بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

گسترش فضای دیجیتال و دنیای کریپتوکارنسی باعث شد تا بسیاری سعی بر طراحی بازی‌های زیبا در این فضا داشته باشند. بازی اکسی اینفینیتی یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌ها در بلاک چین اتریوم است. این بازی برگرفته از دو بازی زیبای پوکمون و همچنین کریپتو کیتیز است. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از این بازی هستید و دوست دارید همزمان با بازی، درآمد نیز کسب کنید، با ما تا پایان همراه باشید تا به روزترین اطلاعات از این بازی زیبا را در اختیارتان قرار دهیم.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

بازی اکسی اینفینی رقابتی از دراگون‌های با نمک و کارتونی در بستر بلاک چین اتریوم است. این بازی به وسیله سایدی چینی و به منظور کم کردن فی تراکنش‌ها و همچنین رفع تاخیر موجود در تراکنش‌های اکوسیستمی در بازی استفاده می شود که رونین نام دارد.

این بازی به صورت آنلاین انجام می‌شود و هر فرد می‌تواند به نوبت با کاربر آنلاین دیگر بازی کرده و در صورت پیروزی، جایزه دریافت کند. در این بازی زیبا و جذاب، شخصیت‌ها همان توکن‌های غیر‌قابل معاوضه هستند که کاربر می‌تواند با تقویت و یا خرید توکن جدید، بازی را راحت‌تر برنده شود. تمام شخصیت‌های بازی برای هر فرد دارایی شخصی محسوب می‌شوند.

علاوه بر شخصیت‌های بازی، زمین‌ها نیز اهمیت بسیار بالایی در بازی دارند و کاربر می‌تواند زمین و یا شخصیت بازی خود را به پول نقد تبدیل کند. ساخت تیم قدرتمند و خرید شخصیت و یا زمین‌های بیشتر به کاربر قدرت برد بیشتر در بازی‌ها و در نتیجه کسب درآمد بیشتر را می‌دهد.

این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی پوکمون دارد و رابط کاربری خود را از پوکمون الهام گرفته است. علاوه براین، در بازی اکسی اینفینیتی عنصر مالکیت توانسته جذابیت بازی را دو چندان نماید. پاداش در این بازی به صورت توکن SLP پرداخت می‌شود. کاربر‌ها این توکن را با نام معجون عشق کوچک نیز می‌شناسند و می‌توان این معجون‌های کوچک را در صرافی به پول نقد تبدیل کرد.

شاید در نگاه اول هزینه ورود به بازی برای شما بسیار زیاد باشد. اما جالب است بدانید که در ادامه انجام این بازی می‌توانید درآمد‌های بسیار بالایی را تجربه کنید. درآمد در این بازی به گونه‌ای است که در برخی کشور‌ها مانند اندونزی و فیلیپین، اشخاص به وسیله درآمد این بازی، هزینه‌های خانواده خود را ساپورت می‌کنند.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
بازی اکسی اینفینیتی

بنیانگذاران و تاریخچه ایجاد اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی در سال 2018 و توسط شرکتی ویتنامی به نام اسکای ماویز طراحی و راه اندازی شد. این شرکت ویتنامی توسط ترونگ نگوین و الکساندر لارسن تاسیس شده است و توانست با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا و با بهره‌گیری از بستر بلاک چین اتریوم، قدمی بسیار بزرگ در زمینه بازی‌های مجازی بردارد. ترونگ نگوین که هم اکنون در سمت مدیر عاملی این پلتفرم مشغول به کار است، در گذشته مهندس نرم افزار شرکت ترنزکشن بوده است.

علاوه بر این، الکساندر لارسن که اکنون مدیر ارشد عملیاتی اکسی اینفینیتی است، در گذشته فعالیت گسترده‌ای بر روی بازی‌های بلاک چینی داشته است و پیش از بازی‌های بلاک چینی به عنوان مهندس نرم افزار اجرای امنیت در سازمان امنیت نروژ مشغول به فعالیت بوده است.

این بازی قدرتمند توانست با ساخت شخصیت‌های جذاب و همچنین پلتفرمی قدرتمند، تبدیل به یکی از برترین بازی‌های دنیای متاورس شود.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
بازی اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی چگونه کار می‌کند؟

پلتفرم اکسی اینفینیتی، بازی جذاب بر مبنای ماجراجویی است و در دسته بازی‌های استراتژیک و تاکتیکی قرار می‌گیرد. این بازی در روند خود به افراد امکان کسب درآمد را می‌دهد و بسیاری این بازی را شبیه به بازی پوکمون و همچنین کریپتوکیتیز دانسته‌اند. در این بازی هر اکسی مهارت خاص خود را دارد و در مبارزات نیز کارایی ویژه‌ای دارد. برای شروع این بازی جذاب و زیبا شما باید در ابتدا برای خود تیمی متشکل از سه هیولای اکسی با نمک تشکیل دهید.

در این بازی می‌توانید گزینه Adventure Mode را انتخاب نمایید و سپس هیولا‌های خود را ارتقا دهید. در این بازی اکسی‌ها می‌توانند از نردبان‌ها بالا بروند و این ارتقا و دستیابی به لول‌های مختلف راهی برای کسب درآمد است. هر سطح در این بازی یک Ruin است و از هر کاربرد بتوان یک Ruin را تکمیل کند، می‌تواند حداقل 1 و حداکثر 20 توکن بازی که همان SLP است را دریافت نماید.

علاوه بر این سبک بازی، کاربر می‌تواند با هیولا‌های خود در رقابت با دیگر کاربران شرکت نماید و با شکست رقیب و بسته به اینکه MMR در چه مرحله‌ای است، حداکثر 12 توکن SLP دریافت کند. باخت بیشتر در این بازی باعث کم شدن MMR شما می‌شود و در نتیجه SLP کمتری دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه:

در این بازی راه‌های دیگری نیز برای کسب توکن است و یکی از این راه‌ها اجاره دادن اکسی‌ها است. کاربر می‌تواند با اجاره دادن اکسی خود به دیگر بازیکنان درآمد بسیار بالایی کسب کند.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
بازی اکسی اینفینیتی

ویژگی‌های اکسی ها

اکنون که با چگونگی بازی اکسی اینفینیتی آشنا شدید و دریافتید که چگونه می‌توان در این بازی درآمد کسب کرد، بهتر است ویژگی‌های اکسی ها را نیز به خوبی بشناسید. هر اکسی در این بازی 4 ویژگی اصلی دارد که عبارتند از:

  • HP

این ویژگی اکسی نشان می‌دهد که اکسی چه میزان ضربه یا جراحت را می‌تواند تحمل کند و شکست نخورد.

  • Morale

روحیه جنگجویی در اکسی‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها است. در این فاکتور شانس ضربات صحیح در مواقع بحرانی بازی افزایش پیدا می‌کند و به اکسی کمک می‌کند که در آخرین ایستگاه ضربات دقیق‌تر و محتمل‌تری وارد کند.

  • Skill

اگر اکسی شما از چند کارت بازی همزمان استفاده کند، می‌تواند به صورت ترکیبی بازی کند و قدرت و مهارت بیشتری در اعمال ضربات داشته باشد.

  • Speed

اکسی که از سرعت بالاتری برخوردار باشد جلوتر از بقیه تیم حمله می‌کند و یعنی نوبت میان اکسی‌ها توسط سرعت اکسی تعیین می‌شود و این فاکتور یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در عملکرد اکسی است.

ویژگی‌هایی که به آن اشاره کردیم به دو عامل، نژاد اکسی و همچنین اعضای بدن اکسی شما وابسته است. جالب است بدانید که هر اکسی که در بازی فعال است، 6 عضو اصلی دارد که عبارتند از: گوش، چشم، شاخ، دهان، پشت و همچنین دم. این بخش‌ها نشان می‌دهند که هر اکسی می‌تواند از کدام کارت برای بازی بهتر استفاده کند.

جالب است بدانید که اکسی‌ها در 9 نژاد  تقسیم بندی می‌شوند که 6 نژاد اصلی و 3 نژاد فرعی است.

نژاد‌های اصلی عبارتند از:

  • Aquatic آبزی
  • Beast چهارپایان
  • Bird پرندگان
  • Bug حشرات
  • Plant گیاهان
  • Reptile خزنده‌ها

نژاد فرعی و یا ترکیبی عبارتند از:

  • Mech که ترکیبی از نژاد حشره و چهار پایان است.
  • Dawn که ترکیبی از نژاد گیاهان و پرندگان است.
  • Dusk که ترکیبی از نژاد خزنده‌ها و همچنین آبزیان است.
بازی اکسی اینفینیتی چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
بازی اکسی اینفینیتی

توکن اکسی اینفینیتی

توکن مخصوص این بازی که همان AXS است به عنوان توکنی حاکمیتی شناخته می‌شود و به کاربرد خود امکان شرکت در تصمیم‌گیری و نظر سنجی‌های آینده این پلتفرم را می‌دهد. توکن AXS در پلتفرم اتریوم و بر اساس استاندارد ERC-20 عمل می‌کند. این توکن در نوامبر 2020 ساخته شده و به بازار عرضه شده است. از این توکن تا کنون 270 میلیون عرضه شده‌است و مهم‌ترین کاربرد آن، حاکمیتی بودن آن است.

دیگر توکن این پلتفرم SLP نام دارد و به عنوان پاداش در بازی به کاربر داده می‌شود. علاوه بر این با توکن SLP می‌توان اکسی‌های بازی را ارتقا داد و یا کارت‌های جدید برای اسکی‌ها خریداری کرد. توکن AXS را می‌توان به آسانی از صرافی‌هایی مانند صرافی یونی سواپ و همچنین سوشی سواپ خریداری کرد.

همچنین کیف پول‌های نرم افزاری همچون Trust Wallet، Coinomi، Exodus از این توکن پشتیبانی می‌کنند.

اگر از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده می‌کنید، کیف پول ترورز وان و همچنین نانون لجر ایکس با این توکن سازگار هستند و بهترین مکان برای نگهداری از این توکن‌اند.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟ | آموزش ارز دیجیتال در مشهد | آکادمی پارسیان بورس
بازی اکسی اینفینیتی

مهم‌ترین نکات برای جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری

اکنون که با بازی اکسی اینفینیتی آشنا شدید و دانستید که چگونه می‌توان در این بازی فعالیت داشت و با توکن‌های آن نیز آشنا شدید، حتما نکات زیر را در هنگام بازی در نظر داشته باشید تا اکانت شما به مشکل نخورد.

  • هیچ زمان با چند اکانت مختلف از یک دیوایس وارد بازی نشوید.
  • می توانید از اکانت خود روی چند دستگاه استفاده کنید و هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.
  • اگر می‌خواهید که 2 اکانت و یک دستگاه داشته باشید، بعد از خروج از اکانت اول، 24 ساعت صبر کنید و سپس وارد اکانت دوم شوید.
کلام آخر

در این مقاله به معرفی بازی اکسی اینفینیتی پرداختیم و شما را با چگونگی انجام بازی و دیگر نکات آن آشنا کردیم. اگر علاقه به کسب درآمد از طریق بازی دارید و سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده است، با ما در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

پیشنهاد
  • ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاس‌‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گام‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید.
  • آکادمی تخصصی پارسیان بورس «مرکز برگزاری کلاس ارز دیجیتال در مشهد
  • درصورتی که قصد یادگیری صفر تا صد متاورس را دارید، به صفحه دوره آموزش متاورس مراجعه کنید.
5/5 - (2 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی