ادامه افزایش سرمایه شرکت های بزرگ
رئیس ایمیدرو خبر داد:
ادامه افزایش سرمایه شرکت های بزرگ و بهره برداری از دو طرح “فولاد و فخوز”
برای مطالعه ادامه خبر، با آکادمی پارسیان بورس همراه باشید
رئیس ایمیدرو با اعلام ادامه افزایش سرمایه شرکت هایی مانند گل گهر از تأمین مالی شرکت های معدنی توسط صندوق توسعه ملی و بهره برداری طرح کنسانتره فولاد مبارکه و گندله فولاد خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، خداداد غریب پور با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام جهش تولید به مهر گفت: تولید مستلزم سرمایه‌گذاری است و بنابراین بخشی از تحقق شعار به فعال شدن خطوط غیرفعال تولیدی بر می‌گردد و باید بهره وری واحدهای موجود افزایش یابد.

وی ادامه داد: براین اساس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از سال گذشته، کارگروهی برای کنترل مدیریت شرکت‌ها تشکیل داد که مدام رونق تولید را پایش می‌کرد. این کارگروه به جهش تولید تغییر نام می‌دهد تا بهره وری شرکت‌ها افزایش یافته و بخشی از خطوط غیرفعال، فعال و برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام سرمایه‌گذاری شود .

این مقام مسئول افزود: همچنین افزایش سرمایه شرکت‌های بزرگ از جمله راهبردهای سال گذشته ایمیدرو بود که شرکت های فولادمبارکه و ملی مس افزایش سرمایه مناسبی اعمال کردند (61 درصد فولادمبارکه از سود انباشته و از 13 به 20.9 هزار میلیارد تومان و 30 درصد ملی مس از 7.8 به 10.1 هزار میلیارد تومان). در سال جاری هم افزایش سرمایه گل گهر در دستور کار قرار گرفته است.

غریب پور خاطر نشان کرد: درصورت وارد کردن سریع پروژه‌های نیمه تمام به مدار به طور قطع جهشی در تولید اتفاق می‌افتد. در این رابطه تأمین مالی بنگاه‌ها و مجموعه‌های معدنی توسط صندوق توسعه ملی در دستور کار قرار گرفته و رویکرد ایمیدرو افزایش تولید و اشتغال است.

به گفته وی، برخی طرح‌ها مانند کنسانتره فولاد مبارکه، گندله فولاد خوزستان و مرحله دو و سه سالکو در سال جاری وارد مدار تولید می‌شود.

امتیاز دهید

با تکمیل فرم زیر، می‌توانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام در دوره اقدام نمایید. همکاران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

Hidden

آکادمی پارسیان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی