معرفی بهترین دستگاه ماینر در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

راهنمای خرید بهترین دستگاه ماینر در ایران (5 مدل برتر)

این روزها انتخاب بهترین دستگاه ماینر از میان گزینه های موجود کار راحتی نیست. در حال حاضر ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا سروصدای زیادی به پا کرده‌اند و در راس این ارزها هم بیت کوین بوده است که با فراز و فرودهای خود به نوعی رهبر این بازار به شمار می‌آید. برای در اختیار داشتن بیت کوین یکی از راه‌های آن استفاده از ماینرها و استخراج یا همان ماین کردن این ارز دیجیتال است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین ماینر در ایران پرداخته و سپس در مورد قیمت دستگاه ارز دیجیتال یا همان ماینر و نیز قوی ترین دستگاه استخراج ارز دیجیتال به صحبت بپردازیم. اگر شما هم در اندیشه‌ی ماین کردن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستید توصیه می‌کنیم مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

پیش از شروع مقاله، دوره‌ی آموزش ارز دیجیتال رایگان پارسیان بورس را به‌عنوان پیشنهاد ویژه به شما معرفی می‌کنیم. این دوره مطالب مهمی را در مورد بازار کریپتوکارنسی پوشش می‌دهد که لازم است حتما بدانید!

وضعیت دستگاه ماینر در ایران

در ابتدا و پیش از آنکه به مسئله های تخصصی‌تر بپردازیم لازم است تا کمی در مورد دستگاه ماینر در ایران صحبت کنیم. در ماه‌های ابتدایی سال هزار و سیصد و نود و هشت دستگاه ماینر در ایران به خوبی و بدون بروز هیچ مشکلی در این زمینه مشغول به فعالیت بودند و هیچ منع قانونی برای این دستگاه‌ها در میان نبود. اما به یکباره و در خرداد ماه همان سال مقامات قضایی و در راس آن‌ها دولت وارد عمل شده و تا انتهای فصل تابستان عمده‌ی دستگاه ماینر در ایران را توقیف نموده و حتی خیلی از افرادی که در این زمینه مشغول به انجام کار و فعالیت بودند را با مبالغ بسیار سنگینی جریمه کردند.

سپس قانونی تصویب شد که به موجب آن کلیه ی دستگاه ماینر در ایران می‌بایست با تاییدیه و مجوز وزارت صنعت و معدن مشغول به کار می‌شدند. اما ممکن است این پرسش برایتان پیش بیاید که اصلا دستگاه‌های ماینر چه هستند؟

به دستگاه‌هایی که برای ماین کردن یا همان استخراج ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند ماینر یا Asic گفته می‌شود. ماینرها طی یک پروسه‌ی ماینینگ یا استخراج اقدام به این کار می‌کنند. به این صورت که در این شبکه‌ها تراکنش‌هایی را که برای این رمزارزها صورت گرفته‌اند به تایید رسانده و سپس آن‌ها را در فضای بلاک چین به ثبت می‌رسانند. طی این پروسه شبکه‌ی موجود برای ارزهای دیجیتال به صورت غیر متمرکز اداره می‌شود و سبب بالا رفتن ضریب ایمنی شبکه‌ی آن رمز ارز شده و در نهایت هم می‌توانند یک ارز دیجیتال جدیدی به وجود آورند.

معرفی بهترین دستگاه ماینر در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
وضعیت دستگاه ماینر در ایران

بهترین دستگاه ماینر بیت کوین برای سال 2023

Whatsminer M30S

دستگا ماینر whatsminer M30S

یکی از بهترین سخت افزارهای استخراج ارز دیجیتال است که نیازی به کامپیوتر یا نرم افزار میزبان جداگانه ندارد. این دستگاه یک پورتال مدیریت وب داخلی را ارائه می دهد.این سخت افزار حداکثر ولتاژ ورودی 240 ولت و حداقل ولتاژ ورودی 200 ولت را پشتیبانی می کند. یکی از بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین است که 180 روز گارانتی دارد اما اگر در صورت سالم بودن در ظرف 20 روز  برگردانده شود، 60 درصد هزینه دستگاه به خریدار بازگردانده خواهد شد.

  • نرخ هش: 90 TH/S
  • توان مصرفی: 3600 وات
  • دما: بهترین عملکرد را در دمای 5تا 35 درجه سانتیگراد دارد.

Bitmain Antminer S7

بهترین ماینر بیت کوین

یک دستگاه  ارزان قیمت است. یکی از محبوب ترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین به دلیل مصرف انرژی پایین آن است. منبع تغذیه توصیه شده برای استفاده از آن 1600 وات است. این دستگاه یکی از بهترین ماینرهای بیت کوین موجود در بازار است. عملکرد این ماینر بیت کوین به اثربخشی دمای محیط و منبع تغذیه مورد استفاده در فرآیند استخراج بستگی دارد. با این حال، در دمای اتاق حدود 25 درجه سانتیگراد، حدود 1300 وات مصرف می کند.این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین است که برای استخراج‌کنندگانی که در آب و هوای سردتر کار می‌کنند مناسب است، زیرا هزینه‌های خنک‌کننده می‌تواند در مقایسه با مناطق گرم‌تر به میزان قابل توجهی سودآوری را کاهش دهد.

  • مصرف برق: 697 وات + 10 درصد
  • قیمت: 399.99 دلار آمریکا
  • دما: دمای محیط 77.0 درجه فارنهایت.
  • راندمان انرژی: 90٪

Antminer S19

antminer s19 قوی ترین دستکاه ماینر بیت کوین

آخرین استخراج کننده بیت کوین از بیت مین است. اگر توانایی پرداخت هزینه ولتاژ بالای برق را دارید، آن را بخرید. واحدهای منبع تغذیه همراه خود ماینرها قرار می گیرند تا به سخت افزار جداگانه نیاز نداشته باشید.

  • نرخ هش: 95 TH/S
  • مصرف برق: 3250 وات
  • هزینه هر کیلووات بر ساعت: 0.12 دلار
  • مصرف برق: در دمای اتاق 25 درجه سانتیگراد / 77 درجه فارنهایت، 3250 وات مصرف می کند.
  • راه اندازی: راه اندازی این دستگاه با استفاده از رابط کاربری گرافیکی MinerLink یک فرآیند آسان است. برای شروع ماینینگ تنها چیزی که نیاز دارید اعتبار استخر استخراج است.
  • دما: این ماینر بیت کوین در محدوده دمایی 5-40 درجه سانتیگراد بهترین عملکرد را دارد. زیرزمین خشک مطمئنا یک مکان ایده آل برای این محصول سخت افزاری ماینینگ است.

+AntMiner L3

دستگاه antminer l3+

یکی از سریع ترین استخراج کنندگان بیت کوین است که به صورت تجاری در بازار موجود است. دارای یک کنترل پنل داخلی است به این معنی است که برای کار به کامپیوتر میزبان جداگانه نیاز نیست. این دستگاه  دارای کانکتور PCI Express است. مصرف برق در آن 800 وات است.

Antminer D3

دستگاه antminer d3

یکی از بهترین تجهیزات استخراج بیت کوین است که  بیت کوین Dash عرضه می شود. اکثر ماینرهای بیت کوین از این سخت افزار برای استخراج دش کوین ها، تبدیل آنها به بیت کوین و افزایش سود استفاده می کنند. در این بیت‌کوین ماینر، تمام کانکتورهای PCIe روی یک برد هش به PSU متصل می‌شوند تا هشبورد کار کند.ابعاد این سخت افزار 320x130x190 میلی متر است که این امکان را برای شما فراهم می کند که در هنگام در اختیار داشتن همزمان چندین ماینر، چیدمان با صرفه ای داشته باشید. این دستگاه یکی از بهترین تجهیزات ماینینگ است که به طور گسترده برای استخراج کوین دش، استخراج کریپتو، استخراج ابری، استخرهای استخراج و غیره استفاده می شود.

  • نرخ هش: 19.3 گیگاهرتز بر ثانیه (تغییر می تواند 5% مثبت یا منفی باشد)
  • توان مصرفی: 1200 وات ،با راندمان 93 درصد، در دمای 25 درجه سانتیگراد.
  • قیمت: 249.95 دلار
  • منبع تغذیه: نیاز به منبع تغذیه جداگانه دارد.

حال که در مورد دستگاه ماینر در ایران و وضعیت آن‌ها اطلاعاتی به دست آوردیم نوبت به آن می‌رسد که به معرفی ادامه لیست بهترین ماینر بیت کوین بپردازیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم. در ادامه 11 دستگاه ارز دیجیتال معروف  که در ابعاد صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند آورده شده است، برخی از مواردی که قبل تر معرفی شدند نیز به همراه تعداد بیشتری در این لیست آمده است:

  1. دستگاه بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پلاس Bitmain Antminer S17 + با هفتاد و سه تراهش بر ثانیه قدرت و دو هزار و نهصد و بیست وات مصرف برق
  2. دستگاه بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پرو Bitmain Antminer S17 Pro با قدرت پنجاه و سه تراهش بر ثانیه و مصرف برقی معادل دو هزار و نود و چهار وات
  3. دستگاه اینوسیلیکون تی ۳ پلاس Innosilicon ASIC Miner T3 + با پنجاه و دو تراهش بر ثانیه قدرت و دو هزار و صد وات مصرف برق
  4. دستگاه واتس‌ ماینر ام۲۰ اس Micro BT Whatsminer M20 S با شصت و هشت تراهش بر ثانیه قدرت و نیز مصرف برقی برابر با سه هزار و سیصد و شصت وات
  5. دستگاه ای‌ بنگ ای‌ بیت ای‌ ۱۲ پلاس Ebit E12 + با پنجاه تراهش بر ثانیه قدرت و دو هزار و پانصد وات مصرف برق
  6. دستگاه کنان آوالون‌ ماینر ۱۰۶۶ Avalon Miner 1066 50TH Canaan ASIC Miner با قدرت 50 تراهش بر ثانیه و سه هزار و دویست و پنجاه وات مصرف برق
  7. دستگاه بیت مین انت ماینر تی ۱۷ پلاس bitmain Antminer T17 + با قدرت شصت و چهار تراهش بر ثانیه و مصرف برقی معادل سه هزار و دویست وات
  8. دستگاه واتس‌ ماینر ام ۲۱‌ اس Micro BT Whatsminer M21 S با قدرت پنجاه و شش تراهش بر ثانیه و مصرف برقی معادل سه هزار و سیصد و شصت وات

روش محاسبه هزینه برق مصرفی دستگاه ماینر

سودآوری استخراج ار زیک موضوع بسیار پیچیده است. عوامل و متغیرهای زیادی وجود دارند که می توانند بر درآمد ماینرها تأثیر بگذارند. هزینه های مصرف برق یکی از مهمترین آنها است. به عبارت دیگر پرداخت قبوض برق مهم ترین هزینه، برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال در دراز مدت است. همچنین یک عامل حیاتی برای تعیین سودآوری استخراج می باشد.

برای محاسبه هزینه برق مصرفی می توان از فرمول زیر استفاده کرد:

30×24 × انرژی دستگاه = میزان برق مصرفی ماینر

اگرچه روش های دقیق تری برای محاسبه هزینه های برق وجود دارد، اما این فرمول ساده به ماینر ها این امکان را می دهد هزینه های برق خود را به طور تقریبی تخمین بزنند تا بدانند آیا عملیات استخراج سودآور خواهد بود یا خیر. اکثر ماینرها سیستم های خنک کننده اختصاصی مانند دستگاه های تهویه کننده هوا را نصب می کنند تا از حداکثر کارایی و طول عمر ASIC اطمینان حاصل کنند. هم چنین دستگاه را در مکان‌های مرطوب با جریان هوا خفیف به قرار می دهند تا هزینه های مصرفی برق کاهش یابد. برقی که این تجهیزات استفاده می‌کند به هزینه‌های کلی ماینرها می‌افزاید،اگرچه هزینه مصرفی دستگاه های فرعی از جمله خنک کننده بسیار کمتر از آن چیزی است که یک دستگاه ASIC مصرف می‌کند، اما می‌تواند در دراز مدت تبدیل به رقم قابل توجه بشود.

اگر میخواهید هزینه مصرفی تان را کاهش دهید بهترین استراتژی این است که هزینه های اضافی را هنگام محاسبه سودآوری، درآمد و هزینه های عملیات استخراج خود در نظر بگیرید. در نهایت، جایگزین های مختلفی برای صرفه جویی در انرژی، کاهش هزینه ها و بهبود سودآوری کشف کنید. به طور مثال بسیاری از ماینرها گرمای تولید شده توسط سخت افزار دستگاه استخراج کنده را برای گرم کردن خانه های خود در زمستان استفاده می کنند و هزینه های اضافی سیستم های خنک کننده مورد نیاز در تابستان را این گونه جبران می کنند.

ماینینگ کردن یک عملیات طولانی مدت است بنابراین اینکه بازدهی داشته باشد اهمیت فرااوانی دارد، بنابراین با اینکه ممکن است این تکنیک ها قدم های بسیار کوچکی در جهت صرفه جویی هزینه به نظر برسند، اما با در نظر گرفتن آن ها پس از چند ماه می توان به مقدار قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. نکته دیگر برای بررسی هزینه مصرفی برق این است که بدانیم درچه منطقه‌ای ماینینگ صورت می گیرد و از چه نوع برقی با چه میزان آمپری در این منطقه استفاده می شود. این اطلاعات را می‌توان از روی فیوز کنتور آن محل به دست آورد. کنتور‌ها تک فاز و سه فاز می باشند.

اهمیت توجه به نرخ بازگشت سرمایه هنگام انتخاب بهترین ماینر

بازگشت سرمایه (ROI) یک معیار عملکردی است که برای ارزیابی کارایی یا سودآوری یک سرمایه گذاری یا مقایسه کارایی تعدادی از سرمایه گذاری های مختلف استفاده می شود. ROI سعی می کند مستقیماً میزان بازده یک سرمایه گذاری خاص را نسبت به هزینه سرمایه گذاری اندازه گیری کند. یک ماشین حساب سودآوری، مانند آنچه توسط CryptoCompare ارائه شده است، به ماینرها کمک می کند تا معادله هزینه-فایده استخراج بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنند و در مورد سودآوری استخراج به نتیجه منطقی برسند. در میان تمام ویژگی های ماینرهای تولید شده، میزان مصرف برق آن ها و میزان هش ریت آنها است که مورد توجه خریداران قرار می گیرد. به عبارتی ماینر باید بتواند بسته به میزان برق مصرفی (هزینه) هشت ریت (درآمد) مناسبی داشته باشد.

برای بالا بردن نرخ بازگشت سرمایه از نکات زیر میتوان استفاده کرد:

  • هنگام خرید دستگاه بین هش ریت و برق مصرفی تناسب برقرار کنید: اینکه هش ریت دستگاه بالا باشد مزیت خوبی برای دستگاه ماینر است اما اینکه چه میزان برق مصرف می شود نیز اهمیت دارد.
  • هزینه های ماینینگ را کاهش دهید : از گرمای تولید شده از کارکرد دستگاه ها میتوان در زمینه دیگه استفاده کرد.
  • دستگاه دست دوم خریداری نکنید.
  • هزینه تعمیر ماینر  و نگهداری از آن، هزینه خرید و نگهداری سیستم خنک کننده، کارمزد استخرها و … همگی هزینه هایی هستند که بهتر است به درستی محاسبه شده و تصمیم گیری شود.
  • بهترین ارزهای دیجیتال را استخراج کنید.

قیمت دستگاه ماینر به چه عامل‌هایی بستگی دارد؟

قیمت بهترین دستگاه ماینر یکی از مهمترین مواردی است که در زمینه‌ی بهترین دستگاه ماینر در ایران مطرح می‌شود قیمت دستگاه ماینر است. هر قدر که این دستگاه‌ها بتوانند در مدت زمان کمتری سرمایه‌ی اولیه را به فرد دارنده‌ی خود بازگردانند قطعا از کیفیت و برتری بیشتری برخوردار می‌شود و در نتیجه هم تعداد تقاضاهایی که برای خرید آنها به وجود می‌آید افزایش پیدا می‌کند. در این میان اما مهمترین عامل‌هایی را که بر قیمت دستگاه ماینر تاثیر می‌گذارند را می‌توان به شرح زیر بیان نمود:

  1. توانایی پردازش دستگاه ماینر که به نام هش ریت هم شناخته می‌شود.
  2. میزان مصرف برق دستگاه ماینر در ایران
  3. چگونگی شرایط شبکه ی ماینر موردنظر و قیمت تمام شده ی استخراج
  4. ابعاد و وزن دستگاه
  5. کمپانی تولید کننده و برند دستگاه ماینر

در ادامه به توضیح مختصری راجع به هر یک از این موارد می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

1. توانایی پردازش دستگاه ماینر یا هش ریت آن

نخستین چیزی که بر قیمت دستگاه ماینر در ایران تاثیر می‌گذارد توانایی دستگاه مورد نظر برای انجام پردازش هاست که آن را با قدرت ماینر یا همان هش ریت هم می‌شناسند. هر قدر این هش ریت بالاتر باشد توانایی پردازش دستگاه هم افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه سرعت استخراج بیشتر می‌شود. این سرعت استخراج بالا ناشی از توان محاسباتی بالاتر دستگاه مورد نظر است و آن دستگاه می‌تواند در یک دوره‌ی زمانی تعیین شده تعداد بالاتری رمزارز ماین کند.

2. میزان مصرف برق دستگاه ماینر در ایران

یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر سودآوری دستگاه ماینر را می‌توان میزان برقی دانست که دستگاه مصرف می‌کند. چرا که این هزینه‌ها از سود و هزینه‌ی نهایی کسر می‌شوند و نشان می‌دهند دستگاه شما تا چه اندازه بازده داشته است. عموما با توجه به تعرفه‌ی برق تقریبا بالا در کشورمان افراد به دنبال دستگاه ماینر در ایران هستند که مصرف برق پایین‌تری داشته باشد. در سایر کشورها هم به این گونه است که اگر تعرفه‌های موجود برای برق این دستگاه‌ها بسیار بالا باشند قطعا قیمت دستگاه‌های ماینری که مصرف برق آنها بسیار زیاد است (در مقایسه ی با قدرت دستگاه) ارزان تمام می‌شود. به طور کلی میزان مصرف برق برای این دستگاه‌ها علاوه بر قدرت خود دستگاه به مصرف دستگاه‌های مشابه آن هم بستگی دارد و به صورت مقایسه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

3. چگونگی شرایط شبکه ی ماینر موردنظر و قیمت تمام شده‌ی استخراج

فاکتور دیگری که بر قیمت دستگاه ماینر تاثیر می‌گذارد شرایط شبکه‌ی آن و سختی یا Difficulty محسوب می‌شود. گاها سختی شبکه‌های پردازش بسیار زیاد بوده و اگر در مقابل قیمت نهایی رمزدار ماین شده هم افزایش پیدا نکند حاشیه‌ی سود به شدت پایین می‌آید. در نتیجه قیمت دستگاه مورد نظر هم با کاهش روبرو خواهد بود. به همین علت هم هست که وقتی یک دستگاه ماینر جدید طراحی و معرفی شده و به بازار عرضه می‌شود دستگاه‌های قبلی با افت قیمت مواجه می‌شوند. چون با حضور این ماینر جدید توانایی پردازش شبکه‌ی مرد نظر افزایش پیدا می‌کند و به تبع آن سختی شبکه یا همان Difficulty آن هم بیشتر می‌شود و دیگر دستگاه‌های قدیمی مانند قبل سوددهی ندارند.

4. ابعاد و وزن دستگاه ارز دیجیتال

برای دستگاه های ماینر یکی از مهمترین ویژگی‌ها را می توان ابعاد مناسب و جمع و حور در کنار وزن کم به شمار آورد. دستگاه‌هایی ماینری که با این مشخصه‌ها ارائه شوند در مقایسه با دستگاه‌هایی که فاقد این ویژگی باشند قطعا قیمت بالاتری دارند. لازم به ذکر است در حال حاضر ماینر‌هایی که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌گیرند از نظر این مشخصه یعنی وزن و ابعاد در یک محدوده قرار دارند و شبیه به هم می‌باشند.

5. کمپانی تولید کننده و برند دستگاه ماینر (دستگاه رمز ارز)

هر وقت بخواهیم هر چیزی را خریداری کنیم قطعا یکی از مهمترین عامل‌هایی که برای آن در نظر می‌گیریم برند آن وسیله و کمپانی سازنده‌ی آن است. ماینرها هم چیزی خارج از این قاعده نیستند و می‌توانند به صرف برند و کمپانی سازنده‌شان قیمت‌های بالایی داشته باشند. در حال حاضر در دنیای رمز ارزها برندهایی نظیر بیت مین Bitmain،، واتس ماینر Whatsminer انت ماینر Antminer و میکرو بی تی Micro BT را می‌توان برندهای معروف و پیشگام در این زمینه به شمار آورد. ماینرهایی که به وسیله ی این برندها به تولید می‌رسند در مقایسه با تولیدات کمپانی‌های بی نام و نشان تر از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

معرفی بهترین دستگاه ماینر در ایران | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
قیمت دستگاه ماینر به چه عامل‌هایی بستگی دارد؟

در این مطلب سعی کردیم تا به دستگاه ماینر در ایران پرداخته و سپس بهترین این دستگاه‌ها را معرفی کردیم. در ادامه هم به معرفی عامل‌های موثر بر قیمت دستگاه‌های ماینر پرداختیم که امیدوارمی برای شما مفید واقع شوند.

انواع روش های استخراج بیت کوین

شیوه‌های زیادی برای این امر در دنیا وجود دارد که معروف ترین و بهترین روش آن، استخراج به وسیله ماینر Asic است. برخی نیز به روش استخراج با موبایل روی می آورند. در ادامه برخی از روش های ممکن برای دریافت بیت کوین را ذکر کرده ایم:

  • یکی از سریعترین راه برای دریافت رمزهای رایگان استفاده از پلتفرم های مختلف است به طور مثال سایت com : این سایت یکی از سریع‌ترین وب‌سایت‌های در حال رشد برای کسب درآمد آنلاین است که به کاربران این امکان را می‌دهد با پر کردن نظرسنجی ها، ثبت نام یا انجام بازی ها درآمد کسب کنید. کاربران از سال 2020 تاکنون 23,000,000 دلار به دست آورده اند. در این سایت ارزهای دیجیتال کسب شده را می توان به شکل پول دریافت کرد.
  • پلتفرم های شبکه های اجتماعی متعدد مبتنی بر بلاک چین: این پلتفرم به کاربرانی که تولید محتوا  انجام می دهند پاداش هایی در قالب بیت کوین ارائه می دهد.
  • ماینینگ: استخراج رمزارز یکی از روش های پیشگام و رایج کسب درآمد است. استخراج ارز یک جزء حیاتی از مکانیسم اثبات کار است. اگر یک ارز رمزنگاری شده استخراج کنید، کوین‌های جدید به شما پاداش داده می‌شود. برای استخراج، به تخصص فنی و سرمایه گذاری اولیه نیاز دارید.
  • ایردرآپ ها :عضویت در ایردراپ می تواند یک سکه رایگان برای شما به ارمغان بیاورد که می توانید از آن برای خرید چیزها یا سرمایه گذاری یا تجارت استفاده کنید
  • روش فاست : یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین است اما نیازمند حوصله و صرف وقت است.در این حالت با فعالیت در سایت های مشخصی از جمله سایت مون بیت کوین یا سایت مون دش با کلیک کردن گزینه claim مقدار کمی بیت کوین می توان کسب کرد.
  • تبلیغ لینک های بازاریابی
  • بازدید از کلیپ های تبلیغاتی برندها و دریافت کوین های بیت کوین

جمع بندی

در این مقاله راهنمای خرید بهترین دستگاه ماینر در ایران را ارائه کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری کسب درآمد در حوزه ارز دیجیتال شرکت در  کلاس های  ارز دیجیتال معتبر است. پارسیان بورس با سالها سابقه در برگزاری دوره های آموزشی، کلاس های حضوری را در شهرهای زیر برگزار می کند:

برای اطلاع از شهرهای دیگر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی