بلاک توپیا چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بلاک توپیا چیست؟و آینده BLOK چگونه است؟

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید احتمالاً نام متاورس به گوشتان خورده است. صنعت ارزهای دیجیتال رشد بسیار زیادی داشته است و متاورس و دنیای واقعیت مجازی یک پیشرفت مهم در این حوزه به‌حساب می‌آید. یکی پروژه‌هایی که در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است پروژه متاورس بلاک توپیا است. به طور خلاصه می‌توان این پروژه را به یک مرکز خرید 21 طبقه تشبیه کرد که در آن کاربران می‌توانند با استفاده از آواتارهایشان وارد شده و خرید انجام دهند، تبلیغ کنند، زمین بخرند و یا کرایه بدهند و یا حتی بازی کنند.

برای آشنا شدن با این موضوع که بلاک توپیا چیست و هدف آن برای ساختن این آسمان‌خراش بزرگ در دنیای متاورس چیست. و همچنین برای بررسی این موضوع که آیا این پروژه ارزشمند است یا خیر با ما در آکادمی پارسیان بورس برگزار کننده دوره های آموزش ارز دیجیتال در شیراز همراه باشید.

متاورس چیست؟

همان‌طور که از کلمه متاورس مشخص است، مفهوم متاورس به یک جهان دیجیتال آنلاین شبیه سازی شده اشاره دارد که فناوری‌های زیادی از جمله VR، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR) و بلاک‌چین را به همراه مفاهیم شبکه‌های اجتماعی را به هم مرتبط کرده ‌است. درواقع متاورس آینده اینترنت و محیطی مجازی است که به کاربران اجازه می‌دهد در آن محیط تعامل کنند، خرید انجام دهند، بازی کنند و یا حتی با یکدیگر ملاقات کنند.

متاورس چیست؟

پروژه متاورس بلاک توپیا (Bloktopia) چیست؟

بلاک توپیا ادعا می‌کند که “برای اولین بار، کاربران به اطلاعات رمزارزها و محتوای همه جانبه همه در یک مکان دسترسی خواهند داشت.” این یعنی چه؟ این متاورس را به‌عنوان یک مرکز خرید در نظر بگیرید که به‌جای فروش جنس، با بیش از 200 فروشگاه مجازی محتوایی از پروژه، صرافی و یا برندهای رمزارزها را به نمایش می‌گذارند. همچنین سالنی برای گفتگوها و سمینارهای زنده، زمین بازی، فضاهای رویداد و… وجود دارد. این پروژه بر روی شبکه پولیگان راه اندازی شده است و از موتور چند پلتفرمی یونیتی (Unity) استفاده می‌کند.

پلتفرم متاورس بلاک توپیا به‌عنوان یک آسمان‌خراش واقعیت مجازی غیرمتمرکز است و از 21 طبقه تشکیل شده است. این عدد 21 تصادفی انتخاب نشده است و هر طبقه از آن نماد یک میلیون بیت‌کوین ساتوشی است و از آنجایی که کل بیت‌کوین 21 میلیون است؛ این آسمان‌خراش نیز 21 طبقه طراحی شده است.

فناوری غیرمتمرکز بلاک توپیا در کنار سیستم بلاک‌چین محیطی غیرمتمرکز به وجود می‌آورد. در نتیجه ویژگی‌های مثبت بلاک‌چین را در کنار واقعیت مجازی متاورس محیطی قدرتمند را برای توسعه‌دهندگان، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران به وجود می‌آورد. اقتصاد این متاورس بر اساس توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFTها است به این صورت که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که زمین‌های خود را برای تبلیغات و کسب درآمد از بازدید افراد توسعه دهند.

پروژه متاورس بلاک توپیا (Bloktopia) چیست؟

به بیانی دیگر متاورس بلاک توپیا همانند یک مرکز خرید بزرگ عمل می‌کند. مکانی که فروشگاه‌ها در کنار یکدیگر علی‌رغم وجود تفاوت‌ در محصولی که ارائه می‌دهند فعالیت می‌کنند. در این آسمان‌خراش متاورسی بزرگ، پروژه‌های بلاک‌چین، پروژه‌های NFTs، صرافی‌ها و حتی برندهایی که قصد دارند محصولات خود را نمایش بگذارند فعالیت می‌کنند. به طور خلاصه اگر بخواهیم بگویم bloktopia چیست باید گفت آموزش، درآمد، بازی، خلاقیت و حتی برای تجربه‌های اجتماعی به‌صورت واقعیت مجازی استفاده می‌شود.

همکاری الروند با بلاک توپیا

ارز دیجیتال الروند با بلاک توپیا قرارداد امضا کرده است به صورتی که طبقه اول این آسمان‌خراش که پربازدیدترین طبقه این متاورس به‌حساب می‌آید به این ارز دیجیتال کرایه داده شده است. همچنین ارز دیجیتال الروند بیان کرده است که در آینده روابط خود را با این متاورس گسترش خواهد داد. این روابط شامل موارد زیر خواهد بود:

  • پل زدن بخشی از توکن‌های ارز BLOK به‌عنوان یک توکن ESDT برای دسترسی آسان‌تر به کاربران Elrond به توکن‌های این متاورس
  • امکان خرید NFT ‌های این متاورس در بازارهای NFT بلاک‌چین الروند

انجام این فعالیت‌ها در نهایت این دو ارز را با یکدیگر متصل می‌سازد درنهایت موجب پیشرفت هر دو در زمینه‌های مختلف می‌شود.

پیشنهاد ویژه:

اجزای اصلی پروژه متاورس بلاک توپیا چیست؟

در بخش‌های قبل اشاره کردیم که بلاک توپیا چیست و اما در این بخش قصد داریم اجزا اصلی این پروژه را بیان کنیم. این متاورس چهار ستون اصلی دارد که عبارت‌اند از یادگیری (Learn)، درآمدزایی (Earn)، بازی (Play)، ابداع کردن (Create). در این بخش قصد داریم این چهار عنصر را معرفی کنیم و همچنین خلاصه‌ای از ساختار این آسمان‌خراش 21 طبقه را برای شما شرح دهیم.

یادگیری(Learn)

دنیای ارزهای دیجیتال دائماً در حال تغییر است و این تغییرات سریع آن را برای همگان به موضوعی چالش‌برانگیز برای بیشتر فعالان این حوزه تبدیل می‌کند. هرروزه سکه‌ها، کوین‌ها و Dappهای جدید معرفی می‌شوند و در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله وب‌سایت‌ها، یوتیوب و حتی توییتر تبلیغ می‌شوند. بلاک توپیا خود را به‌عنوان یک مرکز یادگیری همه جانبه و فعال در همه چیزهای رمزنگاری شده قرار می‌دهد.

درآمدزایی(EARN)

کاربران از طریق این متاورس می‌توانند از راه‌های مختلف کسب درآمد کنند. نمونه‌ای از این راه‌های  کسب درآمد می‌توان به خرید و فروش املاک، اجاره دادن املاک، استیک کردن ارز دیجیتال BLOK و تبلیغات، اشاره کرد. کاربران درآمد خود را در قالب توکن بومی بلاک توپیا (BLOK) دریافت می‌کنند. کاربران برای خرید یا اجاره املاک این متاورس و یا برای استفاده از فضای تبلیغات آن باید توکن بومی آن را در اختیار داشته باشند.

بازی(PLAY)

یکی دیگر از ستون‌های اصلی این متاورس بازی کردن است. کاربران می‌توانند بازی‌ها را به‌صورت اول شخص، سوم شخص انجام دهند و از طریق واقعیت مجازی با دوستان خود معاشرت کنند و رقابت کنند. به عنوان مثال، در طبقه 21 و بالاترین آسمان‌خراش بلاک توپیا کاربران می‌توانند بازی‌های مختلفی از جمله بازی‌های چندنفره، بازی‌های خانوادگی، دوستانه تا بازی‌های قمار مانند پوکر و… بازی کرده و توکن‌های BLOK کسب کنند.

ابداع کردن(CREATE)

کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای ساده‌ای که در اختیارشان قرار گرفته است، از خلاقیت خود استفاده کرده و با تولید آثار هنری، آواتار‌ و حتی شرکت در رویدادها برای بردن جوایز اقدام کنند.

اجزا آسمان خراش بلاک توپیا

در ابتدا کاربران باید آواتارهایی بسازند که این کار در خارج از آسمان‌خراش بلاک توپیا انجام می‌شوند. پس از ایجاد آواتارها می‌توانند وارد طبقه اول شوند. طبقه اول یک فضای تجاری درجه یک است که کاربران در آنجا می‌توانند اطلاعاتی در مورد قیمت ارز دیجیتال دریافت کنند. در این طبقه بخشی وجود دارد که کاربران می‌توانند در آن لیست رویدادها را ببینند و یا این که اگر مشکلی داشتند با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

اجزا آسمان خراش بلاک توپیا

یکی دیگر از ویژگی‌های طبقه اول متاورس بلاک توپیا، تابلوهای تبلیغاتی‌ است که در این طبقه وجود دارد در این طبقه 21 تابلوی تبلیغاتی بزرگ و 84 تابلو تبلیغاتی کوچک قرار دارد و این فرصت خوبی را برای تبلیغات برند‌های بزرگ فراهم می‌‌آورد.

در طبقه ششم سالنی وجود دارد برای همایشات اینفلوئنسرهای رمز ارزها که در این طبقه می‌توانند همایشات معرفی و یا رمزارز خود را تبلیغ کنند. در برخی از این همایشات کاربرانی که شرکت می‌کنند جوایزی دریافت می‌کنند. در طبقه آخر کاربران می‌توانند به بازی‌های رایج در کازینوها را انجام دهند مثل پوکر و بازی‌ها شانسی و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید توکن دریافت کنید.

ارز دیجیتال BLOK چیست و چه جایگاهی در متاورس بلاک توپیا دارد؟

توکن بومی متاورس بلاک توپیا، BLOK نام دارد. اما ارز دیجیتال BLOK چیست و چه جایگاهی در این متاورس دارد؟ این توکن، همانند پول در این متاورس عمل می‌کنند و با این توکن می‌توانید به خرید و فروش در این متاورس بپردازید. برای استفاده از زمین‌های این متاورس ملزم به خرید آوارتارهای منحصر به فرد هستید که این‌ها را می‌توانید با استفاده از این ارز دیجیتال خریداری کنید. همچنین برای خرید و فروش و یا اجاره زمین در این متاورس باید از این توکن استفاده کنید.

بنیان‌گذاران بلاک توپیا کیست؟

راس توکلی مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران بلاک توپیا است. او از سال 2015 در صنعت کریپتو فعالیت داشته است. پدی کارول مدیر ارشد بازاریابی و یکی دیگر از بنیان‌گذاران این متاورس است. او در بازاریابی چیره‌دست است و برای برخی از سازمان‌های نامی بریتانیایی مانند BT Group و Sky کار کرده است. او استراتژی بازاریابی این متاورس را رهبری می‌کند. سایمون بن‌سون مدیر ارشد فناوری این شرکت است. او بیش از 25 سال تجربه در توسعه تجاری دارد. قبل از پیوستن به بلاک توپیا، او مدیر فناوری شرکت سونی بود.

بنیان‌گذاران بلاک توپیا کیست؟

نحوه خرید و فروش رمز ارز BLOK

BLOK یک توکن ERC-20 است. این توکن اختصاصی بلاک توپیا است که بر روی شبکه پولیگان (Polygon)، لایه ۲ اتریوم و روی زنجیره بایننس ساخته شده است. توکن  BLOK در اکتبر 2021 راه اندازی شد و مجموع انتشار آن 200 میلیارد توکن است. کاربران می‌توانند این توکن از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) خرید و فروش کنند.

توکن BLOK در تعدادی از صرافی‌های متمرکز کریپتو نیز فهرست شده است. اما این ارز دیجیتال را نمی‌توان مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. بنابراین شما باید ابتدا در یک صرافی ایرانی ریال را به تتر تبدیل کرده و تتر را به صرافی که از این توکن پشتیبانی می‌کنند انتقال دهید سپس این توکن را خرید و فروش کنید. صرافی‌های معروفی که این توکن را برای فروش دارند عبارت‌اند از:

  • KuCoin
  • io
  • QuickSwap

بهترین صرافی موجود برای خرید این توکن برای ایرانیان می‌توان به صرافی کوکوین اشاره کرد که تا کنون دسترسی ایرانیان را قطع نکرده است. اما صرافی جای نگهداری پول نیست و بهتر است سریع سرمایه خود را به‌جای امن انتقال دهید.

آینده بلاک توپیا چیست؟

متاورس بلاک توپیا یک پروژه نوپا در حوزه رمزارزها و متاورس است. این پروژه  قصد دارد تبدیل به یک رقیب سرسخت در بازارهای جهانی VR، AR و بازی باشد. در آینده این پروژه به سمت نسل بعدی فناوری‌های بازی حرکت می‌کند.

نمونه‌هایی از پروژه‌های متاورس برجسته و موفق می‌توان به پروژه‌هایی چون دیسنترالند (Decentraland) و سند باکس (The Sandbox) اشاره کرد. متاورس بلاک توپیا نیز پتانسیل پیشرفت دارد اما آیا سرمایه‌گذاری بر روی این متاورس صرفه اقتصادی دارد؟

آینده بلاک توپیا چیست؟

با جستجو درباره این موضوع که ایده اصلی و دامنه فناوری‌های جدید به کار رفته توسط bloktopia چیست می‌توان گفت که این پروژه بدون شک چشمگیر است. اما، همیشه هنگام سرمایه‌گذاری نباید هیجان زده شد زیرا پروژه‌های قدرتمند زیادی بودند که شکست خوردند پس باید همیشه خطرات سرمایه‌گذاری را در نظر گرفت.

قیمت و نمودار لحظه ای ارز دیجیتال بلاک توپیا (BLOK)

bloktopia
bloktopia

Bloktopia (BLOK)

قیمت
$ 0.001462

تاریخچه عملکردی ارز block

 بلاک توپیا اولین بار در 6 اکتبر 2021 با قیمت 0.0069 دلار وارد بازار شد. به‌طوری‌که مجموع عرضه آن در سال 2021 به‌اندازه 200 میلیارد برآورد می‌شد. در سال 2021 ارز بلاک، در مسیر نوسانی خود شاهد افزایش و کاهش ارزش خود بوده اما به‌طورکلی می‌توان گفت میانگین ارزش این ارز نسبت به‌روز اول معرفی خود، افزایش یافته است. در آخرین روز ماه اکتبر 2021 بلاک به بالاترین میزان ارزش خود یعنی 0.177 دلار رسید اما در هفته اول ماه بعدی (نوامبر) قیمت آن مجدداً کاهش یافت. در سال 2022 هم‌زمان با اوج گرفتن ویروس کرونا ارز بلاک و دیگر ارزها دچار کاهش ارزش چشمگیری شدند. در ژانویه همان سال بازار خریدوفروش ارز بلاک به پایین‌ترین قیمت طول عمر خود یعنی 0.029 رسید و ماه ژانویه را با همین ارزش تقریبی به پایان رساند. در 24 فوریه هم‌زمان با درگیری کشور روسیه و اوکراین ارز بلاک کف قیمتی را دید و به حداقل ارزش در طول عمر خود 0.012 رسید. همان‌طور که پیداست ارز بلاک از سال 2022 همچنان در سراشیبی نزولی قیمت قرار گرفته و تا به امروز افزایش قیمتی چندانی نداشته است. در حال حاضر بلاک دارای قیمت فعلی 0.00394 دلار است و در زمان نگارش این مقاله ارزش آن به میزان اندکی افزایش یافته است.

روش های تجزیه‌وتحلیل قیمت بلاک توپیا (BLOK)

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیش‌بینی قیمت آتی ارزهای دیجیتال مانند بلوک توپیا (BLOK)، نگاه کردن به تاریخچه قیمت‌های پیشین در نمودار است. با استفاده از تکنیک‌های رایج تحلیل تکنیکال مانند شناسایی سطوح حمایت و مقاومت (S&R)، محاسبه میانگین‌های متحرک و اندیکاتورها می‌توانیم به‌طور تقریبی به پیش‌بینی قیمت بلاک از طریق ابزارهایی که به‌طور رایگان و آنلاین در دسترس هستند، استفاده کنیم. پیش‌بینی قیمت BLOK همچنین می‌تواند برای تعیین نقطه فروش و خرید مفید واقع شود.

  • شناسایی سطوح حمایت و مقاومت

تعیین سطوح حمایت و مقاومت اغلب برای پیش‌بینی قیمت بلاک، در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت، مناسب است. سطوح مقاومت را می‌توان با شمارش تعداد دفعاتی که یک قیمت در مقابل افزایش قیمت مقاومت می‌کند، شناسایی کرد. سطوح حمایت را نیز می‌توان با شمارش تعداد دفعاتی که یک قیمت از کاهش بیش‌ازحد یک قیمت جلوگیری می‌کند، تشخیص داد. در نمودار زیر می‌بینیم که قیمت با نواحی که با فلش رنگی، به‌ویژه نقاطی که با فلش‌های سبز مشخص شده‌اند، تعاملات زیادی داشته است. با توجه به اینکه قیمت در گذشته بارها با این مناطق علامت‌گذاری شده نزدیک شده و مجاورت داشته است، معامله گران می‌توانند از این مناطق برای تنظیم سفارشات خرید یا فروش استفاده کنند. از این داده‌ها می‌توان قیمت بلاک را پیش‌بینی کرده و مطابق با آن معامله کرد.

شناسایی سطوح حمایت و مقاومت
شناسایی سطوح حمایت و مقاومت
  • تعیین میانگین قیمت Moving Averages

مفهوم میانگین متحرک برای حذف نوسانات قیمت و ارزیابی حرکت در محدوده زمانی مختلف استفاده می‌شود. با این کار، تحلیلگران می‌توانند دید واقع‌بینانه‌ای نسبت به نمودار قیمتی داشته باشند. با استفاده از چندین میانگین متحرک مهم مانند 20، 50، 100 و 200، معامله گران می‌توانند ایده خوبی از زمان خرید بلوک توپیا (BLOK) و زمان فروش در جهت سودآوری به دست آورند. در تصویر زیر می‌بینیم که قیمت چندین مجاورت با 200MA داشته است که با خط صورتی در نمودار نشان داده‌شده است. ازاین‌رو می‌توان فرض کرد که این خط در تعیین قیمت بلاک توپیا و ایجاد یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و حتی بلندمدت قیمت مؤثر باشد

Moving Averages
Moving Averages
  • استفاده از شاخص‌ها (اندیکاتورها)

اندیکاتورها می‌توانند به معامله گران در پیش‌بینی افزایش یا کاهش قیمت بلاک توپیا (BLOK) کمک کنند. شاخص‌ها عوامل مختلفی مانند زمان، حجم، حرکت و بسیاری موارد دیگر را در نظر می‌گیرند تا نشان دهند که ارز دیجیتالی بلاک ممکن است افزایش یا کاهش یابد. اگرچه شاخص‌ها قادر به پیش‌بینی دقیق قیمت بلاک نیستند، اما می‌توانند روند قیمتی را نشان دهند. در تصویر زیر می‌بینیم که شاخص RSI (شاخص قدرت نسبی) که توسط اکثر معامله گران استفاده می‌شود در پایین نمودار قرار دارد. نواحی بالا و پایین خطوط نقطه‌چین نشان می‌دهد که توکن بلاک بیش‌ازحد انتظار خریداری شده یا بیش‌ازحد انتظار فروخته شده است.

اندیکاتورها
اندیکاتورها
  • ارزیابی نقاط قوت و ضعف

راه دیگر برای پیش‌بینی قیمت، اطلاع از اخبار مربوطه و برنامه‌ریزی برای خرید یا فروش بلوک توپیا (BLOK) است آگاهی از رویدادهای کلیدی پیرامون ارز بلاک، روشی است که معامله‌گران در بلندمدت به‌طور مداوم از آن استفاده می‌کنند. تحلیل تکنیکال ممکن است به معامله‌گران در تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش بلاک (BLOK) کمک کند، تحلیل بنیادی اغلب می‌تواند به پیش‌بینی قیمت آتی بلاک بر اساس آگاهی از رویدادهای قابل‌توجه که ممکن است تأثیر فوری و غیرمنتظره‌ای بر قیمت داشته باشند، کمک کند.

پیش‌بینی قیمت بلاک توپیا

وب‌سایت‌های معتبری در این زمینه وجود دارند که بر اساس پارامترهای گردآوری شده، ارزش آتی یک ارز را با توجه به عملکرد گذشته تعیین می‌کنند:

پیش‌بینی قیمت بلاک توپیا بر اساس وب‌سایت کوین چکاب

این وب‌سایت ارزش آینده ارز بلاک را به شکل زیر پیش‌بینی کرده است:

بلاک توپیا
بلاک توپیا

پیش‌بینی قیمت بلاک توپیا بر اساس وب‌سایت پرایس پردیکشن

در زمان نگارش این مقاله در عرض 24 ساعت گذشته، ارزش کنونی بلاک 11.29- درصد کاهش یافته است. قیمت این ارز در 7 روز گذشته تقریباً به اندازه 10.92٪ کاهش یافته است. این توکن ممکن است پایه‌های بنیادی قوی داشته باشد، اما بر اساس پیش‌بینی سایت پرایس پردیکشن برآورد می‌شود که این توکن در کوتاه‌مدت سودآوری نداشته باشد. با مقایسه قیمت فعلی با قیمت ارز در 30 روز گذشته، مشاهده می‌شود که بلاک توپیا 26.569 درصد افزایش قیمت داشته است. میانگین حداقل قیمت برای ماه گذشته 0.002 دلار است. این بدان معناست که بلاک توپیا ارز مناسبی برای درازمدت است. تغییر قیمت 90 روزه حدود 34.31 درصد است و قیمت از حداقل میانگین قیمت 0.002 دلار به حداکثر میانگین قیمت 0.003 دلار در 90 روز گذشته در حال نوسان بوده است. در 4 ماه گذشته این سکه 3.75 درصد افزایش یافته است که حداکثر میانگین قیمت سکه در حدود 0.003 دلار و حداقل میانگین قیمت آن حدود 0.002 دلار در 4 ماه گذشته بوده است.

آینده ارز بلاک توپیا:

  • در سال 2024

با استفاده از سطح حمایت/مقاومت، خطوط روند، میانگین متحرک و اندیکاتورهای ساده مانند RSI، می‌توانید پیش‌بینی قیمت Bloktopia را برای چند ماه جلوتر از زمان تعیین کنید. با توجه به پیش‌بینی قیمت و تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود در سال 2024 قیمت بلاک از سطح متوسط قیمت 0.005 دلار عبور کند، حداقل ارزش قیمت مورد انتظار بلوک توپیا تا پایان سال نیز 0.002 دلار باشد. علاوه بر این، قیمت می‌تواند به حداکثر سطح قیمت 0.007 دلار برسد.

  • در سال 2025

انتظار می‌رود قیمت بلاک توپیا در سال 2025 به حداقل سطح 0.010 دلار و حداکثر سطح 0.012 دلار با میانگین قیمت 0.011 دلار در طول سال 2025 برسد.

  • در سال 2026

پیش‌بینی می‌شود قیمت در سال 2026 حداقل 0.015 دلار و حداکثر به ارزش 0.018 دلار، با میانگین قیمت معاملاتی 0.015 دلار در سال 2026 باشد

  • در سال 2027

پیش‌بینی می‌شود قیمت در سال 2027 به پایین‌ترین سطح ممکن 0.021 دلار برسد. طبق یافته‌های برایش پردیکشن، قیمت بلاک می‌تواند به حداکثر سطح ممکن 0.026 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 0.022 دلار برسد.

  • در سال 2028

پیش بینی قیمت در سال 2028 به حداقل 0.031 دلار و حداکثر سطح 0.038 دلار با میانگین قیمت 0.032 دلار در سال 2028 می‌باشد.

  • در سال 2029

پیش‌بینی می‌شود قیمت در سال 2029 به پایین‌ترین سطح ممکن 0.046 دلار و به حداکثر سطح ممکن 0.054 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 0.047 دلار برسد

  • در سال 2030

طبق پیش بینی و تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود در سال 2030 قیمت Bloktopia به حداقل ارزش قیمت 0.064 دلار برسد. قیمت BLOK می‌تواند حداکثر ارزش قیمت 0.079 دلار با ارزش متوسط 0.067 دلار باشد.

کیف پول بلاک توپیا

برای ایجاد کیف پول روش‌های مختلف وجود دارد. در این مقاله ما راه‌اندازی کیف پول از طریق METAMSK را آموزش می‌دهیم:

ابتدا Metamask راه‌اندازی کنید. پس از آن، به شبکه Matic بروید و روی “Import Tokens” کلیک کنید.

کیف پول بلاک توپیا
کیف پول بلاک توپیا

فیلدهای مشخص‌شده را پر کنید:

کیف پول بلاک توپیا
کیف پول بلاک توپیا

بر روی “Add Custom Token” کلیک کنید. اکنون بلاک در پلتفرم Matic شما ظاهر می‌شود.

کیف پول بلاک توپیا
کیف پول بلاک توپیا

روی ارز دیجیتالی که می‌خواهید با BLOK مبادله کنید کلیک کنید و سپس روی «Swap» کلیک کنید.

اکنون طیف گسترده‌ای از توکن ها برای انتخاب دارید.

کیف پول بلاک توپیا
کیف پول بلاک توپیا

البته شما فقط می‌توانید توکن‌هایی را در BLOK که مالک آن هستید، مبادله کنید. اگر توکن در کیف پول Metamask خود ندارید، باید آن‌ها را از یک صرافی یا کیف پول دیگری انتقال دهید.

اکنون بر روی “Review Swap” کلیک کنید. هزینه تراکنش به شما نشان داده می‌شود. در صورت توافق بر میزان پیشنهادی کارمزد، می‌توانید معامله را انجام دهید.

کیف پول بلاک توپیا
کیف پول بلاک توپیا

Meta Spaces اولین رویداد زنده بلاک توپیا

در 10 فوریه 2023، Meta Spaces بلاک توپیا برای اولین بار با میزبانی یک رویداد VR زنده به جامعه معرفی شد… Meta Spaces اولین محصول زنده Metaverse است که توسط بلاک توپیا راه‌اندازی شد که از آن به‌عنوان یک نقطه عطف بزرگی یاد می‌شود. این فضا به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که توانایی ارائه انواع رویدادها و محتوا را به مخاطبان گسترده در VR فراهم کند. همراه با معرفی فضاهای متا VR جدید، تیم Bloktopia همچنان در حال کار خستگی‌ناپذیر بر روی توسعه بلاک توپیا کار می کنند که به‌زودی به‌روزرسانی خواهد شد.

هم چنین کیف پول بلاک توپیا وارد مراحل نهایی آزمایش شده است و نسخه بتا طبق برنامه در اواخر سال 2023 راه‌اندازی می‌شود. این کیف پول برای دانلود از طریق فروشگاه برنامه اپل و گوگل در دسترس خواهد بود و به اعضای انجمن امکان دسترسی به شبکه اصلی را می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود در ماه مارس منتشر شود، سازمان غیرمتمرکز خودمختار بلاک توپیا است. نسخه 1 این ویژگی جدید به جامعه این امکان را می‌دهد که در مورد پیشنهادات کلیدی ارائه‌شده توسط تیم رهبری Bloktopia رأی دهد. قدرت رأی تریدر با مقدار توکن های که توسط فرد نگهداری می‌شود تعیین می‌شود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله از بخش معرفی متاورس در دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال پارسیان بورس بررسی کردیم که پروژه متاورس بلاک توپیا یک پروژه منحصر به فرد در حوزه متاورس است. این حوزه به‌تازگی شروع به کار کرده است و هنوز جای پیشرفت دارد. ولی با توجه به ساز و کار این پروژه‌ها می‌توان آینده درخشانی برای آنها متصور شد. اما نباید این نکته را فراموش کرد که سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه‌ها ریسک زیادی دارد و در صورت شکست شما سرمایه خود را از دست می‌دهید پس قبل از خرید حتماً تحقیق انجام دهید.

پاسخ به سؤالات متداول بلاک توپیا

  • قیمت بلاک توپیا چگونه محاسبه می‌شود؟

نرخ مبادله بر اساس عرضه و تقاضا در صرافی‌های ارز دیجیتال تعیین می‌شود. وقتی افراد بیشتری بلاک توپیا را خریداری می‌کنند، قیمت آن بالا می‌رود. وقتی تعداد بیشتری فروخته می‌شود، قیمت پایین می‌آید.

  • حجم معاملات روزانه بلوک توپیا (BLOK) چقدر است؟

حجم معاملات بلوک توپیا (BLOK) 1,758,698 دلار به‌طور میانگین در 24 ساعت است که نشان‌دهنده افزایش فعالیت اخیر در بازار توسط تریدرها است.

  • بالاترین رکورد بلوک توپیا (BLOK) چقدر است؟

بالاترین قیمت پرداخت شده برابلاک توپیا 0.178281 دلار است که در 31 اکتبر 2021 ثبت شده است.

  • پایین‌ترین قیمت برای Bloktopia (BLOK) چقدر است؟

کمترین قیمت پرداخت‌شده برای Bloktopia (BLOK) 0.00177280 دلار است که در 31 دسامبر 2022 ثبت‌شده است. قیمت فعلی 85.46 درصد بالاتر از پایین‌ترین قیمت تاریخ است.

  • بلاک توپیا را چگونه می‌توان خریداری کرد؟

 برخلاف سایر ارزهای دیجیتال اصلی، نمی‌توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. بااین‌حال می‌توان با خرید اتریوم از هر صرافی و سپس انتقال به صرافی که پیشنهاد معامله این توکن را می‌دهد، بلاک را خریداری کرد.

4.4/5 - (7 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من در اوج خریداری کردم،چون شتاختی به این دنیا نداشتم
    اما این ارز خیلی ریزش کرد
    ۱۰۰۰دلار رو تبدیل به ۲۰ دلار کرد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی