ارز دیجیتال هگز
آکادمی پارسیان بورس
آکادمی پارسیان بورس

ارز هگز چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟ + تحلیل تکنیکال هگز

ارز هگز، رمزارز که سال گذشته 3400 درصد رشته داشت! قطعا سرمایه‌گذاری در چنین ارزی برای همه جذاب است! اما آیا ارز هگز آنقدری که نشان می‌دهد انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری هست؟ وضعیت امنیت آن به چه صورت است و مهم‌تر از همه اینکه آیا در آینده می‌توان نسبت به پیشرفت آن امیدوار بود؟ با مطالعه این مقاله از آکادمی پارسیان بورس به روشنی خواهید دانست که آیا ارز دیجیتال هگز ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر؟

ارز دیجیتال هگز چیست؟

ارز هگز یکی از مهمانان تازه وارد دنیای توکن‌هاست و توانسته است با ایده جدیدی که پشت خود دارد به سرعت جایگاه ویژه‌ای در بین معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی کسب کند. این توکن که بر پایه شبکه اتریوم توسعه پیدا کرده‌ است برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و از طرف توسعه دهنده‌اش، یعنی آقای ریچارد شولر، به عنوان اولین ارائه دهنده گواهی سپرده در بازار ارزهای دیجیتال، معرفی شد.

ارائه گواهی سپرده در بازار توکن‌ها همان ایده جدیدی ست که موجب پیشرفت ارز هگز شده است. اما این گواهی به چه صورت کار می‌کند؟

سیستمی که ارز هگز برپایه آن طراحی شده دقیقا مشابه همان سیستمی است که در سپرده‌گذاری از طرف بانک‌ها وجود دارد. با سرمایه‌گذاری در گواهی سپرده بانکی، به ازای بلوکه شدن دارایی‌تان از طرف بانک به میزان مشخصی سود دریافت خواهید کرد. در ارز دیجیتال هگز نیز به ازای مدتی که سرمایه‌تان را قفل کرده‌اید سود دریافت خواهید کرد.

آیا سرمایه‌گذاری در هگز(HEX) امن است؟

توکن هگز به عنوان یک ارز تازه نیازمند بستری ست تا به سرمایه‌گذاران ثابت کند که از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارد. در دسامبر ۲۰۱۹ شرکت Coinfabrik به عنوان یکی از اصلی‌ترین توسعه‌دهندگان حوزه بلاک‌چین، بررسی را روی ارز هگز انجام داد و اعلام کرد که این ارز از نظر امنیت، هیچ مورد نگران کننده‌ای در مورد آن وجود ندارد.

همانطور که گفتیم هگز برپایه شبکه اتریوم توسعه یافته‌است و در برخی از موارد نسبت به بیت کوین امنیت بیشتری را برای شما فراهم می‌آورد. گسترش بر پایه شبکه اتریوم به هگز این فرصت را داده تا نسبت به بیت کوین از هش ریت غیرمتمرکز بیشتری نسبت به بیت کوین برخوردار باشد. قدرت هش یا هش ریت (Hash Rate) یکی از مفاهیم بنیادین بلاک چین است که به قدرت دستگاه ماینر اشاره دارد.

چه کیف پول‌هایی از ارز هگز پشتیبانی می‌کنند؟

چه کیف پول‌هایی از ارز هگز پشتیبانی می‌کنند؟

انتخاب کیف پول مناسب تنها بستگی به این ندارد که آیا از ارز موردنظر شما پشتیبانی می‌کند یا خیر بلکه شما باید عوامل مختلفی را برای انتخاب کیف پول مناسب در نظر بگیرید. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • ایمنی بالا
  • محیط کاربری آسان
  • پشتیبانی از قراردادهای متنوع
  • پشتیبانی قوی

معیار شما برای انتخاب یک کیف پول مناسب چیست؟ در ادامه به معرفی بهترین کیف پول‌ها برای ارز هگز می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید کیف پول‌ها یا ولت‌ها به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم‌بندی می‌شوند و کیف پول‌های سخت افزاری به دلیل سازوکار امنیتی قوی که دارند می‌توانند انتخاب بهتری برای شما باشند. از جمله کیف‌پول‌های سخت افزاری که از توکن هگز پشتیبانی می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول لجر نانو اس

قیمت مناسب و امنیت بالا از جمله ویژگی‌هایی ست که این ولت را به یک انتخاب محبوب در بازار کریپتوکارنسی تبدیل کرده‌است.

  • کیف پول ترزور

درست مانند ولت لجر، کیف پول ترزور نیز امنیت بالا و پشتیبانی از قراردادهای متنوع را با یک قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • کیف پول‌های نرم‌افزاری که از توکن هگز پشتیبانی می‌کنند: تراست ولت

محال است شما وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده‌باشید و نام تراست ولت به گوش‌تان نخورده‌باشد. یکی از مطمئن‌ترین ولت‌های نرم‌افزاری موجود در بازار با قابلیت پشتیبانی از هزاران توکن و قراردادهای مختلف. قابلیت پشتیبانی از اندروید و آی او اس یکی دیگر از مزایای این کیف پول است که باعث گستردگی کاربری آن شده‌است. اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال هگز را دارید، تراست ولت یک کیف پول مناسب برای شماست.

  • کیف پول اتمیک

اصل اولی که مدنظر تولیدکنندگان این ولت قرار داشته، راحتی در استفاده و به عبارتی کاربری آسان بوده‌است. به طوری که تمامی معامله‌گران از سراسر جهان به آسانی بتوانند از آن استفاده نمایند. پس اگر احساس می‌کنید که هنوز کار با کیف پول‌های حرفه‌ای برای شما آسان نیست، پیشنهاد ما به شما استفاده از اتمیک ولت است که علاوه‌بر پشتیبانی از هگز، از ارزهای زیاد دیگری نیز حمایت می‌کند.

  • کیف پول مای اتر ولت

اگر یادتان باشد گفتیم که ارز دیجیتال هگز بر پایه شبکه اتریوم گسترش پیدا کرده‌است. مای اتر ولت نیز کیف پول مخصوص همین شبکه است و توسعه پیدا کرده تا معاملات و نگه‌داری از اتریوم و توکن‌های آن را برای شما بسیار آسان کند. امنیت بالا، هزینه رایگان و پشتیبانی از هر دو وضعیت آنلاین و آفلاین تنها بخشی از ویژگی‌های خاص مای اتر ولت است که می‌تواند شما را مجاب به استفاده از آن نماید.

فراموش نکنید که اگر قصد کار با اتریوم و توکن‌های آن(مانند هگز) را دارید، کیف پول مای اتر ولت بهترین انتخاب برای شماست.

آینده هگز چگونه است؟

آینده هگز چگونه است؟

در این قسمت قصد داریم به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال توکن هگز بپردازیم تا شما بتوانید بهترین ورود را به بازار این ارز داشته‌باشید. اما پیش از آن بد نیست نگاهی به نموداری بیاندازیم که قیمت این ارز را تا سال ۲۰۳۲ پیش‌بینی کرده‌است:

پیش بینی قیمت هگز

همینطور بد نیست بدانید براساس پیش‌بینی مراکز معتبر بین‌المللی تا انتهای آپریل سال جاری(۲۰۲۳) قیمت ارز دیجیتال هگز با رشد ۲۴ درصدی روبه‌رو خواهدبود که خبر بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران این ارز تازه نفس است.

تحلیل تکنیکال توکن هگز

در ماه آگوست و سپتامبر گذشته، شاهد رشد قیمت توکن هگز بودیم و پس از آن رشد قیمت دچار توقف شد. این توقف فرصت تازه‌ای برای ورود خریداران جدید به بازار بود. در حال حاضر روند نمودارها به گونه‌ای ست که نشان از کاهش علاقه خریداران نسبت به خرید این ارز دیجیتال دارد. در صورت واکنش منفی، پیش‌بینی می‌شود که این ارز تقریباً 0.07 واحد را پشتیبانی کند. همانطور که در نمودار زیر ملاحظه می‌کنید؛  RSI به طور منفی در برابر قیمت واگرا می‌شود، که نشان دهنده خطر یک واکنش رو به پایین است.

تحلیل تکنیکال ارز هگز

تحلیل فاندامنتال هگز

تحلیل‌گران معتقدند ارز دیجیتال هگز می‌تواند تبدیل به یک انقلاب در روند توسعه بازارهای مالی شود. این توکن به علت سازوکار بدون واسطه‌ای که فراهم می‌آورد امکان سودآوری بیشتر نسبت به بانک‌ها را در اختیار سرمایه‌گذارانش قرار می‌دهد.

اما اگر این پروژه شکست بخورد به دلیل افزایش عرضه توکن‌های هگز(که این امر خود به دلیل پرداخت سود هولدرهای فعلی است) به تبع شاهد کاهش قیمت هگز خواهیم بود.

تا بحث تحلیل فاندامنتال داغ است باید یادآوری کنیم که این توکن در ابتدای ورود به بازار با چالش کلاه‌برداری روبه‌رو بود و گرچه امروزه کسی به دید کلاه‌برداری به پروژه هگز نگاه نمی‌کند اما این مسئله برروی احساس تحلیل‌گران تاثیر خود را گذاشته‌است.

جمع‌بندی؛ سرمایه‌گذاری در هگز؛ آری یا خیر؟

هگز توانسته‌است به عنوان یک توکن تازه وارد به خوبی از پس چالش‌های اولیه بازار بربیاید و با استفاده شبکه امن اترویم و سازوکار پیشنهادی جدیدش، تبدیل به گزینه جذابی برای معامله‌گران شود. همانطور که دیدیم اغلب پیش‌بینی‌ها از آینده این ارز، نشان از رشد آن در کوتاه مدت و بلند مدت دارد. پشتیبانی ولت‌های پرکاربردی مانند تراست ولت و اتمیک ولت باعث سهولت کاربری این ارز در میان معامله‌گران شده‌است و می‌توان به آینده آن امیدوار بود. البته این یک تحلیل و پیشبینی اولیه است، لازم است شما پیش از ورود به بازار این ارز، تحلیل‌های کافی را انجام دهید.

اگر شما هم به دنبال کلاس های ارز دیجیتال هستید تا بتوانید به خوبی از این حوزه درآمد کسب کنید، می‌توانید در دوره های پارسیان بورس شرکت کنید و گواهینامه حرفه‌ای نیز دریافت کنید. همچنین اگر به دوره های حضوری علاقه دارید می‌توانید در کلاس های حضوری در شهرهای زیر شرکت نمائید:

و شهرهای دیگر.

3.9/5 - (15 امتیاز)

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • فریازان
    19 خرداد 1402 08:47

    سلام. ما ارز دیجیتال هگز خرید کردم، اما متاسفانه بیش از حد خرید اولیه من قیمت افت کرد، از اولین خرید ٩ برابر افت قیمت داشته است، آنهم در کمتر از 20 روز، و طبق تحلیل خودم که از قبل پیش بینی کردم. دارم به ناکجا باد سفر میکنم، تا خدا چه خواهد. و….

    پاسخ
    • بازم بخرید پلکانی هر نزولی صعودی خواهد داشت قطعا کسی که صبوره موفق خواهد شد سود کنه

      پاسخ
  • به نظر می رسد این ارز دیجیتال بزودی تا قیمت یک دلار و حتی بالاتر از اون پیش برود.

    پاسخ
    • بنظر بنده الان زمان خوبی برای خرید و اضافه کردن این رمز ارز میباشد چون در پایین ترین قیمت را دارد و سود کلانی به هولدرهای خود خاهد داد و یادمان باشد که از ۵میلیارد کاربر اینترنت در جهان فقط ۴۰۰میلیون نفر در بازار ارزهای دیجیتال هستن پس جا برای رشد ارزهای دیجیتال خیلی زیاد هست …..

      پاسخ
      • ممنون از توجه شما

        پاسخ
        • آینده بسیار خوبی در انتظار این ارز می‌باشد نظر من این هست که نترسید اگه دارید اضافه کنید و اگه توان مالی دارید هر چه میتوانید هرگز بخرید آینده از آن شماست انشالاه

          پاسخ
      • طبق پیش بینی های معتبر این ارز تا ۰/۱۹۷ دلار قابلیت رشد را نشان می‌دهد. پس کمی صبور باشید تا در آینده نزدیک پرسود شوید .

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی