لوریج چیست
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

لوریج چیست؟ کاربرد Leverage در ارز دیجیتال

وجود ابزاری دقیق برای شناسایی سیگنال بازار ارز یک استراتژی کاربردی برای کاهش میزان ریسک شماست. با لوریج سیگنال‌ها را شناسایی و تحلیل کرده و سپس اقدام خواهید کرد. جهت آشنایی با این اهرم همراه ما باشید. بعد از خواندن این مقاله از آکادمی پارسیان بورس، برگزارکننده دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد قطعاً ریسک معاملات شما پایین خواهد آمد.

لوریج چیست؟

امروزه به لطف پیشرفت علم و فناوری، ابزارهای بسیار قوی و پراستفاده‏تری برای ترید ارز دیجیتال به بازار معرفی شده‌اند که هر کدام از آن‏ها از مزایای فراوانی برخوردار هستند. لوریج، یک ابزار بسیار قدرتمند و دقیق در زمینه ترید ارز دیجیتال محسوب می‏گردد و دارای طرف‌داران بسیار زیادی است.

لوریج یا اهرم، در واقع در ترید ارز دیجیتال به معنای قرض گرفتن اعتبار در صرافی به منظور کسب سود بیشتر است. این ابزار قدرتمند قادر است به تریدرها مسیر سود دهی بیشتر ارز دیجیتال را نشان دهد تا آن‏ها بتوانند در مدت زمان کمتری به سود مورد نظر خود برسند. لازم به ذکر است، استفاده از ابزار لوریج، نیازمند تجربیات و دانش قبلی است؛ به همین منظور می‏بایست پیش از آن که بخواهید از تمامی مزایای این ابزار بهره‌مند شوید، در جلسات آموزشی ترید ارز دیجیتال و آشنایی با ابزارهای ترید شرکت نمایید.

لوریج چیست
لوریج چیست

لوریج چگونه کار می‏کند؟

یکی از سؤالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می‏آید، این است که لوریج چگونه کار می‏کند؟ پاسخ این سؤال را بهتر است با یک مثال ساده شرح دهیم؛ فرض کنید صد دلار سرمایه دارید و آن را در معاملات ارزی سرمایه گذاری می‏کنید و پس از اتمام معامله به سود خوبی دست می‏یابید. اما شما سودی که از طریق سرمایه گذاری ساده بدون اهرم به دست می‏آورید، بسیار محدود است.

از این رو، برای کسب سود بیشتر می‏بایست سرمایه خود را وارد تریدهای اهرم دار وارد نمایید. این امر سبب می‏شود تا دامنه سود شما گسترده‌تر گردد.

زمانی که شما سرمایه خود را وارد تریدهای اهرمی می‏نمایید، در واقع شما با سود دیگر تریدرها شریک شده‏اید و می‏توانید سود بیشتری را نصیب خود نمایید. البته در نظر داشته باشید که اگر بخواهید از لوریج به منظور کسب سود بیشتر استفاده نمایید، می‏بایست از صرافی‏های معتبر مقداری سرمایه دریافت نمایید و ترید را خود به تنهایی انجام دهید.

اما متأسفانه این روش با ریسک زیادی همراه است و احتمال ضرر مالی سنگین شما در چنین معاملاتی بیشتر است. اما در نظر داشته باشید که اگر بتوانید در معاملات لوریج سهیم شوید و ریسک ضرر آن را بپذیرید، قطعاً می‏توانید سود بسیار خوبی را نصیب خود نمایید.

لوریج چیست
لوریج چیست

لوریج در کجاها کاربرد دارد؟

همان‌طور که در قسمت‏های قبل به آن اشاره شد، لوریج یک ابزار بسیار قدرتمند و دقیق در زمینه معاملات ارزی محسوب می‏گردد. اما خوشبختانه امروزه متخصصان توانسته‏اند با آپدیت این ابزار و قرار دادن قابلیت‏های جدید بر روی آن، امکان استفاده از ابزار لوریج یا اهرم را برای فعالیت‏های فرا مجازی فراهم سازند. از این رو، می‏توان گفت که این ابزار در دنیای مدرن امروزی در هر مکانی کاربرد دارد.

بازار کریپتو‌کارنسی

یکی از مهم‏ترین کاربردهای لوریج، بازار کریپتوکارنسی است. بازار کریپتوکارنسی یکی از برترین پلتفرم‏هایی محسوب می‏گردد که لوریج قابلیت پشتیبانی از آن را دارد. تریدرها در بازار کریپتوکارنسی با استفاده از ابزار اهرم تلاش می‏کنند تا بتوانند احتمال ضرر را کاهش و درصد سود را افزایش دهند.

استفاده از چنین ابزاری برای معاملات ارز دیجیتال سبب می‏شود تا تریدرها بتوانند ارز دیجیتال پرسودتر و با آینده درخشان‌تری را خریداری نمایند در معامله خود سود کنند. جالب است بدانید که این ابزار می‏تواند در صورت وجود احتمال ضرر هشدار دهد.

بازار فارکس جهانی

در دنیای مدرن امروزی، کمتر کسی است که به فعالیت در بازار جهانی فارکس علاقه‏مند نباشد. امروزه بسیاری از تریدرهای تازه کار، فعالیت‏های اولیه خود را از طریق بازار فارکس جهانی آغاز می‏کنند. خوشبختانه، متخصصان برای افزایش سود تریدرهای تازه کار در بازار فارکس جهانی، قابلیت پشتیبانی از این بازار را بر روی ابزار لوریج قرار داده‏اند. استفاده از ابزار لوریج در بازارهای فارکس جهانی سبب می‏شود تا تریدرها بتوانند درصد سود خود را بالا ببرند. علاوه بر آن، در زمان‏های اضطراری ریزش ابزار اهرم به تریدرها اطلاع می‏دهد تا آن‏ها سریعاً برای فروش یا اقدامات ضروری ترید آماده شوند.

لوریج چیست
لوریج چیست

بازار خرید و فروش کالا

امروزه در سراسر جهان، در میان کشورها 33 کالا بسیار مهم از جمله نفت، طلا، نقره و فلزات مبادله می‏شوند. چنین کالاهایی در صنعت تمامی کشورها از نقش بسزایی برخوردار هستند. اما کشورهای صادر کننده برای آن که بتوانند حد سود خود را محاسبه کنند و در نرخ بازار جهانی دچار ضرر نشوند، از ابزار لوریج استفاده می‏کنند تا بتوانند ابتدا نوسانات بازار جهانی را به دقت بررسی نمایند و سپس صادرات خود را انجام دهند.

علاوه بر آن، کشورهای وارد کننده نیز زمان مناسب خرید را با استفاده از ابزار لوریج تشخیص می‏دهند تا بتوانند وارداتی سرشار از سود داشته باشند.

پیشنهاد ویژه:

معاملات پر ریسک

یکی از راه‏های موفقیت در ترید ارز دیجیتال، انجام معاملات پر خطر و ریسک است. معاملات پر ریسک قادر هستند شما را از صفر تا صد بالا ببرند و بلعکس؛ در معاملات ارزی پر ریسک تریدرها می‏بایست توجه بسیار زیادی به میزان نوسانات بازار و حد ضرر و سود داشته باشند تا بتوانند معامله خود را با سود بسیار خوبی به اتمام برسانند. از این رو، بسیاری از متخصصان و تریدرهای باتجربه جهان به دیگر تریدرها پیشنهاد می‏کنند تا برای افزایش احتمال موفقیت خود، از ابزار لوریج استفاده نمایند.

لوریج چیست
لوریج چیست

انواع معاملات لوریج چیست؟

امروزه در سراسر جهان، تریدرها برای خرید و فروش ارز دیجیتال با سود بالا و احتمال ضرر پایین‌تر، معاملات خود را به شکل‏های مختلفی انجام می‏دهند. اما اگر به این مسئله کمی بیشتر دقت کنید، متوجه می‏شوید که هر نوع معامله ارز دیجیتالی، چه قدیمی و چه جدید و مدرن نیازمند ابزارهای دقیق و قدرتمند است.

از این رو، تریدرها می‏بایست از یک ابزار پرقدرت استفاده نمایند تا بتوانند از آن در تمامی معاملات ارزی استفاده کنند. یکی از برترین ابزارها که می‏توان از آن در هر نوع معامله ارزی استفاده نمود، ابزار اهرم یا لوریج است.

معاملات اهرم دار

از معاملات پرسود اما پر ریسک بازار ارز دیجیتال، معاملات اهرم دار است. گاهی از اوقات ممکن است اهرم این معاملات به قدری بالا برود که تریدر به سود بسیار بالایی برسد و بلعکس. از این رو، در چنین معاملاتی برنده کسی است که بتواند حد سود و ضرر و احتمال ریزش بازار را به خوبی بررسی نماید و سپس معامله خود را انجام دهد.

تریدرهای باتجربه و کاربلد جهان، با استفاده از ابزار لوریج در معاملات اهرم دار می‏توانند درصد ریسک و نسبت ریسک به ریوارد را به بهترین شکل ممکن تشخیص دهند و صلاحیت انجام معامله را تأیید نمایند. لازم به ذکر است، استفاده از چنین ابزاری سبب افزایش احتمال سود تریدرها می‏گردد.

معاملات آتی

از دیگر معاملات پرسود و پر ریسک بازار، می‏توان به معاملات آتی یا همان فیوچرز اشاره نمود. در چنین معاملاتی، تریدرها می‏بایست ارز مورد نظر خود را خریداری نمایند و آن را در مدت زمان طولانی نزد خود نگهداری کنند.

به بیانی دیگر، چنین معاملاتی برای آینده دور یا نزدیک انجام می‏شوند. جالب است بدانید در چنین معاملاتی، قرارداد میان شخص پرداخت کننده سرمایه و فروشنده ارز بسته می‏شود و هزینه دریافت می‏گردد، اما زمان عرضه ارز مشخص نیست. در چنین شرایطی، تریدرها با استفاده از ابزار لوریج می‏توانند صلاحیت انجام چنین معامله‌ای را تشخیص دهند و احتمال ضرر خود را کاهش دهند.

همه چیز درباره ETF ارز های دیجیتال
ادامه
لوریج چیست
لوریج چیست

معامله اختیار

معامله اختیار، از دیگر معاملات پرسود بازار خرید و فروش ارز دیجیتال است. معامله اختیار معامله‏ای است که در آن، تریدرها قادر به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود در زمان آتی و آینده هستند. در چنین معاملاتی، تریدرها اکثر دارایی‏های خود را برای مدت زمان طولانی خریداری و نگهداری می‏کنند تا بتوانند از طریق نوسانات بازار، سود خوبی را نصیب خود نمایند.

علاوه بر آن، در چنین معاملاتی تریدرها می‏توانند سرمایه جذب کنند و عملیات ترید خود را به شیوه کامل‌تری به انجام برسانند. لازم به ذکر است، چنین معامله‌ای می‏تواند درصد ریسک کمتری نسبت به دیگر معاملات داشته باشد. از این رو، تریدرها برای آن که بتوانند درصد ریسک معاملات اختیاری را کاهش دهند از ابزار لوریج استفاده می‏نمایند.

معامله مارجین

امروزه در سراسر جهان، کمتر کسی است که معامله مارجین و نحوه انجام آن را نداند؛ معاملات مارجین از طریق بازارهای فارکس و کریپتو انجام می‏شوند. چنین معاملاتی در لحظه انجام می‏شوند؛ به بیانی دیگر، تریدرها با سرمایه دریافت شده ارز مورد نظر را خریداری می‏کنند و آن را در لحظه به فروش می‏رسانند. البته در نظر داشته باشید که درصد سود معاملات مارجین نسبت به دیگر معاملات پایین‌تر است. اما تریدرها با استفاده از ابزار لوریج قادر به افزایش سود این معاملات تا 38 درصد می‏باشند.

لوریج چیست
لوریج چیست

لوریج در کدام بازارهای مالی وجود دارد؟

یکی از مهم‏ترین عواملی که سبب شده تا بسیاری از افراد مجذوب بازارهای مالی به ویژه بازارهای فارکس و کریپتوکارنسی شوند، وجود ابزار قدرتمند و دقیق لوریج است. وجود ابزار لوریج در بازارهای مالی فارکس و کریپتوکارنسی، سبب شده تا تریدرهای تازه کار و کار کشته بتوانند میزان سود ترید خود را بالا ببرند و از سود دریافتی بالای خود لذت ببرند.

بازار فارکس

اگر به بازارهای مالی فارکس به منظور ترید ارز دیجیتال مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعاً به صورت متعدد واژه ابزار لوریج و اهرم را خواهید شنید. اهرم‏هایی که در بازار مالی فارکس قرار می‏گیرند، این امکان را به تریدرها می‏دهند تا آن‏ها بتوانند درصد ریسک را نسبت به درصد سود محاسبه نمایند. لازم به ذکر است، اکثر معاملاتی که در بازارهای مالی فارکس انجام می‏شوند با سرمایه‏های سنگینی صورت می‏گیرند. از این رو، تریدرها می‏بایست در چنین شرایطی از ابزار لوریج استفاده کنند تا بتوانند ضررهای مالی احتمالی و ریزش بازار را پیش‌بینی کنند.

بازار مالی کریپتوکارنسی

از دیگر بازارهای مالی پرطرف‌دار در تمامی نقاط جهان، بازار مالی کریپتوکارنسی است. در بازار مالی کریپتوکارنسی، تریدر‏ها می‏توانند بدون هیچ مشکلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام نمایند. این امر سبب شده تا بسیاری از تریدرها برای خرید و فروش ارز دیجیتال، این بازار مالی را برگزینند.

در بازار مالی کریپتوکارنسی، تریدرها می‏بایست هوش مالی بسیار بالایی داشته باشند تا بتوانند احتمال ضررهای مالی را پیش‌بینی کنند و درصد سود خود را رقم بزنند. از این رو، در چنین مواقعی تریدرها با استفاده از ابزار لوریج کار خود را راحت می‏کنند. ابزار لوریج دارای اهرم‏هایی است که هر کدام از آن‏ها، نمایانگر وضعیت یک ارز دیجیتال در یک بازه زمانی است.

لوریج چیست
لوریج چیست

اندازه گیری لوریج

یکی از مسائل بسیار مهمی که اکثر تریدرها با آن مواجه هستند، این است که اندازه گیری لوریج به چه صورت است؟ همان‌طور که در قسمت‏های قبل به آن اشاره شد، این ابزار قدرتمند ترید دارای اهرم‏هایی است که هر کدام از آن‏ها، وضعیت ارز دیجیتال را در بازه‏های زمانی مختلف نشان می‏دهند. جالب است بدانید هر کدام از اهرم‏های این ابزار دارای ضریب بخصوصی هستند و تریدر می‏بایست آن‏ها را به خوبی بلد باشد تا بتواند ترید خود را با استفاده از لوریج، به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

اگر بخواهیم ضرایب لوریج را با زبانی ساده شرح دهیم، باید بگوییم که به طور مختصر و مفید، اهرم لوریج به معنای اعتبار مالی یا همان نقدینگی است. اعتبارهای مالی به صورت‏های سرمایه خویش، سرمایه گذاران  و بالانس معامله گر در زمان ترید ارز دیجیتال به دست می‏آیند که هر کدام از آن‏ها، یک اهرم را به خود اختصاص داده‌اند. اهرم اعتبارهای مالی مختلف، هر کدام دارای یک ضریب منحصر به فرد و مخصوص است. جالب است بدانید، هر چقدر ضرایب معاملاتی کمتر باشند، تریدر شانس بیشتری برای دریافت سود بیشتر خواهد داشت.

لوریج چیست
لوریج چیست

تفاوت لوریج و مارجین چیست؟

امروزه فعالیت در بازار مالی فارکس با استفاده از دو ابزار قدرتمند و دقیق با نام‌های لوریج و مارجین، می‏تواند سبب موفقیت تریدرها و افزایش سود آن‏ها گردد. تریدرها با استفاده از این دو ابزار قدرتمند، می‏توانند نوسانات بازار را در زمان خرید و فروش یک ارز دیجیتال بررسی نمایند و زمان مناسبی را برای ترید انجام دهند.

جالب است بدانید در بازار مالی فارکس، این دو ابزار مکمل یکدیگر هستند و استفاده از هر دو آن‏ها سبب بالارفتن احتمال موفقیت تریدر می‏گردد.

اما برای آن که بتوانید در ترید ارز دیجیتال با استفاده از این دو ارز موفق شوید، می‏بایست به تفاوت این دو توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ به بیانی ساده، لوریج اهرم اعتباری معاملات بازار فارکس و مارجین حاشیه سود این بازار محسوب می‏گردد. یعنی شما با استفاده از ابزار مارجین می‏توانید حاشیه و حدود سود به‌دست‌آمده خود را محاسبه کنید و با استفاده از ابزار لوریج، میزان ضرر و سود را در آینده پیش‌بینی نمایید. البته فراموش نکنید که نمی‏توان در هنگام استفاده از این ابزارها، تنها به دانش و تجربیات قبلی اکتفا نمود و می‏بایست از استراتژی و ابزارهای دیگر نیز استفاده کنید تا بتوانید ترید موفقیت آمیزی را تجربه نمایید.

لوریج در صرافی بایننس چگونه محاسبه می‌شود؟

یکی از سؤالات متعددی که برای بسیاری از افراد به وجود می‏آید، این است که لوریج در صرافی بایننس چگونه محاسبه می‏گردد؟ یکی از مهم‌ترین عواملی که بر روی نحوه محاسبه این ابزار تأثیر بسزایی دارد، شرایط و قوانین صرافی است. اکثر اوقات بروکرهای متنوع دارای واحدهای برنامه‌ریزی‌شده در تعداد 25 الی 1000 واحد هستند. تریدرها می‏بایست طبق واحدهای خریداری شده و سرمایه گذاری شده، میزان لوریج را محاسبه نمایند.

لازم به ذکر است، در چنین مواقعی می‏بایست محاسبات را با دقت بسیار بالایی انجام دهید چرا که این ابزار همانند یک چاقو دو لبه عمل می‏کند و ممکن است کوچک‌ترین خطا در محاسبه، سبب ضرر سنگین شما گردد.

کل میزان ضرر قابل قبول در معامله اهرمی چقدر است؟

اگر بخواهید در معاملات اهرمی با استفاده از ابزار لوریج موفق شوید و سود خوبی را نصیب خود نمایید، می‏بایست ابتدا برای تعیین حد سود و ضرر اقدام کنید. برای تعیین حد سود و ضرر، می‏بایست از ابزار و استراتژی‏های دقیق و پر قدرتی استفاده کنید تا بتوانید حدود ضرر و سود را با دقت بالایی به دست آورید. پس از آن که حد سود و ضرر را محاسبه نمودید، می‏بایست ابزار لوریج را مورد استفاده قرار دهید. اگر اهرم این ابزار از میزان حد ضرر تعیین شده گذر کرد، می‏بایست از انجام آن معامله خودداری نمایید.

مزایای لوریج چیست؟

اگر به دنبال راهی برای کسب سود بسیار بالا از ترید ارز دیجیتال مورد نظر خود هستید و می‏خواهید در کمترین زمان ممکن قله‏های موفقیت را فتح کنید، می‏بایست از ابزار لوریج استفاده نمایید. اما استفاده از این ابزار، نیاز به دانش و تجربه قبلی دارد؛ اکثر اوقات افرادی که از تجربه و دانش قبلی ترید ارز دیجیتال بهره‏مند نیستند، در زمان استفاده از این ابزار به مشکل برخورد می‏کنند و نمی‏توانند از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوند.

بهترین ایده برای ساخت NFT در سال 2023 کدم‌اند؟
ادامه
لوریج چیست
لوریج چیست

قدرت خرید بیشتر

از مهم‏ترین مزایای ابزار لوریج، افزایش قدرت خرید تریدر است. زمان خرید ارز دیجیتال، یکی از دشوار و سخت‏ترین بخش‏های ترید محسوب می‏گردد. وجود محدودیت‏ها در خرید ارز دیجیتال در زمان ترید، می‏تواند سبب کاهش سود و افزایش احتمال ضرر تریدرها گردد. اما خوشبختانه، ابزار لوریج این امکان را به تریدرها می‏دهد تا آن‏ها بتوانند سبد خرید گسترده‏ای در زمان خریداری ارز دیجیتال مورد نظر خود داشته باشند. لازم به ذکر است، شما با استفاده از این ابزار می‏توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را تا بی نهایت خریداری نمایید.

از دیگر مزایای استفاده از ابزار لوریج، سود دهی بالای آن است. همان‌طور که در قسمت‏های قبل گفته شد، این ابزار دارای قابلیت تشخیص زمان ریزش بازار و سنجش احتمال ضرر با دقت بسیار بالایی است. علاوه بر آن، استفاده از لوریج سبب می‏شود تا اهرم خرید و فروش همیشه در حالت بالا قرار گیرد تا تریدرها بتوانند به سود خوبی برسند. لازم به ذکر است، دقت بالای این ابزار سبب شده تا تریدرها بتوانند با خیالی آسوده برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود، سرمایه جذب کنند و پس از ترید و دریافت سود بالای خود، پول سرمایه گذاران را پرداخت نمایند.

افزایش انعطاف پذیری

در گذشته‏های نزدیک، یکی از راه‏های موفقیت تریدرها برای کسب سود بیشتر از یک ارز دیجیتال، داشتن سرمایه بیشتر بوده است. به همین دلیل، بسیاری از تریدرها نمی‏توانستند با استفاده از سرمایه کم خود، سود خوبی را به دست آورند. اما خوشبختانه امروزه ابزار لوریج، این امکان را برای تمامی تریدرها فراهم ساخته تا آن‏ها بتوانند با استفاده از کمترین حد سرمایه خود، در کمترین زمان ممکن به سود بسیار خوبی برسند. علاوه بر آن، خوشبختانه انعطاف پذیری این ابزار در برابر نوسانات بازار بسیار زیاد است و ازا ین رو، در زمان نوسانات متوسط بازار شما دچار ضررهای مالی نخواهید شد.

گسترش حساب

از برترین مزایای استفاده از ابزار لوریج در زمان ترید ارز دیجیتال، گسترش حساب است. طبق نظر تریدرهای باتجربه، معاملات ارزی که با استفاده از ابزار لوریج و اهرم انجام می‏شوند، سبب گسترش حساب تریدرها می‏گردند.

در گذشته‏های نزدیک، تریدرها برای گسترش حساب ارزی خود، مجبور به پیمودن مراحل بسیار سخت و دشواری بودند؛ اما امروزه خوشبختانه تریدرها می‏توانند با استفاده از اهرم و لوریج، در کمترین زمان ممکن حساب خود را گسترش دهند و همانند یک تریدر با تجربه و حرفه‏ای، خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود را انجام دهند و لذت ببرند.

معایب لوریج

همان‌طور که در قسمت‏های قبل گفته شد، ابزار ترید ارز دیجیتال لوریج، از مزایای فراوانی برخوردار است و قادر به افزایش سود تریدرها و کاهش احتمال ضرر آن‏ها است. اما این ابزار دارای محدودیت‏های خاصی است که ممکن است هر تریدری نتواند از آن به خوبی استفاده نماید. از این رو، متخصصان محدودیت‏های این ابزار را به عنوان معایب لوریج می‌شناسند. گرچه این ابزار به همراه استراتژی‏های بخصوص می‏تواند سبب افزایش چندین برابری سود تریدرها گردد؛ اما در برخی از مواقع، استفاده از چنین ابزاری به همراه ابزار و استراتژی‏های دیگر، ممکن است سبب ضرر تریدرها گردد.

معاملاتی که با استفاده از ابزار لوریج و اهرم انجام می‏شوند، می‏توانند سود شما را چندین برابر افزایش دهند. اما اگر کوچک‌ترین خطایی در زمان انجام معامله داشته باشید، ممکن است در کمترین زمان ممکن ریسک ضرر شما چندین برابر افزایش یابد. از این رو، استفاده از چنین ابزاری برای افرادی که از ریسک ضرر هراس دارند، توصیه نمی‏شود.

در نظر داشته باشید که ریسک ضرر ترید شما می‏تواند با استفاده از محاسبات دقیق و استفاده از استراتژی و ابزارهای دیگر کاهش یابد. از این رو، پیشنهاد می‏شود اگر به دنبال راهی برای موفقیت هستید، از ریسک این ابزار نهراسید و ترید خود را به بهترین شکل ممکن با کمک لوریج انجام دهید.

روشی دشوار برای تازه واردها

امروزه افراد بسیار زیادی در جوامع مختلف حضور دارند که به تازگی وارد شغل ترید ارز دیجیتال شده‌اند. ابزار لوریج و اهرم دارای قلق و عملکرد خاصی هستند و این امر سبب شده تا تازه واردها نتوانند از این ابزار به خوبی استفاده کنند. برای آن که بتوانید از لوریج به خوبی استفاده کنید، می‏بایست ابتدا به تمامی استراتژی‏ها و تحلیل‏های تکنیکال و فاندامنتال تسلط کافی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از چنین روشی، در کمترین زمان ممکن سود خود را افزایش دهید.

روشی نامناسب برای معامله گران با تحمل کم

همان‌طور که در بخش‏های قبل به آن اشاره شد، هر چقدر که تریدرها تحمل ریسک بالاتری را داشته باشند، می‏توانند سریع‌تر موفقیت را کسب کنند. اما در چنین شغلی، برخی از تریدرها تحمل ریسک‏های سنگین را ندارند و این امر سبب  می‏شود تا آن‏ها مدام مضطرب باشند. از سویی دیگر، ترید ارز دیجیتال با استفاده از چنین روشی می‏تواند ریسک سنگین سود بالا و یا ضرر بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. اما اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید و ریسک سنگین لوریج را بپذیرید، می‏توانید پس از مدتی سود کلانی را نصیب خود کنید و لذت ببرید.

 استراتژی‏های ترید ارزهای دیجیتال با لوریج

اگر به دنبال راهی برای موفقیت در ترید ارز دیجیتال هستید و می‏خواهید بجای ضرر، مدام از سودهای کلان خود لذت ببرید، می‏بایست از ابزار ترید ارز دیجیتال لوریج به همراه استراتژی‏های مربوط به آن استفاده کنید.

استفاده از استراتژی‌‏های مربوط به لوریج، سبب می‏شود تا تمامی محاسبات شما درباره حد سود، حد ضرر و احتمال ریزش بازار با دقت بالاتری انجام شوند. از این رو، پیشنهاد می‏شود در زمان استفاده از این ابزار، از استراتژی‏های دیگری همچون نسبت ریسک به ریوارد، حد سود و ضرر و مرد دار آویز استفاده کنید تا بتوانید از ترید خود، نهایت بهره را ببرید.

مقالات مرتبط:

توکن لوریج دار چیست؟

یکی از سؤالات متعددی که برای بسیاری از تریدرهای تازه کار به وجود می‏آید، این است که توکن لوریج دار چیست؟ یکی از برترین قسمت‏های ترید ارز دیجیتال مربوط به توکن‏های لوریج دار است. توکن لوریج دار نوعی استراتژی پیشرفته است که تریدر می‏تواند با استفاده از سرمایه‏های قرضی سود خود را بالا ببرد.

به بیانی دیگر، در چنین استراتژی تریدر می‏تواند با دریافت سرمایه از راه‏های مختلف خرید و فروش ارز دیجیتال را گسترش دهد و سود خود را چندین برابر افزایش دهد. استفاده از چنین استراتژی می‏تواند سود تریدرها را تا 50 درصد افزایش دهد.

از ارز دیجیتال درآمدزایی کنید

در شرایط اقتصادی فعلی یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد بالا فعالیت در حوزه ارز دیجیتال است. با این حال ترید ارز دیجیتال اگر با دانش و تجربه کافی انجام نشود نتیجه‌ای جز ضرر مالی نخواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با شرکت در یک دوره جامع ارز دیجیتال مهارت کافی را در این زمینه بدست آورید. برای این منظور شما می‌توانید در کلاس آموزش ارز دیجیتال پارسیان بورس به صورت آنلاین شرکت کنید. همچنین در شهرهای زیر نیز کلاس حضوری برگزار می گردد:

مقاله‌های پیشنهادی


با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است