید و فروش وارد سایت می‌شود و سهم و قیمت مدنظر خود را انتخاب می‌کند و سپس سفارش خود را چندین بار ارسال می‌کند تا زمانی که سفارش ثبت شود و در اول صف خرید و فروش قرار گیرد.

آموزش سرخطی زدن در بورس با شانس بالا

استفاده از ربات سرخطی در بورس

ربات‌‌ سرخطی یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای سرخطی زدن در بورس محسوب می‌شود چرا که به صورت اتوماتیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش معامله‌گر را در ابتدای صف خرید و فروش قرار می‌دهد و در واقع باعث می‌شود سفارش معامله‌گر علی‌رغم شلوغی بازار و تعداد زیاد سفارشات در صدم ثانیه در ابتدای صف خرید و فروش قرار گیرد. ربات سرخطی دارای یکسری تنظیمات است که بر اساس آن‌ها می‌توانید ربات را تنظیم کنید:

  • مشخص کردن زمان مدنظر برای ثبت سفارش
  • خرید و فروش سهم مدنظر
  • تعیین فاصله زمانی هر کلیک برای ثبت سفارش

رمز موفقیت در سرخطی زدن

همانطور که قبلا توضیح داده شد تکنیک سرخطی زدن در بورس نیازمند دقت و سرعت عمل بالایی است چرا که رقابت در این خرید و فروش‌ها بسیار بالا می‌باشد و صدم ثانیه نیز ارزشمند است.

اما به غیر از زمان چه عوامل دیگری رمز موفقیت  سرخطی زدن در بورس محسوب می‌شوند؟

قدم اول در سر خطی زدن در بورس ابتدا برای موفقیت در سرخطی زدن در بورس از یک سرور مجازی استفاده کنید زیرا کسانی که در معاملات خود از سرور مجازی استفاده می‌کنند در سرخطی زدن شانس بیشتری نسبت به دیگران دارند.

قدم دوم موفقیت در سر خطی زدن انتخاب یک کارگزاری خوب و مورد اطمینان است چرا که قدم به قدم همراه و پشتیبان کاربران هستند و می‎توانند به روش درست به کاربران خود مشاوره بدهند.

رمز موفقیت در سرخطی زدن

در قدم سوم  شما باید از سرعت اینترنت خود مطمن باشید چرا که در کنار سرعت عمل بالای شما در سرخطی زدن در بورس سرعت اینترنت نیز بسیار مهم است پس دقت داشته باشید که به یک اینترنت پرسرعت متصل شوید.

در قدم نهایی از راز موفقیت در سر خطی زدن در بورس سعی کنید همیشه چند دقیقه قبل از شروع معاملات وارد سایت شوید تا بتوانید در راس ساعت سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌توان به ربات‌های سرخطی اعتماد کرد؟

درست است که ربات‌های سرخطی از سرعت بالایی برخوردارند و شانس شما را در ثبت سفارشات افزایش می‌دهند اما تاحد زیادی قابل اطمینان نیستند. امروزه تبلیغات زیادی برای این ربات‌ها در سراسر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و شاهد این هستیم که این ربات‌ها با در دست گرفتن نام و رمز کاربری شما می‌توانند به تمام دارایی شما دسترسی پیدا کنند و امکان دارد با اطمینان به این ربات‌ها دارایی خود را به خطر بیاندازید. همچنین این ربات‌ها دسترسی به هسته‌ی سازمان و کارگزاری ندارند و در نتیجه نمی‌توانند در سرخطی زدن در بورس نیز موفق باشند.

ربات سرخطی بورس

جمع ‌بندی

در این مقاله از  آکادمی پارسیان بورس، برگزارکننده دوره آموزش بورس در مشهد سعی کردیم روش سرخطی زدن در بورس را به شما آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که سرخطی زدن در بورس یک عامل مهم برای ثبت سفارشاتی است که صف خرید و فروش طولانی دارند. با در نظر گرفتن عوامل ذکر شده شما می‌توانید در سرخطی زدن در بورس و معاملات خود موفق شوید.

3.6/5 - (7 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی