آشنایی با صرافی bitget + آموزش 0 تا 100
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

آشنایی با صرافی bitget + آموزش 0 تا 100

در دنیای ارز‌های دیجیتال، نام صرافی‌های بزرگ مانند باینس، کوین‌بیس و کوکوین همواره بر سر زبان‌ها است. این صرافی‌ها با ارائه خدمات متنوع، توانسته‌اند جایگاه خود را در میان سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال تثبیت کنند. اما در این میان، صرافی‌های دیگری نیز وجود دارند که با وجود مزایای قابل‌توجه، کمتر دیده شده‌اند. یکی از این صرافی‌ها، Bitget است. صرافی Bitget یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان به شمار می‌رود. این صرافی روز به روز با سرعت بالا در حال پیشرفت است و در حال حاضر از نظر حجم معاملات در رتبه دهم صرافی‌های برتر جهان قرار دارد.

به دلیل وجود ویژگی‌های زیاد در این صرافی، تصمیم گرفته‌ایم شما را به صورت کامل با آن آشنا کنیم و آموزش ثبت نام در این صرافی را به شما ارائه نماییم، در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم تا انتها این مقاله با آکادمی پارسیان بورس همراه باشید.

آشنایی با صرافی Bitget

صرافی Bitget یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تاسیس شد. Bitget به سرعت رشد کرده و در حال حاضر بخش اعظمی از معاملات ارز‌های دیجیتال جهان در این صرافی انجام می‌شود. در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم صرافی Bitget طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات همچون معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، معاملات مارجین، معاملات ماینینگ و پلتفرم کپی تریدینگ را به کاربران خود ارائه می‌دهد، به همین دلیل محبوبیت قابل توجهی بین کاربران به دست آورده است.

توکن بومی bitget چیست؟

توکن بومی bitget چیست؟

توکن BGB توکن بومی صرافی Bitget است که در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد. این توکن بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است و استاندارد ۲۰ERC-  را دنبال می‌کند. این توکن کاربرد‌های مختلفی در صرافی Bitget دارد. برای مثال برخی از این کاربرد‌ها کاهش کارمزد معاملات، شرکت در برنامه‌های پاداش و استیک کردن رتبه و قیمت BGB می‌باشند.

توکن BGB در رتبه ۲۱۸ وب‌سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. شاید بخواهید اطلاعاتی نسبت به تعداد کل توکن‌های BGB به دست بیاورید، توجه داشته باشید تعداد کل توکن‌های BGB حدود به ۲ میلیارد واحد است. در نهایت بهتر است ذکر نماییم BGB یک توکن با پتانسیل رشد است و می‌تواند برای کاربران صرافی Bitget مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

آموزش ثبت نام در صرافی bitget

در این بخش از محتوا تصمیم داریم مراحل ثبت نام در صرافی bitget را به صورت گام به گام توضیح دهیم. این نکته را در نظر داشته باشید ثبت نام در این صرافی اصلاً سخت نیست و اگر شما بتوانید تمام مراحل را مطابق با ادامه مقاله پیش بروید مطمئناً با چالش مواجه نخواهید شد. شایان ذکر است بدانید آموزش ثبت نام در bitget از ۷ مرحله تشکیل می‌شود که هر کدام از مراحل ثبت نام در ادامه به صورت مجزا توضیح داده شده است.

آموزش ثبت نام در صرافی bitget

۱. ورود به وب‌سایت اصلی صرافی

برای ثبت نام در صرافی Bitget، ابتدا باید وارد وب‌سایت رسمی این صرافی شوید. برای اطمینان از اینکه از وب‌سایت اصلی استفاده می‌کنید، می‌توانید به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید و از لینک وب‌سایت صرافی Bitget که در آنجا قرار دارد، استفاده نمایید.

۲. کلیک روی دکمه Sign Up

همانطور که می‌دانید بعد از ورود به وب سایت صرافی با دو گزینه Sign Up و Sign in مواجه می‌شود که گزینه Sign in برای ورود به وب سایت و گزینه Sign Up برای ثبت نام در وب سایت می‌باشد. در نتیجه برای ثبت نام در صرافی Bitget پس از ورود به وب‌سایت اصلی باید بر روی دکمهSign Up” ” که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۳. انتخاب روش ثبت نام

در صفحه ثبت نام، می‌توانید از ‌ایمیل یا شماره تلفن همراه خود برای ثبت نام استفاده کنید. در این آموزش از ‌ایمیل استفاده می‌کنیم.

۴. وارد کردن اطلاعات ثبت نام

در کادر Email، آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در کادر Password، یک رمز عبور قوی و امن وارد کنید. رمز عبور باید حداقل ۸ کاراکتر داشته باشد و شامل حروف بزرگ، کوچک، اعداد و کاراکتر‌های غیر الفبا باشد. این نکته را در نظر داشته باشید انتخاب یک رمز عبور قوی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا می‌تواند باعث افزایش امنیت دارایی شما در این صرافی گردد. در نتیجه در انتخاب و حفظ آن بسیار کوشا باشید. در نهایت بهتر است مبحث را هم ذکر کنیم که حتماً از رمز عبوری همچون (کد ملی، تاریخ تولد و …) استفاده نکنید.

۵. وارد کردن کد معرف

زمانی که وارد این بخش از ثبت نام شدید باید کد معرف خود را در بخش Referral Code وب سایت، وارد نمایید. شایان ذکر است بدانید در صورت نداشتن کد معرف می‌توانید این کادر را خالی بگذارید.

۶. تکمیل ثبت نام

حال زمان آن فرا رسیده است تا برای تکمیل ثبت نام اقدام نمایید. قبل از هر کاری به اطلاعاتی که وارد کرده‌اید توجه کنید و آن‌ها را بررسی نمایید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات به درستی وارد شده است. بعد از انجام این کار شما به سادگی می‌توانید با کلیک روی دکمه Sign Up، ثبت نام خود در این صرافی را تکمیل نمایید.

۷. ارسال کد تایید

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و تکمیل ثبت نام در صرافی Bitget باید Verification Code را وارد نمایید. توجه داشته باشید یک کد تایید به‌ایمیل شما ارسال می‌شود. این کد را در کادرVerification Code  وارد کنید و روی دکمهConfirm  کلیک کنید.

کارمزد صرافی bitget

مطمئناً اگر بخواهید یک صرافی را برای معاملات خود انتخاب کنید به سراغ بررسی کارمزد آن صرافی خواهید رفت. همانطور که می‌دانید صرافی‌ها برای ارائه خدمات خود، کارمزد‌هایی را از کاربران دریافت می‌کنند. کارمزد‌های صرافی‌های ارز دیجیتال می‌تواند در انواع مختلفی مانند کارمزد تراکنش، کارمزد برداشت، کارمزد انتقال بین صرافی‌ها و سایر کارمزد‌ها وجود داشته باشد. در ادامه با برخی از این کارمزد‌ها در صرافی Bitget آشنا خواهید شد.

کارمزد صرافی bitget

کارمزد معاملات اسپات

کارمزد معاملات اسپات در صرافی Bitget بر اساس حجم معاملات و نوع سفارشات تعیین می‌شود. کارمزد معاملات می‌کر یا maker (به سفارشاتی اطلاق می‌شود که قیمت بازار را کاهش می‌دهند)، کمتر از کارمزد معاملات تیکر یا taker (به سفارشاتی اطلاق می‌شود که قیمت بازار را افزایش می‌دهند) است. حداکثر کارمزد معاملات اسپات در صرافی Bitget برای سفارشات می‌کر و تیکر، 0.1 درصد است. این میزان برای جفت ارز‌های اصلی مانند BTC/USDT و ETH/USDT اعمال می‌شود. برای جفت ارز‌های کوچکتر، کارمزد معاملات می‌تواند تا 0.2 درصد نیز افزایش یابد.

کارمزد معاملات فیوچرز

کارمزد معاملات فیوچرز در صرافی Bitget نیز بر اساس حجم معاملات و نوع سفارشات تعیین می‌شود. کارمزد معاملاتmaker  کمتر از کارمزد معاملاتtaker  است. حداکثر کارمزد معاملات فیوچرز در صرافی Bitget برای معاملات می‌کر 0.02 درصد و تیکر 0.04 درصد است. این میزان برای قرارداد‌های فیوچرز با حجم ۱۰۰ برابری اعمال می‌شود. برای قرارداد‌های فیوچرز با حجم‌های کوچکتر، کارمزد معاملات می‌تواند تا 0.06 درصد نیز افزایش یابد.

کارمزد برداشت

کارمزد برداشت در صرافی Bitget نیز بر اساس نوع ارز دیجیتال متفاوت است. برای مثال، کارمزد برداشت BTC ،BTC 0.0005 است. کارمزد برداشت سایر ارز‌های دیجیتال نیز در صفحه کارمزد‌های صرافی Bitget قابل مشاهده است.

کارمزد‌های دیگر

صرافی Bitget همچنین کارمزد‌های دیگری نیز برای خدمات مختلف خود دریافت می‌کند. برای مثال، کارمزد وام‌دهی در این صرافی ۸ درصد است. کارمزد معاملات مارجین نیز بر اساس حجم معاملات و نوع سفارشات تعیین می‌شود.

روش واریز ارز به صرافی bitget

برای واریز ارز به صرافی Bitget، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوید. سپس، روی گزینه Deposit در بالای صفحه کلیک کنید بعد از انجام این کار به صفحه واریز منتقل خواهید شد. در این صفحه، باید ارز دیجیتالی را که قصد واریز آن را دارید، انتخاب کنید. سپس، آدرس کیف پول صرافی Bitget برای آن ارز دیجیتال را مشاهده خواهید کرد. در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که برای واریز ارز به صرافی Bitget، باید ارز دیجیتال را از کیف پول خود به آدرس کیف پول صرافی Bitget منتقل کنید. توجه داشته باشید که آدرس کیف پول صرافی Bitget برای هر ارز دیجیتالی متفاوت است. بنابراین، حتماً قبل از انتقال ارز، آدرس کیف پول صحیح را انتخاب کنید.

روش واریز ارز به صرافی bitget

روش برداشت ارز از صرافی bitget

اگر تصمیم دارید برای برداشت ارز از صرافی bitget اقدام کنید بهتر است بدانید انجام این عملیات ۷ مرحله دارد که در ادامه محتوا می‌توانید به صورت کامل با این مراحل آشنا شوید.

  1. وارد حساب کاربری خود در صرافی Bitget شوید.
  2. به صفحه «برداشت» مراجعه کنید.
  3. ارز دیجیتالی را که قصد برداشت آن را دارید، انتخاب کنید.
  4. آدرس کیف پول خود را که قصد انتقال ارز به آن را دارید، وارد کنید.
  5. مقدار ارز دیجیتالی را که قصد برداشت آن را دارید، وارد کنید.
  6. کد تایید را وارد کنید.
  7. روی دکمه «برداشت» کلیک کنید.

روش برداشت ارز از صرافی bitget

روش انتقال ارز در صرافی bitget

همانطور که میدانید این صرافی امکان انتقال ارز بین حساب کاربران خود و سایر کیف پول‌ها را فراهم می‌کند. کاربران صرافی Bitget می‌توانند ارز‌های دیجیتال خود را به دو روش واریز و برداشت کنند. با این تفاسیر اگر قصد دارید برای انتقال بیت کوین در این صرافی اقدام کنید تنها کافی است وارد حساب کاربری خود در صرافی Bitget شوید، در ادامه به صفحه «واریز» مراجعه کنید و ارز دیجیتال «بیت کوین» را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد آدرس کیف پول صرافی Bitget برای بیت کوین را مشاهده کنید و بیت کوین را از کیف پول خود به آدرس کیف پول صرافی Bitget انتقال دهید.

نتیجه‌گیری

صرافی Bitget یک صرافی ارز دیجیتال است که امکان انتقال ارز بین حساب کاربران خود و سایر کیف پول‌ها را فراهم می‌کند. کاربران  این صرافی می‌توانند ارز‌های دیجیتال خود را به دو روش، واریز و برداشت کنند. برای واریز ارز به صرافی بیت گیت، باید آدرس کیف پول صرافی Bitget را که برای ارز دیجیتال مورد نظر شما مشخص شده است، به کیف پول خود وارد کنید. برای برداشت ارز از صرافی Bitget، باید آدرس کیف پول خود را که قصد انتقال ارز به آن را دارید، وارد کنید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی