44GBPUSD
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

تحلیل پوند دلار (GBPUSD)؛ به روز و تصویری

جفت ارز پوند یورو (GBPUSD) یکی از مهم‌ترین جفت ارزها در بازار فارکس یا بورس بین الملل می‌باشد. به صورت کلی ترید و معامله برروی جفت ارزهای بازار فارکس یکی از بهترین روش‌های معاملاتی است ولی شما باید روش آن را بیاموزید تا بتوانید بهترین موقعیت را برای معامله پیدا کنید.

در این مقاله تصمیم داریم تحلیل تکنیکال جفت ارز پوند یورو را ارائه دهیم. موضوع مهمی که وجود دارد این است که شما باید بتوانید خودتان بهترین تحلیل را پیدا کنید و با توجه به آن معاملات را پیش ببرید. تنها راهی که می‌توانید به این دانش دست پیدا کنید، آموزش است. با شرکت در دوره‌های آموزش فارکس آکادمی پارسیان بورس می‌توانید به صورت عملی و کارگاهی با بازار بورس بین الملل به صورت کامل آشنا شوید.

تحلیل پوند یورو (GBPUSD) در 10 اسفند 1402

تحلیل پوند یورو در 10 اسفند 1402

در نمودار تکنیکال جفت ارز پوند دلار، در تایم فریم 4 ساعته (4H) یک ساختار کیوام داریم. توی این تایم فریم روند نزولی را در پیش داریم و به صورت فشرده و اصلاحا کامپلکس بالا آمده است.

سناریوی اول برای آینده جفت ارز پوند یورو این است که از همین ناحیه حرکت نزولی شروع شود. سناریو محتمل تر این است که قیمت خود را به کیوام لول (خط سبز) رسانده و از آن ناحیه نزولی شود.

 

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی