ارز NFT BOOKS چیست؟
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ارز NFT BOOKS چیست؟

در دنیای مدرن امروز، هدر رفت کاغذ در صنعت کتاب بیداد می‌کند؛ بنابراین سازندگان وایت پیپر رسمی ارز NFT BOOKS، استدلال می‌کنند که با 20 دلار، یک نفر می‌تواند صدها فیلم تماشا کند، اما با همان مقدار پول، به دلیل هزینه بالای کتاب، نمی‌توان کتاب‌های زیادی خریداری کرد.

در نتیجه برخی کاربران به سراغ نسخه‌های غیرقانونی رفته و با این روش به نویسنده و صنعت کتاب آسیب می‌زنند. در پروژه NFT BOOKS افزایش سود نویسنده کتاب به هنگام خوانش کتاب و همچنین توانمندسازی کاربران برای خواندن کتاب با کسری از هزینه، هدف اصلی می‌باشد.

در این مطلب از آکادمی پارسیان بورس تصمیم داریم در رابطه با این ارز صحبت کرده و جزئیات را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی ارز NFT BOOKS

معرفی ارز NFT BOOKS

NFT BOOKS، یکی از پروژه NFT در حوزه E BOOK، کتاب‌ها، مجله و مقاله‌های به‌روز می‌باشد که مقصود آن افزایش سودآوری نویسندگان کتاب، ترویج کتاب‌خوانی با کمترین هزینه و کاهش میزان زمان صرف شده برای جستجوی کتاب می‌باشد. چشم‌انداز NFT BOOKS در دنیای متاورس، بر این اصل استوار است که خوانندگان کتاب با هزینه اندک به کتاب موردنظر دسترسی پیداکرده و نویسندگان نیز در طول زمان همراه با آموزش متاورس به درآمدزایی مناسبی برسند.

اکوسیستم NFT BOOKS پنج جز اصلی را شامل می‌شود: نویسنده، مترجم، اجاره دهنده، خواننده و سرمایه‌گذار:

  • نویسنده:
    هر نویسنده‌ای به‌تنهایی نقش ناشر را بر عهده دارد. نویسنده نه‌تنها می‌تواند کتاب‌های خود را بدون هیچ‌گونه هزینه چاپ منتشر کند، بلکه می‌تواند حق کمیسیون انتشار کتاب‌های خود را نیز دریافت کند.
  • مترجم:
    مترجمان، کتاب‌های هر زبان، در هرکجای جهان را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهند. اگر قصد دارید به‌عنوان مترجم در پروژه ارز NFT BOOKS مشارکت داشته باشید، نیازی به نگرانی در مورد کیفیت ترجمه نیست؛ زیرا جامعه خوانندگان به شما در ارزیابی آن کمک خواهند کرد.
  • اجاره‌دهنده:
    نویسندگان کتاب را به اجاره دهندگان می‌فروشند. آن‌ها با اجاره دادن حقوق کتاب خود به افراد دیگر، درآمد کسب می‌کنند. این عنصر از پروژه NFT BOOKS، بخش مهمی از این نهاد محسوب می‌شود. چراکه آن‌ها نه‌تنها به نویسندگان در درآمدزایی کمک می‌کنند، بلکه با اجاره دادن به خوانندگان این فرصت را می‌دهند تا خوانندگان با هزینه کمتری مطالعه کنند.
  • خواننده:
    اگر بپرسید که کدام عنصر از پروژه بیشترین ارزش را دریافت می‌کند، می‌توانیم با اطمینان 100 درصدی بگوییم: خوانندگان. همچنان که پروژه NFT BOOKS رشد می‌کند، خوانندگان بیشتری می‌توانند با افزایش رقابت، کتاب‌ها را با هزینه‌های کمتر قرض بگیرند.
  • سرمایه‌گذار:
    افراد سرمایه‌گذار از جایگاه بالایی در جامعه NFT BOOKS برخوردارند، این افراد می‌توانند از این ارز برای اجاره، خرید یا انتشار کتاب استفاده کنند. آن‌ها با ذخیره کردن توکن در کیف پول خود، درآمد کسب می‌کنند و از هر تراکنش پورسانت دریافت می‌کنند. از قبل می‌دانید که یکی از عوامل موفقیت‌های سرمایه‌گذاران، تحلیل مناسب موقعیت است. دوره آموزش تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال آکادمی پارسیان بورس، راهنمای سرمایه‌گذاران در این زمینه خواهد بود.

نحوه کارکرد توکن NFT BOOKS

نحوه کارکرد توکن NFT BOOKS

ارز NFT BOOKS، اولین بار در 23 ژوئیه 2021، مورد معامله قرار گرفت. نکته مهمی که در مورد توکن NFTBS وجود دارد، آن است که این توکن برخلاف سایر ارزها، قابلیت خرید با پول فیزیکی را ندارد. درنتیجه، شما می‌توانید با خرید بیت‌کوین از هر صرافی، ارز NFT BOOKS را خریداری کنید. در ادامه مقاله، نحوه خریدوفروش ارزNFT BOOKS  را به شما آموزش خواهیم داد:

  • مرحله 1: ابتدا در یکی از صرافی‌هایی که امکان انتقال پول فیات به کریپتو را دارند، ثبت‌نام کنید.
  • مرحله 2: سپس یکی از ارزهای دیجیتال اصلی، به‌طور مثال بیت‌کوین (BTC) را خریداری کنید.
  • مرحله 3 (انتقال بیت‌کوین به صرافی آلت کوین): باید ارز خود را به صرافی منتقل کنیم کهNFTBS در آن قابل معامله باشد. در این قسمت می‌توانید ارز موردنظر را از نمای مبادله دریافت کنید.
  • مرحله 4: ارز NFT BOOKS را در کیف پول سخت‌افزاری خود نگهداری کنید. توصیه ما برای افزایش سرعت عملکرد در زمینهٔ خرید و فروش توکن، استفاده از پکیچ آموزش فارکس رایگان می‌باشد.

مزایای ارز NFT BOOKS برای نویسندگان

در سال‌های اخیر، NFT BOOKS به‌طور فزاینده‌ای در بین نویسندگان محبوب شده‌اند، به‌ویژه برای کسانی که به فناوری‌های بلاک چین علاقه‌مند هستند. این ارزها می‌توانند به نویسندگان در ایجاد درآمد اضافی کمک کنند. در اینجا برخی از مزایای استفاده از NFTBS برای نویسندگان آورده شده است:

1. افزایش درآمد

وقتی نویسنده‌ای کتاب خود را به‌عنوان NFT در پلتفرم‌های بلاک چین، مانند NFT BOOKS منتشر می‌کند، کتاب مستقیماً بدون مراجعه به هیچ واسطه‌ای به دست خریدار می‌رسد. درنتیجه، نویسنده بدون پرداخت هزینه به اشخاص ثالث، پرداختی فوری از خریدار دریافت خواهد کرد.

2. ایجاد استراتژی بازاریابی

افرادی که در مورد کتاب‌های NFT در رسانه‌های اجتماعی بحث می‌کنند، دید جامعه را بهبود می‌بخشند و به نویسندگان این امکان را می‌دهند تا خوانندگانی را جذب کنند که ممکن است به دنبال NFT نباشند، اما علاقه‌مند به خرید کتاب هستند.

3. ایجاد جامعه متعهد

افرادی که NFT خریداری می‌کنند، می‌خواهند به خود ببالند که یک NFT خریداری کرده‌اند، بنابراین عکسی از آن کتاب NFT را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و در انجمن‌های مختلف درباره آن بحث می‌کنند. این ماهیت اساسی یک طرفدار وفادار است که باعث می‌شود نویسنده به روشی آسان، طرفداران بیشتری را جذب ‌کند.

دلیل ایجاد ارز NFT BOOKS

دلیل ایجاد ارز NFT BOOKS

انسان‌های اولیه با حکاکی روی صخره‌ها و درختان، نوشتن را آغاز کرده و درنهایت کاغذ را کشف کردند که پس از آن تعداد نامحدودی کتاب در جهان نوشته شد. باوجود چنین صنعت بزرگی، NFT BOOKS جایگاه خوبی برای حضور بین کاربران پیداکرده است.

شاید دلیل این موضوع به عدم وجود رقابت معنادار در دنیای BOOK NFT برمی‌گردد. اگر تیم پشتیبانی ارز NFT BOOKS نقش خود را به‌خوبی بازی کند، می‌تواند برای مدت زمان قابل توجهی بازار را به انحصار خود درآورد. بدیهی است که این امر باگذشت زمان، ارزش پروژه را افزایش داده و هر فردی که در اکوسیستم پروژه مشارکت دارد از آن سود می‌برد.

پس جایگاه خوب این ارز یکی از دلایل توجه کاربران به آن می‌باشد. همچنین برای افزایش اعتماد دارندگان، توکن NFTBS تحت بازرسی امنیتی قرار دارد؛ بنابراین این ارز، تنها ارز مورداستفاده برای ایجاد، خرید و فروش کتاب خواهد بود.

 ارز NFT BOOKS چه هدفی دارد؟

 ارز NFT BOOKS چه هدفی دارد؟

NFT BOOKS باهدف پیروی از چند اصل زیر قدمی بزرگ درزمینهٔ NFT است:

  • با حداقل هزینه ممکن برای مخاطبان خود ارزش معنادار ایجاد می‌کند.
  • با ایجاد یک پلتفرم، کتاب‌ها را به‌آسانی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
  • هر کاربر متناسب با موقعیت خود (نویسنده، خواننده یا سرمایه‌گذار بودن) سهم منصفانه از سود را دریافت می‌کند.
  • با ایجاد رقابت بین نویسندگان و صاحبان کتاب، باعث رشد آگاهی می‌شود.
  • نویسندگان بدون حضور واسطه مانند ناشر می‌توانند حداکثر سود ممکن را به دست آورد.

نتیجه‌گیری

ارز NFT BOOKS با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد در دنیای ارزهای دیجیتال در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی به دست آورده است. این موضوع با توجه به این واقعیت قابل‌درک است که میلیون‌ها خواننده مشتاق، به دلیل هزینه بالای مربوط به نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی نشریات معروف، کتاب‌های کمتری را مطالعه می‌کنند.

از آنجایی که NFT BOOKS در حال حل این مشکل است، هجوم خوانندگان همراه با نویسندگان، سرمایه‌گذاران، مترجمان و اجاره دهندگان، باعث ایجاد یک جامعه پرجنب‌وجوش از افرادی می‌شود که عاشق کتاب هستند. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان رمز ارز، نسبت به آینده این پروژه خوش‌بین هستند.

در آخر می‌توانید تجربیات خود در رابطه با خرید و فروش این ارز را با  ما و سایر خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی