سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

7 تا از سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

بازار ارزهای دیجیتال تبدیل به منبع بزرگی از درآمد برای بسیاری از کاربران شده است و کاربران زیادی با خرید و فروش کریپتوکارنسی‌ها اقدام به کسب درآمد از این بازار می‌کنند. اما ترید ارز دیجیتال تنها راه کسب درآمد از این بازار نیست.

روش دیگر کسب درآمد، استخراج و یا همان ماین کردن ارزهای دیجیتال است که با گوشی اندرویدی نیز قابل انجام است. حالا شاید برایتان سوال باشد که سریع‌ترین برنامه استخراج بیت‌کوین برای اندروید کدام است؟ قبلا در مقاله دیگری در مورد بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل توضیح داده‌ایم. در این مقاله نیز 7تا از بهترین برنامه بیت‌کوین ماینر اندروید را معرفی کرده‌ایم.

سریع‌ترین برنامه‌های استخراج بیت‌کوین برای اندروید در یک نگاه

در جدول زیر سریع ترین نرم افزار استخراج بیت کوین در اندروید را معرفی کرده‌ایم:

نام برنامهسرعت استخراجکارمزد دریافتیبازه پرداخت
CoinMiningFarmبالابسته به اشتراکروزانه
Binance Pool Miningمتوسط4 درصدروزانه
Hashmartبالابسته به اشتراکروزانه
Hashing 24بالا2 درصدبسته به هش‌ریت شبکه
ECOSبسیار بالابسته به اشتراکروزانه
BeMineبالابسته به اشتراکروزانه
Bitfufuبسیار بالابسته به اشتراکتا 48 ساعت

فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال نیازمند قدرت محاسباتی و پردازشی بسیار بالایی است. درنتیجه دستگاه‌هایی که دارای این قدرت مناسب هستند، قیمت بالایی دارند و بسیاری از کاربران نمی‌توانند اقدام به خریداری آنها کنند.

به همین علت، می‌توان از گوشی‌های اندرویدی به عنوان یک دستگاه استخراج بیت‌کوین استفاده کرد. اگرچه این دستگاه‌ها از لحاظ قدرت محاسباتی به هیچ وجه قابل مقایسه با دستگاه‌های ماینر و یا ASICها نیستند، اما کماکان می‌توانند به عنوان ماینر فعالیت کرده و مقداری سود را برای شما کسب کنند. در ادامه، با تعدادی از بهترین برنامه استخراج بیت‌کوین اندروید آشنا می‌شویم.

معرفی سریع‌ترین برنامه بیت کوین ماینر اندروید

با توجه به اینکه دستگاه‌های اندرویدی قدرت محاسباتی بالایی ندارند، بسیاری از این برنامه‌ها امکان استخراج ابری را به کاربران می‌دهند. در ادامه، به معرفی این پلتفرم‌ها و برخی از ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

برنامه CoinMiningFarm

نرم افزار ColdMiningFarm

کوین ماینینگ فارم یکی از سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید است  که خدمات استخراج ابری را ارائه می‌کند. این پلتفرم طبق ادعاهای خود از انرژی‌های تجدیدپذیر برای تأمین قدرت مورد نیاز برای استخراج استفاده می‌کند و دوست‌دار محیط زیست است.

پلفترم کوین ماینینگ فارم به کاربران انواع مختلفی از اشتراک را ارائه می‌دهد. برای مثال دو اشتراک این برنامه به صورت زیر است:

  • اشتراک ساده: 50 دلار قیمت دارد و به صورت روزانه قابلیت برداشت 0.7 درصد سرمایه استخراج شده را می‌دهد. اما این اشتراک به حداقل یک سال زمان هولد کردن سرمایه‌ها نیازمند است.
  • اشتراک کوتاه مدت: این اشتراک 7 روزه و با پرداخت روزانه 25 درصد است که در ازای زمان کوتاهش، نیازمند سرمایه اولیه 5,000 دلاری است.

از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم، موارد زیر هستند:

  • حمایت از محیط زیست با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برای تأمین انرژی مورد نیاز استخراج
  • پشتیبانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • شروع اشتراک‌ها از فقط 50 لار
  • بازپرداخت روزانه تا 30 درصد

برنامه Binance Mining Pool

نرم افزار Binance Mining Pool

بایننس درواقع یک صرافی بسیار معتبر و جهانی است. حتی بسیاری آن را بهترین صرافی جهانی می‌دانند. با این حال، این صرافی علاوه بر ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال، یک برنامه بیت کوین ماینر اندروید نیز معرفی کرده است که نام آن Binance Mining Pool است.

این صرافی با بیش از 200 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا، به کاربران امکان خرید قراردادهای مربوط به استخراج بیت‌کوین را می‌دهد. هر قرارداد نشان دهنده یک تراهش در هر ثانیه است و حدود 23 دلار قیمت دارد. این موضوع آن را به یک گزینه بسیار مناسب برای کاربران تازه‌کار تبدیل می‌کند.

آشنایی با فارم ماینینگ یا مزرعه استخراج ارز دیجیتال
ادامه

ویژگی های این برنامه به صورت زیر است:

  • یک پلتفرم مطمئن، شناخته شده و جهانی
  • شروع قیمت قراردادها از فقط 23 دلار
  • بازپرداخت به صورت روزانه
  • پرداخت هزینه قراردادها به آسانی و با ارزهای فیات
  • مانیتورینگ و بررسی لحظه‌ای میزان بیت‌کوین استخراج شده

برنامه Hashmart

نرم افزار Hashmart، برنامه بیت کوین ماینر اندروید

Hashmart، که اپلیکیشن اختصاصی اندرویدی نیز دارد، دو رمزارز بزرگ بازار یعنی بیت‌کوین و اتریوم را پوشش می‌دهد و امکان استخراج آن‌ها را به کاربران ارائه می‌کند. البته باید توجه داشت که امکان استخراج اتریوم از راه استیک کردن آن در این پلتفرم وجود دارد.

پلتفرم هش‌مارت به کاربران امکان خرید دو نوع قرارداد را می‌دهد:

  • نوع اول: کاربران امکان خرید قرارداد به صورت 12 ماهه و دریافت سود ثابت را دارند.
  • نوع دوم: قراردادهای استخراج عادی بوده که برای کسب سود به صورت بلندمدت مناسب‌تر هستند.

ویژگی های این برنامه به صورت زیر هستند:

  • سابقه فعالیت بیش از 6 سال و محبوبیت بالا
  • امکان انتخاب انواع قرارداد بسته به هدف کاربران
  • ارائه ماشین حساب مخصوص برای محاسبه میزان سود
  • ارائه پشتیبانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

برنامه Hashing 24

نرم افزار Hashing24

پلتفرم Hashing24 از سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید به شمار می‌آید. این پلتفرم، به کاربران امکان انتخاب سه نوع قرارداد را می‌دهد. این سه قرارداد به ترتیب 12، 18 و 24 ماهه هستند و میزان هزینه دریافتی در ازای هر تراهش در ثانیه نیز از 35 دلار شروع می‌شود.

با توجه به ماهیت بلندمدت قراردادها، مشخصا میزان سوددهی آن‌ها نیز بلندمدت است. برای مثال، در ابتدای خرید قراردادها شاید فکر کنید که ضرر کرده‌اید و میزان پرداختی استخراج به شما از قیمت قرارداد کمتر است. اما با گذشت زمان می‌توانید به راحتی مبلغی چندین برابر قیمت قرارداد را استخراج کنید.

مهمترین مشخصات این برنامه به صورت زیر است:

  • شروع استخراج بیت‌کوین فقط از 1 تراهش در ثانیه
  • شروع میزان قیمت قراردادها از فقط 35 دلار
  • مدت زمان متنوع قراردادها از 12 تا 24 ماهه
  • بازپرداخت مقدار استخراج شده به صورت روزانه

برنامه ECOS

نرم افزار ECOS، برنامه استخراج بیت کوین اندروید

پلتفرم ECOS از باسابقه‌ترین نرم افزار استخراج بیت کوین اندروید به شمار می‌رود و بیش از 7 سال سابقه خدمت‌رسانی به کاربران را دارد. اشتراک‌های ارائه شده توسط این سایت محدود به چندین گزینه نیستند و امکان انتخاب اشتراک و قراردادهای مخصوص برای کاربران وجود دارد.

این پلتفرم همچنین از قدرت استخراجی فوق‌العاده بهره می‌برد. طبق گزارشات تهیه شده، این پلتفرم قدرت محاسباتی بیش از 200 میلیون وات را در اختیار دارد که به راحتی جوابگوی نیاز کاربران است. همچنین این پلتفرم از بهترین پلفترم‌های استخراج بیت‌کوین به شمار رفته و بیش از 99.7 درصد مواقع به صورت کامل در اختیار کاربران است.

مهمترین ویژگی های این برنامه به صورت زیر است:

  • قدرت پردازشی بسیار بالا
  • ارائه انواع اشتراک‌ها و قراردادها به کاربران
  • سابقه فعالیت بالا
  • بازپرداخت به صورت روزانه
  • ارائه اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت میزان سرمایه استخراج شده

برنامه BeMine

برنامه BeMine

پلتفرم BeMine دارای بیش از 6 سال سابقه در زمینه خدمات استخراج بیت‌کوین است. این پلتفرم دارای ویژگی استخراج ابری با هوش مصنوعی است که به کاربران امکان مدیریت بهتر دارایی‌ها و استخراج بسیار بهینه‌تر از روش‌های دیگر را می‌دهد.

این پلتفرم برای تأمین قدرت محاسباتی لازم برای استخراج، از چندین روش از جمله هوش مصنوعی و استخرهای استخراج به صورت ترکیبی استفاده می‌کند. با این کار BeMine حداکثر میزان قدرت استخراج را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر امکان استخراج ابری، این پلتفرم امکان خرید قطعات دستگاه‌های ماینر را نیز به کاربران می‌دهد. با این کار کاربران می‌توانند چند قطعه اصلی دستگاه را با قیمت بسیار کمتر از قیمت کلی دستگاه خریداری کنند و دستگاه اختصاصی خود را بسازند.

استخراج بایننس کوین، ممکن یا غیرممکن؟
ادامه

مهمترین ویژگی های این برنامه به صورت زیر است:

  • استفاده از هوش مصنوعی برای استخراج ابری بیت‌کوین
  • سابقه فعالیت بالا
  • ارائه ماشین حساب اختصاصی برای محاسبه هزینه‌ها
  • امکان خرید دستگاه‌های ماینر به صورت خرد و با قیمت پایین‌تر

برنامه Bitfufu

برنامه Bitfufu، جزو سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

پلتفرم بیت‌فوفو، از جدیدترین برنامه استخراج بیت‌کوین اندروید است که در سال 2020 فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلفترم دارای نماد اختصاصی خود در بازار نزدک نیز هست که به صورت FUFU شناخته می‌شود. این موضوع به اعتبار و امنیت این پلتفرم بسیار می‌افزاید.

این پلتفرم به کاربران امکان استفاده از قدرت بسیار بالای پردازشی را می‌دهد و اولین پلتفرم ارائه دهنده استخراج ابری S19 XP به کاربران است. بااینکه قیمت خدمات این پلتفرم بالاست، اما این پلتفرم کوپن‌های تخفیفی را در اختیار کاربران قرار داده که از 18 دلار تا 150 دلار متغیر هستند.

مهمترین مشخصات این برنامه به صورت زیر هستند:

  • ارائه قدرت پردازشی بسیار بالا
  • اعتبار بالا با توجه به نماد نزدک
  • ارائه استخراج ابری S19 XP با سرعت بسیار بالا
  • ارائه کوپن‌های تخفیفی از 18 تا 150 دلار برای خرید اشتراک و استفاده از خدمات

آیا برنامه بیت کوین ماینر اندروید پیشنهاد می‌شود؟

برای استخراج بیت‌کوین قدرت محاسباتی بسیار بالایی نیاز است. ماینرهای حرفه‌ای برای تأمین این قدرت پردازشی، از دستگاه‌های ماینر مخصوص و یا ASICها استفاده می‌کنند. تفاوت این دو در نحوه برنامه‌ریزی است. در ماینرها فقط امکان استخراج یک رمزارز (معمولا بیت‌کوین) فراهم شده، ولی ASICها قابل برنامه‌ریزی برای استخراج چندین رمزارز هستند. در مقاله بهترین دستگاه ماینر بیشتر در این خصوص توضیح داده‌ایم.

با توجه به اینکه درحال حاضر فقط این دستگاه‌های قدرتمند توانایی استخراج و دریافت بیت‌کوین را دارند، پس نمی‌توان از نرم افزار استخراج بیت کوین اندروید انتظار زیادی داشت. از لحاظ قدرت پردازشی، حتی قوی‌ترین گوشی‌های به‌روز دنیا نیز به هیچ وجه قابل مقایسه با دستگاه‌های مخصوص استخراج بیت‌کوین نیستند.

اما با این حال، هنوز هم امکان استخراج بیت‌کوین با استفاده از گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. استفاده از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان بهترین راه‌حل برای استخراج بیت‌کوین با گوشی است. در این روش، قدرت محاسباتی از گوشی شما تأمین نشده و به جای آن با پرداخت میزان معینی هزینه، می‌توانید از قدرت پردازشی فوق‌العاده پلتفرم‌های معرفی شده استفاده کنید و بسته به میزان مبلغ پرداختی خود، سود دریافت کنید.

کسب درآمد بیشتر با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال

شما می‌توانید با شرکت در  دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال پارسیان بورس، بر مفاهیم این حوزه تسلط کاملی بدست آوردی و درآمد خود را به صورت نمایی افزایش دهید. اگر هم کلاس حضوری را ترجیح می‌دهید، ما دوره حضوری در شهرهای زیر برای شما تدارک دیده ایم:

برای اطلاع از شهرهای دیگر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید پرداختیم و 7تا از بهترین پلتفرم‌های موجود را به شما معرفی کردیم. حتما توجه داشته باشید که استخراج ابری، بهترین گزینه استخراج بیت‌کوین با گوشی است. دیگر روش‌ها نه تنها سودده نیستند بلکه به گوشی شما آسیب می‌رسانند.

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است