سایت ترید یونایتد
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آیا سایت ترید یونایتد کلاهبرداری است؟

آیا ترید یونایتد کلاهبرداری است؟ شواهد زیادی برای پاسخ مثبت به این سوال وجود دارد، به گونه‌ای که شما را از فعالیت در این شبکه منصرف کند. اما چرا با وجود سازوکار مشابهی که این گروه‌های کلاه‌برداری اعمال می‌کنند هنوز تعداد زیادی از مردم در دام‌شان گرفتار می‌شوند و به عبارت دیگر چطور می‌توانیم یک بستر امن سرمایه‌گذاری را از دام‌های کلاه‌بردارانی که تعدادشان هم کم نیست تشخیص دهیم؟ تا انتهای این مقاله همراه آکادمی پارسیان بورس باشید تا به بهانه بررسی تاریخچه سایت ترید یونایتد، راهکارهای تشخیص سایت‌های از سایت‌های کلاه‌برداری باهم بررسی کنیم.

سایت ترید یونایتد چیست؟

ترید یونایتد در ابتدا به عنوان سایت فروشگاهی آغاز به فعالیت کرد. متقاضایان می‌توانستند انواع محصولات مختلف را به قصد فروش در بازار ایران از سایت ترید یونایتد خریداری کنند. این محصولات در ابتدا شامل کالاهای بهداشتی و آرایشی می‌شد. متقاضیان یا فروشندگان برای اینکه بتوانند به کالاهای بیشتری دسترسی داشته‌باشند باید اقدام به ایجاد شبکه هرمی مختص به خود و وارد کردن سایر افراد به دامنه فروشندگان ترید یونایتد می‌کردند تا از این طریق، امکان خرید کالاهای متنوع‌تری را دریافت کنند.

همینجا ادامه بحث در مورد ترید یونایتد را متوقف می‌کنیم تا یادآور شویم که در مواجه با سازوکارهای هرمی که دعوت به عضوگیری در ازای دریافت پول یا خدمات را می‌کنند، باید نهایت احتیاط را به خرج دهید. چرا که کسب و کارهایی که این رویکرد را به عنوان ابزار کلیدی کسب درآمد خود انتخاب می‌کنند، قابل اطمینان نیستند. درست مانند ترید یونایتد.

به بحث ترید یونایتد بازگردیم. با عضویت شما در این سایت، مبلغ ۹۷.۵۰۰ تومان به عنوان پاداش به حساب کاربری شما واریز می‌شود، مبلغی که البته به آن دسترسی ندارید! و تا زمانی که به حداقل مورد نیاز سایت از آن خرید نکنید، اجازه دسترسی به این پول را ندارید.

آیا ترید یونایتد کلاه‌برداری است؟

ترید یونایتد بدون پشتوانه شفاف شروع به فعالیت کرد و سعی کرد با وعده سودهای غیرمنطقی(مثل تمام سایت‌های کلاه‌برداری دیگر) و البته وابستگی به یک خیریه ناشناخته اقدام به جذب افراد نماید. در این میان بسیار مهم است که شما بدانید بر چه اساس باید به یک سایت سرمایه‌گذاری اعتماد کنید. متاسفانه همچنان بسیاری از افراد به صرف اینکه بعضی از اطرفیان‌شان سودهای مختصری از این سایت‌ها کسب می‌کنند، آن‌ها را به عنوان سایتی معتبر می‌شناسند و اقدام به سرمایه‌گذاری در آن می‎کنند. یک سایت کلاه‌برداری حتما سال‌های اولیه فعالیتش را صرف اعتمادسازی می‌کند اما در کنار این فعالیت‌های عوام فریبانه، سرنخ‌هایی وجود دارد که می‌تواند به شما در شناسایی کلاه‌برداران کمک کند. برخی از این سرنخ‌ها در مورد سایت ترید یونایتد به شرح زیر است:

  • وعده سودهای کلان که با هیچ برنامه اقتصادی قابل توجیح نیست.
  • عدم وجود درگاه پرداخت معتبر
  • دعوت به عضوگیری و شبکه‌سازی
  • عدم شفافیت سابقه اعضا و تیم مدیریت
  • عدم مجوز فعالیت در داخل کشور(مجوز ترید یونایتد در کشور هنگ کونگ ثبت شده‌است.)
  • الزام به واریز وجه از سمت کاربر

تمام مواردی که برشمردیم تنها بخشی از دلایلی هستند که می‌توانند کلاه‌برداری بودن پروژه ترید یونایتد را ثابت کنند.

آیا ترید یونایند کلاهبرداری است؟

تشخیص سایت‌های کلاه‌برداری

  • اصلی‌ترین راه تشخیص یک سایت فیشینگ یا کلاه‌برداری اینترنتی توجه به URL این سایت‌هاست. کلاه‌برداران با انتخاب پیوندی بسیار شبیه به یک سایت معتبر، سعی در فریب افراد دارند.
  • راه دوم تشخیص وجود قفل سبز در کنار دامنه وبسایت است. این قفل نشانه گواهی امنیتی صادر شده برای وبسایت است. وجود این علامت نشان می‌دهد که سایتی که وارد آن شده‌اید، یک سایت فیشینگ نیست.
  • همینطور شما می‌توانید به راحتی با کمک وبسایت Who is lookup مکان و مدت زمان فعالیت وبسایتی که وارد آن شده‌اید را مشاهده کنید.
  • بررسی صفحه تماس و شبکه‌های اجتماعی وبسایت مورد نظر یکی دیگر از راه‌هایی ست که می‌تواند شما را نسبت به امنیت سایتی که وارد آن شده‌اید مطمئن کند.

نتیجه گیری

و در نهایت، همواره نسبت به سایت‌هایی که از سازوکارهای هرمی پشتیبانی می‌کنند یا وعده سودهای کلان و غیرمنطقی را می‌دهند بدبین باشید. فراموش نکنید هرکدام از این سایت‌ها تلاش می‌کنند محصولات خود را معتبر و فعالیت‌شان را قانونی جلوه دهند و حتی چند سال اول فعالیت‌شان را صرف اعتمادسازی کنند، اما در نهایت و پس از کسب اعتماد تعداد زیادی از مرم، اقدام به کلاه‌برداری می‌نمایند. این اتفاقی ست که در مورد سایت ترید یونایتد هم افتاد و شما می‌توانید با یک سرچ ساده از سابقه کلاه‌برداری این سایت مطلع شوید. ما به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری در این سایت و سایت‌های مشابه را به شما توصیه نمی‌کنیم.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی