آموزش استخراج ارز دیجیتال با موبایل
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آموزش استخراج ارز دیجیتال با موبایل

امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از طریق استخراج ارزهای دیجیتال کسب درآمد می‌کنند. پیوستن تعداد زیاد ماینر به دنیای استخراج ارز نه‌تنها امنیت بلاک چین را افزایش داده بلکه می‌تواند یک جریان ثابتی از درآمد را به ارمغان آورد. میدانیم که ASIC ها و GPU ها معمولاً برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند، اما آیا می‌توان با گوشی هوشمند نیز ارز دیجیتال را استخراج کند؟ و اگر چنین است، آیا ایده خوبی است؟

استخراج ارز دیجیتال با موبایل؛ ممکن یا غیرممکن؟

دو عنصر کلیدی در استخراج ارز موردنیاز است: نرم‌افزار تخصصی و یک دستگاه سخت‌افزار. برای استخراج ارز دیجیتال، به سخت‌افزاری نیاز دارید که «قدرت هش» مناسبی داشته باشد. قدرت هش معیاری است که ماینرها برای حل برنامه‌های پیچیده محاسباتی به آن نیاز دارند تا بتوانند با موفقیت یک بلوک را استخراج کرده و پاداش بلاک را دریافت کنند.

درواقع هش ریت اصطلاحی است که برای اندازه‌گیری میزان توانی که یک دستگاه معین می‌تواند در فرآیند استخراج داشته باشد، مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی، هرچه نرخ هش بالاتر باشد، شانس شما برای استخراج یک بلاک بیشتر است.

بنابراین، دستگاه‌های با نرخ هش بالا مانند ASIC اغلب در استخراج ارزهای دیجیتال به‌جای سخت‌افزار باقدرت کمتر استفاده می‌شوند. آیا می‌توان از دستگاه‌هایی باقدرت سخت‌افزاری کمتر، مانند گوشی‌های هوشمند، برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کرد؟

پاسخ بله است. استخراج ارز دیجیتال با موبایل امکان‌پذیر است. برنامه‌های مختلفی برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای این کار استفاده کنید. این برنامه‌ها اغلب به شما این امکان را می‌دهند که به استخرهای ماینینگ بپیوندید.

علت این موضوع آن است که استخراج ارز دیجیتال به‌صورت جداگانه بدون پیوستن به استخرهای ماینینگ با استفاده از یک گوشی هوشمند سودآور نخواهد بود. اگر تمایل نداشته باشید که به یک استخر استخراج بپیوندید، نباید انتظار سود زیادی داشته باشید.

فراموش نکنید که تلفن‌های هوشمند به‌اندازه دستگاه‌های استخراج معمولی قدرتمند نبوده و نمی‌توانند هش ریت بالایی داشته باشند. استخرهای ماینینگ اغلب به نسبت میزان انرژی که یک کاربر به هنگام استخراج، مصرف می‌کنند، پاداش پرداخت می‌کنند.

بنابراین، اگر مقدار بسیار کمی از سهم استخراج به شما اختصاص داده شده باشد، پاداش شما نیز ناچیز خواهد بود. استخراج ارز دیجیتال با موبایل در صورتی ایده خوبی است که از آن در قالب درآمد جانبی استفاده کنید.

ویژگی‌های استخراج ارز دیجیتال با موبایل

ویژگی‌های استخراج ارز دیجیتال با موبایل

  • گوشی هوشمند در حالت کلی برای استخراج ارز دیجیتال طراحی نشده‌است. به همین دلیل، در صورت استفاده از گوشی همراه خود، ممکن است با مشکلات عملیاتی مواجه شوید. استخراج ارز یک فرآیند پیچیده است و به برق زیادی نیاز دارد؛ بنابراین، اگر از یک برنامه ماینینگ روی گوشی خود، استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که سرعت عملکرد گوشی کاهش‌یافته است.
  • استخراج ارز دیجیتال با موبایل می‌تواند تأثیر منفی بر طول عمر آن داشته باشد. هر چه فشار بیشتری به گوشی خود وارد کنید، عمر سخت‌افزار آن کاهش می‌یابد.
  • برخی اوقات نرم‌افزارهای استخراج ارز برای انتشار بدافزار استفاده می‌شوند. صنعت ارز مملو از عوامل مخربی است که به دنبال سوءاستفاده از قربانیان هستند. حتی اگر یک برنامه ماینینگ برای آلوده کردن دستگاه شما طراحی نشده باشد، اپراتورهای برنامه ممکن است بدون اطلاع شما سودتان را دست‌کاری کرده باشد. بنابراین قبل از نصب باید از معتبر بودن و قابل اعتماد بودن برنامه ماینینگ خود اطمینان حاصل کنید.
  • ارزهای رمزنگاری‌شده نیز وجود دارند که برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل طراحی‌شده‌اند، اما بسیاری از این ارزها مشکوک هستند. این ارزهای رمزنگاری‌شده اغلب توسط صرافی‌ها پشتیبانی نمی‌شوند بنابراین نمی‌توان آن‌ها را برای کسب سود نقدی معامله کرد یا فروخت.

آینده استخراج ارز با موبایل

علیرغم افزایش محبوبیت ماینینگ ارزهای دیجیتال، به دلیل مضر بودن آن ازنظر اقتصادی و زیست‌محیطی موردانتقاد بسیاری از افراد مطرح در جهان، قرارگرفته است. درنتیجه ارزهای دیجیتال مانند اتریوم به سمت مکانیزم اجماع اثبات سهام در حال حرکت هستند.

علاوه بر این، وضعیت حقوقی استخراج ارز دیجیتال در برخی از حوزه‌های قضایی نامشخص است که این موضوع در مورد دوام استراتژی ماینینگ تردید ایجاد می‌کند. همچنین با گذشت زمان، اپلیکیشن ماینینگ باعث کاهش عملکرد گوشی‌های هوشمند می‌شود که آن‌ها را برای استخراج ارزهای دیجیتال ناکارآمد می‌سازند.

در مقابل؛ تکامل تجهیزات سخت‌افزاری ماینینگ به ماینرها این امکان را می‌دهد تا استخرهای خود را در جهت افزایش سودآوری راه‌اندازی کنند. با این وجود، هنوز مشخص نیست که نوآوری مهم بعدی در فناوری استخراج ارز دیجیتال با موبایل چگونه خواهد بود.

آیا استخراج ارز در گوشی سودآور است؟

آیا استخراج ارز در گوشی سودآور است؟

حقیقت تلخ در مورد ماینینگ ارز این است که تنها زمانی سودآور است که این کار بر روی ریگ‌های پیشرفته و قدرتمندی مانند ریگ ماینینگ ASIC که به‌طور خاص برای استخراج بیت‌کوین طراحی شده، یا کامپیوترهای شخصی گیمینگ که در آن می‌توانید از GPU قدرتمند برای استخراج استفاده کنید، انجام شود.

متأسفانه، ماینینگ روی گوشی‌های هوشمند ایده خوبی نیست، زیرا سود کافی برای توجیه مشکلات زمان، برق و عملکردی که با آن مواجه خواهید شد، به دست نمی‌آورید. در واقع، اگر بخواهید در هر گوشی پرچم‌دار فعلی، ارز دیجیتال استخراج کنید، چندین دهه طول می‌کشد تا سودآوری ارز دیجیتال باارزش مادی گوشی موبایل برابری کند.

ماینینگ می‌تواند برای گوشی‌های هوشمندی که دیگر از آن‌ها استفاده نکرده و هیچ‌یک از اطلاعات شخصی شما در آن‌ها وجود ندارد، قابل‌اجرا و به صرفه باشد.

به صورت کلی دنیای ارزهای دیجیتال پیچ و خم‌های زیادی داشته و نیاز است با تمامی نکات در رابطه با آن آشنا شوید تا بتوانید به سود مناسب برسید. طبیعتا فقط ماینینگ شما را به سود نرسانده و استراتژی‌های مختلفی در این حوزه وجود دارد. تنها کاری که نیاز است تا انجام دهید این است که با استفاده از دوره آموزش ارز دیجیتال، بهترین استراتژی را برای خود چیده و کار خود را در این فضا آغاز کنید.

چگونه رمزی را که استخراج کرده‌اید در تلفن خود به‌طور ایمن ذخیره کنید؟

فقط استخراج ارز کافی نیست. شما همچنین باید آن را در مکانی امن ذخیره کنید تا مطمئن شوید که آن را برای طولانی‌مدت نگه خواهید داشت. برای ایمن نگه‌داشتن رمز ارز خود، توصیه می‌کنم آن را با ZenGo  یا  Revolut (دو مورد از صرافی‌های ارز دیجیتال رتبه‌بندی شده که هر دو فناوری امنیتی بالا را ارائه می‌کنند)، ذخیره کنید.

مروری بر ویژگی‌های ZenGo

مروری بر ویژگی‌های ZenGo

ZenGo برای استفاده رایگان است. به این معنی که شما بهترین پلتفرم را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت می‌کنید. ارسال و دریافت رمز ارز به ZenGo نیز رایگان بوده و گروه پشتیبانی 24/7 آن‌ها به اکثر سؤالات در 5 دقیقه یا کمتر پاسخ می‌دهد.

فناوری ZenGo به این صورت است که رمز ارز شما توسط دو اشتراک محرمانه که به‌طور مستقل ایجاد شده‌اند محافظت می‌شود: یکی در موبایل شما و دیگری در فضای ابری.

این راه‌اندازی منحصر به فرد موجب می‌شود که کوین‌های شما 100% ایمن بوده و هرگز برای دسترسی به آن‌ها مشکلی نداشته باشید. به‌عنوان یک کاربر جدید ZenGo، برای معاملات تا 200 دلار هیچ کارمزد معاملاتی پرداخت نخواهید کرد. ZenGo از بیش از 75 دارایی رمزنگاری پشتیبانی کرده و انجام عملیات در آن کمتر از 30 ثانیه طول می‌کشد. به‌طورکلی، ZenGo نشان‌دهنده نسل بعدی رمز ارزها است.

لیست امکانات:

  • از بیش از 75 دارایی رمزنگاری‌شده پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی 24/7 مشتری
  • فناوری اسکن چهره برای امنیت بیشتر
  • امکان انتخاب 3 حالت کارمزد شبکه: اقتصادی، معمولی و سریع
  • افتتاح حساب: رایگان
  • کارمزد معامله: 0% در معاملات تا سقف 200 دلار
  • بهترین برای سرمایه گذارانی که به دنبال امن‌ترین تجربه معاملاتی + کارمزد پایین هستند.
  • امنیت: درجه‌یک + هزینه کم.
  • امتیاز: 4.5 از 5

معرفی بهترین نرم‌افزارهای استخراج ارز در موبایل در سال 2023

معرفی بهترین نرم‌افزارهای استخراج ارز در موبایل در سال 2023

برنامه‌های مختلفی برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهند تا از قدرت پردازش تلفن یا تبلت خود برای استخراج ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت‌کوین، لایت کوین، دوج کوین و … استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های استخراج اندروید راهی عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال هستند. می‌توان از آن‌ها برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل بدون نیاز به سخت‌افزار یا برق گران قیمت استفاده کرد. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت است.

1.  مرورگر CryptoTab

مرورگر CryptoTab اولین مرورگر جهان برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل به صورت رایگان است که بیش از 25 میلیون نفر در بیش از 200 کشور در سراسر جهان از آن استفاده می‌نمایند.

این نرم‌افزار ماینینگ بر روی پلتفرم کروم ساخته شده و استخراج بیت کوین را به‌عنوان جایزه ارائه می‌دهد. پلتفرم کروم یک الگوریتم استخراج ایجاد کرده‌است که کاربران را قادر می‌سازد تا بیت‌کوین را در هر دستگاهی که به آن دسترسی دارند، اعم از تلفن یا کامپیوتر، پردازش کرده و کسب درآمد کنند.

بدون شک یکی از بهترین برنامه‌های استخراج رمزنگاری برای اندروید است. با استفاده از مرورگر CryptoTab، می‌توانید روزانه بدون محدودیت در تعداد ارز، استخراج‌کنید. به‌محض جمع‌آوری وجه، می‌توانید آن را فوراً برداشت کنید.

2. ماینر DogeCoin

ماینینگ Dogecoin برای شروع ساده است. برای استفاده از این برنامه به آدرس DogeCoin رفته و تنها با استفاده از گوشی یا تبلت، استخراج ارز دیجیتال با موبایل را انجام دهید. یکی از ویژگی‌های این پلتفرم عدم وجود خرید درون برنامه‌ای در برنامه‌های DogeCoin و امکان مشاهده مقدار دقیق DogeCoin هایی است که در پایان روز تولید کرده‌اید.

داگ کوین یک برنامه کاملاً رایگان است. دوج کوین، دش، بیت‌کوین، اتریوم و لایت کوین ازجمله ارزهای دیجیتالی هستند که توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند.

3. Boleh Miner

3. Boleh Miner

یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین اپلیکیشن استخراج ارز در اندروید است. استفاده از آن فوق‌العاده کاربرپسند و ساده است. این برنامه اکنون از Litecoin ،Dash ،Monero  و Dogecoin پشتیبانی می‌کند.

4. Jivx Miner

این نرم‌افزار یکی دیگر از برنامه‌های برتر استخراج ارز دیجیتال برای اندروید است که استفاده از آن کاملاً رایگان بوده و دارای یک فروشگاه برنامه داخلی است؛ جایی که کاربران می‌توانند هر برنامه اندروید را که ممکن است در عملیات استخراج ارز دیجیتال با موبایل برای آن‌ها مفید باشد دانلود و نصب کنند.

حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید، برنامه کار خواهد کرد. بیت‌کوین، DogeCoin ،LiteCoin ،Ethereum ،Boleh Coin،Steem  و سایر ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. اگر می‌خواهید روش ایمن‌تری برای ذخیره بیت‌کوین خود داشته باشید،Jivx Miner  یک کیف پول منحصر به فرد روی گوشی هوشمند شما ایجاد می‌کند.

5. Digmine

5. Digmine

یکی از شناخته‌شده‌ترین و برترین برنامه‌های استخراج ارز برای اندروید است. تفاوت اصلی بین Digmine و سایر برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال این است که Digmine پول شما را هنگام کار رمزگذاری می‌کند.

این امر آن را به یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال امن‌ترین روش‌ها برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل تبدیل می‌کند. همچنین دارای یک کیف پول درون برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تراکنش‌های استخراج خود را مدیریت کنید.

6. StormGain

یک فروشگاه ارز دیجیتال یک مرحله‌ای است که در آن می‌توانید خرید، فروش، تجارت، فروشگاه، مبادله، مطالعه و کسب درآمد را هم زمان در یک مکان داشته باشید. این برنامه یکی از خلاقانه‌ترین و بهترین برنامه‌های استخراج رمزنگاری برای اندروید بوده و استفاده از آن مانند برنامه‌های قبلی، رایگان است.

7. Binance

بایننس یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن های چندکاره است. قابلیت دسترسی به چند پلتفرم و دستگاه، آن را در صدر همه برنامه‌های کاربردی دیگر قرار می‌دهد. بایننس اپلیکیشنی است که به کاربران امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

8. ECOS

Binance

یک پلتفرم سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است که ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهد:

  • سخت‌افزار استخراج ارز با میزبانی (ASIC)
  • یک کیف پول رمزنگاری شده
  • صرافی ارز دیجیتال
  • خدمات مدیریت کوین
  • دارای بیش از ده‌ها هزار کاربر از سراسر جهان

9. Bloom Miner

برنامه Bloom Miner برای اندروید یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال جالب‌ترین برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال با موبایل است. این برنامه منبع باز است، به این معنی که شما می‌توانید تغییراتی را در کد خود ایجاد کنید.

همچنین به هیچ پلاگین یا تبلیغات تجاری متکی نیست. DogeCoin ،Dash ،Bitcoin و Ether همگی توسط Bloom Miner پشتیبانی می‌شوند. کاربران برای شروع استخراج ابتدا باید با استفاده از آدرس ایمیل شما یک حساب کاربری در وب‌سایت Bloom Miner ایجاد کنند.

پس از آن، می‌توانند نرم‌افزار ماینر را دانلود کرده و دستگاه خود را از منوی برنامه انتخاب کنند. حساب به‌صورت خودکار ایجاد می‌شود.

10. Bitdeer Group

یک پلتفرم استخراج ارز دیجیتال با موبایل پیشرو در جهان که توسط Jihan Wu تشکیل شد. این شرکت در ایالات‌متحده، نروژ و سایر کشورها فعالیت داشته و دفتر مرکزی آن در سنگاپور است. این نرم‌افزار به‌عنوان استخراج ابری شناخته می‌شود.

 Bitdeer یک شبکه جهانی از مزارع ماینینگ داشته و بیش از 10 ارز دیجیتال پیشرو در صنعت را ارائه می‌دهد. یک تیم حرفه‌ای آماده پشتیبانی از شما در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته است. در این برنامه ماینرها پاداش‌های مستقیم و شفافی را به کیف پول دیجیتال شما ارائه می‌دهند.

نتیجه گیری

استخراج ارز یک فعالیت صنعتی است که نرم‌افزارهایی به‌طور خاص برای این کار طراحی شده‌اند. ماینرها اکنون با پیوستن به استخر استخراج، باعث افزایش قدرت محاسباتی بیشتر برای بهبود شانس استخراج‌کنندگان برای حل مشکل الگوریتم و دریافت پاداش می‌شوند.

این همان کاری است که در استخراج ارز دیجیتال با موبایل انجام می‌پذیرد، اما با مقیاس بسیار کوچک‌تر. اکنون‌که برخی از بهترین برنامه‌های ماینینگ را شناختید، آماده‌اید تا استخراج ارز دیجیتال با موبایل را شروع کنید.

فقط به یاد داشته باشید که هنگام دانلود هر برنامه از منبعی ناشناس، احتیاط کرده و همیشه تحقیق کنید تا مطمئن شوید آن برنامه قانونی است. برای موفقیت هر چه بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاوران مجرب ما در آکادمی پارسیان بورس در ارتباط باشید.

کسب درآمد بیشتر با یادگیری عمیق ارز دیجیتال

شما می‌توانید با شرکت در  دوره ارز دیجیتال پارسیان بورس، بر مفاهیم این حوزه به طور کامل مسلط شوید و درآمد بسیار بیشتری را با کاهش ضرر های معاملاتی تجربه کنید. اگر هم کلاس حضوری را ترجیح می‌دهید، ما دوره حضوری در شهرهای زیر برای شما تدارک دیده ایم:

برای اطلاع از شهرهای دیگر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی