آمارکتس چیست
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

بروکر آمارکتس چیست؟ معرفی و آموزش 0 تا 100 Amarkets

کارگزاری فارکس، یکی از مهمترین بخش‌های هر دوره آموزش فارکس است. بروکرهای مختلفی در بازار فارکس وجود دارند که در میان آنها، آمارکتس یکی از قدیمی ترین کارگزاری های موجود است که از سال 2007 شروع به فعالیت نموده، اما به تازگی میان ایرانیان معروف شده است. در این مطلب به طورکامل به معرفی و آموزش بروکر آمارکتس،ثبت نام در آمارکتس، انواع حساب آمارکتس، ورود به کابین آمارکتس، امنیت Amarkets و بررسی بروکر آمارکتس می پردازیم؛ پس اگر تصمیم دارید که از این بروکر استفاده کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید پنهان

آمارکتس چیست؟

آمارکتس یک سامانه معاملاتی می باشد که در حوزه ها وزمینه های مختلف امکان انجام معاملات را برای تریدرها در سراسر دنیا ایجاد کرده است. آمارکتس متنوع ترین سبد معاملاتی سهام را برای مشتری های خود در نظر گرفته است. این بروکر 16 شخص بورس بسیار بزرگ دنیا و 142 سهام معتبر را از شرکت های مطرح بین المللی برای استفاده کاربران ارائه داده است، و همانند بسیاری از بروکرهای مطرح در حال حاضر معاملات آنلاین اززبان فارسی به منظور جذب معامله گران فارسی زبان پشتیبانی می کند.

آمارکتس معامله گران ایرانی را چند سالی است که در سایت خود پشتیبانی می کند. و به اعتبار و شهرت آن روز به روز در میان کاربران ایرانی افزوده می شود. آمارکتس در بین ایرانیان با نام های متعدد از جمله آمارکتس، مارکتس و آمارکت شهرت یافته است. از مزیت آمارکتس برای ایرانیان این است که، به دلیل محدودیت کاربران ایرانی برای محرز نمودن محل سکونتشان هنگام ثبت نام سند و مدرکی در خصوص محل زندگی آن ها طلب نخواهد کرد. این بروکر به علت داشتن فرایند واریز و برداشت راحت و اسپرد یا کمیسیون پایین به یکی از بروکرهای خوش نام تبدیل شده است. این بروکر در جزیره وینسنت و سنت تاسیس شده است و در تایلند، انگلستان، اکراین، ارمنستان و قبرس دارای نمایندگی می باشد.

amarkets چیست

تاریخچه بروکر Amarkets

برکر آمارکتس یکی از بروکر های معتبر جهانی فارکس می باشد، که فعالیت خود را در سال 2007 در این زمینه آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از پانصد هزار مشتری یکی از بهترین بروکرهای ایرانیان می باشد. بروکر آمارکتس دارای رگوله FSA با شماره ثبت 225672015 IBC است و سرعت انجام معاملات در بروکر آمارکتس کمتر از 30 میلی ثانیه می باشد که در صنعت فارکس سریع ترین سرعت اجرای دستورات معاملاتی است. (اگر در مورد رگوله و اهمیت آن اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله رگوله چیست را مطالعه بفرمایید!)

این بروکر عضو الف سازمان The Financial commission است و مزیت این مجوز باعث شده سرمایه مشتریان آمارکتس در هر ادعا تا 20000 یورو تحت پوشش بیمه باشد. در بروکر Amarkets این امکان فراهم شده تا افرادی که تجربه و دانش کافی در فارکس ندارند با سیستم کپی تریدینگ بتوانند کسب درآمد کنند.

آموزش ثبت نام در آمارکتس

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس بسیار آسان است. در ادامه به آموزش بروکر آمارکتس می پردازیم.

  1. جهت ورود به بروکر آمارکتس وارد سایت Amarkets شوید. در مرحله اول به صورت انگلیسی نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. در فیلد آدرس ایمیل، حتما آدرس ایمیلی را وارد کنید که هم اکنون در دسترس شما است زیرا به این آدرس اطلاعات حساب کاربری وارد می شود. در فیلد تلفن همراه خود را وارد نمایید و بر روی افتتاح حساب کلیک کنید.
  2. جهت ورود به کابین آمارکتس بر روی دکمه ادامه داد در پنجره باز شده کلیک کنید تا مراحل ثبت نام  نمایش داده شود. در این لحظه سه ایمیل حاوی اصلاعات ورود به کابین شخصی آمارکتس، لینک تایید آدرس ایمیل و اطلاعات ورود به حساب معاملاتی در متاتریدر برای شما ارسال شده است. ایمیل، حاوی تایید آدرس ایمیل را باز کنید و بر روی تایید ایمیل کلیک نمایید. پس از آن یک بار صفحه کابین را رفش کنید تا از درست بودن تایید مطمئن شوید.
  3. اگر در مرحله قبل شماره تلفن همراه خود را اشتباه وارد کرده اید، می توانید آن را ویرایش کنید و بر روی ارسال کد کلیک نمایید و کد دریافتی در تلفن همراه  خود را وارد کنید، تا وارد مرحله تایید هویت شوید.
  4. در مرحله تایید هویت مابقی مراحل ثبت نام را از شما می خواهد که باید با تلفن همراه خود انجام دهید. زیرا ضروری است که پاسپورت یا کارت ملی خود را آپلود کنید. بر روی دکمه دریافت لینک امن کلیک  کنید تا QRcode برای شما ظاهر شود. در تلفن همراه برنامه اسکنر را باز کرده و کد مقابل خود را اسکن کنید.
  5. پس از اسکن از شما خواسته می شود که IDDocument یعنی همان پاسپورت یا کارت ملی را اسکن نمایید. سپس بر روی دکمه ok و پس از آن بر روی Take apicture کلیک کنید تا مدارک شما ارسال شود.
  6. در این مرحله نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد شما به میلادی درج شده و کافی است جنسیت خود را انتخاب و Next را کلیک کنید. اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید، صفحه تشکر را مشاهده خواهد کرد و برای ادامه ثبت مجدد از صفحه کامپیوتر مراحل ثبت نام را ادامه دهید.
  7. ثبت نام شما انجام شده است. در مرحله آخر باید تصویر کارت بانکی را که قصد برداشت آن را دارید ارسال کنید.

انواع حساب در آمارکتس

انواع حساب در بروکر آماکتس

حسابت ثابت Fixed Account

در حساب ثابت سرعت انجام معاملات بسیار بالا است. برای ایجاد حساب Fixed در حساب بروکر آماکتس محدودیتی وجود ندارد. و در هنگام ایجاد آن کمیسیونی از شما دریافت نمی شود، اما اسپرد در حساب ثابت نسبت به حساب های دیگر بیشتر است وحداقل اسپرد در این حساب 3 پیپ می باشد که در تمام ساعات شبانه روز میزان اسپرد همان طور که از نامش مشخص است ثابت می باشد. بروکر آماکتس در بین تمام بروکرها کمترین اسپرد را در حساب های ثابت دریافت می کند. البته این حساب دارای کش بک می باشد، یعنی قسمتی از اسپرد را به حساب شما بر می گرداند. همچنین در حسابت ثابت می توانید به ازای هر یک لات معامله 17 دلار کش بک دریافت کنید.

حساب استاندارد Standard Account

در حساب استاندارد آمارکتس نیز مانند حساب ثابت محدودیت برای ایجاد حساب وجود ندارد. یعنی با هر مقدار سرمایه شما می توانید این حساب را ایجاد نمایید. مقدار اسپرد در حساب استاندارد متوسط است و بین 1 تا 3 پیپ تغییر می کند. بنابراین میزان اسپرد حساب استاندارد در طول شبانه روز متغیر خواهد بود. در برخی از ساعات شبانه روز افزایش غیر منطقی اسپرد در حساب استاندارد را مشاهده می کنید که به اصلاح می گوییم اسپرد واید شده است.

حساب Ecn account

برای ایجاد این حساب ecn آمارکتس باید حداقل 500 دلار سرمایه در بروکر آماکتس داشته باشید. حساب Ecn بر خلاف حساب ثابت و استاندارد کمیسیون از سرمایه گذار دریافت می کند، که میزان کمیسیون 5 دلار به ازای هر لات می باشد.

حساب بیت کوین Bitcoin Account

در بروکر آمارکتس حساب بیت کویت فقط از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کند. برای ایجاد این نوع از حساب محدودیت سرمایه ای وجود ندارد. همچنین حساب بیت کوین از کاربر کمسیون دریافت نمی کند و میزان اسپرد آن بین 1 تا 3 متغییر است.

حساب معاملاتی آمارکتس

تریدرها می توانند در این کارگزاری یکی از سه حساب معاملاتی به نام های استاندارد، فیکس و ای سی ان را انتخاب کنند. مبلغ شارژ اولیه حساب برای شروع معاملات جهانی حساب فیکس و استاندارد 100 دلار و برای حساب ای سی ان 200 دلار مشخص شده است. بیشترین اهرم قابل استفاده در حساب استاندارد و فیکس تا سقف 1000 برابر بوده است و در حساب ای سی ان تا 200 برابر قابل استفاده می باشد. یکی از نکات خوب این حساب پایین بودن کارمزدها ی دریافتی در مقایسه با اکثر بروکرهای دیگر است. حساب استاندارد و فیکس سواپ ندارند و حساب اسلامی هستند.

اعتبار و رگوله بروکر آمارکتس

رگوله ها سازمان هایی وابسته به دولت هستند که نظارت و بررسی کارگزاره ها به عهده آن ها می باشد. بروکرها بدون رگوله نمی توانند قابل اعتماد باشند، زیرا این امکان برای آن ها فراهم شده که حق مشتری را پایمال کنند و پایبند قوانین نباشند. در واقع فقط می توان به بروکرها اعتماد کرد که رگوله شده باشند.

برای انتخاب کارگزار، باید کارگزاری را انتخاب کنید که حداقل شش سال سابقه فعالیت داشته باشد. خوشبختانه چنین اطلاعاتی به راحتی می تواند در دسترس مشتری باشد و نیز از امنیت سرمایه ای که در حساب کارگزار دارید می توان اطمینان حاصل نمود.

پس از مشخص شدن تعیین اعتبار بروکر به وسیله رگلاتور معتبر نوبت به تعیین کننده اعتبار بروکر می باشد. مانند نحوه واریز و برداشت، میزان اسپرد و کمسیون حساب ها و پشتیبانی قوی و پیگیر است که بروکر ارائه می دهد.

وبسایت و پشتیبان فارسی آمارکتس

بدون شک پشتیبانی یکی از بزرگ ترین نقاط قوت بروکر آمارکتس می باشد. شاید در حال حاظر تعداد کمی بروکر فعال در ایران باشد که هر روز به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمات ارائه می دهند. بنابراین یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب بروکر مناسب برای شروع معامله این می باشد که در هر زمان پاسخگوی مشتریان  باشد.

بر اساس تجربه کاربران که در بروکر آمارکتس ثبت نام کرده اند پشتیبانی فوق العاده ای برای ایرانیان است. تعرفه پشتیبانی سایت به صورت ماهیانه و دوره ای دریافت می شود. شما بدون قرار داد به طور روزانه  و ساعتی می توانید از خدمات و پشتیبانی سایت برخوردار شوید و یا برای پشتیبانی و مدیریت سایت خود به صورت منظم و ماهیانه خدمات دریافت نمایید.

ورود به بروکرآمارکتس مانند سایربروکرهای دیگر با ارائه اطلاعات شخصی و مدارک همراه است. اگر مدارک مربوطه در سایت آمارکتس ثبت و از طرف کارگزار تایید شود پسوردی به ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال می شود که پس از وارد نمودن رمز عضو بروکر می شوید و می تواند معاملات خود را بر مبنای نمادهای قابل دسترس انجام دهید. معامله گران و افرادی تازه وارد می توانند جهت ثبت نام و وارد شدن در این بروکر از صفحه پشتیبانی استفاده کنند.

پشتیبانی سایت شامل تمام خدماتی است که شما برای تولید محتوا و ادمین سایت، افزایش راندمان، به روز رسانی سایت، توجه به نکات فنی، بهینه سازی سایت، تهیه نسخه پشتیبانی سایت، خدمات سئو سایت، طراحی صفحات فرود، طراحی قالب های ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیل، دریافت اینماد و درگاه بانکی و … به آن نیاز دارید.

اعتبار آمارکتس چیست

سیستم کپی تریدینگ RAMM

کپی تریدینگ سیستمی است که سرمایه گذاران در بستر آن می توانند تریدرهای قدرتمند بازار را با مشاهده سابقه معاملاتشان انتخاب کنند. همچنین می توانند به حساب تریدر مد نظر خود متصل شوند. بدین ترتیب معاملاتی که در حساب تریدر انجام می شود در حساب سرمایه گذاران به صورت اتوماتیک کپی می شود.

در بین روش های مختلف سرمایه گذاری می توان کپی ترید به شکل RAMM که در بروکر ارئه می شود را به عنوان امن ترین و بهترین روش سرمایه گذاری دانست. زیرا در حساب های کپی تریدینگ به جز خودتان شخص دیگری دسترسی ندارد. و حسابتان در یک بروکر خیلی معتبر و دارای رگوله یا بیمه قرار دارد. در حساب های کپی تریدینگ قرار نیست کسی به شما سود دهد و فقط به همراه یکی از تریدرهای با تجربه و حرفه ای بازار معاملات روی حساب خودتان را مشاهده می کنید.

مزایای و معایب استفاده از کپی تریدینگ به شرح زیر است:

مزایای کپی تریدینگ

  • مدیریت سرمایه و ریسک
  • صرفه جویی در زمان
  • منبع درآمد برای همه ی تریدرها
  • قابل مشاهده بودن سابقه تریدرها
  • بدون دانش وارد بازار معامله شدن
  • استفاده از دانش تریدرهای حرفه ای

معایب کپی تریدینگ

بر میزان رسیکی که قرار است، ریسک کند کنترل دارید. برای مثال با تخصیص مقدار مشخص پول به حساب معاملاتی که در آن معامله گر را کپی می کنید و تنظیمات ریسک فردی را تنظیم می کنید، شما بر معاملاتی که توسط تریدر اصلی انجام می شود کنترل ندارید.

تنوع بالای نمادهای قابل معامله

بروکر معتقد است که به مشتریان خود خودمات درجه یک و عالی با میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه ، اجرای سریع سفارشات و سپرده های فوری ارائه می دهد. پس از ثبت نام در بروکرآمارکتس و افتتاح حساب معاملاتی طیف گسترده ای از نمادهای معاملاتی و ابزارها را در اختیار خواهید داشت که تقریبا نیاز هر تریدری را برطرف خواهد کرد.

  • جفت ارز فاکس: می توانید 42 جفت ارز فاکس را معامله کنید.
  • فلزات: می توانید 7 فلز شامل نقره، مس، طلا، روی، پلاتینیوم و آلومینیوم را معامله کنید.
  • کالاها: می توانید 11 معامله شامل گاز، نفت خام و نفت برنت، سویا، گندم و… را انجام دهید.
  • شاخص ها: می توانید 16 شاخص از جمله شاخص داوجونز، نزدک و شاخص بورس های چین، روسیه، ژاپن، آلمان، انگلیس و ایتالیا و نیز شاخص دلار را معامله کنید.
  • سهام: می توانید 142 سهم شرکت های بزگ از جمله اپل، گوگل، آمازون، تسلا و… را معامله کنید.
  • کریپتوکارنسی ها: شامل 6 رمز ارز از جمله اتریوم، اتریوم کلاسیک، بیت کوین، بیت کوین کش، هش، لایت کوین می باشد.
  • اوراق قرضه: امکان معامله اوراق قرضه آلمان و آمریکا را دارید.

ارائه حساب اسلامی در بروکر AMarkets

بروکرها برای این که بتوانند مشتریان مسلمان را جذب نمایند، حساب اسلامی را راه اندازی کرده اند که هزینه سوپاپ را دریافت نمی کنند. سوپاپ برای کاربرانی اعمال می شود که حساب معاملاتی را بیش از یک روز باز نگه می دارند. این سوپاپ ها همان نرخ بهره م باشد که مسلمانان به آن ربا می گویند و افرادی مه به آیین مذهبی مقید هستند از ثبت نام  ثبت معاملات در این بازار خودداری می کنند.

مزایای ارائه حساب اسلامی در بروکر آمارکتس بدون هره شبانه اضافی و کمیسیون، صد درصد منطبق با دین اسلام و بدون سوآپ در معاملات جفت فلزات و ارزها می باشد.

برای افتتاح حساب اسلامی در بروکر ابتدا یک حساب FixedT standard یا ECN بازکنید، تاییدیه را انجام دهید وپول به حساب خود واریز نمایید. به منظور فعال کردن گزینه حساب اسلامی را در کابین شخصی خود یک درخواست ارسال کنید. متخصص بروکر مدارک و اسناد شما را چک کرده و گزینه اسلامی را برای حساب شما فعال می کند.

اسپرد در آمارکتس

میزان اسپرد در بروکر آمارکتس

بروکرهای آمارکتس از طریق راه های مختلف کارمزد خود ا دریافت می کنند. کمیسیون، اسپرد و سواپ از اصلی ترین این روش ها می باشند. اسپرد بر اساس تفاوت قیمت آنی خرید و فروش دارایی می باشد. کمیسیون ها در محاسبات خود از قیمت آنی استفاده نمی کنند و با توجه به معاملات بر مبنای لات معاملاتی از ابتدا مشخص می شود. اسپرد بر اساس تفاوت قیمت آنی محاسبه، و میزان آن بر اساس پیپ اندازه گیری می شود، ونیز کمیسیون بر مبنای حجم معاملات بوده است

هزینه پیپ به صورت خطی محاسبه شده و برای رسیدن به هزینه کل در تعداد لات معامله ضرب می شود. برای مثال فرض کنید که جفت ارز دلار/ یوان را با قیمت 179140 خریداری کرده اید و با مبلغ 179125 به فروش رسانده اید. بنابراین در صورتی که جفت ارز را خریداری و بلافاصله پس از آن معامله را بسته اعلام کنید 1.5 پیپ تقریبا از دست خواهید داد. اما اگر می خواهید هزینه کل را محاسبه کنید باید هزینه به دست آمده برای هر پیپ را در مجموع لات ها ضرب کنید. همچنین اگر حجم پوزیشن معاملاتی را افزایش دهید باید به همان نسبت کمیسیون بیشتری پرداخت نمایید. این مسئله برای هزینه اسپرد صادق است و به این ترتیب برای هر معامله هزینه متفاوتی در نظر گرفته می شود.

اسپرد در بروکر آمارکتس چقدر است؟

اسپرد حساب استاندارد بروکر Amarkets در سشن معاملاتی توکیو

سشن معاملاتی توکیو از سات 3:30 صبح آغاز و تا ساعت 12:30 ظهر به وقت ایران ادامه دارد.

اسپرد حساب استاندارد بروکر Amarkets در سشن معاملاتی لندن

سشن معاملاتی لندن از سات 11:30 ظهر آغاز و تا ساعت 8:30 شب به وقت ایران ادامه دارد.

اسپرد حساب استاندارد بروکر Amarkets در سشن معاملاتی نیویورک

سشن معاملاتی نیویورک از سات 4:30 بعداز ظهر آغاز و تا ساعت 1:30 بامداد به وقت ایران ادامه دارد.

اسپرد بروکر Amarkets در حساب ECN

اگر افراد تمایل به سبک معاملات اسکالپ دارند، حساب ECN برای آن ها مناسب می باشد. مقدار حداقل دیپازیت در این حساب 200 دلار است و بروکر در این حساب مقدار 5 دلار در هر لات به عنوان کمیسیون ار معامله گر دریافت می کند.

کمترین اسپردها در انواع حساب بروکرآمارکتس به حساب ECN مربوط است. به این نکته توجه کنید که برای 5 دلار در هر لات باید کمیسیون پرداخت نمایید. اسپردها در آمارکتس شامل موارد زیر هستند:

  • اسپرد طلا: میانگین اسپرد 38.08 پیپ
  • جفت ارز EUR/USD: میانگین اسپرد 1.45 پیپ
  • جفت ارز USD/JPY: میانگین اسپرد 2.26 پیپ
  • جفت ارز USD/CHF: میانگین اسپرد 2.28 پیپ
  • جفت ارز GBP/USD: میانگین اسپرد 2.64 پیپ

واریز و برداشت در آمارکتس

واریز و برداشت بروکر آمارکتس

بروکرآمارکتس روش های گوناگونی را جهت واریز و برداشت برای مشتریان خود ارائه می دهد. واریز و برداشت در آمارکتس به صورت آنی می باشد و علاوه بر آن واریز در این بروکر بدون کمیسیون انجام می شود.

در بروکرآمارکتس از طریق کارت های بانکی بین المللی، نتلر، اسکریل، وب مانی و پرفکت مانی می توانید به راحتی واریز و برداشت های خود را انجام دهید و معاملات را شروع نماید. همچنین برای مشتریان ایرانی این امکان فراهم شده که واریز و برداشت های خود رابه صورت ریالی با امنیت بسیار بالا و بدون کمیسیون انجام دهند.

یکی از مزایای نقل و انتقال مالی به صورت ریالی در بروکر آمارکتس این می باشد که علاوه بر واریز، برداشت ها نیز بدون کسر کمیسیون انجام می شود. لازم به ذکر است، مشتریان جدید بروکرآمارکتس در اولین واریز خود 25 درصد بونوس قابل معامله دریافت می کنند که این بونوس قابل زیان است. این 25 درصد بونوس به صورت اعتبار غیر قابل برداشت به شما پرداخت می شود و از آن می توانید در تمام عملیات های معاملاتی این بروکر استفاده کنید.

پس از آن در هر واریز بالای 500 دلار می توانید  20 درصد بونوس قابل معامله بر واریز خود را از آمارکتس دریافت نمایید. توجه داشته باشید که این بونوس قابلیت ترکیب شدن با دیگر بونوس ها و پیشنهادهای مخصوص این بروکر را ندارد و باید به صورت مستقل استفاده شود. و در نهایت اگر مشتری کامل یا بخشی از موجودی ابتدایی خود را برداشت کند، بونوس 500 دلار غیرفعال خواهد شد.

پلتفرم های معاملاتی

بروکر آمارکتس علاوه بر دو پلتفرم معاملاتی رایج متاتریدر4 و متاتریدر 5 امکان انجام معاملات از طریق وب  و نیز نسخه ارتقا یافته متاتریدر 4 با نام پلتفرم مولتی ترمینال را نیز ارائه کرده است. پس از ثبت نام در این کارگزاری می توان از قسمت پیشخوان پنل کاربری خود هر کدام از این پلتفرم های معاملاتی را دانلود نمود. برای مثال دانلود متاتریدر 4 بروکرآمارکتس را شرح خوهیم داد.

ابتدا لازم است به سایت اصلی بروکر آمارکتس مراجعه کنید، سپس از قسمت سمت راست کابین شخصی آمارکتس ابتدا بر روی گزینه پلتفرم معاملاتی و پس از آن بر روی گزینه 4  متاتریدر کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه، به صفحه جدید منتقل می شوید که نسخه های مختلف متاتریدر 4 برای سیستم  ویندوز و مک و نیز موبایل اندروید برای دانلود ارئه شده است.

مزایای بروکر آمارکتس

  • واریز و برداشت ریالی
  • پشتیبانی حرفه‌ای زبان فارسی
  • بونوس و طرح‌های تشویقی مناسب
  • پروسه افتتاح حساب سریع و آسان
  • عدم گزارش شکایت جدی از این بروکر در ایران
  • خوشنامی این بروکر در ایران
  • قدمت نزدیک به 14 سال

معایب بروکر آمارکتس

  • اسپرد بالا در حساب فیکس (3 پیپ برای یورو / دلار! )
  • عدم ارائه حساب سِنتی به مشتریان تازه کار
  • عدم نظارت تحت رگولاتوری معتبر

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به طورکامل به پرسش آمارکتس چیست پاسخ دهیم، Amarkets را از صفر تا صد معرفی کردیم و آموزش هایی نظیر نحوه ثبت نام در این بروکر را به شما ارائه دادیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. آکادمی پارسیان بورس برگزار کننده دوره تخصصی آموزش فارکس در مشهد و ایران می‌باشد.

سوالات متداول

  • آیا آمارکتس برای مشتریان ایران پشتیبانی فارسی دارد؟

    بله! این بروکر دارای پشتیبانی فارسی از طریق تلگرام، واتساپ، ایمیل و تلفن پاسخگوی مردم فارسی زبان می باشد.

  • آیا در بروکر آمارکتس حساب اسلامی وجود دارد؟

بله، بروکر آمارکتس دارای حساب اسلامی است.

4.4/5 - (10 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

11 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من چند سایت دیگه خوندم که اسپری طلا در آمارکتس ۱۰ پیپ است اما شما نوشتید 38 پیپ و این موضوع باعث سردرگمی و بلاتکلیفی من در ثبت نام این بروکر شده. ممنون میشم این مورد رو بررسی بفرمایید.

    پاسخ
  • سلام
    حواستون جمع باشه
    خیلی گیر برداشت دارن، موقع برداشت خیلی گیر هستن
    من حدود سه هزار دلار واریزی در هفت ماه قبل داشتم و از اون حدود سه هزار دلار ده دلار ووچر پرفکت مانی بودش و تو این هفت ماه معاملات فراوانی داشتم
    الان حدود هزار دلار برداشت زدم و برداشت من رو بلاک کرده و میگه اول پرفکت مانی رو وریفای کن تا بتونی برداشت بقیه رو بزنی
    تو هیچ بروکر دیگه ای یه همچین گیری ندیدم این چند ساله

    پاسخ
  • با بروکر آمارکتس کار نکنید . اگه اینجا امکان ارسال عکس وجود داشت من با سند و مدرک نشون می دادم که آمارکتس کلاه برداره.

    پاسخ
  • بروکر آمارکتس که حدود 16 سال است در بازار فارکس مشغول دادن خدمات معامله‌گری به تریدرهاست. یکی از کارگزاری‌های معتبر است که با ارائه بونوس‌های ویژه، حساب‌های معاملاتی متنوع و پشتیبانی قوی، به یک بروکر قابل اعتماد برای ایرانیان تبدیل شود. در حال حاضر با توجه به اینکه بروکرهای درجه یک دنیا به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند، می‌توان گفت بروکر آمارکتس در طول چند سال گذشته توانسته است جای خود را در بین تریدرهای ایرانی باز کند

    پاسخ
  • فرهادی
    26 آذر 1402 23:54

    چطوری میتونم صحت رگولاتوری M.I.S.A (نهاد مالی بین المللی موالی) به شماره T2023284را در بروکر آمارکتس بررسی کنم؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      9 دی 1402 17:55

      سلام دوست بزرگوار
      شما می تونید درخواست خودتون رو از طریق ایمیل موسسه پیگیری کنید یا در سایت موسسه بررسی های مدارک رو انجام بدید. اما این مورد رو در نظر داشته باشید که در صورت هر اتفاقی این رگولاتوری ها برای ایرانیان کاربردی ندارن.

      پاسخ
  • ساعدی
    12 دی 1402 23:26

    یه جایی خوندم که بروکر آمارکتس یا همان به اصطلاح ای مارکتز در سال 2007 در کشور روسیه تاسیس شد وخیلی زود در سال 2009 موفق به کسب جایزه IATF در بخش کشف سال شد، کسب این جایزه واقعا نشونه اعتبار بروکر هست؟ برای کسی که مبتدی هست این بروکر واقعا مناسبه به نظرتون؟ میخوام یورو/ یو اس دی معامله کنم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      18 دی 1402 10:08

      سلام دوست بزرگوار
      بله بروکر معتبری هستش ولی خودتون هم بررسی های لازم رو در این خصوص داشته باشید.

      پاسخ
  • بروکر آمارکتس که حدود 16 سال است در بازار فارکس مشغول دادن خدمات معامله‌گری به تریدرهاست. یکی از کارگزاری‌های معتبر است که با ارائه بونوس‌های ویژه، حساب‌های معاملاتی متنوع و پشتیبانی قوی، به یک بروکر قابل اعتماد برای ایرانیان تبدیل شود. متاسفانه کمی توی حوضه ی خدمات دهی به ایرانیان کمی کم تجربه است

    پاسخ
  • بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری های مطرح در دنیای فارکس است که سال‌هاست مشغول ارائه خدمات معامله‌گری به ایرانیان است. بروکر آمارکتس از دارایی‌های معاملاتی متنوع، نحوه واریز و برداشت ریالی و همچنین پشتیبانی قوی برخوردار است که همین دلایل سبب شده تا این بروکر به یکی از انتخاب‌های اول تریدرهای ایرانی تبدیل شود.طبق بررسی های صورت گرفته بروکر امارکتس در حال حاضر از بهترین بروکرهای در دسترس ایرانیان است.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی